Hij is een fokkert en die komen niet graag buitenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vakkenvullen in een supermarkt?
Waarom vind je buiten vies?
Dat mag echt niet op je 13e.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet inderdaad, ze hadden bij ons altijd wel een jochie lopen van een jaar of 13 die karretjes ophaalde en de mensen hielp met de boodschappen. Je kan gewoon een krantenwijk doen hoor, reken dat maar om naar loon per uur. Verdiend best netjes, moet je wel trouwens een oudere broer/zus hebben op wiens naam het kanquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Heider00sje het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook af, volgens mij is er niet zo heel veel werk dat je als 13 jarige mag doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat mag echt niet op je 13e.
Als jij met je huis effe naar limburg wilt komen, dan doe ik het wel.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Krogzar het volgende:
je mag mijn huis wel schoomaken, 10 euro per keer... wel grondig natuurlijk :p
ik bied 5 euro per uurquote:Op woensdag 23 september 2009 15:20 schreef Krogzar het volgende:
je mag mijn huis wel schoomaken, 10 euro per keer... wel grondig natuurlijk :p
Mogen en kunnen zijn 2 aparte dingen...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat mag echt niet op je 13e.
quote:
Oh, dan kan jij vast ook wel op de aquarium afdeling gaan werkenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef caspergf1 het volgende:
Wat is een tuinder:$?
Als dat iets is als de Intratuin dan lijkt me dat een goed plan, de jongen die daar over de aquarium afdeling gaat is een grote mongool.
Dit meen je niet toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:34 schreef caspergf1 het volgende:
Wat is een tuinder:$?
Als dat iets is als de Intratuin dan lijkt me dat een goed plan, de jongen die daar over de aquarium afdeling gaat is een grote mongool.
Er zijn zat tuinders zonder kas (ook in Limburg):quote:Op woensdag 23 september 2009 15:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Een tuinder is iemand die een kas heeft, je weet wel zo'n glazen ding met plantjes er in.
De plantjes bij de Intratuin groeien niet in de Intratuin zelf op vanaf een stekje hoor. Dat gebeurt bij de tuinder.
Maar van in een kas werken wordt je vies en moe hoor. Pas op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |