Waarom heeft je avatar dan een string etc aan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:02 schreef PartyAmber het volgende:
ACH, IK HEB TOCH NIKS TE VERBERGEN !
Niks daarvan. Eerlijk delen, meneertje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom heeft je avatar dan een string etc aan?![]()
Oh en tietenpics etc.(per PM)
Ik neem even de rol van "filter" op, als het niks is dan hoeven jullie het niet te zien, nietwaar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Niks daarvan. Eerlijk delen, meneertje.
Mensen maken zich meer druk of met wie Yolanthe hokt, evenals de naieeve pers in Nederland.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De mensen willen het blijkbaar zelf
Gelukkig is het midden-oosten toonbeeld van vrijheidquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef Revolution-NL het volgende:
De toekomst van de westerse wereld ziet er sober uit voor de gemiddelde burger.
Ik ben gesteld op mijn vrijheid en dat wil ik graag zo houden. Als de trent doorzet dan pak ik over 10 jaar me koffers en dan emigreer ik naar Zuid Afrika ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gelukkig is het midden-oosten toonbeeld van vrijheid
Je kunt onderhand beter een eigen natie stichten...
Dát, en het feit dat dergelijke systemen in de verkeerde handen kunnen vallen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dit is dus wat mij steekt inderdaad. Ik heb er opzich geen moeite mee, al dit "veiligheidsgeneuzel" maar je kunt die gegevens nooit veilig genoeg centraal opslaan. Daar zit het echte gevaar.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben gesteld op mijn vrijheid en dat wil ik graag zo houden. Als de trent doorzet dan pak ik over 10 jaar me koffers en dan emigreer ik naar Zuid Afrika ofzo.
Misschien moet ik in welvaart inleveren maar ik heb liever minder welvaart en meer vrijheid dan andersom.
Ik hou er niet van om constant als een lemming bekeken te worden door de overheid.
Eens, Europa is een zinkend schip.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik ben gesteld op mijn vrijheid en dat wil ik graag zo houden. Als de trent doorzet dan pak ik over 10 jaar me koffers en dan emigreer ik naar Zuid Afrika ofzo.
Misschien moet ik in welvaart inleveren maar ik heb liever minder welvaart en meer vrijheid dan andersom.
Ik hou er niet van om constant als een lemming bekeken te worden door de overheid.
Waarheen dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Eens, Europa is een zinkend schip.
Als ik uitgestudeerd ben pak ik ook zsm m'n biezen.
Tristan da Cunhaquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarheen dan?Amerika heeft "Echelon" en Australie is ontzettend streng. En het Midden-Oosten/Azie is ook niet "lief"
Ik wel, ik heb onderhand een gevoel van "ik sterf liever door een aanslag" waarvan ik de kans op 0,00003% inschat ofzo, dan me zo te laten koeieneren, dat gelul over vloeistoffen in vliegtuigenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:15 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb er opzich geen moeite mee, al dit "veiligheidsgeneuzel"
Dan gaat de overheid roepen dat je dan pedofielen en terroristen steuntquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:08 schreef Nee het volgende:
Er zou eigenlijk een campagne gevoerd moeten worden om Tor-netwerken te stimuleren, misschien een standaard integratie in Firefox of Chrome.
Mwah, als je kijkt naar de combo overheid-internet de afgelopen tijd zullen ze het hele gebeuren pas oppikken bij versie 3.8, als het halve internet het al gebruikt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan gaat de overheid roepen dat je dan pedofielen en terroristen steunt
Je privacy ligt al lang op straat. Gedeeltelijk door jou zelf (hyves, Fok! etc.), gedeeltelijk door bedrijven (google, etc) en gedeeltelijk door dit soort zaken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:26 schreef Michelinmannetje het volgende:
Het lijkt wel of tegenwoordig alles mag en kan in het kader tegen terrorisme.. Houdt dit dan ook in dan mijn privacy op straat mag liggen?
Ik vind een stukje veiligheid ok, maar dit begint allemaal wel hele enge vormen aan te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |