abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 16:57:47 #1
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_73042524
Den originele OP:
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:04 schreef Matteüs het volgende:
Hoewel iedereen dacht dat de "kopvoddentax" hem de nek zou omdraaien omdat men het Nederlandse volk zo kon inschatten dat daar afschuw van gesproken zou worden, is Wilders toch weer de grootste.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ootste_partij__.html
Flame on!
pi_73042543
Heeft die Kopvoddentaks toch gewerkt
pi_73042614
Het is toch niet te geloven, Wilders de grootste .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_73042646
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:00 schreef venomsnake het volgende:
Het is toch niet te geloven, Wilders de grootste .
Zie je hem al staan, grijzend naast Beatrix op de trappen?

Ik wel eigenlijk
  woensdag 23 september 2009 @ 17:01:59 #5
6484 ExTec
pi_73042651
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Oke, voor de duidelijkheid, de drogreden die je hanteert is: als je allochtoon bent mag je anderen niet verwijten dat ze lager opgeleid zijn, want gemiddeld genomen zijn de meeste allochtonen lager opgeleid.

Je impliceert dat het passief behoren tot een bepaalde "groep", enig invloed heeft op de argumenten van een persoon. Als je allochtoon bent, moeten je argumenten in die context bekeken moeten worden vind je. Ontkrachting hiervan: het allochtoon-zijn heeft niets te maken met de argumenten die een allochtoon aanvoert! Allochtonen zijn geen politieke-organisatie die uit één mond spreken.

Ten tweede: het feit dat veel allochtonen lager opgeleid zijn, zegt niets over mijn situatie. Jouw verzwegen argument dat laagopgeleiden niets over andere laagopgeleiden mogen zeggen kan ook nog eens als drogreden worden aangemerkt.

Terugkomend op mijn positie en argumenten, ik kan vrijelijk praten over het percentage laagopgeleiden zonder dat jij met een jij-bak kan aankomen, omdat ik zelf niet laagopgeleid ben, maar zelfs was dat niet zo, was het een drogreden: de jij-bak dus.
Ja, het zal allemaal wel, maar als iemand die een uur in de wind stinkt, jou aanspreekt op je hygiëne, neem jij die persoon dan serieus?

Ik denk het niet. Dat is hier niet anders.

Iemand die deel uitmaakt van die bepaalde groep die kampioen foute lijstjes aanvoeren is, maar vervolgens wel anderen 'laagopgeleidheid' verwijt, is nu eenmaal amper serieus te nemen.

En om te benadrukken wat een non-argument het is, hebben we het ook nog over stemmers die qua profiel 'naadloos' bij de PVV zouden passen.
pi_73042731
quote:
Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dan ook dat arbeiders het zich niet kunnen veroorloven om eerst naar het milieu te kijken en dan pas naar hun portemonnee. Die luxe kunnen ze zich niet veroorloven.
Milieuvriendelijk is vaak JUIST goedkoper. In het algemeen minder kopen, kraanwater in plaats van flessen water, grootverpakkingen (een grote fles ipv een paar blikjes/flesjes), energiebesparing, isolatie, spaarlampen/ledlampen, zuinige huishoudelijke apparaten, vegetarisme, fietsen of lopen in plaats van de auto pakken, etc. is allemaal goedkoper en milieuvriendelijker.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 23 september 2009 @ 17:04:53 #7
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_73042740
Typisch dat mensen zo'n fascistisch voorstel steunen. Als je alle Wildersfans optelt bij alle radicale moslims die een fascistisch shariasysteem willen en dat weer optelt bij ander fascistisch randvolk (NVU, dierenrechtenradicalen), dan heb je toch echt een grote groep fascisten in Nederland.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:08:12 #8
6484 ExTec
pi_73042819
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Pool het volgende:
Typisch dat mensen zo'n fascistisch voorstel steunen.
De meeste mensen die ik met goed fatsoen pro-PVV kan beschouwen, namen Geert z'n schreeuw om aandacht alles behalve serieus. Die hadden er minder moeite mee om het te zien als schieten voor de bune, ipv het te zien als 'gewenste wetgeving'.

Thats not to say dat je em dit soort nogal domme uitspraken niet mag verwijten. Maar dan kunnen we het eigenlijk al samenvatten als dat jij niet op de bune zat waar hij voor schoot.
pi_73042925
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik wel eigenlijk
.

Volgens mij is er geen partij die met hem in de regering wil gaan zitten.
ja, misschien TON .

Dus op de trap met Bea zal hem wel niet worden.
Gelukkig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 23 september 2009 @ 17:14:54 #10
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_73042999
Zo gek is het niet dat Wilders de grootste is, hij roept het hardst en hij weet de mensen te raken met dingen die een "dreiging" voor ze vormen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Donald Duck held woensdag 23 september 2009 @ 17:15:31 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_73043010
een miljoen moslims, helft vrouw. 500.000 x 1000 euro per jaar is BAM, 500 miljoen! Kassa!
Per kabinetsperiode 2 miljard extra beschikbaar! Wilders is een genie!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_73043027
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik wel eigenlijk
Ik hoop nog dat dat gaat gebeuren eigenlijk, want dat is per definitie ook zijn neergang.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held woensdag 23 september 2009 @ 17:18:05 #13
46149 __Saviour__
pi_73043072
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoop nog dat dat gaat gebeuren eigenlijk, want dat is per definitie ook zijn neergang.
of hij verbiedt natuurlijk snel alle andere partijen en ontmantelt alle groepen waarin mensen verenigd zijn en vervangt deze door nieuwe groeperingen die zijn boodschap uitdragen. Bam!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73043100
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, het zal allemaal wel, maar als iemand die een uur in de wind stinkt, jou aanspreekt op je hygiëne, neem jij die persoon dan serieus?
Als jij daadwerkelijk stinkt en iemand die ook stink spreekt jou daarop aan, dan kan jij wel terugwijzen, maar daardoor ga jij niet minder stinken. Drogreden dus, de "jij-bak".
quote:
Iemand die deel uitmaakt van die bepaalde groep die kampioen foute lijstjes aanvoeren is, maar vervolgens wel anderen 'laagopgeleidheid' verwijt, is nu eenmaal amper serieus te nemen.
Ik heb niet voor niets het woordje passief gebruikt in mijn vorige post. Ik heb er niet voor gekozen om bij de groep "allochtonen" te horen, dat is een bijkomstigheid wat niets verandert aan mijn argumenten.
pi_73043121
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
een miljoen moslims, helft vrouw. 500.000 x 1000 euro per jaar is BAM, 500 miljoen! Kassa!
800.000 moslims helft vrouw = 400.000 daarvan is pak 'm beet 25% jonger dan 12 (en draagt in 99% van de gevallen dus geen hoofddoek) = 300.000 over. Van de volwassen vrouwen doen wij alsof 75% een hoofddoek draagt = 225.000 x 1000 euro p.j = 225 miljoen. Je zit er significant naast.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73043130
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

of hij verbiedt natuurlijk snel alle andere partijen en ontmantelt alle groepen waarin mensen verenigd zijn en vervangt deze door nieuwe groeperingen die zijn boodschap uitdragen. Bam!
Dat zou best kunnen, als script voor een komediefilm dan.
pi_73043148
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat hij dat voor elkaar weet te krijgen is hij zelf al ontmantelt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_73043154
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:04 schreef Pool het volgende:
Typisch dat mensen zo'n fascistisch voorstel steunen. Als je alle Wildersfans optelt bij alle radicale moslims die een fascistisch shariasysteem willen en dat weer optelt bij ander fascistisch randvolk (NVU, dierenrechtenradicalen), dan heb je toch echt een grote groep fascisten in Nederland.
Kun je me uitleggen wat er fascistisch is aan dierenrechtenradicalen en radicale moslims? Extremistisch is niet per definitie fascistisch.
pi_73043172
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet alle moslima's dragen hoofddoekjes.
  woensdag 23 september 2009 @ 17:22:29 #20
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73043200
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen, als script voor een komediefilm dan.
Het is eerder gebeurd, hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 23 september 2009 @ 17:25:57 #21
6484 ExTec
pi_73043281
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef Meh7 het volgende:

Drogreden dus, de "jij-bak".
Ja, ik snap wel dat jij je favoriete stopwoord "Tokkies!!!!!! " niet af laat pakken, maar me insteek was slecht aantonen hoe weinig mensen je serieus nemen

Het is een jij bak, dat weet ik, erken ik, maar op het moment dat jij andere voor tokkie uit wil maken, zullen heel veel mensen denken: mest eerst je eigen stal uit voor je de pretentie hebt om vinger te wijzen

En dit komt vrij vaak voor. Bv ook als je denkt je te kunnen presenteren als de "kampioen" voor minderheden rechten/vrijheid van meningsuiting en wat dies meer zij.

Allemaal dingen die in die invloedsfeer waar jij vandaan komt, gewoon niet bestaan

Dat laat bij veel mensen het ondertussen over bekende beeld achter dat jij helemaal voor die dingen bent, als jij de minderheid bent.
  Donald Duck held woensdag 23 september 2009 @ 17:26:52 #22
46149 __Saviour__
pi_73043305
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat hij dat voor elkaar weet te krijgen is hij zelf al ontmantelt.
Nou Hitler kreeg het wel voor elkaar hoor!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73043322
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nou Hitler kreeg het wel voor elkaar hoor!
Klopt, maar Hitler beperkte zich niet tot simpele oneliners.
Allah Al Watan Al Malik
  Donald Duck held woensdag 23 september 2009 @ 17:28:38 #24
46149 __Saviour__
pi_73043345
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, maar Hitler beperkte zich niet tot simpele oneliners.
Ja, die vent kon toch speechen zeg. Obama is er niks bij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_73043376
quote:
Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, die vent kon toch speechen zeg. Obama is er niks bij.
Die vent kon heel goed speechen ja.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')