quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's
qftquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Lief ook dat voetje! Dat vind ik vaak de leukste echo-foto's![]()
mijlpaal!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef lily het volgende:
Ik sta precies in het midden van het lijstje.
26 boven me en 26 onder me.
waar je je al niet mee bezig kunt houden![]()
Smoesjes!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:05 schreef Ssserpente het volgende:
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Heb ff m'n handen vol aan mezelf!
Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:18 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, je moet nu ook met jezelf bezig zijn...![]()
Ik heb vandaag trouwens al iets geregeld voor als de baby er is![]()
een van de honden moet dan 10 dagen naar de dagopvang omdat ze anders de kraamverzorgster opvreeten haar plekkie is gereserveerd!!
![]()
Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rustquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze de kleine ook opvreet?Wel fijn dat je dat al klaar hebt iig!
Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zolang als de baby echt klein is niet en alles wat ik bij me draag, laat ze ook met rust
Als de baby gaat kruipen/lopen etc dan moeten we kijken hoe of wat.
De boel gaat hier straks onder zeer strikt toezicht: óf de hond mee óf de baby mee de kamer uit als je even weg moet. Misschien dat ze er aan went als ze er mee opgroeit. En als het niet haalbaar is om wat voor reden dan ook, dan moet de hond weg uiteindelijk...![]()
Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:31 schreef amaranta het volgende:
Faja ook al geen gezichtje in beeld.
Serpente, is het een troost als ik je GARANDEER dat het écht niet lang meer duurt? Als het deze nacht niet doorzet dan heb jij morgen je kindje in je handen. Jouw VK zal je naar zkh sturen, daar zul je weeen opwekkers krijgen en een paar uur later is miniyou er!!!
Echt! Erewoord! Maar hopelijk zet het vannacht door...en zonnniet. Om 7 uur gelijk bellen!!
Mef jij ook!
EN vanavond begint officieel de herfst zegt de weervrouw. Dus mooi. Baren dan maar.
het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je danquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:36 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens de aanmoedigingen!
Vrees idd ook dat ik niet zo duidelijk ben geweest. Ze gooide het erg snel op voorweeen en ik ben daar eigk meteen in mee gegaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
het is mijn eigen bevalling geweest min of meer, alleen zal ik, als het weer zo lang duurt, echt steen en been klagen en veel eerder aan de bel trekken.Het lastige is bij de 1e dat je niet beter weet. Dus je vangt de weeen op en op omdat je zelf ook niet beter weet. Zal wel zo horen denk je dan
Eigenlijk is ze gewoon een grote bangerik en zenuwachtig/neurotisch. Ze vindt eigenlijk bijna alles eng maar ze heeft in de loop der jaren (ze is nu bijna 12) geleerd dat als ze een grote bek op zet, dat dat soms helpt. Dus dat doet ze nu en als dat niet genoeg is dan hapt ze (om vervolgens een eind verder te gaan bibberen). Als we visite krijgen, gaat ze in de bench. Daar ligt ze dan lekker te slapen. Alleen nu ik zwanger ben, is ze nog 10x erger dan anders wat betreft dat zenuwlijenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oei, heftig, is ze altijd al zo fel geweest? Ik hoop dat het allemaal vanzelf goed komt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |