Flame on!quote:Op woensdag 23 september 2009 12:04 schreef Matteüs het volgende:
Hoewel iedereen dacht dat de "kopvoddentax" hem de nek zou omdraaien omdat men het Nederlandse volk zo kon inschatten dat daar afschuw van gesproken zou worden, is Wilders toch weer de grootste.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ootste_partij__.html
Zie je hem al staan, grijzend naast Beatrix op de trappen?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef venomsnake het volgende:
Het is toch niet te geloven, Wilders de grootste.
Ja, het zal allemaal wel, maar als iemand die een uur in de wind stinkt, jou aanspreekt op je hygiëne, neem jij die persoon dan serieus?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Oke, voor de duidelijkheid, de drogreden die je hanteert is: als je allochtoon bent mag je anderen niet verwijten dat ze lager opgeleid zijn, want gemiddeld genomen zijn de meeste allochtonen lager opgeleid.
Je impliceert dat het passief behoren tot een bepaalde "groep", enig invloed heeft op de argumenten van een persoon. Als je allochtoon bent, moeten je argumenten in die context bekeken moeten worden vind je. Ontkrachting hiervan: het allochtoon-zijn heeft niets te maken met de argumenten die een allochtoon aanvoert! Allochtonen zijn geen politieke-organisatie die uit één mond spreken.
Ten tweede: het feit dat veel allochtonen lager opgeleid zijn, zegt niets over mijn situatie. Jouw verzwegen argument dat laagopgeleiden niets over andere laagopgeleiden mogen zeggen kan ook nog eens als drogreden worden aangemerkt.
Terugkomend op mijn positie en argumenten, ik kan vrijelijk praten over het percentage laagopgeleiden zonder dat jij met een jij-bak kan aankomen, omdat ik zelf niet laagopgeleid ben, maar zelfs was dat niet zo, was het een drogreden: de jij-bak dus.
Milieuvriendelijk is vaak JUIST goedkoper. In het algemeen minder kopen, kraanwater in plaats van flessen water, grootverpakkingen (een grote fles ipv een paar blikjes/flesjes), energiebesparing, isolatie, spaarlampen/ledlampen, zuinige huishoudelijke apparaten, vegetarisme, fietsen of lopen in plaats van de auto pakken, etc. is allemaal goedkoper en milieuvriendelijker.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat arbeiders het zich niet kunnen veroorloven om eerst naar het milieu te kijken en dan pas naar hun portemonnee. Die luxe kunnen ze zich niet veroorloven.
De meeste mensen die ik met goed fatsoen pro-PVV kan beschouwen, namen Geert z'n schreeuw om aandacht alles behalve serieus. Die hadden er minder moeite mee om het te zien als schieten voor de bune, ipv het te zien als 'gewenste wetgeving'.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Pool het volgende:
Typisch dat mensen zo'n fascistisch voorstel steunen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zie je hem al staan, grijzend naast Beatrix op de trappen?
Ik wel eigenlijk![]()
Ik hoop nog dat dat gaat gebeuren eigenlijk, want dat is per definitie ook zijn neergang.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zie je hem al staan, grijzend naast Beatrix op de trappen?
Ik wel eigenlijk![]()
of hij verbiedt natuurlijk snel alle andere partijen en ontmantelt alle groepen waarin mensen verenigd zijn en vervangt deze door nieuwe groeperingen die zijn boodschap uitdragen. Bam!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik hoop nog dat dat gaat gebeuren eigenlijk, want dat is per definitie ook zijn neergang.
Als jij daadwerkelijk stinkt en iemand die ook stink spreekt jou daarop aan, dan kan jij wel terugwijzen, maar daardoor ga jij niet minder stinken. Drogreden dus, de "jij-bak".quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, het zal allemaal wel, maar als iemand die een uur in de wind stinkt, jou aanspreekt op je hygiëne, neem jij die persoon dan serieus?
Ik heb niet voor niets het woordje passief gebruikt in mijn vorige post. Ik heb er niet voor gekozen om bij de groep "allochtonen" te horen, dat is een bijkomstigheid wat niets verandert aan mijn argumenten.quote:Iemand die deel uitmaakt van die bepaalde groep die kampioen foute lijstjes aanvoeren is, maar vervolgens wel anderen 'laagopgeleidheid' verwijt, is nu eenmaal amper serieus te nemen.
800.000 moslims helft vrouw = 400.000 daarvan is pak 'm beet 25% jonger dan 12 (en draagt in 99% van de gevallen dus geen hoofddoek) = 300.000 over. Van de volwassen vrouwen doen wij alsof 75% een hoofddoek draagt = 225.000 x 1000 euro p.j = 225 miljoen. Je zit er significant naast.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
een miljoen moslims, helft vrouw. 500.000 x 1000 euro per jaar is BAM, 500 miljoen! Kassa!
Per kabinetsperiode 2 miljard extra beschikbaar! Wilders is een genie!
Dat zou best kunnen, als script voor een komediefilm dan.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of hij verbiedt natuurlijk snel alle andere partijen en ontmantelt alle groepen waarin mensen verenigd zijn en vervangt deze door nieuwe groeperingen die zijn boodschap uitdragen. Bam!
Tegen de tijd dat hij dat voor elkaar weet te krijgen is hij zelf al ontmantelt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
of hij verbiedt natuurlijk snel alle andere partijen en ontmantelt alle groepen waarin mensen verenigd zijn en vervangt deze door nieuwe groeperingen die zijn boodschap uitdragen. Bam!
Kun je me uitleggen wat er fascistisch is aan dierenrechtenradicalen en radicale moslims? Extremistisch is niet per definitie fascistisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Pool het volgende:
Typisch dat mensen zo'n fascistisch voorstel steunen. Als je alle Wildersfans optelt bij alle radicale moslims die een fascistisch shariasysteem willen en dat weer optelt bij ander fascistisch randvolk (NVU, dierenrechtenradicalen), dan heb je toch echt een grote groep fascisten in Nederland.
Niet alle moslima's dragen hoofddoekjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
een miljoen moslims, helft vrouw. 500.000 x 1000 euro per jaar is BAM, 500 miljoen! Kassa!
Per kabinetsperiode 2 miljard extra beschikbaar! Wilders is een genie!
Het is eerder gebeurd, hoor...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, als script voor een komediefilm dan.
Ja, ik snap wel dat jij je favoriete stopwoord "Tokkies!!!!!!quote:
Nou Hitler kreeg het wel voor elkaar hoor!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij dat voor elkaar weet te krijgen is hij zelf al ontmantelt.
Klopt, maar Hitler beperkte zich niet tot simpele oneliners.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nou Hitler kreeg het wel voor elkaar hoor!
Ja, die vent kon toch speechen zeg. Obama is er niks bij.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, maar Hitler beperkte zich niet tot simpele oneliners.
Die vent kon heel goed speechen ja.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, die vent kon toch speechen zeg. Obama is er niks bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |