Hij is een fokkert en die komen niet graag buitenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vakkenvullen in een supermarkt?
Waarom vind je buiten vies?
Dat mag echt niet op je 13e.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet inderdaad, ze hadden bij ons altijd wel een jochie lopen van een jaar of 13 die karretjes ophaalde en de mensen hielp met de boodschappen. Je kan gewoon een krantenwijk doen hoor, reken dat maar om naar loon per uur. Verdiend best netjes, moet je wel trouwens een oudere broer/zus hebben op wiens naam het kanquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af, volgens mij is er niet zo heel veel werk dat je als 13 jarige mag doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat mag echt niet op je 13e.
Als jij met je huis effe naar limburg wilt komen, dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Krogzar het volgende:
je mag mijn huis wel schoomaken, 10 euro per keer... wel grondig natuurlijk :p
ik bied 5 euro per uurquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Krogzar het volgende:
je mag mijn huis wel schoomaken, 10 euro per keer... wel grondig natuurlijk :p
Mogen en kunnen zijn 2 aparte dingen...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat mag echt niet op je 13e.
quote:
Oh, dan kan jij vast ook wel op de aquarium afdeling gaan werkenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef caspergf1 het volgende:
Wat is een tuinder:$?
Als dat iets is als de Intratuin dan lijkt me dat een goed plan, de jongen die daar over de aquarium afdeling gaat is een grote mongool.
Dit meen je niet toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef caspergf1 het volgende:
Wat is een tuinder:$?
Als dat iets is als de Intratuin dan lijkt me dat een goed plan, de jongen die daar over de aquarium afdeling gaat is een grote mongool.
Er zijn zat tuinders zonder kas (ook in Limburg):quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Een tuinder is iemand die een kas heeft, je weet wel zo'n glazen ding met plantjes er in.
De plantjes bij de Intratuin groeien niet in de Intratuin zelf op vanaf een stekje hoor. Dat gebeurt bij de tuinder.
Maar van in een kas werken wordt je vies en moe hoor. Pas op.
Dus: folders rondbrengen, oppassen en auto's wassen.quote:Je mag al vanaf je 13e jaar bijverdienen. Of je nu op zoek bent naar een baantje voor in het weekend, een tijdelijk baantje om snel wat extra geld te verdienen, bij www.BijBanen.nl ben je op het goede adres. En dat geldt natuurlijk ook voor vakantiewerk. Op een schooldag mogen jongeren van 13 en 14 jaar maximaal 2 uur mag werken en op een vrije dag 6 uur. In een schoolweek mag je inclusief weekend 12 uur werken en in de vakantie ligt het maximum op 35 uur per week (dat is 7 uur per dag). Tot en met je 14e jaar mag je alleen werk in je directe woonomgeving doen, zoals folders rondbrengen, oppassen en auto's wassen.
Dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 18:54 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik werkte toen ik 13 was in een bollenschuur of in een bloembinderij. In iedergeval wat agrarisch want daar nemen ze het niet zo nou met regels
Het is begonnen met babysitten bij een tante (mijn zus). Eerst de oudste. Hij was toen 14.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:18 schreef caspergf1 het volgende:
Oke bedankt iedereen,
@Gia,
Dat ga ik denk ik ook doen, maar hoe komen uw zonen daar dan?
Gewoon met de fiets? Hoe oud zijn ze als ik vragen mag?
Dan moet hij niet gaan voor gezinnen met zo'n jonge kinderen. Maar zo rond de leeftijd van een jaar of 5 tot 9.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:20 schreef Jojogirl het volgende:
Babysitten? Als TS het buiten al vies vindt, dan zal een luier verschonen wel helemaal een brug te ver zijn.
quote:
Het gaat hier wel om een jongen van 13!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef klotezooi het volgende:
Raar dat mijn opmerking weggehaald is terwijl er soms wel ergere dingen staan
[..]
Kijk dan eens naar die reactie die boven mij??quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om een jongen van 13!!
Welke? Linkje naar www. vakantiewerk.nl. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef klotezooi het volgende:
[..]
Kijk dan eens naar die reactie die boven mij??
Jawel, babysitten en folders bezorgen mag wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:16 schreef HarryP het volgende:
Als 13 jarige mag je volgens inderdaad nog niet werken.
Dus vraag eens om een zakgeld verhoging bij je ouders.
Limbabwe? Werken ze daar dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:27 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Als jij met je huis effe naar limburg wilt komen, dan doe ik het wel.
Anders mag je moeder het voor je doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |