Dat zieke gedoe van die kleuterneuker die de islam erbij haalt om zijn seksuele kronkels te botvieren heeft alles te maken met MENSENRECHTEN. Daar bemoeien wij ons overal en altijd mee. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als een 10-jarige meisje in Saoudi-Arabie gedwongen wordt te trouwen met een bejaarde kerel, dan is dat van toepassing op ons? Wilders eist dat Verhagen daar tegen ageert. Althans, dat las ik onlangs in de krant. Het was weliswaar de Telegraaf (had weinig keus), maar toch.
Nou, er zijn er wél een paar hier toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik ooit beweerd dat wij haatimams moeten tolereren? Het is gewoon niet van toepassing op ons.
En dat besnijden laatst van dat meisje van 6 uit Haarlem? Dus blijkbaar gebeuren dit soort praktijken hier ook al.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als een 10-jarige meisje in Saoudi-Arabie gedwongen wordt te trouwen met een bejaarde kerel, dan is dat van toepassing op ons? Wilders eist dat Verhagen daar tegen ageert. Althans, dat las ik onlangs in de krant. Het was weliswaar de Telegraaf (had weinig keus), maar toch.
Ik weet niet, maar dat zie ik hier nog niet 1,2,3 gebeuren. Simpelweg omdat dit verboden is bij wet.
heb ik weer iest achterlijks gemist...Linkje Lavenderrr?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat besnijden laatst van dat meisje van 6 uit Haarlem? Dus blijkbaar gebeuren dit soort praktijken hier ook al.
Wat vind je daarvan?
Dat is ook niet waar. We leven gewoon langs elkaar heen. En dat komt van beide kantenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef F04 het volgende:
[..]
Tsja, hoe moeten we dat weer aanpakken? Nederlanders staan wel voor ze open terwijl dat andersom totaal niet is.
Dat is helemaal niet logisch. Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen media (ook fora e.d.) & werkelijkheid...quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Knudde het volgende:
het is niet geheel vreemd, gezien de reakties op FP/ Geenstijl/Telegraaf en andere mediums van autochtonen over allochtonen waar ze zeer haatdragend overkomen richting hun getinte medelanders. Kan het zeer begrijpen dat ze negatief zijn gaan denken over 't Nederlandse volk. En daar ben ik 1 van![]()
Dan zou de volgende vraag moeten zijn, waarom zijn zoveel Nederlanders zo intolerant over allochtonen gaan denken. Als je de geschiedenis bekijkt zijn wij altijd 1 van de tolerantste landen in Europa geweest. Iedereen was hier welkom, al sinds de 16e eeuw vluchten hier veel mensen heen die in eigen land vervolg werden bijv vanwege hun religie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Knudde het volgende:
het is niet geheel vreemd, gezien de reakties op FP/ Geenstijl/Telegraaf en andere mediums van autochtonen over allochtonen waar ze zeer haatdragend overkomen richting hun getinte medelanders. Kan het zeer begrijpen dat ze negatief zijn gaan denken over 't Nederlandse volk. En daar ben ik 1 van![]()
De werkelijkheid is dat de fascist Wilders over 30 virtuele zetels beschikt. Of leef jij in je eigen werkelijkheid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch. Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen media (ook fora e.d.) & werkelijkheid...
Daar zijn autochtone Nederlanders gelukkig wél heel goed in.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch. Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen media (ook fora e.d.) & werkelijkheid...
Hoogopgeleide autochtonen over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Daar zijn autochtone Nederlanders gelukkig wél heel goed in.
De werkelijheid is dat Nederlanders het niet voor je neus zeggen, echter wel achter je rug om bij zn blanke kameraadjes en op internet. Dat heb ik meerdere keren mogen ervaren op de werkvloer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Als ik in de tram sta en zie mijn getinte medelander kanker hollander roepen groeit mijn respect ook niet echt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Knudde het volgende:
Goed, ik kom ook niet veel in aanraking met Sjonnies en Anita's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Zoran1 het volgende:
Dit is genoeg reden om elke Nederlander te wantrouwen totdat ie afstand neemt van Wilders.
Volgens mij maakt die promovendus ook onderscheid tussen laagopgeleide en hoogopgeleide autochtonen. Met welke groep heb jij te maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Knudde het volgende:
[..]
De werkelijheid is dat Nederlanders het niet voor je neus zeggen, echter wel achter je rug om bij zn blanke kameraadjes en op internet. Dat heb ik meerdere keren mogen ervaren op de werkvloer.
Dat is dus genoeg reden om iedere moslim te wantrouwen die geen afstand neemt van de massamoordenaar Mohammed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat de fascist Wilders over 30 virtuele zetels beschikt. Of leef jij in je eigen werkelijkheid?
Dit is genoeg reden om elke Nederlander te wantrouwen totdat ie afstand neemt van Wilders.
Ja want je stemt als NLer automatisch Wilders.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat de fascist Wilders over 30 virtuele zetels beschikt. Of leef jij in je eigen werkelijkheid?
Vandaar dat Nederland bij de uitroeiing van de Joden tijdens WO II een onnoemelijk schuldgevoel heeftquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dan zou de volgende vraag moeten zijn, waarom zijn zoveel Nederlanders zo intolerant over allochtonen gaan denken. Als je de geschiedenis bekijkt zijn wij altijd 1 van de tolerantste landen in Europa geweest. Iedereen was hier welkom, al sinds de 16e eeuw vluchten hier veel mensen heen die in eigen land vervolg werden bijv vanwege hun religie.
En dit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is dus genoeg reden om iedere moslim te wantrouwen die geen afstand neemt van de massamoordenaar Mohammed.
Gaan we circelredeneringen toepassen?
Wel als al die stinkende kutmocro's en hun gesluierde takkehoeren nu afstand nemen van de grote Pedofiel Mohammed (Allah heeft een kleintje)quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Dus jij denkt al negatief over het NL'se volk aan de hand van de reacties op fokberichten. Autochtonen krijgen een beeld geschetst over allochtonen aan de hand van de inhoud van die fokberichten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Knudde het volgende:
Hey, dat is precies wat ik van Frankrijk en Fransen vind. Het land is wel okay, maar die mensenquote:Ze voelen zich wel loyaal aan Nederland, maar ze zijn niet per se dol op de Nederlanders.
Ah, gaan we de geschiedenis in? In dat geval slinger ik de google machine ook wel eventjes aan om het e.e.a. aan leuke weetjes te vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:42 schreef Knudde het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland bij de uitroeiing van de Joden tijdens WO II een onnoemelijk schuldgevoel heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |