Lees alle topic na aanleiding van nieuws over Marokkaanse rel jeugd er nog maar eens over na.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:38 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Hoogopgeleide autochtonen over het algemeen wel.
Ik zit dagelijks in het openbaar vervoer van Rotterdam tot Den Haag, ik heb nooit maar dan ook nooit een getinte medelander naar een Hollander horen roepen dat 't een kanker Hollander is. Ik zal niet verbaasd zijn als je dit net uit je duim heb zitten zuigen. Wel heb ik meerdere keren mogen ervaren hoe blanke tuig in busstreekvervoer op Leyweg Den Haag mensen uitscholden voor kanker negers etc.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:40 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als ik in de tram sta en zie mijn getinte medelander kanker hollander roepen groeit mijn respect ook niet echt.
En de bronnen die je noemt zijn idd niet van de poes, op Marokko.nl ook niet.
Het is ook "oorlog" die 2 kanten op gaat he.
Die van geenstijl zijn gemiddeld hogeropgeleide figuren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Lees alle topic na aanleiding van nieuws over Marokkaanse rel jeugd er nog maar eens over na.
Als je daar durft te stellen dat een minderheid het voor de rest verpest wordt je keihard uitgelachen. En het merendeel van de reaguurders op fora is hoogopgeleid, las ik ooit.
Je vermoedt idd van niet..quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef GoodGovernance het volgende:
xEven mijn reactie verwijderd
Hij weet gewoon niets van Nederland. Een van de belangrijkste oorzaken dat er hier zoveel joden zijn afgevoerd is dat de registratie in Nederland veel te goed was en is. Zelf in die tijd stond al veel te veel geregistreerd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah, gaan we de geschiedenis in? In dat geval slinger ik de google machine ook wel eventjes aan om het e.e.a. aan leuke weetjes te vinden.
Ik kan anders een lijst aan nieuwsberichten posten waaruit blijkt dat autochtonen ook geen lieverdjes zijn, echter krijgen die geen blik van aandacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:44 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Dus jij denkt al negatief over het NL'se volk aan de hand van de reacties op fokberichten. Autochtonen krijgen een beeld geschetst over allochtonen aan de hand van de inhoud van die fokberichten.
Ow maar je kan niet een lijst van reacties aanwijzen van autochtonen die open en tolerant zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:50 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ik kan anders een lijst aan nieuwsberichten posten waaruit blijkt dat autochtonen ook geen lieverdjes zijn, echter krijgen die geen blik van aandacht.
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=nederlandse+ss+ers&meta=&aq=0&oq=nederlandse+ssquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij weet gewoon niets van Nederland. Een van de belangrijkste oorzaken dat er hier zoveel joden zijn afgevoerd is dat de registratie in Nederland veel te goed was en is. Zelf in die tijd stond al veel te veel geregistreerd.
Er zijn een paar leden die zich niet laten opfokken door negatieve berichten oa. SCH.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ow maar je kan niet een lijst van reacties aanwijzen van autochtonen die open en tolerant zijn?
Tram 9 Vrederust derde halte ns HS ongeveer 2 weken terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:47 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks in het openbaar vervoer van Rotterdam tot Den Haag, ik heb nooit maar dan ook nooit een getinte medelander naar een Hollander horen roepen dat 't een kanker Hollander is. Ik zal niet verbaasd zijn als je dit net uit je duim heb zitten zuigen. Wel heb ik meerdere keren mogen ervaren hoe blanke tuig in busstreekvervoer op Leyweg Den Haag mensen uitscholden voor kanker negers etc.
Wat wil je nou eigenlijk. Tuurlijk waren er Duitseland sympathisanten, er waren ook genoeg Nederlanders die d.m.v. famillie een band hadden met Duitseland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef Knudde het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=nederlandse+ss+ers&meta=&aq=0&oq=nederlandse+ss
Ik denk dat jij je hoofd eerst eens uit je eigen intolerante reet moet halen voor je hele groepen gaat beschuldigen. 'met je paar leden'. Als jij met zo'n instelling nederlanders tegemoet treed moet je niet verwachten dat ze open voor jou staan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:55 schreef Knudde het volgende:
[..]
Er zijn een paar leden die zich niet laten opfokken door negatieve berichten oa. SCH.
Doe nou niet anders gaan al die linkse boomverkrachters ook over de rooiequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:45 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah, gaan we de geschiedenis in? In dat geval slinger ik de google machine ook wel eventjes aan om het e.e.a. aan leuke weetjes te vinden.
quote:physicist Alex Wissner-Gross claims that a typical Google search on a desktop computer produces about 7 grams of CO2. However, Google disputes the figures and says a typical search produced only 0.2 grams of CO2, BBC reports.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Je vermoedt idd van niet..
Zo'n registratie is natuurlijk altijd geweldig voor een paar politiciquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij weet gewoon niets van Nederland. Een van de belangrijkste oorzaken dat er hier zoveel joden zijn afgevoerd is dat de registratie in Nederland veel te goed was en is. Zelf in die tijd stond al veel te veel geregistreerd.
Dit geld misschien niet voor jou, Maar zijn ook gnoeg autochtone NL ers die op grond van nieuwsberichten concluderen dat het allemaal kutvolk is.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:57 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je hoofd eerst eens uit je eigen intolerante reet moet halen voor je hele groepen gaat beschuldigen. 'met je paar leden'. Als jij met zo'n instelling nederlanders tegemoet treed moet je niet verwachten dat ze open voor jou staan.
Laten we het bevolkingsregister hier maar buiten houden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zo'n registratie is natuurlijk altijd geweldig voor een paar politici
Ja, het probleem van gebrekkig vermogen om hun werkelijkheid groter te maken dan de kleuren zwart en wit (letterlijk en figuurlijk). Allochtonen met een gebrekkig vermogen zien het ook zo zwart en wit. Daarom is de bewering dat hoog opgeleide allochtonen vrij negatief over autochtonen zijn door de berichten in de media onzinnig. De redenen liggen waarschijnlijk elders bij die groep.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dit geld misschien niet voor jou, Maar zijn ook gnoeg autochtone NL ers die op grond van nieuwsberichten concluderen dat het allemaal kutvolk is.
Maar dan kan je niet een ander beschuldigen van intolerantie als je er zelf net zo goed aan meedoet, zoals diegene waar ik op reageer dus.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dit geld misschien niet voor jou, Maar zijn ook gnoeg autochtone NL ers die op grond van nieuwsberichten concluderen dat het allemaal kutvolk is.
Ik wist niet dat je mijn uitlatingen op de voet volgt. Ik vind namelijk niet dat wij ons overal mee moeiten bemoeien.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:43 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Dat zieke gedoe van die kleuterneuker die de islam erbij haalt om zijn seksuele kronkels te botvieren heeft alles te maken met MENSENRECHTEN. Daar bemoeien wij ons overal en altijd mee. Zoals het hoort.
Dat je met andere bemoeienissen van ons land omtrent mensenrechten je mond dicht houd en in dit geval het aanhaalt, beetje knullig dat wel, geeft te denken dat je een heel raar standpunt hebt in het voordeel van de islam. Beetje het "anything goes to win" gedrag... Ik vind het maar een beetje zielig. Vooral omdat je de politieke discussies over mensenrechten niet kunt verdedigen.
Als het in strijd is met onze wet- en regelgeving: aanpakken. Niet zo vreemd aangezien zoiets binnen onze landsgrenzen gebeurt. Dat geldt niet voor de rariteiten in het M-O. Hoe lullig het ook moge zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat besnijden laatst van dat meisje van 6 uit Haarlem? Dus blijkbaar gebeuren dit soort praktijken hier ook al.
Wat vind je daarvan?
Gelukkig spreek je niet voor de meerderheid als het gaat om mensenrechten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je mijn uitlatingen op de voet volgt. Ik vind namelijk niet dat wij ons overal mee moeiten bemoeien.
Waarom ben ik intolerant? Ik snap gewoon best waar dat beeld vandaan komt, al klopt het wellicht niet. Zelfde geldt voor alle negatieve berichten over allochtonen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:09 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet een ander beschuldigen van intolerantie als je er zelf net zo goed aan meedoet, zoals diegene waar ik op reageer dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |