abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73004066
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als een 10-jarige meisje in Saoudi-Arabie gedwongen wordt te trouwen met een bejaarde kerel, dan is dat van toepassing op ons? Wilders eist dat Verhagen daar tegen ageert. Althans, dat las ik onlangs in de krant. Het was weliswaar de Telegraaf (had weinig keus), maar toch.
Dat zieke gedoe van die kleuterneuker die de islam erbij haalt om zijn seksuele kronkels te botvieren heeft alles te maken met MENSENRECHTEN. Daar bemoeien wij ons overal en altijd mee. Zoals het hoort.

Dat je met andere bemoeienissen van ons land omtrent mensenrechten je mond dicht houd en in dit geval het aanhaalt, beetje knullig dat wel, geeft te denken dat je een heel raar standpunt hebt in het voordeel van de islam. Beetje het "anything goes to win" gedrag... Ik vind het maar een beetje zielig. Vooral omdat je de politieke discussies over mensenrechten niet kunt verdedigen.
pi_73004754
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb ik ooit beweerd dat wij haatimams moeten tolereren? Het is gewoon niet van toepassing op ons.
Nou, er zijn er wél een paar hier toch?
pi_73004947
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus als een 10-jarige meisje in Saoudi-Arabie gedwongen wordt te trouwen met een bejaarde kerel, dan is dat van toepassing op ons? Wilders eist dat Verhagen daar tegen ageert. Althans, dat las ik onlangs in de krant. Het was weliswaar de Telegraaf (had weinig keus), maar toch.

Ik weet niet, maar dat zie ik hier nog niet 1,2,3 gebeuren. Simpelweg omdat dit verboden is bij wet.
En dat besnijden laatst van dat meisje van 6 uit Haarlem? Dus blijkbaar gebeuren dit soort praktijken hier ook al.
Wat vind je daarvan?
pi_73005185
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat besnijden laatst van dat meisje van 6 uit Haarlem? Dus blijkbaar gebeuren dit soort praktijken hier ook al.
Wat vind je daarvan?
heb ik weer iest achterlijks gemist...Linkje Lavenderrr?
laat mar al gevonden...ik begrijp die kutadvocaat ook niet
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_73006431
Ja, het gevoel is wederzijds zou ik zeggen.
pi_73006521
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef F04 het volgende:

[..]

Tsja, hoe moeten we dat weer aanpakken? Nederlanders staan wel voor ze open terwijl dat andersom totaal niet is.
Dat is ook niet waar. We leven gewoon langs elkaar heen. En dat komt van beide kanten
pi_73006729
het is niet geheel vreemd, gezien de reakties op FP/ Geenstijl/Telegraaf en andere mediums van autochtonen over allochtonen waar ze zeer haatdragend overkomen richting hun getinte medelanders. Kan het zeer begrijpen dat ze negatief zijn gaan denken over 't Nederlandse volk. En daar ben ik 1 van
Geen sig.
pi_73006878
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef Knudde het volgende:
het is niet geheel vreemd, gezien de reakties op FP/ Geenstijl/Telegraaf en andere mediums van autochtonen over allochtonen waar ze zeer haatdragend overkomen richting hun getinte medelanders. Kan het zeer begrijpen dat ze negatief zijn gaan denken over 't Nederlandse volk. En daar ben ik 1 van
Dat is helemaal niet logisch. Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen media (ook fora e.d.) & werkelijkheid...
pi_73007113
quote:
Dan zou de volgende vraag moeten zijn, waarom zijn zoveel Nederlanders zo intolerant over allochtonen gaan denken. Als je de geschiedenis bekijkt zijn wij altijd 1 van de tolerantste landen in Europa geweest. Iedereen was hier welkom, al sinds de 16e eeuw vluchten hier veel mensen heen die in eigen land vervolg werden bijv vanwege hun religie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73007135
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet logisch. Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen media (ook fora e.d.) & werkelijkheid...
De werkelijkheid is dat de fascist Wilders over 30 virtuele zetels beschikt. Of leef jij in je eigen werkelijkheid?
Dit is genoeg reden om elke Nederlander te wantrouwen totdat ie afstand neemt van Wilders.

dinsdag 22 september 2009 @ 16:37:39 #136
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_73007194
quote:

[..]

Daar zijn autochtone Nederlanders gelukkig wél heel goed in.
pi_73007243
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Daar zijn autochtone Nederlanders gelukkig wél heel goed in.
Hoogopgeleide autochtonen over het algemeen wel.
pi_73007277
quote:

[..]

De werkelijheid is dat Nederlanders het niet voor je neus zeggen, echter wel achter je rug om bij zn blanke kameraadjes en op internet. Dat heb ik meerdere keren mogen ervaren op de werkvloer.
Geen sig.
pi_73007309
quote:
Als ik in de tram sta en zie mijn getinte medelander kanker hollander roepen groeit mijn respect ook niet echt.
En de bronnen die je noemt zijn idd niet van de poes, op Marokko.nl ook niet.

Het is ook "oorlog" die 2 kanten op gaat he.
pi_73007337
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Zoran1 het volgende:

Dit is genoeg reden om elke Nederlander te wantrouwen totdat ie afstand neemt van Wilders.

Goed, ik kom ook niet veel in aanraking met Sjonnies en Anita's. Geen reden voor mij, in real life.
pi_73007387
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:39 schreef Knudde het volgende:

[..]

De werkelijheid is dat Nederlanders het niet voor je neus zeggen, echter wel achter je rug om bij zn blanke kameraadjes en op internet. Dat heb ik meerdere keren mogen ervaren op de werkvloer.
Volgens mij maakt die promovendus ook onderscheid tussen laagopgeleide en hoogopgeleide autochtonen. Met welke groep heb jij te maken?
pi_73007391
quote:

[..]

De werkelijkheid is dat de fascist Wilders over 30 virtuele zetels beschikt. Of leef jij in je eigen werkelijkheid?

Dat is dus genoeg reden om iedere moslim te wantrouwen die geen afstand neemt van de massamoordenaar Mohammed.

Gaan we circelredeneringen toepassen?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73007395
quote:

[..]

Ja want je stemt als NLer automatisch Wilders.
pi_73007440
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:36 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan zou de volgende vraag moeten zijn, waarom zijn zoveel Nederlanders zo intolerant over allochtonen gaan denken. Als je de geschiedenis bekijkt zijn wij altijd 1 van de tolerantste landen in Europa geweest. Iedereen was hier welkom, al sinds de 16e eeuw vluchten hier veel mensen heen die in eigen land vervolg werden bijv vanwege hun religie.
Vandaar dat Nederland bij de uitroeiing van de Joden tijdens WO II een onnoemelijk schuldgevoel heeft
Geen sig.
pi_73007441
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is dus genoeg reden om iedere moslim te wantrouwen die geen afstand neemt van de massamoordenaar Mohammed.

Gaan we circelredeneringen toepassen?
En dit.
pi_73007481
quote:

[..]

Wel als al die stinkende kutmocro's en hun gesluierde takkehoeren nu afstand nemen van de grote Pedofiel Mohammed (Allah heeft een kleintje)
Hoef ik geen Wilders meer te stemmen.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_73007521
quote:
Dus jij denkt al negatief over het NL'se volk aan de hand van de reacties op fokberichten. Autochtonen krijgen een beeld geschetst over allochtonen aan de hand van de inhoud van die fokberichten.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:44:53 #148
12221 Tijn