Wat snap je d'r niet aan? Anticonceptie, ja? Stoppen. Daarmee.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef MrP het volgende:
Stoppen met elke vorm van anticonceptie. Kun je me dat uitleggen?
hoeveel duidelijker wil het hebben?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef MrP het volgende:
Nee, niet elke vorm. Anders komen er toch nog grote boobies van. Elke vorm met hormonen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef MrP het volgende:
Leer lezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef MrP het volgende:
Met anticonceptie stoppen is trouwens voorlopig geen optie
Weet je wat anticonceptie inhoudt?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:36 schreef MrP het volgende:
Met anticonceptie stoppen is trouwens voorlopig geen optie
Bouw een hele grote ladder.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:39 schreef Adolecens het volgende:
@ TS:
Kan je meer informatie geven? Met deze éénzinnige opmerkingen krijg je waarschijnlijk meer getrol, dan serieuze reacties. Als je borstverkleining wil ga je naar de huisarts, maar ik vermoed dat dat er niet inzit bij je.
Dan zal je dus met meer info moeten komen.
Nu zeg je van "ik wil graag naar de maan, maar ik kan niet met een ruimtevaartuig mee, tips iemand?"
Nou ja, je kan even aangeven of ze aan de hormonen zit, want dan moet ze daar dus mee stoppen. Afvallen kan ook helpen, maar niet als ze al graatmager is, dus nee, je hebt niet afdoende info gegeven.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef MrP het volgende:
Mijn inziens heb ik toch afdoende info gegeven. Het is niet voor mezelf maar voor mijn partner. Nou okey het gaat ons samen aan. Ze wil gewoon door bijvoorbeeld een bepaald sportprogramma proberen een kleinere cupmaat te krijgen.
Dus van B naar A. Ze wil in ieder geval geen operatie ondergaan. Dat lijkt me ook bijna niet te gaan als je van B naar A wil...
Nee, je hebt NIET voldoende informatie gegeven. Waarom wil ze dat in godsnaam?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:42 schreef MrP het volgende:
Mijn inziens heb ik toch afdoende info gegeven. Het is niet voor mezelf maar voor mijn partner. Nou okey het gaat ons samen aan. Ze wil gewoon door bijvoorbeeld een bepaald sportprogramma proberen een kleinere cupmaat te krijgen.
Dus van B naar A. Ze wil in ieder geval geen operatie ondergaan. Dat lijkt me ook bijna niet te gaan als je van B naar A wil...
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, je hebt NIET voldoende informatie gegeven. Waarom wil ze dat in godsnaam?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:32 schreef MrP het volgende:
Cup A, omdat mijn partner van een kleinere cupmaat houd.
Serieus?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef Sinceria het volgende:
Ik dacht netjes TS zijn vragen te beantwoorden via PM, wil hij alleen maar weten wat mijn cupmaat is.
Ja.quote:
't Is allemaal "vanwege een studie psychologiequote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef Ruis het volgende:
En nou ff eerlijk zijn TS;
Transexualiteit: Wie heeft er mee te maken?
Genderdysforie - deel 17
Een aantal van zijn topics zijn juist het uitschrijven bij opleidingen... Dus die pet gaat ook niet op.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is allemaal "vanwege een studie psychologie". Echt waar.
een fascinatie voor oksel/schaamhaar en borstverkleining is weinig mannen gegeven,quote:Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
TS heeft inderdaad een opmerkelijke postgeschiedenis die zijn geloofwaardigheid geen goed doet hier.
[..]
Een aantal van zijn topics zijn juist het uitschrijven bij opleidingen... Dus die pet gaat ook niet op.![]()
oksel/schaamhaar en kleine borsten is wel een fascinatie van mijquote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef solaire het volgende:
[..]
een fascinatie voor oksel/schaamhaar en borstverkleining is weinig mannen gegeven,
Die mannen zijn gewoon latent homofiel?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef solaire het volgende:
[..]
een fascinatie voor oksel/schaamhaar en borstverkleining is weinig mannen gegeven,
Juist !quote:Op woensdag 23 september 2009 23:03 schreef Xxerxxes het volgende:
Borstvoeding wil ook nog wel eens een cupmaatje schelen.
Je plaatje doet het niet, zeker niet als je plaatjes gebruikt uit een afgeschermd deel van Hyves.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:31 schreef x__Cheryl het volgende:
[ afbeelding ]
mischien een tip?
Zo verklein je hem ook
dankjewel effe opnieuw danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, zeker niet als je plaatjes gebruikt uit een afgeschermd deel van Hyves.
Probeer http://tinypic.com/ eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |