het begin is dus gemaaktquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
Het hotel schotelde me net een toetje voor, dat bestond uit cake met een laagje koffiecrčme... en hoewel ik nog steeds geen koffie drink, smaakte het niet slecht![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
eoa koeielul had de boel op scherp gezetquote:
quote:
Foute timing: politie bestormt filmset
Enkele studenten hebben in Nieuw-Zeeland per ongeluk de politie massaal laten uitrukken. Agenten dachten dat er een gewapende overval aan de gang was, maar bestormden tot hun grote verbazing een... filmset.
De 'gevaarlijke criminelen' waren dus eigenlijk jonge acteurs, die een misdaaddrama aan het opnemen waren. Ze hadden zoals het hoort op voorhand toestemming gevraagd, maar zich van datum vergist.
"Oproepen van ongeruste burgers"
"We kregen oproepen van ongeruste burgers binnen dat er iemand met een geweer stond te zwaaien", aldus politiebaas Karl Thornton. "We stuurden er onmiddellijk verschillende patrouillewagens op af en zorgden ook voor versterking. Intussen waren de zogezegde overvallers een winkel binnengegaan, wat de dreiging er natuurlijk alleen maar groter op maakte. Drie gewapende teams bestormden het gebouw en eisten dat de daders hun wapens zouden neerleggen."
"Staart tussen de benen"
Toen kwam de aap natuurlijk snel uit de mouw. "De geschrokken regisseur kwam ons vertellen dat we overreageerden, omdat het met de politie afgesproken was dat hij op 18 en 19 september opnames zou maken. Toen we hem er op attent maakten dat het de 20ste was, droop hij met zijn staart tussen de benen af", aldus nog Thornton. Uiteindelijk nam de politie ook nog een jachtgeweer, een luchtgeweer en vier luchtpistolen in beslag. (svm)
moet nou iemand een nieuwe topic maken ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eoa koeielul had de boel op scherp gezeten ik ben druk met me nieuwe leppie
ah nice doet ie het volgens de verwachting??quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eoa koeielul had de boel op scherp gezeten ik ben druk met me nieuwe leppie
Ja, LTS voetballen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Ga je de boel verzaken?!?!?!?
Er zit hier een enorme shitload aan spelletjes en ebooks voorgeinstalleerdquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah nice doet ie het volgens de verwachting??
de lap waar ik op zit heeft kuren, volgens mij een ziekte opgelopen![]()
nja dat is alijd , voor de dommere (zoals ik) mensquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit hier een enorme shitload aan spelletjes en ebooks voorgeinstalleerdKan ik eerst alles er weer af gaan trappen
clean en opnieuw installerenquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zit hier een enorme shitload aan spelletjes en ebooks voorgeinstalleerdKan ik eerst alles er weer af gaan trappen
Ze houden je van de straatquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mocht me watquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze topic wordt nou niet geteld bij de dagcijfers
of heb ik dat nou verkeerd ?
DIT topicquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
deze topic wordt nou niet geteld bij de dagcijfers
of heb ik dat nou verkeerd ?
je hebt gelijktquote:
dacht het niet maar fok kan ook wel weer eens lekker traag zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:13 schreef john-frusciante het volgende:
Kan de computer langzamer worden door google chrome??
De laptop is zeer traag en laad niet meer alles in??
Nog ff en dat ding heeft vliegles
nja volgens norton heb ik hoge prioriteiten, volgens bitdefender geeneen en malewarebytes nog niks gevondenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht het niet maar fok kan ook wel weer eens lekker traag zijn
bij mij werkt het goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Fok valt nu reuze mee met traagheid toch?
hoeveel programma's heb je op de achtergrond lopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja volgens norton heb ik hoge prioriteiten, volgens bitdefender geeneen en malewarebytes nog niks gevonden
Dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ultrasnelle lepklep staat al een uur "updates te installeren" terwijl hij nog niet eens online geweest is.
PWN.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ultrasnelle lepklep staat al een uur "updates te installeren" terwijl hij nog niet eens online geweest is.
nu 2 maar vanmiddag was het ook al sjit toen alleen fokquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij werkt het goed
[..]
hoeveel programma's heb je op de achtergrond lopen
dat is knapquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
Fok valt nu reuze mee met traagheid toch?
als jij dan de tt aanpastquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
PWN.
Geeft jou mooi de tijd de OP te fixen
en hoeveel processenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:27 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nu 2 maar vanmiddag was het ook al sjit toen alleen fok
truste Fhaquote:
Dat kan ik niet in dit subforumquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij dan de tt aanpast![]()
quote:[..]
en hoeveel processen
hoe meer processen er draaien hoe langzamer de laptop gaat draaien
klopt jij bent donkerblauwquote:
Ik mag geen mod wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zal ik het maar aan een andere kleur mod vragen
nee flash verzaaktequote:
Ik snap echt niet wat ik misdaan heb, maar niemand wilt het me zeggen.quote:
De tetten in de spoiler vond je niet tof?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is de OP stuk?
die warenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tetten in de spoiler vond je niet tof?
Omdat Fles met zijn nieuwe laptop zit te spelen.quote:
en dan is ie nog erger dan met treintjesquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat Fles met zijn nieuwe laptop zit te spelen.
Slaap lekker BXquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:29 schreef BrandX het volgende:
ik geloof dat het nu echt kinderbedtijd is
trusten allemaal
trustenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:29 schreef BrandX het volgende:
ik geloof dat het nu echt kinderbedtijd is
trusten allemaal
ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had hier nog geen apfelstrudelfoto geplaatst, geloof ik... bij dezen dus.
[ afbeelding ]
Hij smaakte erg goed, overigens.
Veel te snelquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
wanneer kwam je ook alweer terug
yupquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zit DM nog steeds bij die nepduitsers
Met een glas Almdudler?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had hier nog geen apfelstrudelfoto geplaatst, geloof ik... bij dezen dus.
[ afbeelding ]
Hij smaakte erg goed, overigens.
dan heb je het dus naar je zin daarquote:
Ik opende vanmiddag toen ik toch even moest wachten tot de foto's van vandaag op de laptop stonden die pagina, en er klopt iets niet... de verkeerde #1.472 staat er in. Help me zondag of zo maar even herinneren dat ik probeer om het goede topic er in te krijgen. Thuis heb ik als het goed is ergens een beschrijving hoe dat werktquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je het dus naar je zin daar
ik wil het graag weten anders post ik dadelijk de dagcijfers en ben je alweer terug
klopt de dagcijfers klopten toen ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik opende vanmiddag toen ik toch even moest wachten tot de foto's van vandaag op de laptop stonden die pagina, en er klopt iets niet... de verkeerde #1.472 staat er in. Help me zondag of zo maar even herinneren dat ik probeer om het goede topic er in te krijgen. Thuis heb ik als het goed is ergens een beschrijving hoe dat werkt.
geen tetten pic's voor Phenoquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:01 schreef DaMart het volgende:
En ja, ik heb het goed naar mijn zin hier. Pheno zal blij zijn te horen dat de Oostenrijkse klederdracht de toch wel in goede proporties aanwezige bustes van de vrouwen goed accentueert. En nee, daar heb ik geen foto's van.
Maar aan de andere kant is het wel goed dat ik komens weekend weer thuis ben... het eten is hier veel te lekker.
En voor jou ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen tetten pic's voor Pheno
Sinds wanneer heb ik een dochter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
DM
Hoe is het met de dochter daar?
Sinds je de dochter van de hotelbaas daar hebt laten kennis maken met al je extremiteiten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
SInds wanneer heb ik een dochter?.
Zoals het negeren van de saladebar en nooit alcohol of koffie drinken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sinds je de dochter van de hotelbaas daar hebt laten kennis maken met al je extremiteiten?
Ja, samen met de andere gasten in het restaurant en zoquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dat was vast heel gezellig zo samen dan
Dat moet vast opvallenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals het negeren van de saladebar en nooit alcohol of koffie drinken?.
De categorie "helaas geen foto's"?quote:Mja, zij valt onder de categorie zoals hierboven door mij beschreven, en dat is alles.
Die ja...quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat moet vast opvallen.
[..]
De categorie "helaas geen foto's"?
Dan bij dezennnnnn het verzoek daar alsnog een foto van te nemenquote:
Ik zal het verzoek in overweging nemen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan bij dezennnnnn het verzoek daar alsnog een foto van te nemen.
Of beter, om te vragen of ze met jou op de foto wil. En dan PaMart of MaMart de foto laten nemen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan bij dezennnnnn het verzoek daar alsnog een foto van te nemen.
Of beter, om te vragen of ze met jou op de foto wil. En dan PaMart of MaMart de foto laten nemen.
gewoon doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het verzoek in overweging nemen.
nee die pech is er ook weerquote:Op woensdag 23 september 2009 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dus "gelukkig hebben we de foto's nog" gaat ook al niet op
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, dan zo maar eens naar bed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |