Bron?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb het over databases aanleggen van onze privacy-gegevens. Zij zijn de bedenkers. NSA, CIA e.d. zijn geinfiltreerd door hen.
Dat mag je best, mits je een bron ervoor hebt, maar WO 2 gerelateerde zaken (met name wat jij "leugens noemt") zijn niet welkom.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb het over databases aanleggen van onze privacy-gegevens. Zij zijn de bedenkers. NSA, CIA e.d. zijn geinfiltreerd door hen.
De 1984 BNW wereld wat aan het voltrekken is. Daar heb ik het over. Of mag je helemaal geen vingertje wijzen naar misstanden omdat het Joden betreft?
Napoleon was helemaal uitgespeeld door UK Joodse bankiers.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Joden zullen er vast ook belang bij hebben dat Obama neergeschoten wordt/een martelaar wordt voor een bepaalde zaak. Ontopic dus.
Daarom: ben je nu echt serieus in dat joden te maken hadden met de oorlog van Napoleon en Alexander de Grote?
Ga fijn naar je maatjes op Stormfront of iets dergelijks zeg.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De 1984 BNW wereld wat aan het voltrekken is. Daar heb ik het over. Of mag je helemaal geen vingertje wijzen naar misstanden omdat het Joden betreft?
Wallstreet financieerde WO2 beide kampen. Wie o wie runnen die banken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat mag je best, mits je een bron ervoor hebt, maar WO 2 gerelateerde zaken (met name wat jij "leugens noemt") zijn niet welkom.
Missing Linksquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga fijn naar je maatjes op Stormfront of iets dergelijks zeg.
UK banken? In 1815? Geïnfiltreerd door de joden? Bron?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Napoleon was helemaal uitgespeeld door UK Joodse bankiers.
Alex denk ik niet
En er gaat een klacht wegens discriminatie de deur uit, dag hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.
< knip >. Zij zetten al decenia US presidenten in spagaat. Zij zijn de onrust stokers. Zij zijn de moslim ophitsers.
uhh Rothschildsquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
UK banken? In 1815? Geïnfiltreerd door de joden? Bron?
< offtopic en onnodig gescheld >quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En er gaat een klacht wegens discriminatie de deur uit, dag hoor.
Als jij denkt dat banken in die tijd, waarin Napoleon in principe de beschikking had over de gehele schatkist en zoveel geld kon laten maken als hij zou willen, net zoveel macht hadden als in deze tijd van decentralisatie en internationale samenwerking snap je er weinig van.quote:
Ik vind dat Wammes een punt heeft. Je mag best vinden dat de NWO geleid wordt door Joden, prima. Maar we gaan mensen ongeacht cultuur/afkomst/religie niet afschilderen als "untermenschen" !quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kunt ook geen realiteit handelen ook hè. MAar kennelijk vind jij het tof wat ze doen daar in gaza en palestina.
oorlog is geld. heel veel geld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij denkt dat banken in die tijd, waarin Napoleon in principe de beschikking had over de gehele schatkist en zoveel geld kon laten maken als hij zou willen, net zoveel macht hadden als in deze tijd van decentralisatie en internationale samenwerking snap je er weinig van.
Voor Napoleon was er uberhaupt geen enkele uitwisseling tussen banken in verschillende landen. Wat zou Engeland er voor baat bij hebben als Duitsland binnengevallen werd?
Ik vind alle politici zijn lage mensen op uitzonderingen na, ook al denken ze dat ze goed bezig zijn. Deze hebben namelijk niets goeds voor met de bevolking. Maar misschien in combi met joodse politici is niet handig.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik vind dat Wammes een punt heeft. Je mag best vinden dat de NWO geleid wordt door Joden, prima. Maar we gaan mensen ongeacht cultuur/afkomst/religie niet afschilderen als "untermenschen" !
Elke wapensmid in Frankrijk was Joods? Wat hebben de UK bankers hier dan mee te maken?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oorlog is geld. heel veel geld.
Er worden oologen uitgezet om zo triljoenen te verdienen. En belastingbetalers driedubbel er voor teruglaten betalen met rente. Wat weer inflatie oplevert. waardoor de gewone man nog minder te besteden heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Elke wapensmid in Frankrijk was Joods? Wat hebben de UK bankers hier dan mee te maken?
Komt wel weer terug. Ik bedoel, je kan hier geen topic over openen en de discussie is interessant, dus laat het maar even.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:54 schreef Dragorius het volgende:
Maar lieve mensen, we gaan nu errug off-topic.Leuke discussie maar niet voor dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |