abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 10:49:11 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73063059
De ui heeft wel wat geholpen geloof ik. Ook als hij hoest klinkt het nu niet meer alsof het heel erg vast zit gelukkig.

Grasjes, wat sneu zo zeg, met die pijn aan d'r oortjes...

Bar, ik heb geen flauw idee wat je daar zelf aan zou kunnen doen...
pi_73063666
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef Marie79 het volgende:
Jee zeg, ik blijf wel in herhaling vallen... maar wát gaan jullie snél zeg

Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen

Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Wanneer lieten jullie de papfles van 's avonds vallen?
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Maar als hij echt zijn fles niet meer wil, is het dan niet erg vroeg???
Nou ja, ik hoor het graag van de ervaringsdeskundigen...
Mila is dan wel wat jonger maar wij hebben het laatste papje niet meer in een fles maar van een bord met een lepeltje.. Dat krijgt ze rond 19.00 en dat gaat prima... Misschien eens proberen?
  donderdag 24 september 2009 @ 11:15:36 #153
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73063760
Raissa, gaat dat goed van een bord met een lepeltje?

Afgelopen zaterdag sliep mn neefje van 3 hier. Hij drinkt smorgens nog steeds een fles pap, 2 zelfs. Ik was daar wel verbaas over. Later dacht ik dat het eigenlijk niets uit maakt voor wat betreft het praten. Hij praat beter dan Twan op die leeftijd en Twan had al vrij snel pap van een bordje. Het ligt dus ook wel een beetje aan het kind denk ik.
Make love, not war ☮
pi_73063772
Wij hheb deze
Jesse is ruim 3 maanden en speelt er graag mee
  † In Memoriam † donderdag 24 september 2009 @ 11:17:51 #155
43556 miss_dynastie
pi_73063834
Linda, ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd
Veel geluk met jullie Lotte!
pi_73063861
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa, gaat dat goed van een bord met een lepeltje?

Afgelopen zaterdag sliep mn neefje van 3 hier. Hij drinkt smorgens nog steeds een fles pap, 2 zelfs. Ik was daar wel verbaas over. Later dacht ik dat het eigenlijk niets uit maakt voor wat betreft het praten. Hij praat beter dan Twan op die leeftijd en Twan had al vrij snel pap van een bordje. Het ligt dus ook wel een beetje aan het kind denk ik.
Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).
  donderdag 24 september 2009 @ 11:22:34 #157
114177 Diaan73
pi_73063974
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:18 schreef Raissa het volgende:

[..]

Jep gaat uitstekend! 's Morgens toch ook maar de pap op een bordje gedaan, ze heeft nu alleen 's middags nog een echte fles (dat zou volgens het cb in een tuitbeker moeten maar dat werkt voor geen meter).
Wat fijn dat dat zo goed gaat. Wij gaan binnenkort ook weer eens proberen, maar dan alleen 's avonds.

Ow wij hebben deze babygym dus:
Lennon kan er ook onderdoor "kruipen".

TheFrankey, die van jullie is mooi zeg
Make love, not war ☮
pi_73064265
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

TheFrankey, die van jullie is mooi zeg
Tnx! Je kan hem ook verbouwen tot hobbelpaard. Mijn vriendin had hem opgepikt voor 2 tientjes, laatste exemplaar enzo!
  donderdag 24 september 2009 @ 11:38:36 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73064489
*zucht*
Die hele zachte, superzoete eerste geluidjes! Wat is dat toch nog steeds een geweldig geluid.
En dan zo'n heel stralend lief koppie erbij.
pi_73065968
wat klink je gelukkig BE
pi_73066192
Lief
pi_73066477
Wat KD zegt, BE! Je klinkt heel gelukkig
Ben het er helemaal eens, dat gepruttel wat er dan uit zo'n minikindje komt is superschattig. En dan de lachjes!
Is Oscar al wat minder verkouden?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73066589
Heeeeerlijk BE!

Oooh man, ik ben hier ook zo aan het genieten van ons meisje.. Ze had een week terug echt ineens flink last van krampjes ook, zó sneu.. maar Infacol bleek goed te werken voor haar.. Nu heb ik gister een flinke plens uienjus over de zuurkool gegeten en nu heeft ze echt weer flink last... stom van mij ook!

Ik had zo'n heerlijk geluksmomentje met 'r vanochtend. We douchen heel vaak met 'r, vindt ze echt heerlijk, maar mn lief is gister bezig geweest aan de douchecabine, de enige doucheoptie was dus in bad... Mams en Lena zijn dus vanochtend heeeeeeeeeeerlijk samen in t grote bad geweest! Ik blij omdat t gewoon heerlijk was om eindelijk weer es lekker in bad te gaan en Lena lag gewoon ontzettend te genieten en rond te kijken.. T arme ding dreef echt op dr opgeblazen buikie. Vlak voor ik haar weer af wilde geven maar nog heel even tegen me aan wilde houden kroop ze ineens vliegensvlug naar mn borst en heeft ze gewoon nog heerlijk ontspannen 20 minuten liggen drinken in t warme water...

Ik geniet er echt van dat ze elke dag wat helderder en een beetje meer mensje wordt!

[ Bericht 6% gewijzigd door Poppedein op 24-09-2009 13:04:02 (foto's ff naar fototopic verplaatst) ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_73066754
ahw BE en Poppedein wat lief!

hier had t meiske gister en eergister ook ontzettend last van krampjes. Gister maar wat van dat cinababy gegeven en dat leek wel te werken, vanmorgen weer 3 druppels en strakjes maar weer drie. Ik geloof dat ik ook maar eens moet gaan opletten met wat ik eet. Ik kan het nog niet echt pinpointen maar ze heeft eigk nooit last van haar maagje en dan heel soms ineens een dagje wel. Maar waar het aan ligt is me nog niet helemaal duidelijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 september 2009 @ 12:54:09 #165
114177 Diaan73
pi_73066777
Lennon... alweer 8 maanden dus. Net even wat foto's geschoten, hij ging er echt voor zitten:

Make love, not war ☮
pi_73066786
Ook kijk dat poppetje nou... wat een heerlijk babietje Lena. En je verhalen klinken ook zo fijn!
  donderdag 24 september 2009 @ 13:01:51 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73066990
Hey Lennon!

Poppedein, dat klinkt idd ook superlekker!
Ik moet ook maar eens een badsessie met Oscar in gaan plannen.

Innepin, het leek wat beter vanochtend maar het is nu weer een behoorlijk snotterfestijn en hij slaapt dan heel onrustig met veel wakker worden enzo.
pi_73067330
Wanneer mogen kindjes eigenlijk witbrood?
pi_73067464
al die vliefte mama's en de verdwenen foto's van poppedein

Infacol vond ik niet zo'n succes, de cinababy doet naar mijn idee meer, of ze begint over de krampjes heen te komen...
Fake it till you make it...
pi_73068084
Echt vervelend, krampjes bij de kleintjes. Ik hou hem dan maar altijd vast en praat zachtjes tegen hem, het helpt wel niet tegen de pijn, maar hopelijk voelt hij zich dan in elk geval geborgen.
Ik hoop dat de krampjes bij iedereen snel ophouden!

Bar, vervelend dat Roy zo moet spugen. Hebben wij ook af en toe gehad: echt met golven eruit. Kleiner speentje hielp bij ons, maar volgens mij geef jij bv. Een andere houding had je al geprobeerd toch?

Linda: nog gefeliciteerd met Lotte! Jullie zien er heel gelukkig uit

Goede nachten bij Zweefvliegje en MammaNik, fijn! Bij ons is er om 23.30u de laatste fles en dan meestal doorslapen tot 6.30u, wat een luxe Uit die laatste fles drinkt hij trouwens heel weinig, maar om em bij 10 weken al weg te laten is ook zoiets.

In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
  donderdag 24 september 2009 @ 13:46:33 #171
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73068226
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:41 schreef tichi het volgende:
Echt vervelend, krampjes bij de kleintjes. Ik hou hem dan maar altijd vast en praat zachtjes tegen hem, het helpt wel niet tegen de pijn, maar hopelijk voelt hij zich dan in elk geval geborgen.
Ik hoop dat de krampjes bij iedereen snel ophouden!

Bar, vervelend dat Roy zo moet spugen. Hebben wij ook af en toe gehad: echt met golven eruit. Kleiner speentje hielp bij ons, maar volgens mij geef jij bv. Een andere houding had je al geprobeerd toch?

Linda: nog gefeliciteerd met Lotte! Jullie zien er heel gelukkig uit

Goede nachten bij Zweefvliegje en MammaNik, fijn! Bij ons is er om 23.30u de laatste fles en dan meestal doorslapen tot 6.30u, wat een luxe Uit die laatste fles drinkt hij trouwens heel weinig, maar om em bij 10 weken al weg te laten is ook zoiets.

In bad met je kleintje is echt te leuk, totdat je met een mooi boogje ondergepiest wordt
Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :S
CB's verschillen zo onderling....
pi_73068395
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Bij ons dronken ze de laatste fles ook heel weinig, dus toen heb ik hem een keer weggelaten, en toen sliepen ze net zo lang als dat ik hem wel gaf. Toen ben ik ermee gestopt, was ook rond de 10 weken ergens! Nu zei Mikoxx dat ze bij haar CB hadden gezegd dat je pas naar 4 flessen mag vanaf 5 mnd maar ja wat ze niet willen drinken kan ik er niet in proppen toch?? En bij ons zeiden ze er weer niks van :S
CB's verschillen zo onderling....
Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboorte ). Dus dan kan het vast sneller dan bij kleinere baby's, lijkt me.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:55:03 #173
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_73068486
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef tichi het volgende:

[..]

Ik zal het binnenkort weleens vragen. Op zich erg positieve ervaringen tot nu toe met ons cb. En ik denk dat we wel wat sneller naar 4 flessen kunnen. Hij was vorige week alweer 6300 gram (was dan ook 4700 gram bij geboorte ). Dus dan kan het vast sneller dan bij kleinere baby's, lijkt me.
Mijn jongens zijn met 35 weken geboren en wogen 2884 en 2700 gr.
Nu 4 maanden later zijn ze 6665 en 6705 gr dus ze doen het prima op die 4 flessen hahaha
pi_73069174
Wat een heerlijke roze wolken hier!

Ko en ik hebben een zware nacht gehad, Om 0.00, 1, 3, 5 en 7 uur wakker om te drinken. Tussendoor ook nog vaak huilen, speen geven en vanaf 7 uur bij mama geslapen. Ik was gewoon te moe om hem weer in zijn bedje te leggen.
Gister dacht ik dat hij beter was maar vannacht heeft me weer aan het twijfelen gemaakt. Daar komt bij dat ik me ook niet lekker voel.
Dus net anderhalf uur geslapen tegelijk met hem en nu ligt hij weer op mijn schoot te slapen. Mijn liefje
Als ik naar zijn koppie kijk overstroom ik ook van liefde!

Mijn lief en ik noemen zulke kus en kroelmomenten een attaque d'amour
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 24 september 2009 @ 15:28:52 #175
114177 Diaan73
pi_73071316
Tichi, wij zijn met Lennon ook best al snel overgaan naar 4 flessen, ook omdat wij hem daarvoor 's avonds wakker moesten maken, dat vond ik zo zielig. Hij ging toen zelfs beter slapen dan met 5 flessen. Wij hebben het idee dat hij zelfs misschien te vol zat, als dat al kan op die leeftijd.

Arme Ko en Oeke

Ik ben net terug uit de stad, heerlijk even geshopt voor Lennon: 2 broeken en 4 shirts. Ze hebben nu supergave spijkerbroeken bij Name It voor maar 10 euro. Ik heb nog genoeg spijkerbroeken, dus heb een maatje groter meegenomen, te leuk om te laten liggen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')