Gaat nog stil worden hier.quote:
Aangezien mijn eerdere post volgens swarma al banwaardig was die niet eens heel negatief was....quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik doe niksMaar als ik ga neem ik NG met me mee
Patrick Swayze is ook dood. En Kanye West heeft zichzelf voor lul gezet op de VMA's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en Michael Jackson is overleden.
Ja toch? Ik mag het hopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Raymaniaquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja toch? Ik mag het hopen![]()
Wel geniaal, die mensen die in dit topic allemaal deze UI hebben:
[ afbeelding ]
Wat is de redenatie daarachter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent serieus?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
De UI van Raymania (quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is de redenatie daarachter?
Even kort op terugkomenquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:54 schreef IQM het volgende:
[..]
En hoezo, Lakitu mag toch wel zeggen dat het typisch is?
Ja, behangplakker ook. Weet ook niet waarom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even kort op terugkomen![]()
Ik heb vernomen dat Paaskonijn volgens hem is geshredderd, door een paar keer te zeggen dat ze treurig zijn. Dus zo normaal is het kennelijk niet
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit is geheel in lijn met het verwijderen van Otis.
Ik heb nog nergens gezeurd. Enkel geconstateerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
mannen kap nu gewoon met dat gezeur hier over al die dingen, zijn zat andere topics over waar je erover kan reageren, of doe het via msn/pm, dan weet je zeker dat je geen ban krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |