quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef oeke het volgende:
Diaan, ik moest lachen dat er niemand bij jullie bruin draagt!
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Dank u allen voor het welkom! En wat veranderd ze snel zeg! Zag ze er op die eerste foto nog uit als een verfrommeld chineesje, nu is ze al weer helemaal uitgedeukt
Is goed, maar daar zitten sowieso veel deskundigen hoor!quote:En Oeke, met jou wil ik wel even kletsen in het BV-topic als dat goed is
spelen is bij mij even in de box liggen, even in de wipper of even op de grond onder de babygym.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Moeders van de hele kleintjes, als jullie zeggen 'spelen', wat bedoelen jullie daar dan mee?
Ik kom niet verder dan op schoot een beetje tegen hem aan babbelen...
Ik gluurde ff hier, dus ff antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Marie79 het volgende:
Jee zeg, ik blijf wel in herhaling vallen... maar wát gaan jullie snél zeg![]()
Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen
Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Wanneer lieten jullie de papfles van 's avonds vallen?
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Maar als hij echt zijn fles niet meer wil, is het dan niet erg vroeg???
Nou ja, ik hoor het graag van de ervaringsdeskundigen...
Mila is dan wel wat jonger maar wij hebben het laatste papje niet meer in een fles maar van een bord met een lepeltje.. Dat krijgt ze rond 19.00 en dat gaat prima... Misschien eens proberen?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Marie79 het volgende:
Jee zeg, ik blijf wel in herhaling vallen... maar wát gaan jullie snél zeg![]()
Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen
Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Wanneer lieten jullie de papfles van 's avonds vallen?
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Maar als hij echt zijn fles niet meer wil, is het dan niet erg vroeg???
Nou ja, ik hoor het graag van de ervaringsdeskundigen...
Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).quote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, gaat dat goed van een bord met een lepeltje?
Afgelopen zaterdag sliep mn neefje van 3 hier. Hij drinkt smorgens nog steeds een fles pap, 2 zelfs. Ik was daar wel verbaas over. Later dacht ik dat het eigenlijk niets uit maakt voor wat betreft het praten. Hij praat beter dan Twan op die leeftijd en Twan had al vrij snel pap van een bordje. Het ligt dus ook wel een beetje aan het kind denk ik.
Wat fijn dat dat zo goed gaat. Wij gaan binnenkort ook weer eens proberen, maar dan alleen 's avonds.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef Raissa het volgende:
[..]
Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).
Tnx! Je kan hem ook verbouwen tot hobbelpaard. Mijn vriendin had hem opgepikt voor 2 tientjes, laatste exemplaar enzo!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
TheFrankey, die van jullie is mooi zeg![]()
Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :Squote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef tichi het volgende:
Echt vervelend, krampjes bij de kleintjes. Ik hou hem dan maar altijd vast en praat zachtjes tegen hem, het helpt wel niet tegen de pijn, maar hopelijk voelt hij zich dan in elk geval geborgen.
Ik hoop dat de krampjes bij iedereen snel ophouden!
Bar, vervelend dat Roy zo moet spugen. Hebben wij ook af en toe gehad: echt met golven eruit. Kleiner speentje hielp bij ons, maar volgens mij geef jij bv. Een andere houding had je al geprobeerd toch?
Linda: nog gefeliciteerd met Lotte! Jullie zien er heel gelukkig uit![]()
Goede nachten bij Zweefvliegje en MammaNik, fijn! Bij ons is er om 23.30u de laatste fles en dan meestal doorslapen tot 6.30u, wat een luxeUit die laatste fles drinkt hij trouwens heel weinig, maar om em bij 10 weken al weg te laten is ook zoiets.
In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboortequote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :S
CB's verschillen zo onderling....
Mijn jongens zijn met 35 weken geboren en wogen 2884 en 2700 gr.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef tichi het volgende:
[..]
Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboorte). Dus dan kan het vast sneller dan bij kleinere baby's, lijkt me.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef tichi het volgende:
In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
Mijne komt bij Bart Smit vandaan, maar het plaatje komt uit het Intertoys boek (het sinterklaasboek)quote:Op donderdag 24 september 2009 17:09 schreef mikoxx het volgende:
Wat een leuke babygymmen (??) komen hier voorbij zeg! En zo goedkoop. Ben blij dat we geen 60 euro betaald hebben. We moeten maar eens even op pad gaan... Mamanik, waar heb je die van jou vandaan??
Krampjes zijn heel vervelend, en idd, veel kindjes hebben er 's avonds last van. Zo ook onze jongens. Mijn ervaring is dat tijd heel veel doet. En de omneo voeding heeft ze ook goed gedaan geloof ik. Ik geloof niet zo erg in middeltjes als infacol en cinababy. Infacol leek hier goed te helpen hoor, maar bij ons cb zeiden ze dat helemaal niet bekend is wat dat doet op lange termijn.
Bar, hoe kan je er achter komen of het idd reflux is? Vervelend hoor...
Hihi, een klapjosti? Nog nooit gehoord![]()
Ik heb het topic even omhoog gehaald voor jequote:Op donderdag 24 september 2009 20:54 schreef mikoxx het volgende:
Oh getsie, geen ervaringsdeskundigen aanwezig? Weet iemand waar het fv topic is gebleven? Hij staat niet in de lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |