1quote:Op woensdag 23 september 2009 09:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoevaak heb je al een tijdelijk contract gehad?
Lekker dierquote:
huh?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
zo, lichaam vervuild maar we zijn weer online.
nu maar hopen dat het bij vandaag blijft maar dat weet ik vanmiddag wel.
ik hoop het ook voor je! enig idee wanneer je dat hoort?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1
Ik weet hoe veel hij er mag geven enzo, daar gaat het ook niet om..
Maar ik hoop gewoon dat ie een jaar geeft minimaal...
lk heb een shot sumatriptan genomen.quote:
Nogal.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
wat een rare koekebakker zeg
beginnende relatie die stuk gaat lopen?
waarom ga je niet naar huis dan? Iemand die migraine heeft kan toch niet eens daglicht verdragen? Waarom zit je in vredesnaam achter je computer dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lk heb een shot sumatriptan genomen.
paracetamol hielp niet.
als het vanmiddag beter gaat is het morgen weg, zo niet dan heb ik nog 2 dagen lol voor de boeg.
oftewel migraine
die reactie ook van jouquote:
einde november, vlak voor dat mn contract afloopt, wedden?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik hoop het ook voor je! enig idee wanneer je dat hoort?
OMGquote:Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
wat een rare koekebakker zeg
beginnende relatie die stuk gaat lopen?
vraag je dat weer aan degene die boven je staat?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
Zullen we samen met mijn geodriehoek spelen?
ongelooflijk zeg. maar goed, het is beter dan niets.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
einde november, vlak voor dat mn contract afloopt, wedden?
[..]
OMG
ik vertrek in het donker dus dat ging goed.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar huis dan? Iemand die migraine heeft kan toch niet eens daglicht verdragen? Waarom zit je in vredesnaam achter je computer dan?
[..]
die reactie ook van jou
how annoying!!! heb je het wel al aangekaart en zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
einde november, vlak voor dat mn contract afloopt, wedden?
afwachten dus. sterktequote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vertrek in het donker dus dat ging goed.
hoe langer ik wakker ben hoe erger het wordt. (als het een aanval is)
meestal helpt een paracetamol maar een enkele keer niet.
Met imigran is de pijn weg dus kan ik gewoon werken. alleen afwachten of dit een kleine of een grote aanval is. bij een kleine ben ik er morgen vanaf.
bij een grote ga ik vanmiddag over mijn nek (imigran neemt wel pijn weg maar niet misselijkheid) en heb ik vroeg weekend.
al een maand, dacht namelijk dat mn contract eerst per 1 oktober voorbij zou zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 10:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
how annoying!!! heb je het wel al aangekaart en zo?
Bij mij helpt naramig wel, maar daar val ik van in slaapquote:Op woensdag 23 september 2009 10:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vertrek in het donker dus dat ging goed.
hoe langer ik wakker ben hoe erger het wordt. (als het een aanval is)
meestal helpt een paracetamol maar een enkele keer niet.
Met imigran is de pijn weg dus kan ik gewoon werken. alleen afwachten of dit een kleine of een grote aanval is. bij een kleine ben ik er morgen vanaf.
bij een grote ga ik vanmiddag over mijn nek (imigran neemt wel pijn weg maar niet misselijkheid) en heb ik vroeg weekend.
Dat zou zonde zijn, als het door ziekte niet door zou gaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
Nou , daar gaat de training die ik zou krijgen. Niets bijzonders, maar in mijn geval zou het iets zijn waar ik al anderhalf jaar twee dagen voor op training moet. Heb ik het eindelijk er door. Word ik ziek.
Kuttiming
Maar goed, mijn eigen manager probeer ik over een uur nog wel te bellen, die is te druk bezig met andere dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |