De 6454. En ja dat die machinist overleden is, is gezien de schade te begrijpen. Triest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:33 schreef Heracles25 het volgende:
Die NS Cargo lok die heeft achter die 6415 gezeten? Die zit echt flink dubbel
Hoe weet je dat zo snel? Ik heb het op niet een foto gezien.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:43 schreef Peterselieman het volgende:
De 6454.
Er zijn drie Wimmen volgens de site van Nico Spiltquote:
Somdaquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo snel? Ik heb het op niet een foto gezien.
Ja, daar... Ik ben heel 'benieuwd' hoe dit heeft kunnen gebeuren, met alle moderne beveiligingen en weet ik veel wat.quote:
Dat hebben ze wel erg snel gedaan dan.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:37 schreef JDude het volgende:
Dordrecht-Rotterdam Centraal
Vrijdag 25 September 08:23
Oorzaak De beperkingen tussen Rotterdam Centraal en Dordrecht als gevolg van een aanrijding zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Anders ik welquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:35 schreef Fixers het volgende:
Ik ben benieuwd naar het IVW rapport hiervan, er is ergens enorm gefaald.
Daarom vind ik het ook best knap dat ze uberhaupt al weer treinen kunnen laten rijden daar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef greavy het volgende:
Treinen rijden inderdaad weer, maar ze kunnen mij niet wijs maken dat alle sporen alweer gebruiksklaar zijn..
Dit moet ook een enorme ravage hebben aangericht aan het spoor, maar ook aan de bovenleiding..
En dan nog niet eens te spreken van die pilaar die verpletterd is..
quote:„Gelukkig is één machinist op weg naar het ziekenhuis. Hij was aanspreekbaar toen hij uit de locomotief werd gehaald. De machinist van de andere trein zit er nog in. Hij is ter plaatse overleden.”
Ik heb ne zoiets 2 keer meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef Ireyon het volgende:
Hoewel ik dat ongeluk natuurlijk ook heel erg vind, heeft het stiekem wel wat om tussen Rsd en Ut anderhalf uur zonder tussenstops in een eersteklas I6/I10 rijtuig te zitten..
Tja, ze kunnen er gewoon niet bijquote:
Ik wil hier wel even een kratje op zetten dat er harder dan 40 gereden is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef Brembo het volgende:
Het ligt zeker weer aan de ATB, onder 40 km/h een botsing.
Ik ook wel, want anders had er - lijkt mij - niet zo'n grote ravage geweest....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even een kratje op zetten dat er harder dan 40 gereden is.
Die begint echt zeldzaam te worden volgens mij...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef De_Hertog het volgende:
Als je toevallig Treindesign er tussen hebt staan kun je me daar heel blij mee maken
Volgens mij liggen daar 6 sporen allemaal voorzien van draadquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook best knap dat ze uberhaupt al weer treinen kunnen laten rijden daar.
Serieus? Niet echt op gelet eigenlijk. Ooit gehad, uitgeleend, nooit terug gekregen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die begint echt zeldzaam te worden volgens mij...
ik ook maar dan moet de ATB ingrijpen dus 1 van de 3 reed onder de 40.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even een kratje op zetten dat er harder dan 40 gereden is.
quote:ROERMOND - Op de Maas in Roermond is vrijdagochtend een schip tegen een pijler van een spoorbrug gevaren. Dat meldde de politie.
Het ongeval waarbij het schip de pijler schampte, gebeurde rond kwart over negen. Het lege Belgische binnenvaartschip werd slechts licht beschadigd en kon doorvaren.
De politie te water hoort de schipper om de oorzaak van de aanvaring te achterhalen. Niemand raakte gewond.
Als gevolg van de aanvaring werd het treinverkeer tussen Weert en Roermond uit voorzorg een tijd stilgelegd. Rond tien uur werd het treinverkeer hervat, aldus een woordvoerster van spoorbeheerder ProRail.
Da's een kutstreek. Het is een tof boek.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Serieus? Niet echt op gelet eigenlijk. Ooit gehad, uitgeleend, nooit terug gekregen..
Het lijkt me helder dat hier iets mis gegaan is. Wat precies, weten we over minstens een half jaar, als het rapport uitkomt. Dus laten we nou maar niet gaan schreeuwen dat het hier of daar aan gelegen heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef SpeedyRich het volgende:
ik ook maar dan moet de ATB ingrijpen dus 1 van de 3 reed onder de 40.....
Iedereen weet toch dat het komt door marsmannetjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt me helder dat hier iets mis gegaan is. Wat precies, weten we over minstens een half jaar, als het rapport uitkomt. Dus laten we nou maar niet gaan schreeuwen dat het hier of daar aan gelegen heeft.
Zit me nu heel erg af te vragen aan wie. Gelukkig overkomt me dat tegenwoordig niet meer, maar ja, voor dat boek is het te laatquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's een kutstreek. Het is een tof boek.
1 toch? alleen die machinist van die rode locquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Crientj het volgende:
En nu zit ik in discussie of het 1 of 2 doden zijn, 2 toch?
Ja maar hierboven staat dat er eentje uit de trein is gehaald en later in het ziekenhuis is overleden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:21 schreef Heracles25 het volgende:
[..]
1 toch? alleen die machinist van die rode loc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |