Sterkte meid! Maar wees gelukkig, je gaat niet geheel onder narcose he, Het is maar voor de helft. Dan kun je lekker direct naar je baby kijken als ze hem hebben gehaald!quote:Op woensdag 23 september 2009 09:27 schreef Xenia het volgende:
Goedemorgen.
Mefke nog altijd niks. Trek je het nog een beetje?
En Serpente is misschien wel heel hard bezig nu. Voor de zekerheid even:![]()
![]()
Ik heb een rotnacht gehad. Ik moet zo naar het ziekenhuis. Heb eerst een afspraak met een verpleegkundige en dan met een anesthesist, beiden om de keizersnede door te spreken. Vind het eng. En vriend kan niet mee ivm zijn werk. Ik heb een lijstje met vragen opgesteld.
Tot later!
Waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken, maar als het erger wordt gewooon je vk bellen en tot die tijd proberen wat rustiger aan te doenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef happyme28 het volgende:
Even een vraagje: ik heb al 2 dagen regelmatig last van steekjes c.q. pijnlijk/trekkend gevoel net boven mijn schaambeen (onderkant baarmoeder). Is dat bandenpijn of moet ik mij daar zorgen over maken?
En ik ben ook echt niet helemaal lekker. Flinke koortslip en opgezette klieren in mijn keel. Kijken hoelang ik het volhoud vandaag want dit is niet prettig.
Sorbootje, Incantrix en Lijnloos, wat heerlijk dat jullie lekker geslapen hebben!
Owja! Ik ook! Officieelquote:
Toevallig zegquote:Op woensdag 23 september 2009 09:59 schreef Twinkly het volgende:
Succes Xenia, jammer dat je alleen moet gaan. Maar het komt vast allemaal goed joh, denk aan de meligheid van Mefke en mij tijdens de ruggeprik![]()
![]()
Serpente![]()
![]()
voor jou voor de zekerheid!!!
[..]
Owja! Ik ook! Officieel
Ja he! Het wordt gewoon engquote:
Psies! Allemaal vocht! Helemaal geen chocoladekoekjes ofzo!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigengetallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit
En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt
Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
17 kilo in bijna twee weken!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Twinkly, iedereen heeft zo zijn eigengetallen (denk hier aan 3(!) cijfers). Maar he, tis wel je kindje en daar doe je het toch voor? En anders gewoon roepen dat er heeeeel veeeeel vocht bij zit
En vraag maar aan Huup, dat vocht ben je zo kwijt. * mefke79 mompelt iets van een mantra: vocht zo kwijt, vocht zo kwijt
Vk is pas om 12 uur. Ik ga er maar vanuit dat er niets te strippen valt, dan valt het ook niet tegen...
Dan ga ik chocolademelk plassen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
17 kilo in bijna twee weken!![]()
komt goed! echt!
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dan ga ik chocolademelk plassen!!
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef sindell het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog geen beebjes nieuws zie ik...
20 weken echo was goed!!![]()
![]()
![]()