mijn wereld.. wat doe jequote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef 8108139dpths het volgende:
WAT? Sinterklaas bestaat niet?!
verschrikkelijk matige grapquote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:
Hoe kon het ook anders?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef 8108139dpths het volgende:
Nope, jij komt niet buiten.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
WTF nu al Sinterklaas TS ?! De pepernoen liggen nog niet eens in de winkel!
...
Hier wel hoor. Wanneer je met pepernoen pepernoten bedoeld iig.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
De pepernoen liggen nog niet eens in de winkel!
Tuurlijk is dat goed voor je ontwikkeling. Je ziet mensen die vroeger in Sinterklaas geloofden nooit zulke verbitterde topics als dit openen. 'Buhu, ik mocht vroeger niet in Sinterklaas geloven, dus nu probeer ik uit alle macht om het plezier van kleine kinderen te vergallen.'quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt goed te zijn voor de ontwikkeling van het kind om te beseffen dat zelfs mensen die hij of zijn diep vertrouwt tegen hem kunnen liegen.
Ook al hebben ze het beste voor met hem.
Zie je dit:quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je dit? Hij is dus echt
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:06 schreef VaderVanJezus het volgende:
mensen die denken dat sinterklaas niet bestaat
quote:schreef VaderVanJezus het volgende:
Hij is dus echt!quote:VaderVanJezus
Ja, en de reactie erop is nog kinderachtiger...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef electronique het volgende:
[..]
verschrikkelijk matige grap
Wel, zal ik je even wat uitleggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef AntiAnti het volgende:
Haha nee die moeder is 30, en niet echt een vriendin. Maar wel iemand die vroeger zelf geloofde.
En een kind kan ook uitkijken naar kadootjes en gezelligheid met de familie zonder voorgelogen te worden:S
Inderdaad, sinds ik weet dat Sinterklaas niet echt is kan ik niks nog geloven en niemand nog vertrouwen. ALLES WAAR IK OOIT IN GELOOFDE BLEEK NEP TE ZIJN, MIJN LEVEN IS NIKS MEER, WAAROM IS DE WERELD ZO WREEDquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef Chai het volgende:
Ik heb het juist heel fijn gevonden om in Sinterklaas te geloven.
mooi gesprokenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wel, zal ik je even wat uitleggen.
Sinterklaas wordt al sinds Nederlandse mensenheugenis gevierd. Het is een in de eerste instantie voor een kinderen bedoeld festijn, wat op het laatste moment Pakjesavond betekent, wat uit in een avond vol plezier en het uitpakken van cadeautjes.
De gedachtegang van kinderen werkt anders dan die van volwassenen, als ook het beredeneren. Een volwassene zou roepen, als deze nog nooit van Sinterklaas gehoord had, dat een stoomboot nooit van de hak op de tak zo even vanuit Spanje naar Nederland zou kunnen varen. Bij kinderen kan dat, zoals je kunt zien. Zij geloven erin. Tot op een zekere leeftijd, waarbij het kind door de ouder of klasgenoot wordt verteld dat deze oude man met witte baard niet bestaat.
De leugen is er een om bestwil. Pakjesavond betekent plezier voor het kind, alsmede voor het hele gezin. Als het kind plezier heeft, heeft de ouder dit ook door de liefde voor het kind zelf.
Nou, hier liggen ze al een paar weken hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
Laat die kerel nog ff lekker in Spanje zitten....
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef DoctorB het volgende:
TS heeft een klote jeugd gehad en misgunt nu kleine kinderen het plezier van pakjes avond.
TS moet naar een inrichting.
Ja ech wel dus he. Die liggen wel al in de winkel. Ook een dikke week al.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
Pepernoten zijn dan ook godenvoedselquote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Buschetta het volgende:
Geeft kinderen ook de kans om religie te relativeren. of begrip te krijgen voor gods "kinderen" (hehe kinderen)
Natuurlijk staat de man met de witte baard voor God die dus ook niet bestaat
wut?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:28 schreef Buschetta het volgende:
Geeft kinderen ook de kans om religie te relativeren. of begrip te krijgen voor gods "kinderen" (hehe kinderen)
Natuurlijk staat de man met de witte baard voor God die dus ook niet bestaat
Heheh, word ze gespankt met de roe.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef IQM het volgende:
TS solliciteert naar een plekje in de zak naar Spanje!
iddquote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef IQM het volgende:
TS solliciteert naar een plekje in de zak naar Spanje!
Heeft die collega niet meer issues ?Meestal liggen de oorzaken dieper.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:46 schreef AltTab het volgende:
Ik heb een collega die serieus nog steeds woedend is dat zijn ouders hem vroeger hebben voorgelogen over Sinterklaas. Hij is nu 35.![]()
Zijn eigen kinderen gaat hij van begin af aan gewoon de waarheid vertellen, dus die zullen het wel leuk krijgen op school.
Dat dus. Altijd weer maanden uitgekeken naar het moment dat de Sint in het land kwam. TS is een vieze zak die kinderen een pleziertje niet guntquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef Chai het volgende:
Ik heb het juist heel fijn gevonden om in Sinterklaas te geloven.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Sinterklaas wordt al sinds Nederlandse mensenheugenis gevierd. Het is een in de eerste instantie voor een kinderen bedoeld festijn, wat op het laatste moment Pakjesavond betekent, wat uit in een avond vol plezier en het uitpakken van cadeautjes.
De gedachtegang van kinderen werkt anders dan die van volwassenen, als ook het beredeneren. Een volwassene zou roepen, als deze nog nooit van Sinterklaas gehoord had, dat een stoomboot nooit van de hak op de tak zo even vanuit Spanje naar Nederland zou kunnen varen. Bij kinderen kan dat, zoals je kunt zien. Zij geloven erin. Tot op een zekere leeftijd, waarbij het kind door de ouder of klasgenoot wordt verteld dat deze oude man met witte baard niet bestaat.
De leugen is er een om bestwil. Pakjesavond betekent plezier voor het kind, alsmede voor het hele gezin. Als het kind plezier heeft, heeft de ouder dit ook door de liefde voor het kind zelf.
Toen mijn broertje een jaar of 5 was, en ik 14, ben ik naar een telefooncel gegaan en heb ik hem met een verdraaide, cartoonachtige stem opgebeld. "Hallo met de PAASHAAS!!" zei ik. "Als je broer thuiskomt moet je hem de helft van je paaseitjes geven!!".quote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef RM-rf het volgende:
Volgens jaar denk ik dat ik eraan ga beginnen haar duidelijk te maken dat de Paashaas ook niet echt is, dat kan wel eens een grotere klap worden![]()
Een ingeburgerde turkquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef jpg97 het volgende:
Schijnheilige Nederlanders
Eerst turken dit en turken dat en zus en zo maar op5 december wel massaal de verjaardag van een Turk vieren.
Er woonden toen heul nog geen Turken.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef jpg97 het volgende:
Schijnheilige Nederlanders
Eerst turken dit en turken dat en zus en zo maar op5 december wel massaal de verjaardag van een Turk vieren.
Al een week of drie.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
Dat, maar het gaat hier vooral om de visie van TS dat je kinderen sowieso niet in sinterklaas moet laten gelovenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben het trouwens wel met TS eens dat als een kind zelf uitgevogeld heeft dat het allemaal niet kan dat je dit ook gewoon moet bevestigen en ze in moet wijden in Het Grote Geheim.
Dit dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik ben het echt eens met TS.Als een kind op een gegeven moment slim genoeg is om daar achter te komen moet je als ouders het ook echt niet krampachtig gaan volhouden.
Jammer dat TS geen crew is want mensen zoals jij zie ik graag minimaal twee weken niet posten.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:33 schreef Otis2.0 het volgende:
Godverdomme zeg TS, wat ben jij een triest, zielig, achterlijk, zielig, achterlijk, triest zielig kutpersoon.
Dat school leugens propageert is al helemaal triest.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Een kind van 6 vertellen dat Sinterklaas inderdaad niet echt is, daar gaat hij problemen mee krijgen op school.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef DaanA het volgende:
Ik ben 28 en Sinterklaas brengt mij nog steeds cadeautjes. Ergo: hij bestaat. Hoe kan hij mij nou cadeautjes geven als hij niet bestaat?![]()
Trouwens: als 95% van de wereld het al geloofwaardig vindt dat er wezens bestaan, zoals God en zijn collega's, die ze nog nooit gezien hebben, aan geen enkele natuurwet kan voldoen en zich op geen enkele manier openbaart, dan is het al helemáál geloofwaardig dat iemand bestaat die me al jááren trouw cadeaus komt brengen, bij wie ik op schoot gezeten heb, op het paard, die ik in de stad zie, die op TV komt, etc.
Trouwens, op TV wordt hij binnengehaald door Meneer Aart. (Tegenwoordig toch Diewertje Blok of hoe ze ook heet?) Nou, en die is echt niet gek, die weet echt wel waar-die het over heeft.![]()
TS is gewoon boos op Sinterklaas omdat ze vroeger niet genoeg cadeautjes kreeg.Maar dat was gewoon omdat ze eigenlijk een onsympatieke trut is die het plezier van kleine kinderen wil vergallen.
Dit dus, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben het trouwens wel met TS eens dat als een kind zelf uitgevogeld heeft dat het allemaal niet kan dat je dit ook gewoon moet bevestigen en ze in moet wijden in Het Grote Geheim.
Hij gaat ook niet zelf door de schoorsteenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:57 schreef HenkieVdV het volgende:
dat iemand van 80 kilo met een paard niet door een schoorsteen past.
hier stelt TS:quote:Op donderdag 24 september 2009 01:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Jullie hebben het topic echt niet gelezen he? Waar lees jij dat TS een kind uit een droom heeft geholpen en een prachtige jeugd vol cadeaus en pakjesavonden heeft afgenomen? Dat kind is slim genoeg om te redeneren dat sinterklaas niet bestaat. Dan ben je gewoon fucking triest dat "omdat jij het zo gezellig vindt" het blijft voorliegen tegen je kind. Op een gegeven moment wisten mijn zus en ik ook echt wel dat het crap was, maar alsnog waren pakjesavond en kerstavond erg gezellig.
Men reageert hier meteen alsof mevrouw TS het prille leventje van een kind heeft verneukt, maar ze denken zelf allemaal te melancholisch terug aan die "mooie" tijd. De tijd dat je ouders je voorlogen terwijl jij met je ontwikkelde hersenen al het vermoeden had dat iemand van 80 kilo met een paard niet door een schoorsteen past.
Nu kun je hoog of laag springen, dat het kind het zelf heeft uitgevogeld, maar TS hoort op dat moment haar mond te houden en zich niet te bemoeien met de opvoeding van een kind van een ander. En zo simpel is het.quote:'Maar mama, hoe kan sinterklaas nou overal zijn in een nacht? dat kan toch niet, dat is nep!' zei ze, waar ik bij was. Dat kan ook helemaal niet zei ik.
Pepernoten ligen er al weer ruim een maand.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef error_404 het volgende:
Net zo laag niveau als kinderen van iemand anders vertellen dat Sinterklaas niet bestaatquote:Op woensdag 23 september 2009 18:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jammer dat TS geen crew is want mensen zoals jij zie ik graag minimaal twee weken niet posten.Wat ben jij van ontzettend laag niveau.
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hier stelt TS:
[..]
Nu kun je hoog of laag springen, dat het kind het zelf heeft uitgevogeld, maar TS hoort op dat moment haar mond te houden en zich niet te bemoeien met de opvoeding van een kind van een ander. En zo simpel is het.
Doe toch niet zo idioot, het gaat om Sinterklaas. Niet om de New World Order ofzoquote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef AntiAnti het volgende:
[..]
Dat school leugens propageert is al helemaal triest.
Kind begint er zelf over.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hier stelt TS:
[..]
Nu kun je hoog of laag springen, dat het kind het zelf heeft uitgevogeld, maar TS hoort op dat moment haar mond te houden en zich niet te bemoeien met de opvoeding van een kind van een ander. En zo simpel is het.
Dan nog heeft TS daar niks mee te maken en moet ze het aan de ouders van dat kind laten. Waar bemoeit ze zich mee?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hier stelt TS:
[..]
Dan vind ik dat erg zwak van jou. Laat die ouders van dat kind even lekker zelf bepalen wat ze daarop antwoorden?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol sorry daar ben ik het niet mee eens.Als ik ergens zit te chillen praat ik tegen wie ik wil, wat ik dan ook wil zeggen. Natuurlijk ga je niet dat kind half lopen opvoeden over vanalles, maar als een kind mij zou vragen of sinterklaas bestaat, zou ik ook niet meteen nee zeggen. Maar stel dat kind zegt: Maar sinterklaar kan toch niet in z'n eentje alles regelen, zou ik zeker zeggen dat het kind dat goed bedacht heeft en dat hij inderdaad gelijk heeft. Net zoals TS gedaan heeft.
Een simpel antwoord als "vraag maar aan je papa/mama." kan natuurlijk ook. Bemoeial.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Lol sorry daar ben ik het niet mee eens.Als ik ergens zit te chillen praat ik tegen wie ik wil, wat ik dan ook wil zeggen. Natuurlijk ga je niet dat kind half lopen opvoeden over vanalles, maar als een kind mij zou vragen of sinterklaas bestaat, zou ik ook niet meteen nee zeggen. Maar stel dat kind zegt: Maar sinterklaar kan toch niet in z'n eentje alles regelen, zou ik zeker zeggen dat het kind dat goed bedacht heeft en dat hij inderdaad gelijk heeft. Net zoals TS gedaan heeft.
Alsof Sinterklaas (en zijn paard) door de schoorsteen gaat. Waarom denk je dat Zwarte Pieten zo zwart zijn?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Jullie hebben het topic echt niet gelezen he? Waar lees jij dat TS een kind uit een droom heeft geholpen en een prachtige jeugd vol cadeaus en pakjesavonden heeft afgenomen? Dat kind is slim genoeg om te redeneren dat sinterklaas niet bestaat. Dan ben je gewoon fucking triest dat "omdat jij het zo gezellig vindt" het blijft voorliegen tegen je kind. Op een gegeven moment wisten mijn zus en ik ook echt wel dat het crap was, maar alsnog waren pakjesavond en kerstavond erg gezellig.
Men reageert hier meteen alsof mevrouw TS het prille leventje van een kind heeft verneukt, maar ze denken zelf allemaal te melancholisch terug aan die "mooie" tijd. De tijd dat je ouders je voorlogen terwijl jij met je ontwikkelde hersenen al het vermoeden had dat iemand van 80 kilo met een paard niet door een schoorsteen past.
Naast het feit dat ik je een ontzettende zijkerd vind, is het wel duidelijk dat jij nooit iets aan je ouders of iemand anders hebt gevraagt of in twijfel hebt getrokken want zwarte piet is van oorsprong een negroide slaaf uit Afrika en heeft dus geen fuck met roet te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof Sinterklaas (en zijn paard) door de schoorsteen gaat. Waarom denk je dat Zwarte Pieten zo zwart zijn?
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik je een ontzettende zijkerd vind, is het wel duidelijk dat jij nooit iets aan je ouders of iemand anders hebt gevraagt of in twijfel hebt getrokken want zwarte piet is van oorsprong een negroide slaaf uit Afrika en heeft dus geen fuck met roet te maken.
Och gut, krijgen we die discussie weer.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Naast het feit dat ik je een ontzettende zijkerd vind, is het wel duidelijk dat jij nooit iets aan je ouders of iemand anders hebt gevraagt of in twijfel hebt getrokken want zwarte piet is van oorsprong een negroide slaaf uit Afrika en heeft dus geen fuck met roet te maken.
Mijn god, wat voor ouders heb jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef AntiAnti het volgende:
Ik ben zelf opgevoed met het idee dat Sinterklaas gewoon een mythe is.
Maar zwarte pieten zijn slaven en dat past niet met mijn pedagogische manier van opvoeden van andermans kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Mijn god, wat voor ouders heb jij?
Ongelofelijk en dan voor andere mensen willen bepalen hoe zijj hun kinderen opvoeden. Ik had je een knal voor je kop gegeven als jij zo'n opmerking tegen mijn kinderen had gemaakt. Had je zeker ook een topic over geopend
Maar het is nogsteeds een ontzettend leuk feest als je ze niet voorliegt over de sint, als je gewoon zegt dat het een soort van spelletje is met een hele mooie gedachtegang erachter.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind jou en meerdere mensen in dit topic gewoon triest.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Henkie heeft serieuze issues denk ik.
Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind jou en meerdere mensen in dit topic gewoon triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bemoei je gewoon niet met opvoeding van anderen, want dat durf je ook niet als een groep marokkanen iets staat te jatten![]()
Leer anders even de ware geschiedenis en laat je niet zo leiden door linkse leugens.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef HenkieVdV het volgende:
zwarte piet is van oorsprong een negroide slaaf uit Afrika en heeft dus geen fuck met roet te maken.
Zie het probleem van TS.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef snakelady het volgende:
voelde zich dus een beetje buitengesloten.
Grappig hoe ze dat zo verschillend op kunnen pakken, mijn zoontje vond het juist heel erg stoer om samen met de grote mensen het grote geheim te kennen en groeide van het vertrouwen dat wij in hem stelde dat hij het geheim zou houden.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef snakelady het volgende:
Zelf hebben we 2 dochters en getwijfeld of we mee moesten doen met de hele hype.
Maar, mijn man is hetzelfde opgevoed als jij, sinterklaas bestaat niet!
Hij heeft alleen helemaal geen fijne gevoelens overgehouden aan heel het sinterklaasgedoe, hij was de enige die wist dat het nep was in de klas en mocht tegen de andere kinderen niks zeggen, voelde zich dus een beetje buitengesloten.
Ikzelf heb hele leuke herinneringen aan sinterklaas en kijk er met veel plezier naar terug.
Dus hebben we besloten toch mee te doen en onze dochters te laten geloven dat Sinterklaas echt bestaat, mochten ze er zelf mee komen en twijfels hebben of extreme angsten hebben ( gebeurd ook) dan zullen we wel eerlijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:01 schreef gniffie het volgende:
Oke TS wij zullen je niet meer langer voorliegen, iedereen op dit forum haat je.
Rot op met je anti-hater-klaser attitude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ben het eens met die post over het arm en rijk verschil. Mijn kind zal zich iig nooit 'niet goed genoeg' voelen. het zal altijd weten dat ik mijn uiterste best voor hem doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:46 schreef Qaox het volgende:
Ook al nagedacht?
Voor die kiddo's is het hartstikke leuk toch?
Beetje cadeautjes krijgen, laat opblijven.
Gezellig avondje, spanning of ze wel ''zoet'' zijn geweest (lees; gedragen hebben)
Gewoon leuk dus.
Als je kind aan je vraagt hoe hij of zij gemaakt is, zeg je toch ook niet: ,,Ik heb je moeder keihard volgeblaft![]()
![]()
![]()
''
Of als je ouders omgekomen zijn in Apeldoorn, en je koter vraagt: hoe komt het dat opa en oma er niet meer zijn?
,,Ja, een of andere graflijer is mijn zijn pauper suzuki-swift zo door al die oranjegezinden heel gesjeesd.''Er is een verschil tussen kinderen gewoon in het vage laten als dingen niet voor ze bestemd zijn en echt bewust een leugen verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:46 schreef Qaox het volgende:
Ook al nagedacht?
Voor die kiddo's is het hartstikke leuk toch?
Beetje cadeautjes krijgen, laat opblijven.
Gezellig avondje, spanning of ze wel ''zoet'' zijn geweest (lees; gedragen hebben)
Gewoon leuk dus.
Als je kind aan je vraagt hoe hij of zij gemaakt is, zeg je toch ook niet: ,,Ik heb je moeder keihard volgeblaft![]()
![]()
![]()
''
Of als je ouders omgekomen zijn in Apeldoorn, en je koter vraagt: hoe komt het dat opa en oma er niet meer zijn?
,,Ja, een of andere graflijer is mijn zijn pauper suzuki-swift zo door al die oranjegezinden heel gesjeesd.''Wat vertel je je kind dan, dat hij uit de bloemkool getrokken is ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je kind vraagt waar hij vandaan komt dan leg je dat uit(geschikt voor de betreffende leeftijd, zijn prachtige leeftijdsgerichte boekjes en alles voor te krijgen).
En als opa en oma dood zijn, zeg je dan ze zijn gewoon op vakantie ofzo, lijkt me ook niet heel wenselijk, gewoon netjes uitleggen dat opa en oma zijn overleden.
Er is echt niets mis met gewoon open een eerlijk zijn en nogmaals, het feest kan nogsteeds heel erg leuk gevierd worden zonder te denken dat de sint echt is, het heeft ons hier er iig nooit van weerhouden om een hoop lol te maken.Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |