Gaat nog stil worden hier.quote:
Aangezien mijn eerdere post volgens swarma al banwaardig was die niet eens heel negatief was....quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
Patrick Swayze is ook dood. En Kanye West heeft zichzelf voor lul gezet op de VMA's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en Michael Jackson is overleden.
Ja toch? Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Raymaniaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch? Ik mag het hopen![]()
Wel geniaal, die mensen die in dit topic allemaal deze UI hebben:
[ afbeelding ]
Wat is de redenatie daarachter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
De UI van Raymania (quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
Even kort op terugkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Ja, behangplakker ook. Weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even kort op terugkomen![]()
Ik heb vernomen dat Paaskonijn volgens hem is geshredderd, door een paar keer te zeggen dat ze treurig zijn. Dus zo normaal is het kennelijk niet
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is geheel in lijn met het verwijderen van Otis.
Ik heb nog nergens gezeurd. Enkel geconstateerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
mannen kap nu gewoon met dat gezeur hier over al die dingen, zijn zat andere topics over waar je erover kan reageren, of doe het via msn/pm, dan weet je zeker dat je geen ban krijgt
Hoezo, zolang er normaal gesproken wordt is er toch niks mis met een discussie hier? Als er niet normaal gesproken wordt heb je gelijk. Maar ik heb niet al die posts erover gelezen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
mannen kap nu gewoon met dat gezeur hier over al die dingen, zijn zat andere topics over waar je erover kan reageren, of doe het via msn/pm, dan weet je zeker dat je geen ban krijgt
Oh oké, ken 'm niet echt en kom ook nooit in VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De UI van Raymania () die is afgezet door Danny
.
Ik was lekker eergisteren al. Ik ben trendsetter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef reetveter het volgende:
WACHT EENS EVEN!! IK WORD WEER BUITENGESLOTEN. ALS ER IEDEREEN DOOR DE SHREDDER GAAT WENS IK NIET BUITEN EGSLOTEN TE WORDEN
Waarschuw me zodra we iets anders dan op een normale manier met elkaar praten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Dat wordt ook niet getolereerd, IQM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gezeurd. Enkel geconstateerd.
wtf zeik jij nu weer dan? Het is de klb-sc, waar over het algemeen alleen maar een bepaald groepje komt, en alsof jij even gaat beslissen waar we het wel en niet over mogen hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Als je postrechten je lief zijn zou ik nu stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf zeik jij nu weer dan? Het is de klb-sc, waar over het algemeen alleen maar een bepaald groepje komt, en alsof jij even gaat beslissen waar we het wel en niet over mogen hebben
Reeds 3 jaar VBL-mod.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, ken 'm niet echt en kom ook nooit in VBL.
Meen je niet, bp in de shredderquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, behangplakker ook. Weet ook niet waarom.
Danny kijkt ook in de PM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Komop zeg, jij mag ook wel eens voor je rechten opkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je postrechten je lief zijn zou ik nu stoppen.
Dan stuur ik mezelf pm's over Danny, hoe lelijk zijn dochter wel niet is enzo.quote:
Doe hem de groeten van mequote:
WEES BLIJ DAT JE DE OP NOG KAN ZIEN! DAT JE JE MENING NOG KAN POSTEN! WE LEVEN IN DONKERE TIJDEN, WD!quote:
Idd die heeft maandenlang gediend.quote:
Hoe bedoel je wennen?quote:
Idd, dat zielige ja-geknik richting de moderatie hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Komop zeg, jij mag ook wel eens voor je rechten opkomen.We mogen toch zeker zelf weten waar we het over hebben als we niks maar dan ook niks tegen de regels doen
precies, en jullie bewijzen keer op keer dat dat niet lukt, dus vandaar de waarschuwingquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef Lakitu het volgende:
als we niks maar dan ook niks tegen de regels doen
Bedanktquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, en jullie bewijzen keer op keer dat dat niet lukt, dus vandaar de waarschuwing
Of, je komt hier niet meer, dan heb je er ook geen last van en worden wij niet gebannedquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
precies, en jullie bewijzen keer op keer dat dat niet lukt, dus vandaar de waarschuwing
whehehequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:08 schreef IQM het volgende:
[..]
WEES BLIJ DAT JE DE OP NOG KAN ZIEN! DAT JE JE MENING NOG KAN POSTEN! WE LEVEN IN DONKERE TIJDEN, WD!
