Ik vanwege de kleur van d'r broekquote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Die paints van je.Geweldig. Doe je het met een wacom in photoshop?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben hier vanwege de paints en de pittige kapsels
User met de beste paints op fok!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is de beste paint sinds tijden...
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben hier vanwege de paints en de pittige kapsels
Hij moest naar de 11e verdiepingquote:
Psst, kijk eens in d'r FoBo daar staan er meer.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is de beste paint sinds tijden...
Zijquote:Op woensdag 23 september 2009 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hij moest naar de 11e verdieping
dus?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hij moest naar de 11e verdieping
Geen wacom neequote:Op woensdag 23 september 2009 19:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Die paints van je.Geweldig. Doe je het met een wacom in photoshop?
Zwart vandaagquote:Op woensdag 23 september 2009 19:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vanwege de kleur van d'r broek
Excusesquote:
Ga dood breezerhoer!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
oprotten met die paints, ze zijn slecht, ze zijn aandachttrekkerij en ze zijn bedoeld om te protsen met je zogenaamde 'skills' op een tabletschijtcomputerding.
Jaloersquote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
oprotten met die paints, ze zijn slecht, ze zijn aandachttrekkerij en ze zijn bedoeld om te protsen met je zogenaamde 'skills' op een tabletschijtcomputerding.
Blijf weg dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
Het zijn gewoon mooie paints smerige kut alternatieve emoquote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef r3gi3boy het volgende:
check al die trieste aanbidders![]()
![]()
[ afbeelding ]
doe t eens beter zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
Gevalletje jaloezie?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:46 schreef r3gi3boy het volgende:
Ja, hoe durven zequote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef pumpkineater het volgende:
Vind het ook altijd heel asociaal als je speciaal wacht op je eigen lift (je laat dus een halfvolle lift vertrekken zodat je een lege kunt nemen die erna komt) en dan stapt er iemand bij je in. Pleur op, wacht op je eigen lift.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:25 schreef pumpkineater het volgende:
Vind het ook altijd heel asociaal als je speciaal wacht op je eigen lift (je laat dus een halfvolle lift vertrekken zodat je een lege kunt nemen die erna komt) en dan stapt er iemand bij je in. Pleur op, wacht op je eigen lift.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Tip: hou de knop van de verdieping waar jij heen moet ingedrukt. Dan gaan de deuren niet open op andere verdiepingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |