Da's nie de fipoquote:
Maar die pollen zijn wel mooi tochquote:
Zijn dat pollen?quote:
Bacterien?quote:
Ja, want je schrijft makkelijker over dingen die dicht(er) bij je liggen. Maar kun je dat echt autobiografisch noemen als het niet per se over jouw leven gaat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn niet heel veel boeken eigenlijk op een bepaald vlak autobiografisch in de zin van dat er veel in terug te vinden is van de schrijver?
als alleen op uitnodiging, ik zit nu al op 10 gasten, terwijl mijn eettafel op 6 bedacht is, dus ik moet al improviseren.quote:
Pollenquote:
Nee, niet echt, daarom deed ik ook de toevoeging "in de zin van..."quote:[..]
Ja, want je schrijft makkelijker over dingen die dicht(er) bij je liggen. Maar kun je dat echt autobiografisch noemen als het niet per se over jouw leven gaat?
Het zijn ook veel pollenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zijn dat pollen?
En het is nu al 4x gezegd.
Na de dansles maar eens kijken dan.quote:
Best een mooie foto trouwensquote:
Eh... kerel ik heb er totaal geen beeld of gedachte bij.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Smeffen. Het is precies wat je denkt
Als er spul uit komt, poesjequote:Op dinsdag 22 september 2009 20:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... kerel ik heb er totaal geen beeld of gedachte bij.
Ja alleen dat het lijkt op beffen
Huhquote:
Dat was ook wat mij opvielquote:
Dat bedacht ik ookquote:
Wie heeft het met HIW gedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Poll: En wiens pik heb je al eens...
[/sub]
Tussenstand:
wil ik niet eens wetenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wie heeft het met HIW gedaan?
ik ook nietquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef MisterO het volgende:
Grappig, ik heb nog niet eens gestemd
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Mag het ook "wie heb je wel eens op z'n pik getrapt" zijn?
en daarom stem ik niet, je mag niet eens meerdere voorkeuren hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
Dan nietquote:
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelfquote:
Kan-ie daar bij dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
die gedachte was hier ook al langs geweestquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of zit ie te lurken en stemt ie op zich zelf
Die kop van Ria.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede heb ik nog niet gestemd natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar wonderer, je mag maar een keer stemmen.
tussen de oudjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan niet![]()
Trouwens, de foto's van de Dam tot Damloop zijn binnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarbij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan-ie daar bij dan?.
En de koektrommel voor d'r gezicht houden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nou die vrouw in het groen linksvoor mag welles een koekje eten
*ploink*quote:
whahahahquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de koektrommel voor d'r gezicht houden.
oh geer wat ben je ergquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kan-ie daar bij dan?.
Hehe, ik begon ook veel later, had nummer 7388, en kijk eens naar hun startnummersquote:
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Mr-O staat er weer prettig opdie pakt echt z'n foto moment, nice
Kcal!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Nou die vrouw in het groen linksvoor mag welles een koekje eten
daar ging je ganstah momentjequote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondMaar de 1e foto is leuk gelukt ja
Next time duw gevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, beetje jammer dat die jongen voor mij stondMaar de 1e foto is leuk gelukt ja
Ik had niet eens in de gaten dat je daar achter liepquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bang om af te gaan op FOK? It's just like high school all over again?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet eens in de gaten dat je daar achter liep. Dacht dat het om die jongen ging en dat het dan vast iemand moest zijn die iedereen kent. En omdat ik niet af wilde gaan vroeg ik er niet naar
.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker op selderie kauwen dan
Mmm, met cream cheese en baconquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ga jij maar lekker op selderie kauwen dan
Ja, ik weet wel wie je bentquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bang om af te gaan op FOK? It's just like high school all over again?![]()
Ik ben die met het rode shirt, nr 7388
1 ding alvast er wordt niet op kcal gelet bij het gaydinay, anders kun je net zo goed niet komenquote:
Whehe. Weg dieet.quote:
Ik ga sowieso komen hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
1 ding alvast er wordt niet op kcal gelet bij het gaydinay, anders kun je net zo goed niet komen
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:33 schreef Weemz het volgende:
Zo, dat was een erg efficiënt dagje Efteling
Ik wel, maar vooral om te weten hoe de verdeling is tussen vet, carbs en eiwitten. Calorieen zijn op zich niet slecht, maar wel als je ze voornamelijk uit vet haalt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben jij trouwens ook zo'n figuur die bij de mc donalds ook echt al die calorieën onzin leest?
zie ik eruit als iemand die bij McDonalds gaat eten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben jij trouwens ook zo'n figuur die bij de mc donalds ook echt al die calorieën onzin leest?
iedereen komt toch wel eens bij de mcdonaldsquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
zie ik eruit als iemand die bij McDonalds gaat eten?
nah zet die roomboter, volle melkroom en varkensvet maar terug in de koelkastquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
daar gaan we dus allemaal niet op letten anders kan ik net zo goed niet koken
Een eetprobleem praat je jezelf niet aan, een eetprobleem komt voort uit verschillende psychische factoren die aangeboren zijn en één triggerquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik doe echt nooit aan calorieëntellen hoor. Vind het echt een beetje jezelf een eetprobleem aanpraten als je dat heel erg gaat doen.
(En daarom zie ik er zo uit als dat ik er uit zie).
te weten het tellen van calorieénquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een eetprobleem praat je jezelf niet aan, een eetprobleem komt voort uit verschillende psychische factoren die aangeboren zijn en één trigger
Ja, en je begint met tellen omdat je die psychologische factoren al hebt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
te weten het tellen van calorieén
De trigger kan iemand zijn die je uitlacht op straat, een gymleraar die vraagt hoeveel overgewicht je hebt. Dat is genoeg. Als het in je zit dan komt het er door zo'n trigger uit. Praat niet licht over eetstoornissen want niemand wil het hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
te weten het tellen van calorieén
dat was een grappig programma jaquote:
Nee. Maar ik denk wel dat het tellen van calorieën een obsessie kan worden. Dat het zo erg ingebakken gaat zitten in je systeem, dat je het bijna automatisch doet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ja dat weet ik allemaal wel
erik meent dat toch ook helemaal niet zó serieus
Nigellaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dat was een grappig programma ja
Nigela Lawson? heet ze weet niet zeker. die vind ik leuk in de keuken met eten
jamie oliver vind ik maar een slissende vuilak
Een beetje letten op vind ik want anders dan hysterisch van alles alle calorieën e.d. bijhouden en bij elk koekje dat iemand eet moord en brand schreeuwen vanwege het oh zo hoge aantal calorieën. Mijn eetlust zou er spontaan van vergaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:49 schreef wonderer het volgende:
Niks mis met een beetje letten op wat je naar binnen werkt.
Ik weet waar ik het over heb. Een eetstoornis is niks dan een ordinaire psychische stoornis gecombineerd met een obsessie met eten, Eetstoornispatienten zijn graag bij eten, zien graag etende mensen. Dat vergroot het gevoel van macht waar je naar streeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar ik denk wel dat het tellen van calorieën een obsessie kan worden. Dat het zo erg ingebakken gaat zitten in je systeem, dat je het bijna automatisch doet.
ja man, leuke vrouw, die kookt echt van lekker dat kan ik ook. en ze heeft lak (overduidelijk te zien want haar bilpartij groeide per afleverging jeje) aan kalorieén en bla bla. Lekker , goed etenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nigella. Die kookt zo tof vind ik altijd, en alles klinkt lekker.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik let ook wel een beetje op met wat ik naar binnen prop. En ik doe bijna geen tussendoortjes meer. En dat vind ik van mezelf best al heel wat, na 20 jaar proppen.
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Omg...komen jullie wat tekort of zo?
neequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?
Hmmz.quote:1. Crash Dieters, ruim 20 procent van alle volwassenen in het VK, geven minder uit aan de wekelijkse boodschappen en schrappen alle niet-noodzakelijke aankopen.
2. Scrimpers (19%) zijn de koopjesjagers. Ze kunnen echter niet zonder hun favoriete producten en zullen die ook niet snel opofferen.
3. Abstainers (ca. 10%) gaan ook voor handhaving van hun levensstijl maar bezuinigen vooral op grotere uitgaven. Ze zijn niet gevoelig voor koopjes.
4. Clothcutters (10%) besparen op bepaalde uitgaven om andere te kunnen veroorloven. Bijvoorbeeld die ene exclusieve jurk kopen door de reguliere vakantie te schrappen.
5. Treaters (12%) lijken veel op Crash Dieters. Ze willen hun koopgedrag wel aanpassen maar falen daarin.
6. Justifiers (12%) verzinnen allerlei rationele en irrationele motieven om hun koopgedrag en levensstijl niet aan te passen.
7. Ostriches (13%) denken dat de recessie hen niet raakt en passen hun bestedingsgedrag niet aan.
8. Vultures (4%) profiteren van een crisis en slaan hun slag. Ze kopen bijvoorbeeld een huis of auto met zeer hoge korting.
Hoezo, jij neemt zelf omgang met medestudenten wel heel serieus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe kwetsend dit is?
Nr 8 staat in de garagequote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jij hebt toch ook niet gestemd hequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Was het licht uit?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet gestemd he![]()
Ik ben dan toch echt benieuwd wie aan mijn lul heeft gezeten
Ik wilde op een heleboel mensen stemmenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders vertel je hier wat je had willen stemmen, dat mag ook.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:50 schreef Keukenkast het volgende:
Ang3l, zullen wij maar niet stemmen?
Het is toch wie WIL zitten en niet wie HEEFT gezeten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet gestemd he![]()
Ik ben dan toch echt benieuwd wie aan mijn lul heeft gezeten
haha, heb jij dat ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
100 gr paprikachips 550 kcal, bleef het maar bij 100 gram...
In een schaaltje doen helpt wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oeh, good luck, ik ga voor je duimen! Ik heb morgen ook een bezichtingingquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Vlarp het volgende:
Maar lieve homo's, ik ga slapen. Morgen werken, en morgen tweede bezichtiging van m'n misschien toekomstige appartement in Rotterdam centrum![]()
Di-sci-pli-ne.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Er zijn twee polls he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:31 schreef Ang3l het volgende:
Het is toch wie WIL zitten en niet wie HEEFT gezeten?
en dat zegt de man die uit de chipszak eetquote:
No offense, maarreh.... er is een klein verschil tussen onsquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en dat zegt de man die uit de chipszak eet
Jij gebruikt geen waaiers! Is dat het?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense, maarreh.... er is een klein verschil tussen ons
Me neither.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Ok, ok. Ik doe ze wel weer open..
ik lag al half te slapen op mn bureauquote:
No frozen pizza this thimequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
he dat was een snel dinner, nu nog even werken
wat een gewerkquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Nuno_G het volgende:
he dat was een snel dinner, nu nog even werken
nee dat kan echt niet elke avond, gewoon normal bacalhau no forno resto op de hoekquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
No frozen pizza this thime
in de microwave, gisteren heb ik die fout gemaakt jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
eet jij wel eens bevroren pizza???
Goed ik heb wel eens een vreetkick maar bevroren pizza...
ja maar dan is het toch geen bevroren pizza meer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Je moet 'm ook wel eerst in de oven zetten TMM.
ja alleen even een paar emails,zodat ik morgen niet zo vroeg op hoefquote:
Maar dat is wat bedoeld werd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dan is het toch geen bevroren pizza meer...
daar stond ik bij dropijs ook van te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is wat bedoeld werd.
Pizza-ijs. Ik denk niet dat het een succes wordt.
Lekkerrrr ñam ñamquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dat kan echt niet elke avond, gewoon normal bacalhau no forno resto op de hoek
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is wat bedoeld werd.
Pizza-ijs. Ik denk niet dat het een succes wordt.
Wat lijkt me dát smerigquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.
Waarom? Je eet toch ook kaas, spinazie etc?quote:
als je een likje neemt van ijs, dan wil je, ik in ieder geval, iets fris proeven, fruitquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Je eet toch ook kaas, spinazie etc?
We vinden het alleen vreemd. Maar het smaakt hetzelfde.
si dat was het zekerquote:
dat lijkt me wel watquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja alleen even een paar emails,zodat ik morgen niet zo vroeg op hoef
alcohol kan niet in roomijsquote:
En malaga-ijs dan?quote:
wel de smaak niet de alcoholquote:
En whisky heeft geen smaak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel de smaak niet de alcohol
wasabi ijsquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Azie hebben ze 't. En kaas-ijs. En spinazie, en broccoli, etc etc etc.
Dan doe je toch de whiskey-smaak?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel de smaak niet de alcohol
jawelquote:
hoezo jawel?quote:
http://eten-en-drinken.in(...)s-maken-roomijs.htmlquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo jawel?
je kan geen alcohol in roomijs verwerken
EIGENWIJSquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://eten-en-drinken.in(...)s-maken-roomijs.html
Alcohol
Je kan ook wat alcohol aan het ijs toevoegen, hou dan wel rekenen er mee dat het ijs dan minder snel bevriest.
Het stáát er toch dat het kan!quote:
het kan eroverheen, erin en nog veel meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoezo jawel?
je kan geen alcohol in roomijs verwerken
kapoenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op het gasydinay in ieder geval iets met wild doen, t'is aan het begin van het wildseizoen he, dus..
en ik kom er niet onderuit om een gang in het teken van vis te zetten
wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga op het gasydinay in ieder geval iets met wild doen, t'is aan het begin van het wildseizoen he, dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Sinterklaas gecastreerd haantje.quote:wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dit gaat echt om relatief hele lage alcoholgehaltes, hoe hoger het alcohol gehalte hoe langer het duurt, en dan heb ik het niet over 15 minuten langer, zowieso is roomijs maken tijdrovend, zeker als je er andere dingen in doet als zuivel, vers fruit is vaak al denken aan 30 minuten langerquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Er is zelfs een recept voor Margarita-roomijs
http://www.kookjij.nl/recept-margarita-roomijs-1
Er staat overal dat het wel langer duurt voordat het bevriest, maar dat het dus wel kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
alles is het proberen waard toch
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Geen lasagne?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
wisten jullie dat een kapoen een gecatreerde haan is
Lasagne ijs?quote:
het idee is wel om wat verfijnder te gaan als lasagne, maar wie weet...quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 september 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik sla een gang over.
Ik blijf het altijd proberen, maar ik blijf het smerig vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
alles is het proberen waard toch
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Er stond ook een dag, maar dat wil niet zeggen dat je geen roomijs met alcohol erin kan maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dit gaat echt om relatief hele lage alcoholgehaltes, hoe hoger het alcohol gehalte hoe langer het duurt, en dan heb ik het niet over 15 minuten langer, zowieso is roomijs maken tijdrovend, zeker als je er andere dingen in doet als zuivel, vers fruit is vaak al denken aan 30 minuten langer
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:nietes, welles, nee nietes, ja welles
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johquote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het idee is wel om wat verfijnder te gaan als lasagne, maar wie weet...
het wild seizoen is dan wel 2 dagen bezig dus daar doe ik zowieso iets mee
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaydinay staat in mijn agenda met acht uitroeptekens (ik telde ze)!
Wie komt er allemaal?
O ja, jij kwam ookquote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Wie komt er allemaal?
Ja echtquote:
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinenquote:
Ja zo gaat het altijd. Jij verkondigt een waarheid, ik geloof je niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwen
ja, ik wil mijn leren broek aan naar het gaydinay, moet maar even een maandje vasten.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja echt
Ik ga de beroemde schrijver ontmoeten!
Moet er wel nog een aantal kilo af
Zal ik een tentje opzetten?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinen
Marc, Wouter, Thomas, Teun, Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekiequote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Wie komt er allemaal?
Had ik die zelfdiscipline maarquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn leren broek aan naar het gaydinay, moet maar even een maandje vasten.
TMM gaat er vanuit dat net als bij hem iedereens liefde door de maag gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
FEEST!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marc, Wouter, Thomas, Teun, Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
quote:
O ja.quote:Wouter,
quote:Thomas,
O ja.quote:Teun,
O ja.quote:Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig, vlinder?
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.
er is genoeg ruimte en gelegenheid tot overnachting, je zult vast niet de enige zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinen
Ja hoi.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Wie komt er allemaal?
Dat gaat toch vanzelf?quote:
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horen
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!quote:
O kut ja... als ik met de auto kom kan ik niet drinkenquote:
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!
hehe nee dat begrijp ik niet. het zou alleen maar een zwart op wit bevestiging zijn van datgene dat al isquote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwen
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.
Ligt aan het eten, poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?
Rose? Of rood, maar van rood val ik in slaap.
Neen, dat hoort allemaal bij de uitdagingquote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaanquote:
Excuse me?quote:Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Joh Pa en Ma, ik ga dineren met een groepje sociaal gestoorde nichten die ik van het internet ken
Liegen![]()
duur wordt het waarschijnlijk toch wel, al heb ik wel min of meer besloten dat ik niet bij iedere gang een andere wijn serveer.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de gangen beperk kan het zijn dat een uitgebreid dessert wel opgegeten wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners, dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Kan je niet gewoon niet liegen en zeggen dat je bij vrienden uit eten gaat ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ligt aan het eten, poesje
Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Joh Pa en Ma, ik ga dineren met een groepje sociaal gestoorde nichten die ik van het internet ken
Liegen![]()
Truth hurts babequote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaan
[..]
Excuse me?
Ik lieg al mijn hele leven tegen mijn oudersquote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon niet liegen en zeggen dat je bij vrienden uit eten gaat ofzo?.
And they wonder why..............quote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners,
Ik ga een week van te voren stoppen met etenquote:dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt
Deed ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lieg al mijn hele leven tegen mijn ouders
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
duur wordt het waarschijnlijk toch wel, al heb ik wel min of meer besloten dat ik niet bij iedere gang een andere wijn serveer.
( wat ik wel ooit gedaan heb maar nauwelijks opgemerkt werd...)
Ik denk ook niet dat het heel veel gangen worden, ja meer dan 4 wel, maar minder dan 9 waar mijn lat ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de gangen beperk kan het zijn dat een uitgebreid dessert wel opgegeten wordtJe jaagt Keukenkast zo nog wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners, dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt. En verschillende wijnen per gang is echt overbodige luxe, ik ben namelijk geen echte fijnproever.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Something else hurts too.quote:
wit kan ook bij gevogelte, maar die regels gooi ik al direct over boord, je drinkt wat je lekker vind, ik zorg gewoon voor goede rosé, goede rode en goede witte wijn en verder mag je dat zelf wetenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaan
[..]
Excuse me?
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ligt aan het eten, poesje
Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Liegen![]()
Bier?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wit kan ook bij gevogelte, maar die regels gooi ik al direct over boord, je drinkt wat je lekker vind, ik zorg gewoon voor goede rosé, goede rode en goede witte wijn en verder mag je dat zelf weten
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekendenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?
Dan zeg je nu: Ik ga bij mijn lowlands-fuckbuddy slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekenden
neen keukenkastje komt er niet meer onderuitquote:Op woensdag 23 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je jaagt Keukenkast zo nog weg. En verschillende wijnen per gang is echt overbodige luxe, ik ben namelijk geen echte fijnproever.
zeg je gewoon dat je een weekend niet komt want je gaat uit met vrienden ofzoquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekenden
Je weet wel mama, die van 31, die ik vlinder noemquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je nu: Ik ga bij mijn lowlands-fuckbuddy slapen
Liefje, ik lieg al mijn hele leven tegen mijn oudersquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg je gewoon dat je een weekend niet komt want je gaat uit met vrienden ofzo
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet wel mama, die van 31, die ik vlinder noem
Het ringt geen belletjes, tot nu toe. Ik ken wel een thomas van het Eckart, maar ik denk niet dat die het is die je bedoelt. En een wouter ken ik ook zo niet, maar misshcien dat een visuele indruk mijn geheugen triggert bij het dinay.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
neen keukenkastje komt er niet meer onderuit
Thomas is overigens ook iemand die je van het Eckart zou kunnen kennen, net als Wouter, die tegelijk met Ang3ls ex Tim op het eckart zat.
O ja, de barman van Kamp Glitterketting komt ookquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
En Marc is de barman van Club Pecheur, Ang3l, maar dat had ik ook al een paar keer gezegd
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:29 schreef Keukenkast het volgende:
Kies ik voor het kalm verloop,
Rustig ritme van de trom
gaan eten bij of met vrienden vonden mijn ouders prima, het waren al die andere tenten waar ik erna heen gingquote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets
Waarom noem je me trouwens vlinder?
Waarom Wonderer dat doet weet ik
Wrom dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets
Waarom noem je me trouwens vlinder?
Waarom Wonderer dat doet weet ik
Die zijn ook allemaal ouder dan jou. Ze zijn iets van 25 of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ringt geen belletjes, tot nu toe. Ik ken wel een thomas van het Eckart, maar ik denk niet dat die het is die je bedoelt. En een wouter ken ik ook zo niet, maar misshcien dat een visuele indruk mijn geheugen triggert bij het dinay.
Heeft met de musical van Dracula te maken die we samen gekeken hebben.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.
Ik vond het symbolisch
Ik bedoel het niet verkeerdquote:Op woensdag 23 september 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al wel.
Nah, bedankt he?
Natuurlijk. Dat staat op het menu.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
Komt er dan ook weer zo'n rel na afloop?
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 23 september 2009 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaan eten bij of met vrienden vonden mijn ouders prima, het waren al die andere tenten waar ik erna heen ging
Slaapsequote:Op woensdag 23 september 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar nu ga ik slapen en snode plannen bedenken
kijk voor jou is er natuurlijk ook altijd plaats aan mijn tafelquote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk voor jou is er natuurlijk ook altijd plaats aan mijn tafel
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat vind ik toch van wel? Daar kan je geen neuh op zeggen.
Jamaar!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En ik vind van niet.
Hou je wel rekening met mijn enigzins verkleinde maaginhoud, lieve TTM?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eten? Daar kan een echte vent toch niet van leven?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ie dat doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met mijn enigzins verkleinde maaginhoud, lieve TTM?
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jamaar!
Ik vind het jammer dat je niet komt. En dan vind jij dat ik het niet jammer vind? Da ken toch nie! Kijk, dat jij het niet jammer vind dat je niet komt, ok. Maar over mijn jammervinden heb je niks te weigeren of te ontkennen.
Lekkere bordjesquote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vlinder kan niet landen?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.
Ik vond het symbolisch
Pff ik zie je heus wel weer een keer ergens zitten hoor. Niks mysterieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.
Ik bewonder je vaardigheden in uitleggen wondererquote:
Wanneer gaat het tot je doordringen dat dit het HOMO topic it?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is toch geen eten? Daar kan een echte vent toch niet van leven?
Barbaar !quote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geeft mij maar gewoon een bord patat
Weer?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff ik zie je heus wel weer een keer ergens zitten hoor. Niks mysterieus.
Niet heel lang, al denkt de vlinder dat hij het wel kan. In zijn aard zit het fladderen en het hunkeren naar de andere bloemenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke vlinder kan niet landen?
Dat leek me wel duidelijk gezien er [HOMO] staat!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer gaat het tot je doordringen dat dit het HOMO topic it?
Het is een nummer in de (nou ja, een, er zijn meerdere versies) musical Dracula en het was absoluut belachelijk en dat is blijven hangenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bewonder je vaardigheden in uitleggen wonderer.
Jij had het over echte mannen...quote:Op woensdag 23 september 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat leek me wel duidelijk gezien er [HOMO] staat!
Maar wil je nu beweren dat elke homo een keukenprinsesje is dan?
En dat zijn homo's dus niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen...
wake up snowwhitequote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat zijn homo's dus niet?
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen...
quote:
Kom jij me dan wakker kussen?quote:
Detailsquote:Op woensdag 23 september 2009 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was ik niet.. Dat was mijn doppelgänger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |