Zit jij in dezelfde groep als Bt, ja?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
Tijd om die ene uit ons groepje te knikkeren. Dat kind toont totaal geen inzet en na een vriendelijk doch dringend verzoek van mijn kant om voor vanavond het door haar te bewerken deel van een opdracht op te sturen heeft ze alweer niks van zich laten horen.
Nu kan ik dat dus zelf gaan doen omdat die deadline morgenochtend is.
Het Spui, De grote markt (Fiddlers) of de Bierelier en Bon Vivant op de Laan van NOI, of de Wagenstraat (Chinatown).quote:
Maak der deaudquote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Zotheid het volgende:
Tijd om die ene uit ons groepje te knikkeren. Dat kind toont totaal geen inzet en na een vriendelijk doch dringend verzoek van mijn kant om voor vanavond het door haar te bewerken deel van een opdracht op te sturen heeft ze alweer niks van zich laten horen.
Nu kan ik dat dus zelf gaan doen omdat die deadline morgenochtend is.
Niet totdat jij een foto naar Fascination stuurt, tot die tijd blijft er sceptiek heersen over jouw persoon.quote:
JOUW.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niet totdat jij een foto naar Fascination stuurt, tot die tijd blijft er sceptiek heersen over jouw persoon.
Ik wou ook al zo'n opmerking maken.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit jij in dezelfde groep als Bt, ja?
Je komt in de Fiddlers.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het Spui, De grote markt (Fiddlers) of de Bierelier en Bon Vivant op de Laan van NOI, of de Wagenstraat (Chinatown).
Hoezo?
Dan krijg ik daar weer gezeur mee.quote:
80% van de online vrouwen is een manquote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef DeLuna het volgende:
Wat is dat toch met foto's hier op FOK! man?
Omg.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's niet zo bijzonder hoor, ik ben iedere week wel een keer in Den Haag.
Ik ben de koning van gemene edits.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]In de quote van mijn reactie staat er ook al 'jouw', maar DAAR STOND EERST DUS "JOU"!
Brugklas-alert.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben semi aangerand door de Josh Hartnett kloon. En toen stonden we zo en toen kwamen er mongolen uit onze klas zo van: Tortelduifjes.
Je wilde hem, dus nu heb je em en niet zeiken!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben semi aangerand door de Josh Hartnett kloon. En toen stonden we zo en toen kwamen er mongolen uit onze klas zo van: Tortelduifjes.
Ik verzeker je dat ik van het vrouwelijke geslacht benquote:Op woensdag 23 september 2009 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
80% van de online vrouwen is een man
Dan stuur je een PM naar Fas, die hem weer naar mij doorstuurt omdat dat leuk en spannend is.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat ik van het vrouwelijke geslacht ben
Mijn laptop vertikt het om nog CD's te lezen dus ik kan ook geen sims meer spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |