FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Tele2 slachtoffers gezocht
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:13
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins, en er komt maar geen eind aan.
Ze beweren, zonder bewijzen, dat ik gemaakte afspraken niet na kom, maar komen zelf hun woord niet na.
Het zal me in de toekomst niet meer gebeuren, ik neem nu zelf alle telefoongesprekken op.
Helaas had ik dat niet gedaan toen ik hen twee jaar geleden belde, maar ze vertelde me dat het gesprek wel zou worden opgenomen.
Nu ik hun aan hun afspraken wil houden en vraag om dat bandje, wordt er omheen gedraaid, of het bandje is even niet te vinden of...
Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.
Voor wie het hele verhaal wil horen, laat het maar weten.

Voor nu zoek ik dus mensen die er met Tele2 ook niet uitkomen..
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
Dus heb je problemen met Tele2 en kom je er niet uit, stuur me een bericht.
LostFormatwoensdag 23 september 2009 @ 18:15
Ik wil heel het verhaal horen.
Rekkiewoensdag 23 september 2009 @ 18:16
En je hebt het geld niet laten storneren?
poepeneesjewoensdag 23 september 2009 @ 18:17
Ik zou het verhaal ook wel willen horen. Tele2 is altijd al een "gevaarlijke" partij geweest om mee in zee te gaan.
#ANONIEMwoensdag 23 september 2009 @ 18:17
Heb je het geldbedrag wel gestorneerd? En je mag best meteen het hele verhaal vertellen.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 18:19:43 ]
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:19
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Rekkie het volgende:
En je hebt het geld niet laten storneren?
Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:20
Oke, ik ga het verhaal straks opstellen.
#ANONIEMwoensdag 23 september 2009 @ 18:20
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
Rekkiewoensdag 23 september 2009 @ 18:21
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Lijkt mij dat je juist grote bedragen sneller in de gaten hebt?
Inderdaad, raar verhaal hoor.
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:25
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Te laat in de gaten? Jij kijkt een maand lang niet wat er van je rekening gaat?
[..]

Inderdaad, raar verhaal hoor.
Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
Rekkiewoensdag 23 september 2009 @ 18:26
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Niets raars aan. Ik was die periodes met andere belangrijke dingen bezig, that's all.
Maar blijkbaar komen ze er steeds mee weg, dat ben ik zat nu.
Ik vind het zeer onzorgvuldig en daarom je eigen schuld dat je nu achter je geld aan moet.
Seven.of.Ninewoensdag 23 september 2009 @ 18:28
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:31
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Blokkeer je rekening voor incasso's van hun. Heb ik ook gedaan toen ik Telfort zat was.
Ik hou het nu ook goed in de gaten, gebeurt me ook niet meer, ik wil alleen dat andere geld terug,
en een advocaat kan ik niet betalen.
Bovendien denk ik dat je met een paar man sterker staat.
Seven.of.Ninewoensdag 23 september 2009 @ 18:33
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
Tja..1986woensdag 23 september 2009 @ 18:34
Alles gaat bij mij altijd prima met Tele2. Zeer blij mee Hele verbetering na Chello.
Smurfinwoensdag 23 september 2009 @ 18:36
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Maar heb je je rekening ook geblokkeerd?
Heb nooit geweten dat die mogelijkheid er was, heeft de bank ook nooit voorgesteld,
ik heb twee keer het bedrag terug weten te halen.
Maar dan ga ik dat morgen gelijk doen, bedankt voor de tip
FlukeyZuluwoensdag 23 september 2009 @ 20:43
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Wellicht kunnen we wat bereiken als we een collectief vormen en gezamenlijk een goeie advocaat kunnen inschakelen.
haha TS kan zelf geen advocaat betalen
Klonkwoensdag 23 september 2009 @ 21:00
schopje naar WGR
muhahahadonderdag 24 september 2009 @ 09:31
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
onearmedmandonderdag 24 september 2009 @ 09:34
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ik had het te laat in de gaten, ze innen grote bedragen ineens.
Natuurlijk hou ik het nu in de gaten.
Ze sturen al een jaar dreigbrieven van deurwaarders waar ik niet op reageer, en vervolgens
niets meer van hoor, het blijft dus bij dreigen, dan denken ze dat je bang wordt, terwijl ze goed weten
dat ze niet in hun recht staan.
Jij denkt echt dat een een grote corrupte tele2 meneer aan de andere kant zit met een sigaar in zijn mond he? Als jij een bedrag open heb staant stuurt gewoon een willekeurige miep die haar werk doet jou bedragen, of dit nou terecht is of niet is voor haar niet interessant, het systeem geeft aan dat jij een bedrag open hebt staan.
MikeyModonderdag 24 september 2009 @ 09:35
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:
Zelf lig ik ook al zo'n twee jaar met ze in de klins,
Copycatdonderdag 24 september 2009 @ 09:35
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik wil heel het verhaal horen.
Ik ook.
Rekkiedonderdag 24 september 2009 @ 09:35
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef muhahaha het volgende:
Je kunt een onwettige incasso tot max een jaar na dato laten storneren, je maakt mij niet wijs dat je ruim een jaar niet naar je afschriften/online rekening hebt gekeken.
huh?

Volgens die artikel en de website van de Rabobank is het slechts 30 dagen dat je de tijd hebt, geen jaar.

http://financieel.infonu.(...)sso-terugboeken.html

Vanaf november 2009 pas 56 dagen de tijd, maar nog steeds geen jaar.
muhahahadonderdag 24 september 2009 @ 09:41
quote:
Wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt, heeft u het recht om tot 12 maanden na de onterechte afboeking het bedrag terug te laten storten door uw bank. Dit betekent dus dat u de terugboekingtermijnen die hierboven omschreven staan onder het kopje 'verschillende vormen van automatische incasso' kunt negeren wanneer er misbruik van automatische incasso wordt gemaakt. Bij uw bank zult u dan een formulier 'melding onterechte incasso' moeten invullen.
Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=215366&qid=78865
bankrupcydonderdag 24 september 2009 @ 15:01
klins?
clinch!
OxygeneFRLdonderdag 24 september 2009 @ 15:12
Hun rekeningnummer laten blokkeren?
Smurfindonderdag 24 september 2009 @ 17:00
quote:
Ik ben vanmiddag bij de bank geweest om zo'n formulier aan te vragen, de medewerker heeft
het gelijk voor me gedaan, nu is het even afwachten, ook is mijn rekening nu geblokkeerd voor Tele2.
Deze medewerker was tot twee jaar geleden zelf werkzaam bij Tele2, hij stond er niet van te kijken,
blijkt wel vaker zo te gaan
detulp050donderdag 24 september 2009 @ 17:26
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Conflictdonderdag 24 september 2009 @ 17:28
ik wil ook heel het verhaal horen.
mcintoshdonderdag 24 september 2009 @ 17:34
Nou ja, ik lig niet écht in de clinch (wat een kutwoord), maar misschien zit het er aan te komen...

Zou per 16 september de ADSL lijn opgeleverd krijgen en volgens hun IS die ook opgeleverd, maar heb nog steeds internet via Online (die zeggen dat er nog niets is opgezegd). Volgens Tele2 is er wel opgezegd en is Online akkoord gegaan...

Nou ja, hoe dan ook, ik hoop dat ik geen dubbele rekeningen ga krijgen, want dan moet ik ook in de clinch.
Smurfindonderdag 24 september 2009 @ 17:48
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:26 schreef detulp050 het volgende:
Zoveel posts in je topic, maar je vertelt geen moment wat er precies aan de hand is. Dat zie je vaker en dan is vaak de conclusie dat het 'misgaan' niet altijd bij het 'grote bedrijf' ligt
Ik vraag of er nog meer mensen zijn die problemen hebben met Tele2, ik vertel in grote lijnen het één en ander, ik weet precies wat er aan de hand is, en nadat ik vanmiddag die bankmedewerker heb gesproken, ben ik nog meer van overtuigd en ga ik door. Wat jij of anderen denken en roepen heb ik geen boodschap aan, als ik maar weet hoe het zit nietwaar. Als je geen problemen met ze hebt, prima, reageer dan niet.
detulp050donderdag 24 september 2009 @ 17:59
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
Wishehdonderdag 24 september 2009 @ 18:07
tvp voor het verhaal dan maar.
JumpingJackydonderdag 24 september 2009 @ 19:24
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Wisheh het volgende:
tvp voor het verhaal dan maar.
Ik doe even mee
muhahahavrijdag 25 september 2009 @ 09:09
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Smurfin het volgende:

Ze hebben nu al zo'n 450 euro van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar ooit voor getekend heb of ook maar 1 minuut van hun diensten gebruik gemaakt heb.

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
r3gi3boyvrijdag 25 september 2009 @ 12:42
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Ml-etjevrijdag 25 september 2009 @ 13:05
hij is fijn
Smurfinvrijdag 25 september 2009 @ 15:13
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef r3gi3boy het volgende:
Je komt tot me over als een kort, vlot, pittig huisvrouwtje dat op een goede dag een winkel binnenliep, een contractje afsloot zonder de zonnebril af te nemen en vervolgens verder is gegaan met 'shoppen'.

Enkele weken later arriveerde er via de post een grote doos met één of ander gek elektrisch apparaat erin. Jij dacht dat het voor de buurman was en gooide het in de prullenbak.

Jaren verstreken, draadloos internet bleek je gemakkelijk van je buurman af te kunnen tappen.

Totdat je op een zekere dag eens op die papiertjes van de bank ging kijken omdat je bij het kopen van de dagelijkse boodschapjes geen saldo bleek te hebben. Gek toch, want die rekening vult lief netjes iedere maand aan en daar had je nooit geen omkijken naar. En toen is er een balletje gaan rollen...
Whahaha bijna, boy

Joh, daar moet je wat mee doen man, al die wijsheid, levenservaringen en mensenkennis

Smurfinvrijdag 25 september 2009 @ 15:15
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Duidelijk toch? Bedrijf trekt geld zonder een tegenprestatie.

Dit kun je gewoon laten storneren BINNEN een jaar na de incasso.
Inmiddels gedaan, ff afwachten nu.
Stalivrijdag 25 september 2009 @ 15:19
Vroeger had een ex ook nog problemen met Tele2. Ze bleven zonder specificaties maar afschrijven.
Ik weet er het fijne niet meer van.

Als je hier te weinig klachten kun verzamelen, google dan eens op tele2 tros radar.
Genoeg fraais te vinden. .
Five_Horizonsvrijdag 25 september 2009 @ 15:26
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef detulp050 het volgende:
Dit is een discussieforum, geen oproepjesplaza
WebServiceTele2vrijdag 25 september 2009 @ 16:24
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
Copycatvrijdag 25 september 2009 @ 16:25
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
Zo professioneel!
bijdehandvrijdag 25 september 2009 @ 16:57
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 16:24 schreef WebServiceTele2 het volgende:
Geachte Smurfin,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
Beste WebServiceTele2,

Stuurt u mij alstublieft uw pinpasje en code. Ik ben een medewerker van de bank. Ik zal kijken of ik u rijker kan maken.

Met vriendelijke groeten,
bijdevoet
Vivvrijdag 25 september 2009 @ 19:18
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=webservice%40tele2.nl&meta=

Ik denk dat meneer Webservice serieus is, je gaat toch niet voor de lol 3,620 topics over tele2 af (hoop ik). Doen bedrijven tegenwoordig wel vaker, reputatieschade proberen te beperken op internet.

Oh kijk, iemand van FOK! heeft goede ervaringen met meneer Webservice:

internet van Tele2; do of don't?

WebServiceTele2zaterdag 26 september 2009 @ 13:07
Geachte lezers,

Graag zou ik wat onduidelijkheden willen verduidelijken. Ik als medewerker van Tele2 kan uw klantgegevens gebruiken om intern uit te zoeken wat het probleem is. Wanneer dit geconstateerd is kan ik via telefonisch contact verduidelijking aanbieden bij problemen of voor een passende oplossing zorgen wanneer dit nodig is. Een willekeurig individu die niet werkzaam is binnen Tele2 zal met interne gegevens niks kunnen doen. Nu is alertheid op het internet uiteraard wel geboden. Tele2 is dan ook blij te zien dat een eventuele fraudeur niet ver zal komen.

Vertrouwende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

Webservice Tele2
webservice@tele2.nl
muhahahazaterdag 26 september 2009 @ 13:13
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
wikwakka2zaterdag 26 september 2009 @ 13:27
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 13:13 schreef muhahaha het volgende:
Dit is een grapje hoop ik, ik trapte er iig bijna in
Gebeurt wel vaker hoor, bedrijven googelen nogal vaak naar zichzelf.
Copycatzaterdag 26 september 2009 @ 16:16
Ik geloof nu dat meneer Webservice echt is, gezien al die google-links.
muhahahazaterdag 26 september 2009 @ 22:10
Dan kan hij verdomt slecht lezen want ts heeft geen klantnummer of een tele2 nummer aangezien hij helemaal geen diensten afneemt

Wat een blamage.
justanickzaterdag 26 september 2009 @ 22:40
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef muhahaha het volgende:
Dan kan hij verdomt slecht lezen want ts heeft geen klantnummer of een tele2 nummer aangezien hij helemaal geen diensten afneemt

Wat een blamage.
D'r wordt volgens TS (die overigens nog steeds niet heeft aangegeven wat nu het verhaal is achter het probleem) geld afgeschreven van de rekening. Daarmee heeft Tele2 dus blijkbaar de gedachte dat TS een klant is en is er dus ook een klantnummer. Dat klantnummer zal ook gewoon op de bankafschriften staan.