Er zijn miljoenen mannen die een stuk makkelijker over te halen zijn om zo'n mooie meid als haar te mogen ketsenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft zin in seks en jij bent een makkelijke prooi.
wat hij zegtquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Metalfrost het volgende:
Erheen met je huidige vriendin.
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaanquote:
Doenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaan
Haar gebruiken om drinken in te schenken tijdens het eten en toastjes laten smeren tijdens de film
Klinkt goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm, haar een romantische diner voor 2 laten koken en dan met mijn vriendin heen gaan
Haar gebruiken om drinken in te schenken tijdens het eten en toastjes laten smeren tijdens de film
tsk tsk. why aim small. Denk trioquote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Juist ja, haar voor ober laten spelen. 'r Laten zien dat je een vriendin hebt en niet gediend bent van dat soort praktijken.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft een tering hekel aan mijn ex, mede dankzij dit soort acties die al wel eens eerder zijn voorgevallenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:24 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tsk tsk. why aim small. Denk trio
Met mijn huidige vriendin doe ik precies hetzelfde, maar dan beter...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
De ellende is natuurlijk dat TS ervan baalt dat hij er niet op in kan gaan, terwijl hij dat eigenlijk het liefst wel zou doen.
Dus is die 'zielsgelukkige' relatie met de huidige vriendin bij nader inzien toch niet zo zielsgelukkig.
Inderdaad. is toch gratis.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Je kan ook gewoon d'r eten opeten en niks doen.
"doei, bedankt"quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Je kan ook gewoon d'r eten opeten en niks doen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ze heeft zin in seks en jij bent een makkelijke prooi.
Ja dat staat heel positief en krachtig he, met die twee duimen omhoog. Feit blijft dat ze je aan het wankelen heeft gebracht, anders zou je er niet over beginnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Met mijn huidige vriendin doe ik precies hetzelfde, maar dan beter...
Meenemen dus. Dan kijken naar het daaropvolgende catfight. Vergeet popcorn niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft een tering hekel aan mijn ex, mede dankzij dit soort acties die al wel eens eerder zijn voorgevallendat zal hem dus niet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |