Gaat nog stil worden hier.quote:
Aangezien mijn eerdere post volgens swarma al banwaardig was die niet eens heel negatief was....quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
Patrick Swayze is ook dood. En Kanye West heeft zichzelf voor lul gezet op de VMA's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en Michael Jackson is overleden.
Ja toch? Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Raymaniaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch? Ik mag het hopen![]()
Wel geniaal, die mensen die in dit topic allemaal deze UI hebben:
[ afbeelding ]
Wat is de redenatie daarachter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
De UI van Raymania (quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
Even kort op terugkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Ja, behangplakker ook. Weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even kort op terugkomen![]()
Ik heb vernomen dat Paaskonijn volgens hem is geshredderd, door een paar keer te zeggen dat ze treurig zijn. Dus zo normaal is het kennelijk niet
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is geheel in lijn met het verwijderen van Otis.
Ik heb nog nergens gezeurd. Enkel geconstateerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
mannen kap nu gewoon met dat gezeur hier over al die dingen, zijn zat andere topics over waar je erover kan reageren, of doe het via msn/pm, dan weet je zeker dat je geen ban krijgt
Hoezo, zolang er normaal gesproken wordt is er toch niks mis met een discussie hier? Als er niet normaal gesproken wordt heb je gelijk. Maar ik heb niet al die posts erover gelezen hier.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
mannen kap nu gewoon met dat gezeur hier over al die dingen, zijn zat andere topics over waar je erover kan reageren, of doe het via msn/pm, dan weet je zeker dat je geen ban krijgt
Oh oké, ken 'm niet echt en kom ook nooit in VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
De UI van Raymania () die is afgezet door Danny
.
Ik was lekker eergisteren al. Ik ben trendsetter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef reetveter het volgende:
WACHT EENS EVEN!! IK WORD WEER BUITENGESLOTEN. ALS ER IEDEREEN DOOR DE SHREDDER GAAT WENS IK NIET BUITEN EGSLOTEN TE WORDEN
Waarschuw me zodra we iets anders dan op een normale manier met elkaar praten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Dat wordt ook niet getolereerd, IQM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gezeurd. Enkel geconstateerd.
wtf zeik jij nu weer dan? Het is de klb-sc, waar over het algemeen alleen maar een bepaald groepje komt, en alsof jij even gaat beslissen waar we het wel en niet over mogen hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Als je postrechten je lief zijn zou ik nu stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf zeik jij nu weer dan? Het is de klb-sc, waar over het algemeen alleen maar een bepaald groepje komt, en alsof jij even gaat beslissen waar we het wel en niet over mogen hebben
Reeds 3 jaar VBL-mod.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oké, ken 'm niet echt en kom ook nooit in VBL.
Meen je niet, bp in de shredderquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, behangplakker ook. Weet ook niet waarom.
Danny kijkt ook in de PM.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
Komop zeg, jij mag ook wel eens voor je rechten opkomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je postrechten je lief zijn zou ik nu stoppen.
Dan stuur ik mezelf pm's over Danny, hoe lelijk zijn dochter wel niet is enzo.quote:
Doe hem de groeten van mequote:
WEES BLIJ DAT JE DE OP NOG KAN ZIEN! DAT JE JE MENING NOG KAN POSTEN! WE LEVEN IN DONKERE TIJDEN, WD!quote:
Idd die heeft maandenlang gediend.quote:
Hoe bedoel je wennen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |