abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73031029
Kans dat het stuk loopt,
Want het gevoel die je krijgt als iemand jouw vraagt om af te spreken is goed en geeft je het gevoel dat diegene niks te doen heeft. (daardoor lagere sociale waarde heeft)

Het gevoel die je krijgt als afspreken niet gevraagd word, of niet frequent smst. Zorgt ervoor dat je het idee krijgt dat diegene hoger in sociale status is dan jouwzelf.

Dit is over het algemeen waar ik zelf meestal de fout in ga.

22 augustus zaterdag
Uitgaan, niemands voorstel

30 augustus zondag
Kermis, mijn voorstel – volendam

4 september vrijdag
amsterdam wat drinken mijn voorstel

10 september donderdag
Voorstel C, filmpje kijken amstelveen

16 september woensdag
Voorstel C, bioscoop

18 september vrijdag
Bij haar wat drinken, mijn voorstel

24 september donderdag
Bij mij wat drinken mijn voorstel.

We smsde iedere dag (om de beurt), 22 september stuurt zij niks. 23 september bel ik om te informeren (omdat te kijken hoe het met haar gaat i.v.b. met situaties die gebeurt zijn - niks boeiends) en tot slot gaf ik vanaf mijn kant aan dat ik wou afspreken. (verkeerde beslissing)
Ik merk dat ik te veel van mij laat komen, ik zal zelf minder moeten smsen, maar zal ik voor donderdag een excuus verzinnen en de afspraak afzeggen, of door laten gaan?
en indien ik het niet doorlaat gaan ook ervoor zorgen dat het weekend druk is?

ik ben er zelf niet zeker van of dat vruchten afwerpt of niet. ik kan ook na dat afspraakje wat minder van mij laten horen, sturen. Als het dan maar niet wederzijds is.

-edit- OP teruggezet

[ Bericht 3% gewijzigd door Lenrel op 23-09-2009 14:44:52 ]
pi_73031121
ze heeft alleen tijd voor je als het haar uitkomt, ze ziet je als iemand om gezellig iets te gaan doen wanneer zij daar zin in heeft. Stop ermee, want dit wordt nooit niks
pi_73031149
stop er maar gewoon mee,

jij bent niet geschikt voor een relatie
pi_73031159
Omdat jij iets voorgesteld hebt terwijl het eigenlijk haar beurt was?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73031165
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:17 schreef babipangang het volgende:
ze heeft alleen tijd voor je als het haar uitkomt, ze ziet je als iemand om gezellig iets te gaan doen wanneer zij daar zin in heeft. Stop ermee, want dit wordt nooit niks
hoezo?
  woensdag 23 september 2009 @ 10:20:56 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73031215
Wat zijn dit voor krampachtige berekeningen en ideeën?
The love you take is equal to the love you make.
pi_73031254
Stoppen met krampachtig alle afspraken bijhouden, je druk maken als ze even niks van zich laat horen en het spelen van een spelletje (excuus verzinnen om het af te zeggen). Tuurlijk kun je na die afspraak wel even afwachten of zij met een voorstel komt. Maargoed, ze gaat toch ook op jouw voorstellen in? Dat doet ze heus niet als ze er geen zin in heeft.

En verder: hoe gaat het met die dates? Al gezoend? Of blijft het alleen bij film kijken of wat drinken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_73031265

Even serieus. Je berekent alles voor deze relatie?!
xD Zulke dingen gaan vanzelf, weet je?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73031268
Allemachtig TS, waar ben je mee bezig?

Waarom zo geforceerd?
Resistance is futile
pi_73031292
Ja, je kunt zoiets ook doodanalyseren.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:24:17 #11
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_73031304
Kom op zeg.. Blijf jij nog maar even een poosje vrijgezel tot je weet hoe het allemaal in z'n werkt gaat.
Rotsje&Koekje
pi_73031312
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Lienekien het volgende:
Idd. Terwijl het juist gewoon leuk hoort te zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 23 september 2009 @ 10:25:11 #13
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73031324
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:14 schreef Lenrel het volgende:
beginnende relatie die stuk gaat lopen?
Relatie? Welke relatie?
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:25:12 #14
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_73031325
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:20 schreef Lienekien het volgende:
dit dus..

mijn god, volgens mij ben jij niet eens geschikt voor een relatie..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_73031329
Waar the f*ck maak jij je druk om!!

Als ze af wil spreken is dat toch ok, of dat nu van jou uit moet komen of vanuit haar.
Of wil je juist "hard to get" spelen, niets meer laten horen etc. na een date.

Jij denkt nu over sociale waardes etc. WAT... het is geen science hoor.

Wel is het zo dat de billikheidstheorie zegt: je meot het gevoel hebben dat de weegschaal in balans is. Dus: dat jullie allebij evenveel moeite doen in de relatie. "What's in it for me" idee.

Maar als je nu al dit gevoel hebt, WTF stop er dan gewoon mee.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_73031348
Nee nee nee. Fuck sociale regels.

Als jij tijdens de afspraken niet als een aanhankelijke dufkut overkomt is er niks aan de hand en zal het nooit aan het feit liggen dat jij nu 1 of 2 keer meer degene was die het afspraakje heeft geregeld.

Als ze echt interesse heeft in jou belt ze vanzelf en vindt ze het leuk om met jou om te gaan. Dat moet jou opvallen.

Ik zou me niet zo veel bezig houden met die regeltjes en je sociale positie. Dat doet er alleen maar toe als je het er zelf naar maakt.
pi_73031353
Haha, je lijkt wel een robot.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:26:37 #18
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_73031370
Potverredorie!

Na het lezen van de post van TS moet ik 2 en een half jaar daten relatie gaan reconstrueren om te kijken of ik nog wel in de plus sta, of op een kansloze -17.
pi_73031396
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Soempie het volgende:
Stoppen met krampachtig alle afspraken bijhouden, je druk maken als ze even niks van zich laat horen en het spelen van een spelletje (excuus verzinnen om het af te zeggen). Tuurlijk kun je na die afspraak wel even afwachten of zij met een voorstel komt. Maargoed, ze gaat toch ook op jouw voorstellen in? Dat doet ze heus niet als ze er geen zin in heeft.

En verder: hoe gaat het met die dates? Al gezoend? Of blijft het alleen bij film kijken of wat drinken?
thanks voor een serieuze reactie, mijn karakter neigt te veel naar eisende/dominant' vandaar dat ik op deze manier heb gecontroleerd of ik niet uit de hand loop. die dates gaan prima, zoenen etc, maar nog niet bed
pi_73031412
Volgende keer als een vriendin belt om te vragen of ik mee ga lunchen roep ik heel hard door de telefoon: "NEE, WANT HET IS PLUS TWEE! HA!"
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:28:35 #21
245965 Feejx
Glaasje champie?
pi_73031428
Je bent gewoon pissig dat je nog geen seks hebt gehad.. Zeg dat dan
Rotsje&Koekje
  woensdag 23 september 2009 @ 10:29:58 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73031455
Ik zou het in een mooi grafiekje zetten!

Mijn God, overrationaliseer niet zo en geniet gewoon. Life ain't a math course.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73031458
pfff, ik sta 99 - 1 of zo, het is juist die een die telt, zodra het 0 is, kappen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 23 september 2009 @ 10:30:30 #24
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_73031472
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Lenrel het volgende:

[..]

thanks voor een serieuze reactie, mijn karakter neigt te veel naar eisende/dominant' vandaar dat ik op deze manier heb gecontroleerd of ik niet uit de hand loop. die dates gaan prima, zoenen etc, maar nog niet bed
waar zeur je dan om?
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_73031481
Volgende keer maar vragen of ze wil batsen. Wil ze dat niet dan weet je genoeg lijkt mij.
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')