Ik vond mijn postaccount anders verdacht snel omhoog springenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
en die behangplakker ligt er helemaal niet af, stel sensatiezoekers
Ik niet, maar ik ben echt kankerstoer. Daarom zeg ik kanker, want kanker versterkt de zinnen. Met kanker ben ik ultra, nobody can cancer touch mequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef Stofje het volgende:
Weet je wat ik nu wel irritant vindt? Die murp die flink loopt te modden. Zo'n gast die solidair blijft aan danny ondanks diens domme, ondoordachte beslissingen. Goed zo murp, ga vooral zo door. Je zult net zo gemakkelijk op zwart gaan als ieder ander, je hulp wordt in deze totaal niet gewaardeerd. Noch door Danny, noch door de users. Je bewijst noch jezelf, noch een ander een dienst. Best treurig...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lollers. Die moet wel een hele droge tong hebben van het hielenlikken.
Ik er ook weer 2 bij sinds dit topicquote:
Ik 1. Of door dat FB topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik er ook weer 2 bij sinds dit topic
lolquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
en die behangplakker ligt er helemaal niet af, stel sensatiezoekers
kankerquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik ben echt kankerstoer. Daarom zeg ik kanker, want kanker versterkt de zinnen. Met kanker ben ik ultra, nobody can cancer touch me
Ik 1.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, dat gerel iedere keer is leuk joh. Ik ben het ook niet eens met bepaalde dingen, maar ik heb totaal geen zin om me daar verder in te mengen. Dat is een beslissing van de crew. Ik kom hier gewoon om slap te ouwehoeren als tijdverdrijf, verder kan het me bar weinig boeien allemaal. Daarbij heb je ook nog de keuze niet meer hier te komen als het je allemaal niet bevalt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, dat zielige ja-geknik richting de moderatie hier.
Doeiiiquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:16 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga maar naar les ofzo. Als ik geband ben wanneer ik terugkom, is dit een vaarwel. Doei
dan moet ie nog genote worden daarvoorquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan moet ie nog genote worden daarvoorstaat er niet in iig
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef Mike het volgende:
NoelGallagher, net terug van een ban en laat zich alweer gaan, twee weken weg.
quote:
Die rechtse op de eerste foto lijkt een beetje op Bt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heul niet gepowned.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maare door welke opmerkingen is BP gepowned dan?
kontenlikkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een speciaal hoekje in mn fobo voor PK.
.quote:
surequote:
Ja, Freddy Mercury ook. Mag die nu ook niet meer geëerd worden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
surehij maakt t er zelf naar
Wie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, Freddy Mercury ook. Mag die nu ook niet meer geëerd worden?
Die laatste kijkt een beetje dom/sloom uit d'r ogen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die wiens hoofd je niet zietquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die rechtse op de eerste foto lijkt een beetje op Bt.
Ja maar we praten over de tetten he.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wiens hoofd je niet ziet?
Wat, waar, hoequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Maisnon het volgende:
WAT ZIE IK BT NEEMT EEN MOMENT RUST DAT DIT KAN
Rrrrrrrrrr, wat wind je me op als je zo praat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe?
Ooh trouwens jongens even een algemene mededeling/vraag.. Namens PUB wil ik jullie heel graag verzoeken om je een beetje te gedragenhet is opvallend hoeveel 'KLB'ers' het nodig vinden om in PUB te gaan baggeren de laatste tijd.. Dat is voor PUB users niet leuk, voor mij en nijnja niet leuk en voor jullie qua notes/bans ook niet echt handig..
Nu vraag ik het liefmaar straks moet ik allemaal notes en waarschuwingen uitdelen en dat doe ik natuurlijk liever niet.
pub komt hier ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe?
Ooh trouwens jongens even een algemene mededeling/vraag.. Namens PUB wil ik jullie heel graag verzoeken om je een beetje te gedragenhet is opvallend hoeveel 'KLB'ers' het nodig vinden om in PUB te gaan baggeren de laatste tijd.. Dat is voor PUB users niet leuk, voor mij en nijnja niet leuk en voor jullie qua notes/bans ook niet echt handig..
Nu vraag ik het liefmaar straks moet ik allemaal notes en waarschuwingen uitdelen en dat doe ik natuurlijk liever niet.
Dat jullie niet moeten baggeren in PUB omdat ik anders niet meer aardig kan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
Ik weet overigens niet wat je nou precies zei, maar het was wel geil.
Serieus, ik lees dit en krijg een fucking boner. I likeeeeeeeeequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe?
Dan vraag ik hierbij netjes namens KLB of je die PUB users ook daar kan laten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, waar, hoe?
I camequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jullie niet moeten baggeren in PUB omdat ik anders niet meer aardig kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
I cameMake that three.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Hmhm, dat weet ikquote:
Oh, dan ga ik even baggeren in PUB. Een boze BT is altijd geil.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jullie niet moeten baggeren in PUB omdat ik anders niet meer aardig kan doen.
Oke!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, dat weet iken dat is ook een beetje ontstaan doordat ik daar mod ben geworden
je sais.. Maar als zij zich hier vervelend gedragen dan mag je hen/mij daar ook op aanspreken.
Het gaat er niet om of je af en toe in een andere SC komt, moet je vooral doen, leuk! Maar op het moment dat je gaat rellen in subfora waar je normaal niet komt is het natuurlijk niet leuk meer.
Ik neem het even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik hierbij netjes namens KLB of je die PUB users ook daar kan laten.
Ja, die ja. Ben je het ermee eens?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die wiens hoofd je niet ziet?
Nu kan ik een grapje maken over je leeftijd, maar ik doe het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik even baggeren in PUB. Een boze BT is altijd geil.
Ik snap dat jullie het ook niet altijd kunnen waarderen als hier PUB'ers binnen komen vallen, maar geef ze op z'n minst een kans als ze zich gewoon normaal gedragen, en als ze zich vervelend gedragen dan hoor ik dat graag. Ik heb tegenwoordig een PM-box die bijna niet vol kan dus alle ruimte voor jullie commentaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan vraag ik hierbij netjes namens KLB of je die PUB users ook daar kan laten.
Bier is op, laat maar hangen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achteren.
Vrouwen en grapjes maken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan ik een grapje maken over je leeftijd, maar ik doe het niet.
Wel een beetje hetzelfde haar/dezelfde oren. Maarja verder zie je weinigquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die ja. Ben je het ermee eens?
Doe!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kan ik een grapje maken over je leeftijd, maar ik doe het niet.
Tuig, dat is hetquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen en grapjes maken.Ik dacht dat ik er 1 gevonden had die het enigszins kon (Krentenbol.) maar dat bleek ook gewoon een vent te zijn.
Freddy Mercury schijnt ook dood te zijn.quote:
Vrouwen zijn ook helemaal niet grappig, laat maar weerquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vrouwen en grapjes maken.Ik dacht dat ik er 1 gevonden had die het enigszins kon (Krentenbol.) maar dat bleek ook gewoon een vent te zijn.
Ik vind het nu al geniaalquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:18 schreef Maisnon het volgende:
Wat een chaos door dat VBL gedoe zeg
Het is toch niet grappig.quote:
Wat wat wat?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:57 schreef Mike het volgende:
jordeeeh, heeft ook z'n laatste kans verprutst, helemaal weg nu en je hoeft ook niet te mailen.
quote:
WTF, WAT IS DIT DAN WEER?!!!11! PANIEK!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
spuiten 11, lees die shit gewoon door
Fijne tijden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
Zo college van 6 tot 8.
WTF, HOU GEWOON JE SMOELquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:36 schreef IQM het volgende:
WTF, TWEAKER DANNY ROODBOL BEGINT EEN EIGEN FORUM!!!!!!
Jij bent wel erg gestresst!!! Het komt allemaal wel weer goed hoor!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
EN WAAROM BEN JIJ OPEENS BLAUW, SWARMA?!IK ZWEER HET JE, ER GEBEUREN HIER RARE DINGEN OP FOK!
Ja echt kutquote:
If you say so.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij bent wel erg gestresst!!! Het komt allemaal wel weer goed hoor!
Nu reageer je zelf ook niet op msn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echt kuten een huisgenote wilde nog wel voor me koken vanavond
maar die eet half 7 al dus kan ik om 9 uur weer iets voor mezelf maken
![]()
!
WIE IS KRENTENBOL EIGENLIJK!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
WTF WAAR IS KRENTENBOL EIGENLIJK!?!?!?!
Dat doet m'n broer ook. Maar dan '& languages' in plaats van '& management'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
International business & management.
Dan doet je broer dat dus niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat doet m'n broer ook. Maar dan '& languages' in plaats van '& management'.
Dat is nog steeds een relevante vraag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:41 schreef IQM het volgende:
[..]
WIE IS KRENTENBOL EIGENLIJK!?!?!?!?!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat doet m'n broer ook. Maar dan '& languages' in plaats van '& management'.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een relevante vraag.
Correct.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, hbo. HBO is een Amerikaanse omroep!
Dank je, ik word gek van die mensen die HBO schrijven in plaats van hbo. Zelfs m'n slb'er doet het.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, hbo. HBO is een Amerikaanse omroep!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga, college. Dag kuttekopjes![]()
!
HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je, ik word gek van die mensen die HBO schrijven in plaats van hbo. Zelfs m'n slb'er doet het.
Vandaag kreeg ik een mailtje van hem met "Kijk het door en werk het ff uit."
Ik ging een beetje dood.
Mijn slb'er wist niet wat een flierefluiter was.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je, ik word gek van die mensen die HBO schrijven in plaats van hbo. Zelfs m'n slb'er doet het.
Vandaag kreeg ik een mailtje van hem met "Kijk het door en werk het ff uit."
Ik ging een beetje dood.
Later zullen we hierop terugkijken als het moment vanwaar ik jouw taallessen niet meer serieus nam.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:52 schreef IQM het volgende:
'Ff' heb ik inmiddels geaccepteerd en omarmd.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO HBO!
jouw slb'er weet wel waar de watermeloen in de aanbieding isquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn slb'er wist niet wat een flierefluiter was.![]()
Echt wtfbbq?
Zo is het leven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Later zullen we hierop terugkijken als het moment vanwaar ik jouw taallessen niet meer serieus nam.
[..]![]()
Wo'ers die niet kunnen spellen.![]()
![]()
Maar je zit dan ook op het hbo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn slb'er wist niet wat een flierefluiter was.![]()
Echt wtfbbq?
Dan is het maar goed dat mijn zusje geen deel uitmaakt van jouw familie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
. Een schande voor de familie is het.
KOM MOARquote:
Zo is het leven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Later zullen we hierop terugkijken als het moment vanwaar ik jouw taallessen niet meer serieus nam.
[..]![]()
Wo'ers die niet kunnen spellen.![]()
![]()
gersquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
KOM MOAR
WTF IK HEB NU ZO BANNER OVER EEN OF ANDERE HOMO/TRAVITIET BEDOELT DANNY HIER SOMS IETS MEE
Waarop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is heulemaal geen neger!quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef gers het volgende:
[..]
jouw slb'er weet wel waar de watermeloen in de aanbieding is
Helaas, dat terwijl ik als spellingsnazi op het hbo zit.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
KOM MOAR
WTF IK HEB NU ZO BANNER OVER EEN OF ANDERE HOMO/TRAVITIET BEDOELT DANNY HIER SOMS IETS MEE
quote:
Ik zat te twijfelen he.quote:
Spellingsnazi's die 'helemaal' verkeerd spellen. Only @quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is heulemaal geen neger!
[..]
Helaas, dat terwijl ik als spellingsnazi op het hbo zit.
Omdat. Het klinkt al kutquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te twijfelen he.
Maar waarom is het niet vanwaar dan?
Maar dat komt door Gers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Spellingsnazi's die 'helemaal' verkeerd spellen. Only @
[ afbeelding ]
Sorry.quote:
Omdat 'vanwaar' slaat op 'plaatsen' ("Daar is het punt vanwaar we vertrekken om later af te kunnen spreken met meesteres Sonja"). (Of het is een synoniem voor 'waarom': "Vanwaar die klap in mijn gelaat met je topzware penis, Egbert?")quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te twijfelen he.
Maar waarom is het niet vanwaar dan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef gers het volgende:
HALLO DANNY WAAROM DENK JE DAT IK EEN HOMO BEN
DOE JE DIT EXPRES DIE BAMMERS NEERZETTEN
IC EIS EXUSUS
hoezoquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat komt door Gers.
Sowieso, hbo.
[..]
Sorry.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat 'vanwaar' slaat op 'plaatsen' ("Daar is het punt vanwaar we vertrekken om later af te kunnen spreken met meesteres Sonja"). (Of het is een synoniem voor 'waarom': "Vanwaar die klap in mijn gelaat met je topzware penis, Egbert?")
Wat een leerzame sc vandaag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat 'vanwaar' slaat op 'plaatsen' ("Daar is het punt vanwaar we vertrekken om later af te kunnen spreken met meesteres Sonja"). (Of het is een synoniem voor 'waarom': "Vanwaar die klap in mijn gelaat met je topzware penis, Egbert?")
DAGDAGquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:01 schreef gers het volgende:
HALLO DANNY WAAROM DENK JE DAT IK EEN HOMO BEN
DOE JE DIT EXPRES DIE BAMMERS NEERZETTEN
IC EIS EXUSUS
Klopt, als zelfstandig naamwoord. Op de manier waarop Zotheid het gebruikt, is het goed. Namelijk 'dank je wel'.quote:
Of de kfcquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef gers het volgende:
[..]
jouw slb'er weet wel waar de watermeloen in de aanbieding is
Wat zit je m'n quotes te editten? Mafkees.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt, als zelfstandig naamwoord. Op de manier waarop Zotheid het gebruikt, is het goed. Namelijk 'dank je wel'.
En ja, je hebt het nu al geëdit.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat zit je m'n quotes te editten, mafkees.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]De mods weten de waarheid. En jij ook, schavuit.
ze komt zeker ook nooit op tijdquote:
Jij ook, toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je zit dan ook op het hbo.
[..]
Dan is het maar goed dat mijn zusje geen deel uitmaakt van jouw familie.
Bwhehe, te laat!quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt, als zelfstandig naamwoord. Op de manier waarop Zotheid het gebruikt, is het goed. Namelijk 'dank je wel'.
En ja, je hebt het nu al geëdit.
De mijne wel..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is heulemaal geen neger!
[..]
Helaas, dat terwijl ik als spellingsnazi op het hbo zit.
mien fallusquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:10 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is moeilijk, je ongelijk erkennen.
Waarom geloof ik je niet?quote:
Dat welquote:
Je bent een schande voor de familie...quote:
surinamers komen nooit op tijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Ik heb daarentegen een surinamer als leraar en die kwam niet op tijd.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:12 schreef gers het volgende:
otis krijgt klap'n op den boerderij
Weten dat Gers wel wo doet terwijl ik zelf hbo doet is zwaar.quote:
GERS WO? NO WAIquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weten dat Gers wel wo doet terwijl ik zelf hbo doet is zwaar.
Meld eens wat nieuws!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:13 schreef Otis2.0 het volgende:
gers heeft ook geen flauw idee wie ik ben.
Derhalve; gers.
Dat zou best kunnen. Weinig geslapen de laatste tijd.quote:
Dat is zo'n beetje de conclusie betreffende de SC.quote:
Mijn zusje doet een jaar langer over een niveau 2 opleiding.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent een schande voor de familie...![]()
second thatquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie DeLuna dan weer is.
Hoi. Hier. Ik zit hieeeeeer!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:15 schreef IQM het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie DeLuna dan weer is.
ZEGT HIJ DAN HE. Volgens mij doet hij mbo commerciële economie.quote:
Ik dacht je had gezegd dat je op de uni zat.quote:
nooit gezegdquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik dacht je had gezegd dat je op de uni zat.
Nou gelukkig maar. Je voldoet wel aan het profiel van een hbo'er ja.quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet wel wáár je bent, maar niet wíé je bent.
Wie je bent. Hoe kom je op FOK!, waarom ben jij als 16-jarige al bezig met een vervolgopleiding en wat voor ondergoed draag je het liefst.quote:
Hoi ik ben DeLuna.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie je bent. Hoe kom je op FOK!, waarom ben jij als 16-jarige al bezig met een vervolgopleiding en wat voor ondergoed draag je het liefst.
durum donerquote:
Gast.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAPFAP
wasda?quote:
Waarom dan? Omdat ik kanker zei?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neee, niet weer over lenzen beginnen.. ik ruik een aankomende ban :';)
Precies, wat meer respect mag best.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo lief als je FAPFAPFAP zegt
nee bij mezelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ik kanker zei?
Jij hebt niet al te hoge standaarden zo te zien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet je een plaatje van mij postenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij hebt niet al te hoge standaarden zo te zien.
...quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu moet je een plaatje van mij posten![]()
gersquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:22 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar kijk hoe ze eruit zietquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kneus ben je dan.Je vriendin ten huwelijk vragen via hyves.
Wat een kankerkneusquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
But.. why?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu moet je een plaatje van mij posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |