idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Ynske het volgende:
mn mond valt gewoon open van hoe de wending is in dat hond doet raar topic
Ik heb het idee dat Senesta en Elisa er toevallig allebei niet zijn nu, anders hadden ze dat heus al wel gedaan!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
idd Beetje lullig voor ts om terug te lezen, IMHO mag de bezem er wel ff door.
grappige beestjes zijn tquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik heb net die mooie foto van Bob (die Greys gemaakt heeft) in het "wij krijgen gezinsuitbreiding" topic gezet. Leuk hè?
Afleidingsmanoeuvre
Goed om te weten, thanx.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Senesta en Elisa er toevallig allebei niet zijn nu, anders hadden ze dat heus al wel gedaan!
Volgens mij bezorgen ze niet in het weekendquote:Op woensdag 23 september 2009 @ 15:44 schreef Cat22 het volgende:
Vorige keer deed hij het wel, maar liep hopeloos achter. *zucht*
Zul je zien dat het vrijdag arriveert, als ik de hele dag weg ben. En ik weet niet of ze in het weekend ook bezorgen. Ik. Wil. De. Paal.
Al is het op zich wel weer hilarisch dat ik dus 80 euro aan kattespul heb uitgegeven terwijl Yoko en Satsu zich nu prima amuseren met een pieiepklein snippertje papier.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgen ze niet in het weekend
Spider heeft sinds gisterenavond ook niet meer in De Paal gezeten
Hier ruikt het ook lekker, ik maak hachee..quote:Op woensdag 23 september 2009 16:33 schreef Ynske het volgende:
t begint hier erg lekker te ruiken
ben zelf soep aan t maken
voor mijn soep? of voor de hachee van morretjequote:
En voor mijn lamsworstjes met snijbiet en puree. F&F goes culi!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor mijn soep? of voor de hachee van morretje
Doen! Ik heb hongerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan open ik liever 1 over mijn hutspot met rookworst
Kom je een vorkje meeprikken?quote:
Nu heb ik nóg meer hongerquote:Op woensdag 23 september 2009 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom je een vorkje meeprikken?
Ik heb bosvruchtenyoghurt en mini-magnums van de LIDL als toetje
Ja, halloquote:Op woensdag 23 september 2009 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me er in het desbetreffende topic niet mee bemoeid, dus geef ik m'n mening ook maar niet in FB
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, hallo
Zit ik voor piet snotkoker al die posts waar iedereen iets over / van vindt te koppie/peesten
De hond is overigens ondertussen overlegen
Ja juf Elies.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu heb ik nóg meer honger
Ik ga maar eens naar huis! Posten jullie ondertussen even een fijn postje in het FB-topic?
door twee toetsen op je toetsenbord naar rechts te gaan van af de D gezienquote:Op woensdag 23 september 2009 17:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Wat rot voor de ts, we weten helaas hoe dat voelt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef Qwea het volgende:
De kong is binnen!
Heb hem al gevuld.. en hij vindt het heerlijk maar ik moest hem wel helpen
Hij snapte het nietde sukkel
Grappig, daar zat ik vanmorgen ook aan te denken om dat te gaan doen!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Qwea het volgende:
als iedereen van dit topic mij nou eens even zijn/haar usericon mailt of msn't dan maak ik wel een nice OP.
Mail is mijnusernaam @planet.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |