Er zijn miljoenen mannen die een stuk makkelijker over te halen zijn om zo'n mooie meid als haar te mogen ketsenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft zin in seks en jij bent een makkelijke prooi.
wat hij zegtquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Metalfrost het volgende:
Erheen met je huidige vriendin.
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaanquote:
Doenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaan
Haar gebruiken om drinken in te schenken tijdens het eten en toastjes laten smeren tijdens de film
Klinkt goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaan
Haar gebruiken om drinken in te schenken tijdens het eten en toastjes laten smeren tijdens de film
tsk tsk. why aim small. Denk trioquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Juist ja, haar voor ober laten spelen. 'r Laten zien dat je een vriendin hebt en niet gediend bent van dat soort praktijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft een tering hekel aan mijn ex, mede dankzij dit soort acties die al wel eens eerder zijn voorgevallenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tsk tsk. why aim small. Denk trio
Met mijn huidige vriendin doe ik precies hetzelfde, maar dan beter...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
De ellende is natuurlijk dat TS ervan baalt dat hij er niet op in kan gaan, terwijl hij dat eigenlijk het liefst wel zou doen.
Dus is die 'zielsgelukkige' relatie met de huidige vriendin bij nader inzien toch niet zo zielsgelukkig.
Inderdaad. is toch gratis.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Je kan ook gewoon d'r eten opeten en niks doen.
"doei, bedankt"quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Je kan ook gewoon d'r eten opeten en niks doen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dat staat heel positief en krachtig he, met die twee duimen omhoog. Feit blijft dat ze je aan het wankelen heeft gebracht, anders zou je er niet over beginnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met mijn huidige vriendin doe ik precies hetzelfde, maar dan beter...
Meenemen dus. Dan kijken naar het daaropvolgende catfight. Vergeet popcorn niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft een tering hekel aan mijn ex, mede dankzij dit soort acties die al wel eens eerder zijn voorgevallendat zal hem dus niet worden
Mja, misschien is het wel geen verleiden.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
... terwijl ik al 3 maanden zielsgelukkig ben met mijn huidige vriendin
Ik vind dit echt niet kunnen en daardoor zeer respectloos...
Mijn ex weet dat ik weer een vriendin heb en niet van het vreemdgaan ben, waarom probeert die trut mij toch te verleiden?
Klacht: Ex
Subklacht: Exen over het algemeen
Moest eigenlijk vragen of ze een drive-in heeft, ook een beetje dubbelzinnig meteenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef MASD het volgende:
Inderdaad, niet moeilijk doen. Gratis eten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn ex was een bitch en toen slaagde ik en zij niet en toen had ik een kopie van mijn diploma bij haar in de brievenbus gedaan![]()
![]()
![]()
.
En toen belde haar papa boos op!
Dus je neukte zijn dochter op zijn trots.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb die van mij een keer geketst op de trike van haar vader, dat ding was heilig voor hem...
Daar was hij achter gekomenik heb daar toen ook een half jaar niet thuis mogen komen
Jij bent toch vet vaak gevraagd? (Maar, je had het te druk met topics sluiten?)quote:Op woensdag 23 september 2009 15:31 schreef swarmahoer het volgende:
genoeg fokkers die graag in jouw plaats willen gaan
Onder de 11 is voor papa zelf. Daarna moeten ze hun dochter loslaten.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je neukte zijn dochter op zijn trots.
Dus je ontnam hem meteen 2 heilige dingen. Zijn meisje was zijn meisje niet meer en je had zijn trots ook nog eens bevuild.
Way to go
Als hij hetzelfde had gedaan in texas maar dan in papa's pick-up had hij door de maisvelden kunnen rennen gevolgd door ladingen hagel hehe.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Onder de 11 is voor papa zelf. Daarna moeten ze hun dochter loslaten.
Briljant idee. Gewoon heel blij de afspraak maken, en dan inderdaad met je eigen vriendin komen opdagen.quote:
Nu je bezet bent vindt ze je gewoon weer woest aantrekkelijk. Zo zijn vrouwen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mannen die een stuk makkelijker over te halen zijn om zo'n mooie meid als haar te mogen ketsen
Serieus, dit was gewoon bedoeld om te stoken
Niet alleen vrouwen. Iedereen wilt altijd hebben wat buiten zijn of haar bereik ligt.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu je bezet bent vindt ze je gewoon weer woest aantrekkelijk. Zo zijn vrouwen.
TS is onder de plakquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
... terwijl ik al 3 maanden zielsgelukkig ben met mijn huidige vriendin
Ik vind dit echt niet kunnen en daardoor zeer respectloos...
Mijn ex weet dat ik weer een vriendin heb en niet van het vreemdgaan ben, waarom probeert die trut mij toch te verleiden?
Klacht: Ex
Subklacht: Exen over het algemeen
Zie naam.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb die van mij een keer geketst op de trike van haar vader, dat ding was heilig voor hem...
Daar was hij achter gekomenik heb daar toen ook een half jaar niet thuis mogen komen
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu je bezet bent vindt ze je gewoon weer woest aantrekkelijk. Zo zijn vrouwen.
Omdat ze gewoon willen rellen / stokenquote:
komen niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef TryX het volgende:
Waar blijven de Pics?
Dit. Lijkt me geniaal en camera-waardig.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Barcaconia het volgende:
Erheen gaan met je huidige vriendin is een GENIAAL ideeEn natuurlijk niks van tevoren melden.
Dat laat meteen weten dat je dat soort praktijken niet waardeert. Ik zou ook het gezicht van je ex wel willen zien als ze jou hand-in-hand binnen ziet komen met je vriendin
Sex met je ex, ruzie krijgen met je huidige vriendin en daarna goedmaak sex hebbenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef Plums het volgende:
Negeren en blocken en verwijderen etc die ex van je.
Exen.![]()
Dat dus, wat kan haar jouw vriendin nou schelen?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |