Ik wil een deel 2!
  Ik wil een deel 2!

Dan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
 Dan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet) 

Kan het eigenlijk niet beter verwoorden..quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!

..
 .. 

Da's best knapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:26 schreef Butterfly91 het volgende:
De tv-serie heb ik nooit gezien

quote:Op zondag 13 juni 2010 17:57 schreef Ugjerke het volgende:
Ik ging heel skeptisch naar de bioscoop maar dit is misschien de beste verfilming van een van mijn liefdes als klein jochie. Hannibal en Face zijn heel geloofwaardig, ik vind deze Murdock misschien nog wel leuker dan de originele en dat BA minder goed neer gezet is is logisch. Mr. T en BA lagen te dicht bij elkaar. De enige manier om BA als vanouds neer te zetten is door Mr. T een hele goede plastische chirurg te geven en hem weer te laten spelen. Ondanks dat vind ik het een leuke BA. (Mensen die wilde dat Mr. T nog BA zou spelenDan was die haast ouder dan Hannibal, dat kan niet)
Verder ben ik blij dat eigenlijk alles wat bij the A-team hoorde er in zat. In het begin was ik even bang dat ze gewoon bij het leger hoorden maar gelukkig was dat gewoon de uitleg waarom ze achterna gezeten werden door het leger. (Logisch dat dat nu Irak geworden is natuurlijk) Vliegende tank was misschien iets te over-the-top, maar aan de andere kant: Vliegende tank!

Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik. Ik moet zeggen, ik zat te grinniken bij de trailer van de week, en mijn vriendin kon er ook wel om lachen, dus ik denk dat we hem wel gaan zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 'de oude garde' er ook zo over denkt

Ik denk het ookquote:Op maandag 14 juni 2010 12:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik heb nog naar ze staan zwaaien toen ze met de helicopter door Nederland tourden, dus dan ben ik deel van die "oude garde" denk ik.

En niet 1x maar wel 10x dit soort acties.
 En niet 1x maar wel 10x dit soort acties.

Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berustquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.

Dit dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het realistisch en op waarheid berust
Ze houden gewoon de traditie in ere!

Dude, echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:23 schreef Stefan het volgende:
Wat een slechte film. Verhaal is kut, actie zo over de top dat je ziet dat het nep is. Kom op zeg, vliegen met een tank die naar de aarde neerstort en aan een parachute hangt. Hoe hoog zaten ze wel niet want ze bleven vallen. En dan komen ze er allemaal heelhuids uitEn niet 1x maar wel 10x dit soort acties.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |