Visualhub...werkt hier nog steeds perfect.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef TwyLight het volgende:
Wat is nu met Snow Leopard de beste video converter? Ik wil avi/wmv/mkv naar mp4 kunnen converteren zonder kwaliteitsverlies (720p moet dus gewoon 720p blijven).
Oh wacht, de stable versie (what's in a name) doet het wel misschien.quote:
1Password, voor mij inmiddels onmisbaar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
wat zijn nog meer handige progjes voor op de mac?
Ik heb nu iWork, en PS.
Full versiequote:Op dinsdag 22 september 2009 19:58 schreef TwyLight het volgende:
@De_Hertog:
Had je de full versie van Zuma's Revenge? of de demo?
Werk je vaak met het toetsenbord of meer met je muis? Als je met het toetsenbord werkt is Quicksilver handig, een soort geavanceerde App Launcher. Het is even wennen maar als je er mee leert werken is het heerlijk. Voor uitleg zie http://www.tuaw.com/2006/(...)eet-and-user-manual/quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb nu iWork, en PS.
ClickToFlashquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:17 schreef appelsjap het volgende:
Ik heb nu iWork, en PS.
Je kan ff kijken of ffmpegx dat bestand slikt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef Zpottr het volgende:
Weet iemand trouwens wat de beste manier is om een WMV 3 / Windows Media 9 filmpje te converteren naar iets QuickTime-vriendelijke (liefst direct naar iPhone-compatible formaat?
De gebruikelijke programa's (Handbrake, iSquint) geven niet thuis.
Thanks, nog meer goeie tips! Het was inmiddels gelukt met de stable versie van MPEG Streamclip.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan ff kijken of ffmpegx dat bestand slikt.
En anders moet je het toch echt even op een Windows computer converteren met bijvoorbeeld Super of MediaCoder.
Geen Windows? En een uploadbaar filmpje, dan Zamzar.
chome is alleen voor windowsquote:Op woensdag 23 september 2009 02:35 schreef Sala-adin het volgende:
ik ben sinds vandaag bezitter van een macbook pro die 13,nog wa inch en hij heeft mij 1149 gekost bij de bijenkorf.
Nou wil ik een meest uitgebreide versie windows live messenger op mijn mac want ik weet dat je er een paar tussen zitten die niet alles kunnen bijv video gesprekken enzo.
Welke moet ik gebruiken?
O en kan ik google chrome gebruiken? Want op de site zie ik nergens een download knop
Visualhub werkt hier gewoon perfect onder SL: het ideale conversie programmaquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:54 schreef Zpottr het volgende:
Weet iemand trouwens wat de beste manier is om een WMV 3 / Windows Media 9 filmpje te converteren naar iets QuickTime-vriendelijke (liefst direct naar iPhone-compatible formaat?
De gebruikelijke programa's (Handbrake, iSquint) geven niet thuis.
Die waar Microsoft een beetje achter aan komt strompelen bedoel je?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:44 schreef FinancialBubble het volgende:
Gaat Apple ook mee met de open source gedachte (die zelfs Microsoft enigzins heeft aangestoken)?
Nee. http://www.google.com/chrome/intl/en/eula_dev.html?dl=macquote:Op woensdag 23 september 2009 07:27 schreef appelsjap het volgende:
chome is alleen voor windows
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef Slork het volgende:
Die waar Microsoft een beetje achter aan komt strompelen bedoel je?
Ik kom niet op VBL.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:06 schreef appelsjap het volgende:
Ik kom niet op geenstijl.nl en dumpert.nl met mn nieuwe mac, terwijl ze toch wel up zijn.
Als ik het goed heb kun je nog steeds met geen enkele video gesprekken voeren.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:35 schreef Sala-adin het volgende:
Nou wil ik een meest uitgebreide versie windows live messenger op mijn mac want ik weet dat je er een paar tussen zitten die niet alles kunnen bijv video gesprekken enzo.
Welke moet ik gebruiken?
Ben alleen bang dat dit niet compatible is met e-books, zodat je nog steeds een e-reader nodig hebt (als je wil e-readen he).quote:Op woensdag 23 september 2009 08:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://gizmodo.com/536529(...)osofts-secret-tablet
[ afbeelding ]
It feels like the whole world is holding its breath for the Apple tablet. But maybe we've all been dreaming about the wrong device. This is Courier, Microsoft's astonishing take on the tablet.
Ziet er wel heel goed uitquote:Op woensdag 23 september 2009 08:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://gizmodo.com/536529(...)osofts-secret-tablet
[ afbeelding ]
It feels like the whole world is holding its breath for the Apple tablet. But maybe we've all been dreaming about the wrong device. This is Courier, Microsoft's astonishing take on the tablet.
Ook admins slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
pfew ik heb nog postrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |