abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73047769
Lotte! Mooi klein meisje en inderdaad Linda, je glimt als een trotse mama!
Misschien lukt het goed met een tepelhoedje, maar hopelijk lukt het ook zonder! Misschien moet ze eerst weer op haar geboortegewicht zijn en dus sterker zijn om goed aan te kunnen happen.

Grasjes, wat sneu een oorontsteking. Hopelijk slaat de kuur snel aan en is ze gauw weer beter. Voel je niet schuldig hoor.

Huup, bij ons ook op verzoek en nu Ko niet lekker is wil hij weer vaker kleine beetjes drinken, omdat het niet lukt vanwege zijn dichte neus, of omdat zijn keel pijn doet, denk ik. Zo is het beetje ritme wat er was weer van de kaart.
Maar goed, ik kan ook thuis werken en mijn lief ook, dus ik zit in dezelfde luxepositie als jij.

Ik merk wel dat ik goed moet communiceren met mijn lief, omdat ik degene ben die het voedschema in de gaten houdt en als ik dan een middag weg ga, weet hij niet precies wanneer er weer gedronken moet worden.
Ko zijn hongersignalen zijn ook niet zo duidelijk meer. Zo probeerde P. hem laatst te voeden terwijl Ko zich alleen maar verveelde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 23 september 2009 @ 20:09:20 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73048404
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef oeke het volgende:
Diaan, ik moest lachen dat er niemand bij jullie bruin draagt!

Grasjes, beterschap. Antibiotica hielp hier erg goed toen Lennon oorontsteking had, erg zielig hoor.

Linda en Lotte, van harte gefeliciteerd!! En welkom hier!!
Make love, not war ☮
pi_73048423
Grasjes, beterschap voor je meisje!
Linda en Lotte welkom
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73048899
Linda en Lotte welkom.

Grasjes beterschap daar!

KD, gaaf verjaardagskado!

Seb, wat een kunstwerk!!!

Had ik iets gezegd over een ritme... misschien kan ik beter mn mond houden voortaan . Wet van Fok! ofzoiets is dat he...?!
Fake it till you make it...
  woensdag 23 september 2009 @ 20:25:19 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73048954
Linda en Lotte Welkom! 20-09-2009 is een mooie datum zeg!

Oeh Nijna, is dat zo? Dan heb ik niks gezegd
pi_73049208
Dank u allen voor het welkom! En wat veranderd ze snel zeg! Zag ze er op die eerste foto nog uit als een verfrommeld chineesje, nu is ze al weer helemaal uitgedeukt

En Oeke, met jou wil ik wel even kletsen in het BV-topic als dat goed is
Lotte!
Noah!
pi_73049372
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Dank u allen voor het welkom! En wat veranderd ze snel zeg! Zag ze er op die eerste foto nog uit als een verfrommeld chineesje, nu is ze al weer helemaal uitgedeukt
quote:
En Oeke, met jou wil ik wel even kletsen in het BV-topic als dat goed is
Is goed, maar daar zitten sowieso veel deskundigen hoor!
pi_73049802
Tess die rolt!

Elin die rondjes om de tafel loopt!

Toby lekker gedoucht!

Lennon 8 maanden!

Kobus bijna beter!

Seb de kunstenaar!

Welkom Linda en Lotte!

Beterschap voor je meisje Grasjes en idd niet schuldig voelen, je hebt t even aangekeken, het werd niet beter dus naar de dokter. Meer kun je niet doen toch?

Oeke, is je onderschrift het tweede couplet?
pi_73051276
Een voor alle creatieve en ontwikkelnde kindjes: Tess die rolt, Elin, die rond de tafel loopt en Seb met zijn schilderij.

Lennon gefeliciteerd met je achtste vermaandag. Nog twee weekjes en dan is die van ons ook zo ver. Ongelooflijk

Linda en Lotte welkom. Wat is Lotte een knappe meid.

Grasjes beterschap voor je kleintje, hopelijk gaat het snel weg.

Balen Nijna je hebt het zo gauw niet gezegd en dan blijkt het al niet meer waar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 23 september 2009 @ 21:28:02 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051357
Moeders van de hele kleintjes, als jullie zeggen 'spelen', wat bedoelen jullie daar dan mee?
Ik kom niet verder dan op schoot een beetje tegen hem aan babbelen...
pi_73051389
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Moeders van de hele kleintjes, als jullie zeggen 'spelen', wat bedoelen jullie daar dan mee?
Ik kom niet verder dan op schoot een beetje tegen hem aan babbelen...
spelen is bij mij even in de box liggen, even in de wipper of even op de grond onder de babygym.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:31:24 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73051493
Jee zeg, ik blijf wel in herhaling vallen... maar wát gaan jullie snél zeg

Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen

Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Wanneer lieten jullie de papfles van 's avonds vallen?
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Maar als hij echt zijn fles niet meer wil, is het dan niet erg vroeg???
Nou ja, ik hoor het graag van de ervaringsdeskundigen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73051518
Welkom Lotte en mama Linda wat blijft het toch een mooi plaatje!
Hopelijk komt het drinken straks ook goed op gang.

Seb wat heb je een mooi schilderij gemaakt !
Elin wat dacht je het mooiste kadoo komt van mij
Beterschap voor je dochter Grasjes
Kobus weer bijna de oude

Nijna, had je wat gezegd dan

hier is het voeden-spelen/knuffelen/ poging tot slapen... (troosten, rondjes lopen, weer in bed leggen) voeden-knuffelen-poging tot slapen (soms lukt het soms helemaal niet)
Verre van een ritme in elk geval.

Be onder spelen is hier, zachtjes een liedje zingen, troetelen met de tuttle, even onder de gym, of in de box.
beetje gym oefeningen doen, of massage.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:33:16 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73051594
Spelen is hier ook in de box of de wipper. Zo'n babygym hebben we nog niet, maar willen we wel graag. Maar wat zijn die dingen schreeuwend duur zeg! Lees; 60 euro!! Ik wil eigenlijk wel graag een simpele, zonder gedoe en liefst ook zonder al te veel geluid. Tips?

Marie, ik kan je niet helpen, we zijn hier al blij als we de fles van 23u mogen laten vervallen
pi_73051646
neej joh gekkie.. ik heb een hele leuke voor 30

ff plaatje zoeken

Tess vindt m geweldig
Die is er tegen aan het meppenjoh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73051735
Bodpa, dat is inderdaad een later deel uit het gedicht. Telkens als ik Ko zijn armpjes zie heb ik zin om er zachtjes in te bijten, vandaar. het is van Bart Moeyaert.
Dat harembroekje zit trouwens superlief!

BE, dat was ook wat ik onder spelen verstond hoor, gewoon een beetje babbelen en gekke bekken trekken of een liedje zingen. Ik legde hem ook wel in de box of onder de gym, maar dat begint hij pas sinds een maand echt leuk te vinden.
En Oscar vindt jou toch het leukste nu.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:38:41 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051847
Oh ok, dat doen wij hier idd ook. Pfew...

mikoxx, ikea heeft ook zo'n ding voor niet al te veel geld dacht ik.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:39:12 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73051869
Vicky, Die is idd wel leuk! En waar heb je die gekocht?
Oh en die van Ikea is ook leuk! Pfff... 30 euro. Ben blij dat ik m laatst niet gekocht heb, 60 euro... vond t al zo duur Thnx voor de tips!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:39:50 #118
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73051894
Mikoxx, dat snap ik... Dat was ook een heerlijke stap hoor, die late fles weg! Gewoon weer wat voor jezelf kunnen doen, en zelf ook lekker vroeg naar bed kunnen als je dat wil!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:40:11 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051912
oeke, dat is idd ook wel waar
pi_73052088
Wij hebben een gym van mijn schoonzusje gekregen, een hele oude fisherprice, waar je dingen aan kan hangen. Die is leuk, want je kan er steeds iets anders aan hangen.
En ivm Ko zijn voorkeurshouding hang ik alleen links wat zodat hij daar moet kijken/slaan.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:44:20 #121
114177 Diaan73
pi_73052091
Marie, ik vroeg me dat ook af eigenlijk. Voor zover ik kon zien in het groeiboekje van Twan was dat ong. toen hij 1 jaar was.

Die babygym van Vicky is ook leuk wij hebben er een van Fisher Price, van Sjeen gekocht. Lennon vindt het echt heel erg leuk. In het begin lag hij eronder op de wipstoel, nu zit hij ervoor of ligt er gewoon onder. Of kruipt eronder....
Make love, not war ☮
pi_73052143
haha BE

maar idd dat is wat ik hier ook doe hoor
kraam had het ook steeds over "het tempo van de baby" enzo. Dat ik vooral niet met hysterische dingen moest gaan hannessen met Amélie want dat was toch allemaal nog teveel voor haar. Gewoon een beetje tegen haar aan babbelen, een rondje met haar lopen zodat ze rond kan kijken en ik zing liedjes voor haar.
En die volg-oefening van de fysio. Ik ga recht boven haar hangen op zo'n 20 of 30 cm, en probeer dan haar aandacht te trekken, als ze naar me kijkt dan ga ik heel langzaam met mn hoofd in een boog helemaal naar rechts, naar de ondergrond zeg maar en zij volgt mijn gezicht dan; en daarna weer langzaam terug naar het middenpunt en dan weer helemaal naar links volgen.
Die moet dus van de fysio maar ik vind het eigenlijk wel geinig om te doen. Vooral omdat ik op die manier echt merk dat er echt contact is, ze volgt echt ademloos mn gezicht dan
en het "spelen" duurt hier ook maar 5 of hooguit 10 minuutjes ofzo hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 21:54:16 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73052593
Ik heb hier van de week voor het eerst de mobiel aangezet in de box en het is wel gaaf om te zien dat hij ze ziet en ook een klein beetje volgt, maar hij is het al wel snel zat. Te heftig enzo.
De babygym (ik heb zo'n kleedje met van die bogen eraan) heb ik nog niet tevoorschijn gehaald.
En vanvond lag hij voor het eerst in de wipper toen Sasha en ik aan het badderen waren.
Ik vind de wipstoel hier beneden eng met Sasha die op zijn wheelybug rond scheurt.
pi_73052686
vanaf hoeveel weken mogen ze eigenlijk in die wipstoel zitten? Ik zag het ding toevallig vanmiddag inderdaad boven staan en ik vroeg me af vanaf wanneer je die gebruikt. Mag ze daar nu al in?

De mobiel hangt hier alleen nog mooi te wezen boven het bedje. Mn lief heeft hem een keer aangezet toen ze bijna sliep; hij is erachter gekomen dat dat een slecht plan was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 22:00:15 #125
114177 Diaan73
pi_73052880
Lennon lag volgens mij al met een paar dagen in de wipstoel.. soms lekker in zn wikkeldoek maar soms ook lekker om te wiegen als hij onrustig was. Ik vind het een ideaal ding, hij zit er nog steeds elke dag wel eventjes in. Heb ik even de handen vrij en hij zit rustig even tv te "kijken".
Make love, not war ☮
  woensdag 23 september 2009 @ 22:04:49 #126
114177 Diaan73
pi_73053120
Ik heb nog even snel gekeken bij de foto;s maar deze is dus gemaakt op 4 feb. 2009, hij was toen 11 dagen jong.

En nu zit hij er zo in:

Make love, not war ☮
pi_73053126
Lucas vond idd de mobiel al snel leuk en rammen tegen speeltje die op de wipstoel hangen. Ook zing ik veel liedjes voor hem maar het leukste van alles vind hij sinds een tijdje als hij een geluidje maakt en ik het geluidje nadoe, dan schatert hij het echt uit

En wat ik ook wel deed was al zijn vingertjes en teentjes tellen en ze dan ook allemaal even aanraken en dan ook voor mijn vingers tellen.... beetje raar misschien, maar hij vond het leuk

Net trouwens een heftige aanval van krampjes hier...zal wel door de forte voeding komen waar we net mee zijn begonnen
  woensdag 23 september 2009 @ 22:05:43 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73053167
Hihi... tv kijken doen ze hier ook, ze volgen dat echt! Erg... t begint nu al Wel lollig om te zien, vorige week zaten 'de mannen' met z'n allen autorace te kijken toen ik thuis kwam
  woensdag 23 september 2009 @ 22:08:13 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73053275
Huup, zolang ze er geen uren in ligt kan je het nu al af en toe wel doen.
Er stond wel iets over op het stenciltje over voorkeurshouding van het cb dus je zou het evt. aan de fysio kunnen vragen.
Die van ons kan vrij plat staan en an kan het wel voor een kwartiertje oid.
pi_73054039
haha cool Mikoxx, het wordt er door papa gewoon "ingeramd"....autorace kijken.....

Lars heeft super gedronken vandaag, fijn!
Verder slaapt hij van voeding tot voeding. Behalve savonds/snachts.
Dan is het best veel huilen. Tot je hem oppakt.
Ik vroeg me wel af of hij nu al last van krampjes zou kunnen hebben.

O ja Grasjes, sorry hoor dat ik jou ineens van een ander kindje voorzag....oeps.
Zat net al in de OP te zoeken bij wie Lucas dan hoorde, maar ben er nu achter dat dat het kindje van Tichi is. Tjonge, ik moet er nog wel inkomen hier hoor!

Lennon in de wipstoel, tjonge wat is die veranderd zeg!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73054305
Linda, Lotte, welkom!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 23 september 2009 @ 22:38:45 #132
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73054583
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Marie79 het volgende:

Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen

Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Ik gluurde ff hier, dus ff antwoord op je vraag.
Wat zou er gebeuren als je hem niet wakker maakt? Hebben jullie een nachtritueeltje? Wij hadden al heel snel een nachtritueel (echt al vanaf een maand oud of zo), en op een gegeven moment, als Eli eigenlijk alleen nog maar sliep tussen de een na laatste voeding en de laatste voeding, hebben we een keer op vrijdagavond het nachtritueel een voeding eerder gedaan, en het kind met een stalen gezicht in zn bed gelegd. Ging goed
Wij hebben Eli nooit wakker gemaakt voor een voeding, want in de kraamweek werd al duidelijk dat meneer eet wanneer hij wenst te eten, en dat is niet op een moment dat hij vindt dat hij slaapt

Dus ik zou as vrijdag gewoon eens proberen om hem te laten slapen. je merkt het vanzelf
En dan uiteraard wel ff opletten dat de nacht niet superlang wordt. Dus mss de papfles om 19u doen, of na het avondeten (voor zover hij al mee-eet met avondeten) afsluiten met de papfles?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:46:00 #133
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73054837
Ik was idd al van plan om Maarten te laten slapen nadat we hem om 19.00 uur in bed leggen, hij eet eigenlijk altijd wel met ons samen zijn avondeten, de ene keer eet hij met ons mee, de andere keer kook ik iets anders voor hem. Dit eet hij goed en dan nog een bakje yoghurt erachter aan. Ik weet niet of ik dán nog een flesje erin krijg, we kunnen het proberen... Iets is beter dan niets?
Ik ga nu slapen, je weet nooit of Maarten wakker wordt vannacht...
  woensdag 23 september 2009 @ 22:47:53 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73054906
Wat zouden jullie trouwens doen met een babietje dat al bijna een maand verkouden is?
Hij heeft geen koorts ofzo, maar hij slaapt wel heel onrustig door dat gesnotter en we druppelen toch regelmatig met zoutoplossing.
Moet ik daar nou iets mee? Of toch maar gewoon afwachten...
pi_73055136
BE, ís Oscar al een maand dan??! ja dus! wat gaat dat snel zeg. maar vervelend die verkoudheid. ik weet 't ook niet wat je nog meer zou kunnen doen. gesneden ui onder z'n wiegje?

Lennon!
pi_73055204
Wat zielig BE. Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen doen. Kun je het niet op het cb vragen?
  woensdag 23 september 2009 @ 23:07:16 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73055584
Ja Bix, 4 weken en 2 dagen om precies te zijn.
Ik was al verbaasd over een pakje wat niet meer paste tot ik me dat realiseerde. Hij is al weer een kilo zwaarder dan toen hij geboren werd.

Dat van die ui is een goeie, daar had ik helemaal niet aan gedacht nog maar dat helpt bij Sasha ook altijd enorm goed.

En oeke, ik moet morgen naar het cb om het naveltje aan te laten stippen, dan zal ik het daar idd ook eens vragen.
pi_73055733
Naveltje laten aanstippen? Waarom moet dat dan? Is die niet goed dicht gegaan ofzo?
  woensdag 23 september 2009 @ 23:13:47 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73055830
Nee, er groeit wat wild vlees en daardoor is het naveltje nog steeds niet helemaal opgedroogd.
Ze stippen het dan aan met zilvenitraat en dan gaat het wild vlees weg en kan het naveltje goed helen.
pi_73056893
Karin hier hebben we een beetje hetzelfde als bij jullie; overdag slaapt mevrouw echt van voeding tot voeding, maar na een uur of 8 's avonds is het echt huilen, gillen en krijzen van de krampjes. Bij je liggen is dan ook niet goed genoeg meer. We zijn zojuist begonnen met infacol. Eens kijken of dat ons gaat helpen.
  woensdag 23 september 2009 @ 23:46:36 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73057045
Oscar heeft ook 's avonds tussen 8 en 10 het meest last van zijn buikje.
Hoewel het hier gelukkig blijft bij wat mopperen en mieperen. Geen echte krijspartijen....
  woensdag 23 september 2009 @ 23:50:39 #142
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73057211
Dank jullie voor de lieve reacties! Denk dat ik haar zo nog even wakker maak voor een slokje drinken. Weer maar zo'n 400 cc gedronken vandaag, maarja dat is ook niet zo gek als slikken zeer doet aan je oortje.

Marie, wij geven de laatste fles hier na haar avondeten. Ritueeltje: avondeten, even laten zakken, pyama aan en dan de fles (zonder pap) Isis slaapt hier altijd rond kwart voor 7/7 uur. Dan is ze ook echt klaar met de dag.

Diaan, valt Lennon er niet uit? Ik durf het hier echt niet meer, want ze wil altijd even de grond aanraken/speeltje weggooien en dan proberen te pakken. Ben bang dat ze omklapt.

Karin, maakt niet uit hoor Heeft Lars niet gewoon mama/papa honger? Geborgen voelen in jullie armen..

BE, wat zielig zeg voor Oscar. Hopelijk helpt de ui!
pi_73060183
Be heeft de ui wat geholpen?

Miss heb je weer mogen "uit"slapen?

Wat doen jullie als jullie kindje moeite heeft met spugen?
en dan niet van melk teruggeven wat teveel binnen gekomen is, nee echt spugen.
Roy is iets verkouden wat gepaard gaat met hoesten en kokhalzen, en momenten van onrustig zijn.
het kloppen op z'n rug hielp iets maar nog kwam niet alles eruit.
doordat hij ging huilen kwam het echt los.
maar je kunt zelf vast meer doen maar wat?
pi_73060399
Lotte en Linda welkom

BE een maand alweer? Ik zou het even aan de huisarts vragen..

Bar ik heb geen idee.. Ja rechtop houden, maar dat doe je al als je op zn rug klopt lijkt me?

Ik ben super trots op mijn ventje, hij gaat elke keer wat langer achter elkaar slapen 's nachts Dit keer was de laatste voeding van gisterenavond om 21:30 en vannacht pas weer om 04:15 Een heus record
pi_73060906
Klinkt wel zielig dat aanstippen, doet dat pijn?

Goed van Timo, lekker wat langer slapen. Dat doet mama vast goed!

Grasjes wat zielig dat ze zulke zere oortjes heeft, ik zie me nog met Meike zitten....midden in de nacht in het badje om haar nog enigzins rustig te krijgen. Zo zielig is dat, oorpijn.

Bar, als er echt iets vast zit dan helpt het wel om de armpjes even in de lucht te houden. Maar kan me voorstellen dat dat met zo'n kleine uk misschien een beetje lastig te doen is. Misschien als je het samen doet?

Wij halen vandaag ook maar es infacol op, baadt het niet dan schaadt het niet.
Wat apart eigenlijk dat de kids daar vrnml savonds last van hebben....hoe kan dat?
  donderdag 24 september 2009 @ 09:29:15 #146
114177 Diaan73
pi_73061279
Grasje, nee Lennon zit er vrij rustig in... zodra ik ook maar het idee krijg dat dat anders is, haal ik hem eruit hoor. Hij zit tegenwoordig ook wat meer op de grond dan in de wipstoel...
Hoe is het vannacht gegaan?

Wat zielig al die kindjes met krampjes
Make love, not war ☮
pi_73061296
Wauw! 1 nachtje verder en iedere baby schijnt ineens meer te kunnen!
Kleurdoos nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat kwam Elin met een mooi cadeautje! Lopen om de tafel, wow!
En Estrys, wát een mooi kunstwerk heeft Seb gemaakt zeg! Ik heb direct zin om naar de winkel te lopen en spullen te halen om net zoiets te laten maken!

Om nog even op die mutsjes terug te komen, ik dacht inderdaad aan een soort gehaakt/gebreid geval, een beetje dit idee zegmaar (het model dan heh, niet speciaal die kleuren).

Lianne doet nog steeds hetzelfde als ze altijd deed, alleen die heeft nu uitgevonden dat het heel mooi is om vanalles en nog wat te laten vallen, van verschillende hoogtes. Zo heeft ze bijvoorbeeld een lepeltje, en die laat ze dan eerst tussen de spijlen van de box vallen, en vervolgens over de rand van de box heen. Of vanuit de kinderstoel, het is maar net waar ze is. En als ik hem dan voor de grap opvang, dan snapt ze er echt niks meer van

Hier trouwens ook weer eens een lekkere nacht gehad, ik ben helemaal blij! Ze sliep om 22.15, om vervolgens half 2 even wakker te worden (meestal wil ze dan drinken maar nu niet), toen om half 4 (wel drinken) en daarna om half 8 (weer drinken). Toen nog heel even liggen dommelen tot 8 uur!
pi_73061338
die maak ik toch
pi_73061409
ik ben geen voorstander voor de tv.. maar elin kroop als een F1rijder naar de tv toen de teletubbies erop kwamen dus dan kan ik dat natuurlijk niet weerstaan he
  donderdag 24 september 2009 @ 10:02:45 #150
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73061968
Nog niet helemaal bijgelezen maar zag iets voor bij komen over een 'dure' babygym

Hier is dat ding echt een hit! Wij hadden er natuurlijk maar 1 maar als 1 van de 2 daar mee speelde ging de ander heel zielig kijken naar de ander en dan na een tijdje huilen echt zo zielig dus we hebben er 1 bijgekocht

¤ 15 geen geld toch

en het allerleukste vinden ze samen op de bank naast elkaar en dan allebei de babgymen boven hun.
Dan wordt het niet meer spelen, maar zoveel mogelijk meppen en herrie maken.

Rijstebloem is goed gegaan vanacht afkloppen natuurlijk pas 1 nacht gedaan
Maar ze waren voor het eerst om 4 uur wakker, toen speen gegeven, om 5 uur was Viggo wakker even bij ons in bed genomen, en om 6 uur Robin. Toen sliepen ze door tot 7 uur!! Beetje jammer alleen dat Milan om 6,15 uur wakker was maar ja!! Lekker een lange dag zullen we maar zeggen met mooi weer!
  donderdag 24 september 2009 @ 10:49:11 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73063059
De ui heeft wel wat geholpen geloof ik. Ook als hij hoest klinkt het nu niet meer alsof het heel erg vast zit gelukkig.

Grasjes, wat sneu zo zeg, met die pijn aan d'r oortjes...

Bar, ik heb geen flauw idee wat je daar zelf aan zou kunnen doen...
pi_73063666
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Marie79 het volgende:

Mila is dan wel wat jonger maar wij hebben het laatste papje niet meer in een fles maar van een bord met een lepeltje.. Dat krijgt ze rond 19.00 en dat gaat prima... Misschien eens proberen?
  donderdag 24 september 2009 @ 11:15:36 #153
114177 Diaan73
pi_73063760
Raissa, gaat dat goed van een bord met een lepeltje?

Afgelopen zaterdag sliep mn neefje van 3 hier. Hij drinkt smorgens nog steeds een fles pap, 2 zelfs. Ik was daar wel verbaas over. Later dacht ik dat het eigenlijk niets uit maakt voor wat betreft het praten. Hij praat beter dan Twan op die leeftijd en Twan had al vrij snel pap van een bordje. Het ligt dus ook wel een beetje aan het kind denk ik.
Make love, not war ☮
pi_73063772
Wij hheb deze
Jesse is ruim 3 maanden en speelt er graag mee
  † In Memoriam † donderdag 24 september 2009 @ 11:17:51 #155
43556 miss_dynastie
pi_73063834
Linda, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd
Veel geluk met jullie Lotte!
pi_73063861
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, gaat dat goed van een bord met een lepeltje?

Afgelopen zaterdag sliep mn neefje van 3 hier. Hij drinkt smorgens nog steeds een fles pap, 2 zelfs. Ik was daar wel verbaas over. Later dacht ik dat het eigenlijk niets uit maakt voor wat betreft het praten. Hij praat beter dan Twan op die leeftijd en Twan had al vrij snel pap van een bordje. Het ligt dus ook wel een beetje aan het kind denk ik.
Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).
  donderdag 24 september 2009 @ 11:22:34 #157
114177 Diaan73
pi_73063974
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).
Wat fijn dat dat zo goed gaat. Wij gaan binnenkort ook weer eens proberen, maar dan alleen 's avonds.

Ow wij hebben deze babygym dus:
Lennon kan er ook onderdoor "kruipen".

TheFrankey, die van jullie is mooi zeg
Make love, not war ☮
pi_73064265
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

TheFrankey, die van jullie is mooi zeg
Tnx! Je kan hem ook verbouwen tot hobbelpaard. Mijn vriendin had hem opgepikt voor 2 tientjes, laatste exemplaar enzo!
  donderdag 24 september 2009 @ 11:38:36 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73064489
*zucht*
Die hele zachte, superzoete eerste geluidjes! Wat is dat toch nog steeds een geweldig geluid.
En dan zo'n heel stralend lief koppie erbij.
pi_73065968
wat klink je gelukkig BE
pi_73066192
Lief
pi_73066477
Wat KD zegt, BE! Je klinkt heel gelukkig
Ben het er helemaal eens, dat gepruttel wat er dan uit zo'n minikindje komt is superschattig. En dan de lachjes!
Is Oscar al wat minder verkouden?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73066589
Heeeeerlijk BE!

Oooh man, ik ben hier ook zo aan het genieten van ons meisje.. Ze had een week terug echt ineens flink last van krampjes ook, zó sneu.. maar Infacol bleek goed te werken voor haar.. Nu heb ik gister een flinke plens uienjus over de zuurkool gegeten en nu heeft ze echt weer flink last... stom van mij ook!

Ik had zo'n heerlijk geluksmomentje met 'r vanochtend. We douchen heel vaak met 'r, vindt ze echt heerlijk, maar mn lief is gister bezig geweest aan de douchecabine, de enige doucheoptie was dus in bad... Mams en Lena zijn dus vanochtend heeeeeeeeeeerlijk samen in t grote bad geweest! Ik blij omdat t gewoon heerlijk was om eindelijk weer es lekker in bad te gaan en Lena lag gewoon ontzettend te genieten en rond te kijken.. T arme ding dreef echt op dr opgeblazen buikie. Vlak voor ik haar weer af wilde geven maar nog heel even tegen me aan wilde houden kroop ze ineens vliegensvlug naar mn borst en heeft ze gewoon nog heerlijk ontspannen 20 minuten liggen drinken in t warme water...

Ik geniet er echt van dat ze elke dag wat helderder en een beetje meer mensje wordt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 24-09-2009 13:04:02 (foto's ff naar fototopic verplaatst) ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73066754
ahw BE en Poppedein wat lief!

hier had t meiske gister en eergister ook ontzettend last van krampjes. Gister maar wat van dat cinababy gegeven en dat leek wel te werken, vanmorgen weer 3 druppels en strakjes maar weer drie. Ik geloof dat ik ook maar eens moet gaan opletten met wat ik eet. Ik kan het nog niet echt pinpointen maar ze heeft eigk nooit last van haar maagje en dan heel soms ineens een dagje wel. Maar waar het aan ligt is me nog niet helemaal duidelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 september 2009 @ 12:54:09 #165
114177 Diaan73
pi_73066777
Lennon... alweer 8 maanden dus. Net even wat foto's geschoten, hij ging er echt voor zitten:

Make love, not war ☮
pi_73066786
Ook kijk dat poppetje nou... wat een heerlijk babietje Lena. En je verhalen klinken ook zo fijn!
  donderdag 24 september 2009 @ 13:01:51 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73066990
Hey Lennon!

Poppedein, dat klinkt idd ook superlekker!
Ik moet ook maar eens een badsessie met Oscar in gaan plannen.

Innepin, het leek wat beter vanochtend maar het is nu weer een behoorlijk snotterfestijn en hij slaapt dan heel onrustig met veel wakker worden enzo.
pi_73067330
Wanneer mogen kindjes eigenlijk witbrood?
pi_73067464
al die vliefte mama's en de verdwenen foto's van poppedein

Infacol vond ik niet zo'n succes, de cinababy doet naar mijn idee meer, of ze begint over de krampjes heen te komen...
Fake it till you make it...
pi_73068084
Echt vervelend, krampjes bij de kleintjes. Ik hou hem dan maar altijd vast en praat zachtjes tegen hem, het helpt wel niet tegen de pijn, maar hopelijk voelt hij zich dan in elk geval geborgen.
Ik hoop dat de krampjes bij iedereen snel ophouden!

Bar, vervelend dat Roy zo moet spugen. Hebben wij ook af en toe gehad: echt met golven eruit. Kleiner speentje hielp bij ons, maar volgens mij geef jij bv. Een andere houding had je al geprobeerd toch?

Linda: nog gefeliciteerd met Lotte! Jullie zien er heel gelukkig uit

Goede nachten bij Zweefvliegje en MammaNik, fijn! Bij ons is er om 23.30u de laatste fles en dan meestal doorslapen tot 6.30u, wat een luxe Uit die laatste fles drinkt hij trouwens heel weinig, maar om em bij 10 weken al weg te laten is ook zoiets.

In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
  donderdag 24 september 2009 @ 13:46:33 #171
248986 MamaNik
pi_73068226
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef tichi het volgende:
Echt vervelend, krampjes bij de kleintjes. Ik hou hem dan maar altijd vast en praat zachtjes tegen hem, het helpt wel niet tegen de pijn, maar hopelijk voelt hij zich dan in elk geval geborgen.
Ik hoop dat de krampjes bij iedereen snel ophouden!

Bar, vervelend dat Roy zo moet spugen. Hebben wij ook af en toe gehad: echt met golven eruit. Kleiner speentje hielp bij ons, maar volgens mij geef jij bv. Een andere houding had je al geprobeerd toch?

Linda: nog gefeliciteerd met Lotte! Jullie zien er heel gelukkig uit

Goede nachten bij Zweefvliegje en MammaNik, fijn! Bij ons is er om 23.30u de laatste fles en dan meestal doorslapen tot 6.30u, wat een luxe Uit die laatste fles drinkt hij trouwens heel weinig, maar om em bij 10 weken al weg te laten is ook zoiets.

In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :S
CB's verschillen zo onderling....
pi_73068395
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :S
CB's verschillen zo onderling....
Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboorte ). Dus dan kan het vast sneller dan bij kleinere baby's, lijkt me.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:55:03 #173
248986 MamaNik
pi_73068486
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef tichi het volgende:

[..]

Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboorte ). Dus dan kan het vast sneller dan bij kleinere baby's, lijkt me.
Mijn jongens zijn met 35 weken geboren en wogen 2884 en 2700 gr.
Nu 4 maanden later zijn ze 6665 en 6705 gr dus ze doen het prima op die 4 flessen hahaha
pi_73069174
Wat een heerlijke roze wolken hier!

Ko en ik hebben een zware nacht gehad, Om 0.00, 1, 3, 5 en 7 uur wakker om te drinken. Tussendoor ook nog vaak huilen, speen geven en vanaf 7 uur bij mama geslapen. Ik was gewoon te moe om hem weer in zijn bedje te leggen.
Gister dacht ik dat hij beter was maar vannacht heeft me weer aan het twijfelen gemaakt. Daar komt bij dat ik me ook niet lekker voel.
Dus net anderhalf uur geslapen tegelijk met hem en nu ligt hij weer op mijn schoot te slapen. Mijn liefje
Als ik naar zijn koppie kijk overstroom ik ook van liefde!

Mijn lief en ik noemen zulke kus en kroelmomenten een attaque d'amour
  donderdag 24 september 2009 @ 15:28:52 #175
114177 Diaan73
pi_73071316
Tichi, wij zijn met Lennon ook best al snel overgaan naar 4 flessen, ook omdat wij hem daarvoor 's avonds wakker moesten maken, dat vond ik zo zielig. Hij ging toen zelfs beter slapen dan met 5 flessen. Wij hebben het idee dat hij zelfs misschien te vol zat, als dat al kan op die leeftijd.

Arme Ko en Oeke

Ik ben net terug uit de stad, heerlijk even geshopt voor Lennon: 2 broeken en 4 shirts. Ze hebben nu supergave spijkerbroeken bij Name It voor maar 10 euro. Ik heb nog genoeg spijkerbroeken, dus heb een maatje groter meegenomen, te leuk om te laten liggen.
Make love, not war ☮
pi_73071324
Hoe is het met je meisje, Grasjes? Knapt ze al wat op?

Linda en Lotte, welkom Wat een lieve foto's zo'n klein verfrommeld koppie nog, zo schattig!

oeke, wat naar dat het nog niet over is. En jij nu ook nog niet lekker. Goed dat je even geslapen hebt. BEterschap

Hier had Senna ineens de laatste dagen erge last van krampjes weer, terwijl het echt over leek. Vanochtend was het zo erg, dat ze bijna krijsend in mijn nek omhoog kroop van de pijn Dan zit ik mee te huilen, hoor. Cinababy lijkt wel wat te werken, dus dat maar even driemaal daags geven in de hoop het ergste te voorkomen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 24 september 2009 @ 15:38:28 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73071604
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef tichi het volgende:

Maar het kan altijd erger...
Afgelopen maandag op het consultatiebureau.
Hij had een poepbroek toen we hem wilden gaan meten, dus ik gauw nog even verschonen maar de nieuwe alleen dichtgevouwen want hij moet toch af met wegen. Ik liep een beetje te wiegen want we moesten nog even wachten en toen ineens werd het wel heel warm op mijn buik. Ik was letterlijk ZEIKnat.

Het naveltje is nu net voor de eerste keer aangestipt, maandag nog een keer.
En we hebben ook een verwijzing voor de fysio gekregen, ik word gebeld voor een afspraak.
Zijn koppie is nog niet echt heel erg afgeplat, maar het is wel een klein beetje te zien en ook als ik hem in die babysleep leg blijft hij naar links draaien met zijn koppie. Hij kijkt dan dus omhoog ipv naar rechts.
Op zich net erg maar rechts moet natuurlijk wel een keer aan bod komen.
pi_73072014
Oh die plasverhalen haha
de dame hier presteert het elke keer weer om het aankleedkussen onder te plassen als ik haar uit de tub haal

vervelend van zijn voorkeur BE.
Misschien anders die ene volg-oefening eens met Oscar doen? Hier helpt dat echt heel erg goed en mevrouwtje vindt het geweldig om te doen
Succes bij de fysio alvast iig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 september 2009 @ 16:03:58 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73072358
Ik probeerde dat vanmiddag maar toen wilde het niet.
De verpleegkundige op het cb deed het net en toen deed hij het heel keurig wel.
Volgens haar was dat erg goed, want normaal testen ze dat pas bij de 8 weken afspraak en hoeven ze het eerder niet te kunnen dus... Knappe kinders, die van ons!
pi_73072533
ja uiteraard! dat wisten we al toch?

blijven proberen. eerste paar keer hing ik ook als een klapjosti met mn hoofd heen en weer te gaan terwijl de cb mevrouw en fysio het wel lukte idd
hij kan het iig wel! Amélie moest denk ik gewoon even wennen aan mijn zwabberhoofd... bij mn lief volgt ze niet terwijl ze hem wel echt aankijkt. en bij mij doet ze t ook niet altijd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73072767
BE altijd een reservesetje kleren mee naar 't CB he. ook voor jezelf, blijkbaar!
pi_73072846
oh lekker BE
Ik ben tot nu toe nog niet ondergeplast door Tess... *afklopt*
Hoop dat de fysio iet voo rjullie kan betekenen.

Oehh Tess was net boos. Ik had d'r in bed gelegd en daar was ze het niet helemaal mee eens
Had d'r vanmiddag ook oningebakerd in bed gelegd.. nou dat is dus nog geen succees...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73073261
ivm het vele spugen toch maar eens een keertje extra wegen, nou echt 5470, meneertje is gewoon 410 gram aangekomen op 14 dagen dus dat zit wel goed.

wel denken ze nu aan reflux omdat het met bogen komt en echt aardig ver ook.
maar omdat hij er nog steeds geen last van heeft, gaan we niks ondernemen.
het is vervelend, maar nog maar even aanzien.
mag de voeding eventueel indikken, maar het spugen zal er niet mee ophouden.
Roy wat langer rechtop houden was ook nog een tip(ofwel bij ons ofwel in de wipstoel)
matrasje idd wast hoger aan hoofdeind.

en over 14 dagen weer aangeven mocht het niet minderen nog.

Be Oscar was vast bang dat z'n mama het koud zou gaan krijgen
Poppedein
Oeke en kobus hopelijk beide snel weer opgeknapt.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:09:20 #184
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73074604
Wat een leuke babygymmen (??) komen hier voorbij zeg! En zo goedkoop . Ben blij dat we geen 60 euro betaald hebben. We moeten maar eens even op pad gaan... Mamanik, waar heb je die van jou vandaan??

Krampjes zijn heel vervelend, en idd, veel kindjes hebben er 's avonds last van. Zo ook onze jongens. Mijn ervaring is dat tijd heel veel doet. En de omneo voeding heeft ze ook goed gedaan geloof ik. Ik geloof niet zo erg in middeltjes als infacol en cinababy. Infacol leek hier goed te helpen hoor, maar bij ons cb zeiden ze dat helemaal niet bekend is wat dat doet op lange termijn.

Bar, hoe kan je er achter komen of het idd reflux is? Vervelend hoor...

Hihi, een klapjosti? Nog nooit gehoord

[ Bericht 6% gewijzigd door mikoxx op 24-09-2009 17:18:37 ]
pi_73075215
altijd leuk, poep- en piesverhalen!

Diaan, fijn om te horen dat het bij Lennon ook zo ging met de avondfles. Ik vind het soms best moeilijk om te besluiten waar je goed aan doet, dus dan zijn de ervaringen van andere moeders heel verhelderend!

Oeke, wat vervelend zo'n nacht! Hoop echt dat het snel beter gaat voor jullie allemaal. En ik kan me voorstellen dat je overstroomt met liefde, het is ook een mooierd (weet ik uit het fototopic).

Over de oefeningen voor de voorkeurshouding, wat ik ook moet doen is: ik leg hem op zijn niet-voorkeurszij, dan zorg ik dat ik zijn blik vang en leg ik mijn hand zachtjes op zijn wang. Dan laat ik zijn lijfje langzaam terugdraaien en dan ligt hij op zijn rug, met zijn hoofd de "goede" kant op gedraaid met mijn hand op zijn wang, totdat hij zijn hoofd weer terugdraait... is dit te volgen?
  donderdag 24 september 2009 @ 17:39:26 #186
248986 MamaNik
pi_73075625
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef mikoxx het volgende:
Wat een leuke babygymmen (??) komen hier voorbij zeg! En zo goedkoop . Ben blij dat we geen 60 euro betaald hebben. We moeten maar eens even op pad gaan... Mamanik, waar heb je die van jou vandaan??

Krampjes zijn heel vervelend, en idd, veel kindjes hebben er 's avonds last van. Zo ook onze jongens. Mijn ervaring is dat tijd heel veel doet. En de omneo voeding heeft ze ook goed gedaan geloof ik. Ik geloof niet zo erg in middeltjes als infacol en cinababy. Infacol leek hier goed te helpen hoor, maar bij ons cb zeiden ze dat helemaal niet bekend is wat dat doet op lange termijn.

Bar, hoe kan je er achter komen of het idd reflux is? Vervelend hoor...

Hihi, een klapjosti? Nog nooit gehoord
Mijne komt bij Bart Smit vandaan, maar het plaatje komt uit het Intertoys boek (het sinterklaasboek)
die kregen wij gelukkig 3 weken geleden al en sindsdien is Milan er elke keer mee bezig hahaha
pi_73076701
Ja ik volg het Tichi zoiets kregen we hier ook door idd. En gewoon op de buik leggen en de aandacht aan de andere kant trekken. Alleen mijn dame blijft keurig liggen dan en valt in slaap belangrijkere dingen te doen, t zal me roesten wat er aan de andere kant van mijn hoofd gebeurt
dat heeft ze niet van mij...

En die krampjes ja ik vind het echt heel zielig, moet wel zeggen dat die cinababy hier wel werkt. Of in elk geval, ik merk dat ze sneller van de overtollige lucht af is zeg maar en dat ze zo een half uur ofzo nadat ik het gegeven heb rustiger wordt. Omneo is hier nog niet echt een optie vind ik, ik geef bv en om dan alle voedingen af te gaan kolven en mengen alleen omdat Amélie af en toe last heeft van die krampjes vind ik wel erg veel gedoe.

Even over vitaminedruppels he...
Ik heb echt van alles geprobeerd, rechtop, liggend, half-rechtop, van een lepeltje af, van mn pink af, recht in haar mondje druppelen maar het resultaat is allemaal hetzelfde. Spugen.
Ze spuugt dus standaard vlak nadat die druppels gegeven zijn, nadat ze eerst drie minuten aan het schuimen en bellenblazen is Heeft iemand de gouden tip voor me want ik weet het even niet meer, zo blijf ik bezig natuurlijk.
Het enige wat tot nu toe een beetje werkt is een druppeltje geven, tien minuten wachten en het haar weg laten werken en dan het volgende druppeltje. Maar met 15 druppels vitamine totaal en 9 druppels cinababyspul heb ik daar een dagtaak aan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73077194
Huup, geen idee of het een oplossing zou zijn, maar wij hebben eigen merk druppels van de DA en moeten 4 D en 3 K geven.. dat samen op een lepeltje is prima te doen, want maar een hele kleine hoeveelheid vloeistof!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73077317
Ff tussendoor:

Ik heb twee gegadigden voor babygebarencursus (Vicky en Huup (?)), zijn er nog meer liefhebbers? Heb er vijf nodig.... Graag PM bij interesse.

En oh sorry BE, ik heb nog heel niet teruggezwaaid! Bij deze
  donderdag 24 september 2009 @ 20:06:21 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73080453
Leuk idee, die gebarencursus, maar ik pas... ik ben daar niet consequent genoeg voor denk ik.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:07:25 #191
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73080504
Poep en plas... altijd leuk!

Raissa, heel toevallig hebben we vanavond na de maaltijd een bordje pap gegeven en dit ging er grotendeels in! Dus dat houden we erin en hopelijk blijft dit goed gaan.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:26:24 #192
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73081338
O men..... sinds maandag geven we de jongens in de laatste fles 3 scheppen nutrilon forte omdat ze de nacht niet doorkomen, maar nu vallen ze om van de krampjes (en die waren we net kwijt....). Dit trekken we niet... dus we stoppen vanaf NU met de forte voeding. Met 4 mnd mogen ze nutrix in de fles, ze zijn nu 3,5 maand. Zou t iets zijn om met nutrix in de laatste fles te beginnen of zorgt dat ook voor meer krampjes?

Sorry, lees later bij hoor Nu druk in de weer met troosten...
  donderdag 24 september 2009 @ 20:30:23 #193
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73081510
Bar, wat goed dat Roy toch lekker is aangekomen! Hopelijk heeft hij toch geen reflux

Mamanik, fijn dat het goed gegaan is met de rijstebloem. Lekker iets langer slapen.

Poppedein, wat klink je heerlijk verliefd!

Diaan, wat een leuke foto van je vrolijke mannetje En lekker geshopt ook! Moet ook maar weer eens bij de name it winkel kijken dus.

Oeke, aww een attaque d'amour KLinkt echt superlief

BE, altijd goed, ondergeplast worden terwijl je ergens anders bent

Huuphuup klapjosti..

Zie ook nog leuke babygyms voorbij komen en arme baby's met darmkrampjes

Hier ging het vandaag redelijk. Isis is gelukkig wel gezellig maar af en toe even een zielig huiltje als ze niet afgeleid wordt. De antibiotica wil ze niet meer dus het is echt erin proppen met die spuit. Neemt ze me nu nog niet in dank af. Ze heeft gelukkig wel 3 flessen op dus het minimum is gehaald (had al ORS gehaald voor het geval dat) en ze slaapt heel diep. Morgen moet het beter gaan

Edit: sorry Mikoxx, ik weet niet of dat verschil maakt.. Isis sliep ook pas met 6 maanden door (tot 5 uur)
maar met een tweeling kan ik me voorstellen dat je op raakt..
  donderdag 24 september 2009 @ 20:44:35 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73082068
Mikoxx, ik kan je niet helpen. Heb geen idee wat Nutrix is...
pi_73082158
Rijstebloem
  donderdag 24 september 2009 @ 20:54:49 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73082481
Oh getsie, geen ervaringsdeskundigen aanwezig? Weet iemand waar het fv topic is gebleven? Hij staat niet in de lijst
pi_73082567
Wij hebben Meike destijds rijstebloem door de fles gedaan, maar toen werd ze alleen maar eerder wakker ipv later.
Lekker motiverend he

Poppedein, och men wat klink je heerlijk zeg!

Wij zijn vandaag voor het eerst met Lars de stad in geweest, op zoek naar broekjes maat 50, want de broekjes die ik hier heb zakken hem van zijn ieniemienie-kontje af....
Maar er is niet echt veel keus merk ik wel, we hebben er uiteindelijk 2 gevonden....
En intussen draait de wasmachine overuren om de broekjes die wel passen weer schoon te krijgen.

Morgen gaat mijn lief met Meike naar de dierentuin en ben ik voor het eerst alleen met Lars, dat wordt een knuffel-kus-kroelochtendje!
  donderdag 24 september 2009 @ 20:57:48 #198
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_73082587
quote:
Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef mikoxx het volgende:
Oh getsie, geen ervaringsdeskundigen aanwezig? Weet iemand waar het fv topic is gebleven? Hij staat niet in de lijst
Ik heb het topic even omhoog gehaald voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')