www.gamecopyworld.comquote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn laptop vertikt het om nog CD's te lezen dus ik kan ook geen sims meer spelen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef MrP het volgende:
Stoppen met elke vorm van anticonceptie. Kun je me dat uitleggen?
Yeah, right!quote:Cup A, omdat mijn partner van een kleinere cupmaat houd. Ze heeft daar nooit iets over gezegd omdat ze bang was niet aan het ideaalbeeld van de man te voldoen. Nu wil ze toch graag terug naar een A cup, maar zonder operaties. Dus alle tips zijn welkom.
FUBAR!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We zijn te ver-fokt.
Of verfokt.
of... nee laat maar.
Dat maakt me dan ook weer niet uit. Ik heb alleen gewoon geen leuke foto's enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan stuur je een PM naar Fas, die hem weer naar mij doorstuurt omdat dat leuk en spannend is.
No worries, FOK!-rule nr. 1, wat goes in PM, stays in PM.
Ik vind het zo leukquote:Op woensdag 23 september 2009 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn laptop vertikt het om nog CD's te lezen dus ik kan ook geen sims meer spelen.
Nope, want ik doe er niets mee verder.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:37 schreef IQM het volgende:
Wat een player is die Lamon. En zo te zien is voor hem 16 het nieuwe 17.
ben je daar trots op ?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nope, want ik doe er niets mee verder.
Dat maakt mij zo tof, en tegelijkertijd volgens sommige users "gay", maar da's niet waar.
Ik ben zelfs die foto die Bt stuurde al kwijt.
It's hard to imagine, but it's true.
Zet je camera gewoon voor je neus, denk aan een leuke grap die je gehoord hebt, kijk zo min mogelijk naar de foto, en stuur hem gewoon naar haar op. Dat is de beste manier, en dan heb je niets om je voor te schamen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat maakt me dan ook weer niet uit. Ik heb alleen gewoon geen leuke foto's enzo
Welnee. Valt best mee, geloof ik.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Maar zijn jullie allemaal zo oud dan? Omdat iedereen zo verbaasd doet als ze er achterkomen dat ik (bijna) 17 ben..
Ja, want dat maakt mij de eerste en enige betrouwbare user op FOK! volgens mij.quote:
Nee hoor, netjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt mij de eerste en enige betrouwbare user op FOK! volgens mij.
Als je eens wist wat ik van andere users gehoord heb, maar my lips are sealed, omdat ik waardes en normen heb.
Ouderwets he?
Gast!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt mij de eerste en enige betrouwbare user op FOK! volgens mij.
Als je eens wist wat ik van andere users gehoord heb, maar my lips are sealed, omdat ik waardes en normen heb.
Ouderwets he?
Ik flirt NIET met tieners.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat maakt het nou uit al flirt je met tieners, doe ik ook weleens
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
Ik kan Lamon niet bashen want dan gaat hij mij het leven op Minerva zuur maken.
sorry..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Valt best mee, geloof ik.
En jij bent nog steeds 16.Jij hebt het recht nog niet om het getal '17' te gebruiken als je het over je leeftijd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |