abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 20:09:20 #101
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73048404
quote:
Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef oeke het volgende:
Diaan, ik moest lachen dat er niemand bij jullie bruin draagt!

Grasjes, beterschap. Antibiotica hielp hier erg goed toen Lennon oorontsteking had, erg zielig hoor.

Linda en Lotte, van harte gefeliciteerd!! En welkom hier!!
Make love, not war ☮
pi_73048423
Grasjes, beterschap voor je meisje!
Linda en Lotte welkom
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73048899
Linda en Lotte welkom.

Grasjes beterschap daar!

KD, gaaf verjaardagskado!

Seb, wat een kunstwerk!!!

Had ik iets gezegd over een ritme... misschien kan ik beter mn mond houden voortaan . Wet van Fok! ofzoiets is dat he...?!
Fake it till you make it...
  woensdag 23 september 2009 @ 20:25:19 #104
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73048954
Linda en Lotte Welkom! 20-09-2009 is een mooie datum zeg!

Oeh Nijna, is dat zo? Dan heb ik niks gezegd
pi_73049208
Dank u allen voor het welkom! En wat veranderd ze snel zeg! Zag ze er op die eerste foto nog uit als een verfrommeld chineesje, nu is ze al weer helemaal uitgedeukt

En Oeke, met jou wil ik wel even kletsen in het BV-topic als dat goed is
Lotte!
Noah!
pi_73049372
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Linda2205 het volgende:
Dank u allen voor het welkom! En wat veranderd ze snel zeg! Zag ze er op die eerste foto nog uit als een verfrommeld chineesje, nu is ze al weer helemaal uitgedeukt
quote:
En Oeke, met jou wil ik wel even kletsen in het BV-topic als dat goed is
Is goed, maar daar zitten sowieso veel deskundigen hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73049802
Tess die rolt!

Elin die rondjes om de tafel loopt!

Toby lekker gedoucht!

Lennon 8 maanden!

Kobus bijna beter!

Seb de kunstenaar!

Welkom Linda en Lotte!

Beterschap voor je meisje Grasjes en idd niet schuldig voelen, je hebt t even aangekeken, het werd niet beter dus naar de dokter. Meer kun je niet doen toch?

Oeke, is je onderschrift het tweede couplet?
pi_73051276
Een voor alle creatieve en ontwikkelnde kindjes: Tess die rolt, Elin, die rond de tafel loopt en Seb met zijn schilderij.

Lennon gefeliciteerd met je achtste vermaandag. Nog twee weekjes en dan is die van ons ook zo ver. Ongelooflijk

Linda en Lotte welkom. Wat is Lotte een knappe meid.

Grasjes beterschap voor je kleintje, hopelijk gaat het snel weg.

Balen Nijna je hebt het zo gauw niet gezegd en dan blijkt het al niet meer waar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 23 september 2009 @ 21:28:02 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051357
Moeders van de hele kleintjes, als jullie zeggen 'spelen', wat bedoelen jullie daar dan mee?
Ik kom niet verder dan op schoot een beetje tegen hem aan babbelen...
pi_73051389
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Moeders van de hele kleintjes, als jullie zeggen 'spelen', wat bedoelen jullie daar dan mee?
Ik kom niet verder dan op schoot een beetje tegen hem aan babbelen...
spelen is bij mij even in de box liggen, even in de wipper of even op de grond onder de babygym.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:31:24 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73051493
Jee zeg, ik blijf wel in herhaling vallen... maar wát gaan jullie snél zeg

Maar ja, nu kan ik natuurlijk gewoon lekker makkelijk de post van bodpa quoten en ik ben klaar... vind het altijd zo knap om zo'n heel lijstje neer te kunnen plempen

Even een vraagje aan de wat oudere baby-mamma's (en peutermamma's die meelezen):
Wanneer lieten jullie de papfles van 's avonds vallen?
Maarten kreeg altijd nog een flesje om 20.00 uur waarvoor we hem wakker maakten. Dit ging altijd prima, maar sinds gisteren weigert hij hem pertinent. Hij wordt heel erg boos/driftig en we kunnen er geen druppel in krijgen. Hij is ook wel bezig met zijn boventandjes die net aan (niet) doorzijn.... Zou hij daar gewoon last van hebben? (ik smeer ook chamodent) Dat hij daarom zijn fles weigert?
Maar als hij echt zijn fles niet meer wil, is het dan niet erg vroeg???
Nou ja, ik hoor het graag van de ervaringsdeskundigen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_73051518
Welkom Lotte en mama Linda wat blijft het toch een mooi plaatje!
Hopelijk komt het drinken straks ook goed op gang.

Seb wat heb je een mooi schilderij gemaakt !
Elin wat dacht je het mooiste kadoo komt van mij
Beterschap voor je dochter Grasjes
Kobus weer bijna de oude

Nijna, had je wat gezegd dan

hier is het voeden-spelen/knuffelen/ poging tot slapen... (troosten, rondjes lopen, weer in bed leggen) voeden-knuffelen-poging tot slapen (soms lukt het soms helemaal niet)
Verre van een ritme in elk geval.

Be onder spelen is hier, zachtjes een liedje zingen, troetelen met de tuttle, even onder de gym, of in de box.
beetje gym oefeningen doen, of massage.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:33:16 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73051594
Spelen is hier ook in de box of de wipper. Zo'n babygym hebben we nog niet, maar willen we wel graag. Maar wat zijn die dingen schreeuwend duur zeg! Lees; 60 euro!! Ik wil eigenlijk wel graag een simpele, zonder gedoe en liefst ook zonder al te veel geluid. Tips?

Marie, ik kan je niet helpen, we zijn hier al blij als we de fles van 23u mogen laten vervallen
pi_73051646
neej joh gekkie.. ik heb een hele leuke voor 30

ff plaatje zoeken

Tess vindt m geweldig
Die is er tegen aan het meppenjoh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_73051735
Bodpa, dat is inderdaad een later deel uit het gedicht. Telkens als ik Ko zijn armpjes zie heb ik zin om er zachtjes in te bijten, vandaar. het is van Bart Moeyaert.
Dat harembroekje zit trouwens superlief!

BE, dat was ook wat ik onder spelen verstond hoor, gewoon een beetje babbelen en gekke bekken trekken of een liedje zingen. Ik legde hem ook wel in de box of onder de gym, maar dat begint hij pas sinds een maand echt leuk te vinden.
En Oscar vindt jou toch het leukste nu.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:38:41 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051847
Oh ok, dat doen wij hier idd ook. Pfew...

mikoxx, ikea heeft ook zo'n ding voor niet al te veel geld dacht ik.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:39:12 #117
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_73051869
Vicky, Die is idd wel leuk! En waar heb je die gekocht?
Oh en die van Ikea is ook leuk! Pfff... 30 euro. Ben blij dat ik m laatst niet gekocht heb, 60 euro... vond t al zo duur Thnx voor de tips!
  woensdag 23 september 2009 @ 21:39:50 #118
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_73051894
Mikoxx, dat snap ik... Dat was ook een heerlijke stap hoor, die late fles weg! Gewoon weer wat voor jezelf kunnen doen, en zelf ook lekker vroeg naar bed kunnen als je dat wil!
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 23 september 2009 @ 21:40:11 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73051912
oeke, dat is idd ook wel waar
pi_73052088
Wij hebben een gym van mijn schoonzusje gekregen, een hele oude fisherprice, waar je dingen aan kan hangen. Die is leuk, want je kan er steeds iets anders aan hangen.
En ivm Ko zijn voorkeurshouding hang ik alleen links wat zodat hij daar moet kijken/slaan.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:44:20 #121
114177 Diaan73
pi_73052091
Marie, ik vroeg me dat ook af eigenlijk. Voor zover ik kon zien in het groeiboekje van Twan was dat ong. toen hij 1 jaar was.

Die babygym van Vicky is ook leuk wij hebben er een van Fisher Price, van Sjeen gekocht. Lennon vindt het echt heel erg leuk. In het begin lag hij eronder op de wipstoel, nu zit hij ervoor of ligt er gewoon onder. Of kruipt eronder....
Make love, not war ☮
pi_73052143
haha BE

maar idd dat is wat ik hier ook doe hoor
kraam had het ook steeds over "het tempo van de baby" enzo. Dat ik vooral niet met hysterische dingen moest gaan hannessen met Amélie want dat was toch allemaal nog teveel voor haar. Gewoon een beetje tegen haar aan babbelen, een rondje met haar lopen zodat ze rond kan kijken en ik zing liedjes voor haar.
En die volg-oefening van de fysio. Ik ga recht boven haar hangen op zo'n 20 of 30 cm, en probeer dan haar aandacht te trekken, als ze naar me kijkt dan ga ik heel langzaam met mn hoofd in een boog helemaal naar rechts, naar de ondergrond zeg maar en zij volgt mijn gezicht dan; en daarna weer langzaam terug naar het middenpunt en dan weer helemaal naar links volgen.
Die moet dus van de fysio maar ik vind het eigenlijk wel geinig om te doen. Vooral omdat ik op die manier echt merk dat er echt contact is, ze volgt echt ademloos mn gezicht dan
en het "spelen" duurt hier ook maar 5 of hooguit 10 minuutjes ofzo hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 21:54:16 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73052593
Ik heb hier van de week voor het eerst de mobiel aangezet in de box en het is wel gaaf om te zien dat hij ze ziet en ook een klein beetje volgt, maar hij is het al wel snel zat. Te heftig enzo.
De babygym (ik heb zo'n kleedje met van die bogen eraan) heb ik nog niet tevoorschijn gehaald.
En vanvond lag hij voor het eerst in de wipper toen Sasha en ik aan het badderen waren.
Ik vind de wipstoel hier beneden eng met Sasha die op zijn wheelybug rond scheurt.
pi_73052686
vanaf hoeveel weken mogen ze eigenlijk in die wipstoel zitten? Ik zag het ding toevallig vanmiddag inderdaad boven staan en ik vroeg me af vanaf wanneer je die gebruikt. Mag ze daar nu al in?

De mobiel hangt hier alleen nog mooi te wezen boven het bedje. Mn lief heeft hem een keer aangezet toen ze bijna sliep; hij is erachter gekomen dat dat een slecht plan was
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 23 september 2009 @ 22:00:15 #125
114177 Diaan73
pi_73052880
Lennon lag volgens mij al met een paar dagen in de wipstoel.. soms lekker in zn wikkeldoek maar soms ook lekker om te wiegen als hij onrustig was. Ik vind het een ideaal ding, hij zit er nog steeds elke dag wel eventjes in. Heb ik even de handen vrij en hij zit rustig even tv te "kijken".
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')