abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72989927
...Gaan zo ver, dat het mijn filmplezier verneukt.

Vandaag ook weer een film gezien door vrijwel iedereen op moviemeter.nl als een 'prachtige film' wordt ervaren met een 'heerlijk liefdesverhaal', met veel drama.

Maar er is in die film dus een getrouwde vrouw die voor een andere knakker valt en dat is dus het liefdeskoppel van de film.
Vanaf dat moment is mijn film gewoon verneukt. Ik haat vreemdgaande hoeren en liegende schepsels, dus mijn band met de personages was helemaal weg. Ik hoopte dat ze maar snel zouden doodgaan zodat ik in ieder geval nog vermaak uit de film kan halen...

Samenvatting:
Ik haat vreemdgaanders. Ik kijk een film die om een affaire draait. Ik verlies de binding met personages en verneuk mijn filmplezier dus met mijn eigen moraal goed geprogrammeerde geest.

Anti-klacht: Het koppel sterft in de film!
pi_72989934
Ik denk dat je tegenwoordig dan 95% van de series en films moet verafschuwen als je het niet eens bent met het gedrag van de personages.

Het mooie aan films is juist dat je een kijkje kunt krijgen in bepaalde (zieke) geesten, zondat dat er echte drama mee gepaard gaat. Ik heb een hekel aan seriemoordenaars, maar toch ken ik zeer goede en vermakelijke films die om dit fenomeen draaien.

Zeker geen persoonlijke aanval, maar heb jij toevallig autisme?
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72989938
't is maar een film joh.
pi_72989947
welke film was het?
  dinsdag 22 september 2009 @ 03:35:23 #5
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_72989962
oke je bent ooit bedrogen door iemand, maar is dat nou werkelijk reden om je voortaan maar te moeten vergrijpen aan disney films om elementen uit het echte leven niet onder ogen te hoeven zien?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_72989965
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:22 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik denk dat je tegenwoordig dan 95% van de series en films moet verafschuwen als je het niet eens bent met het gedrag van de personages.

Het mooie aan films is juist dat je een kijkje kunt krijgen in bepaalde (zieke) geesten, zondat dat er echte drama mee gepaard gaat. Ik heb een hekel aan seriemoordenaars, maar toch ken ik zeer goede en vermakelijke films die om dit fenomeen draaien.

Zeker geen persoonlijke aanval, maar heb jij toevallig autisme?
Autisme? Nee hoor. Ben altijd heel goed juist in het inleven in anderen en hoor vaak dat je 'zo goed met mij kunt praten'.

En in deze film is het juist de bedoeling dat je het hele liefdesverhaal wel degelijk voelt en dus niet zoals bij een moordenaar een kijkje krijgt in de ziekte van zijn geest.
Ik kan gewoon niet tegen vreemdgaan en mensen die tot daarin in staat zijn, kan ik niet meer serieus nemen. Dat is in het echte leven zo en dus ook in een film.

Overigens kan ik de titel van de film hier maar beter niet noemen, want dan is direct heel de film verpest voor degenen die hem nog niet gezien hebben
pi_72989966
huilen
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_72989967
Welke film?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2009 03:37:20 ]
pi_72989969
Het is trouwens vreemdganger, niet vreemdgaander.
pi_72989972
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:35 schreef dr.dunno het volgende:
oke je bent ooit bedrogen door iemand, maar is dat nou werkelijk reden om je voortaan maar te moeten vergrijpen aan disney films om elementen uit het echte leven niet onder ogen te hoeven zien?
Nee ik ben zelf nooit bedrogen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 03:40:21 #11
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72989974
TS lijkt ooit gekwetst geweest
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72989976
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:36 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet tegen vreemdgaan en mensen die tot daarin in staat zijn, kan ik niet meer serieus nemen. Dat is in het echte leven zo en dus ook in een film.

Het voorbeeld van een seriemoordenaar of een bankovervaller etc. is wel degelijk relevant, want ik neem aan dat jij ook slecht in het echte leven kunt tegen psychopatische moordenaars of verkrachters. Die verafschuw jij ook, maar kun jij daar wel een film van kijken?

En wat als de sympathieke hoofdrolspeelster wordt ontvoerd? Ga je dan ook lopen piepen op de bank?

Volgens jouw redenering kun je beter helemaal geen noemenswaardige film meer kijken.

Je zou denk ik eens een grote jongen moeten worden.
pi_72989978
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:37 schreef zarGon het volgende:
Welke film?
Risicio op het verneuken van een film die je nog niet hebt gezien, dus behalve als je heel nieuwsgierig bent, NIET KLIKKEN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72989979
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:41 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Risicio op het verneuken van een film die je nog niet hebt gezien, dus behalve als je heel nieuwsgierig bent, NIET KLIKKEN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof je de titel van een film nog niet weet, voordat je hem gaat kijken.
pi_72989980
Ja, dank je wel. Nu hoef ik de film niet meer te zien.
pi_72989981
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:41 schreef bitterzak het volgende:

[..]

SPOILER
wat doe je! mijn film
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_72989983
Ik vind Desperate Housewives wel iets voor jou, trouwens.
pi_72989984
Mij zou het niet uitmaken of een man of vrouw een ander zou neuken. TS lijkt me erg bezitterig.
pi_72989991
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:41 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Het voorbeeld van een seriemoordenaar of een bankovervaller etc. is wel degelijk relevant, want ik neem aan dat jij ook slecht in het echte leven kunt tegen psychopatische moordenaars of verkrachters. Die verafschuw jij ook, maar kun jij daar wel een film van kijken?

En wat als de sympathieke hoofdrolspeelster wordt ontvoerd? Ga je dan ook lopen piepen op de bank?

Volgens jouw redenering kun je beter helemaal geen noemenswaardige film meer kijken.

Je zou denk ik eens een grote jongen moeten worden.
Hmmm... Ik denk dat mijn haat tegen vreemdgangers dan groter is dan die tegen seriemoordenaars
Ik kijk bv ook de serie Dexter. Gaat over een man met moordneigingen die daar ook veel aan toegeeft, maar voor de rest wel een normaal leven probeert te leiden. Maar goed hij vermoord wel alleen 'slechte' mensen, dat scheelt denk ik wel.
En over het algemeen worden de moordenaars in films ook niet als 'goed' neergezet.

In deze film wordt het liefdeskoppel zo neergezet alsof het lijkt dat vreemdgaan verheerlijk wordt. Ik denk dat DAT het punt is wat me stoort. Dat die mensen met iets bezigs zijn wat verschrikkelijk is, maar toch wordt neergezet als een prachtig liefdesverhaal.

Misschien dat het iets te maken heeft met dat ik niet wil dat mijn eigen vriendin vreemdgaat, want de gemiddelde vrouw zal smullen van deze film romance...
pi_72990027
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:49 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Hmmm... Ik denk dat mijn haat tegen vreemdgangers dan groter is dan die tegen seriemoordenaars
Ik kijk bv ook de serie Dexter. Gaat over een man met moordneigingen die daar ook veel aan toegeeft, maar voor de rest wel een normaal leven probeert te leiden. Maar goed hij vermoord wel alleen 'slechte' mensen, dat scheelt denk ik wel.
En over het algemeen worden de moordenaars in films ook niet als 'goed' neergezet.

In deze film wordt het liefdeskoppel zo neergezet alsof het lijkt dat vreemdgaan verheerlijk wordt. Ik denk dat DAT het punt is wat me stoort. Dat die mensen met iets bezigs zijn wat verschrikkelijk is, maar toch wordt neergezet als een prachtig liefdesverhaal.

Misschien dat het iets te maken heeft met dat ik niet wil dat mijn eigen vriendin vreemdgaat, want de gemiddelde vrouw zal smullen van deze film romance...
Ik ben zelf ook een Dexter-fan.. Geweldige serie.

Het kan idd wel zijn dat jij je stoort aan de boodschap die de film bezit, maar als het vreemdgaan slecht zou aflopen en afgewezen zou worden dan zou je het wel een goede film vinden?

Ik snap dat jij niet wil dat jouw vriendin vreemdgaat, maar ik neem aan dat jij ook niet wil dat ze slachtoffers wordt van een lustmoordenaar etc.

Het heeft er grotendeels mee te maken denk ik dat jij jou nog wel enigszins kunt voorstellen dat jouw vriendin vreemd zou gaan. Het is vrij dicht bij huis, terwijl het niet in te beelden is (en de kans heel klein is) dat ze vermoord zal worden.
pi_72990072
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:56 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook een Dexter-fan.. Geweldige serie.

Het kan idd wel zijn dat jij je stoort aan de boodschap die de film bezit, maar als het vreemdgaan slecht zou aflopen en afgewezen zou worden dan zou je het wel een goede film vinden?

Ik snap dat jij niet wil dat jouw vriendin vreemdgaat, maar ik neem aan dat jij ook niet wil dat ze slachtoffers wordt van een lustmoordenaar etc.

Het heeft er grotendeels mee te maken denk ik dat jij jou nog wel enigszins kunt voorstellen dat jouw vriendin vreemd zou gaan. Het is vrij dicht bij huis, terwijl het niet in te beelden is (en de kans heel klein is) dat ze vermoord zal worden.
Daar zat ik net dus ook aan te denken. Ik denk dat dat inderdaad de verklaring is voor mijn aversie.
Ik kan in ieder geval bij zo'n film niet meer 'meevoelen' zonder de acties continu te veroordelen. Ik hoop elke keer dat de personages het goede in zichzelf vinden, het verstand bij elkaar rapen, of in ieder geval tot inkeer komen.
Maar aangezien ze het alleen maar erger maken en je het vreemdgaan al mijlenver ziet aankomen, is mijn binding weg en geef ik er niks meer om als ze iets slechts overkomt

Als mijn vriendin vreemd zou gaan dan is het ook direct spullen pakken zonder compromis.

Ik heb overigens net zo'n hekel aan mensen die andere mensen vanuit het niks slaan of pijn doen enzo. Beetje vergelijkbaar.
pi_72990096
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:05 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Daar zat ik net dus ook aan te denken. Ik denk dat dat inderdaad de verklaring is voor mijn aversie.
Ik kan in ieder geval bij zo'n film niet meer 'meevoelen' zonder de acties continu te veroordelen. Ik hoop elke keer dat de personages het goede in zichzelf vinden, het verstand bij elkaar rapen, of in ieder geval tot inkeer komen.
Maar aangezien ze het alleen maar erger maken en je het vreemdgaan al mijlenver ziet aankomen, is mijn binding weg en geef ik er niks meer om als ze iets slechts overkomt

Als mijn vriendin vreemd zou gaan dan is het ook direct spullen pakken zonder compromis.

Ik heb overigens net zo'n hekel aan mensen die andere mensen vanuit het niks slaan of pijn doen enzo. Beetje vergelijkbaar.
Het ligt nog binnen jouw voorstellingsvermogen en wellicht raakt of frustreert het je dan nog als kijker.

Het is wellicht leuk een binding te hebben met een personage en met hem/haar mee te voelen (iedereen die Dexter kijkt kent het gevoel wel dat je altijd weer hoopt dat hem niks overkomt), maar misschien zou je dit soort films vanuit een iets andere invalshoek kunnen bekijken, namelijk dat het jou een goed gevoel geeft dat het slecht afloopt met mensen die vreemdgaan.. Mensen die jij zo verafschuwt. Ook dat zou vermaak kunnen opleveren..
  dinsdag 22 september 2009 @ 04:12:38 #23
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_72990108
Nou nou, ik merk dat je nogal gefrustreerd bent en veel haat aan de dag legt in je OP. Dat is niet gezond hoor! Eigenlijk is dat een manifestatie van wraakzucht, een van de vele slechte gedaantes die je ego aanneemt. Ik kan je verzekereren dat wanneer je dat achter je kunt laten en de wereld in liefde kunt omarmen, je je een stuk gelukkiger zult voelen! Lees eens iets van Eckhart Tolle bijvoorbeeld, echt een aanrader! .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_72990117
verklaar Ts lekker voor gek,maar dan mag je mij tot die zelfde gekken tellen,
het is belachelijk dat het tegenwoordig maar als normaal gezien wordt...

ofwel,eens met klacht
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_72990153
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:12 schreef keesjeislief het volgende:
Nou nou, ik merk dat je nogal gefrustreerd bent en veel haat aan de dag legt in je OP. Dat is niet gezond hoor! Eigenlijk is dat een manifestatie van wraakzucht, een van de vele slechte gedaantes die je ego aanneemt. Ik kan je verzekereren dat wanneer je dat achter je kunt laten en de wereld in liefde kunt omarmen, je je een stuk gelukkiger zult voelen! Lees eens iets van Eckhart Tolle bijvoorbeeld, echt een aanrader! [ afbeelding ].
Ik vind dat je nogal overdrijft. In films en dus ook in het leven heb je zaken die je minder bevallen of zelfs verafschuwt en daar mag je je best over opwinden. Het is juist gezond en een goed teken dat je zaken verafschuwt die de welvaart van mensen en de wereld bedreigt.

Niet alles is geweldig en niet alles moet met de mantel der liefde bedekt worden, alleen dan leef je echt en zal de wereld mogelijk verbeteren.

Over Eckhart Tolle zeg ik nog maar even niets.
pi_72990176
Wel goed onder woorden gebracht , TS .
Goed dat dit gelezen kan worden door hen die zo ontmoedigd zijn dat verbaal geweld de enige manier lijkt nog contact te maken.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_72990315
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:12 schreef keesjeislief het volgende:
Nou nou, ik merk dat je nogal gefrustreerd bent en veel haat aan de dag legt in je OP. Dat is niet gezond hoor! Eigenlijk is dat een manifestatie van wraakzucht, een van de vele slechte gedaantes die je ego aanneemt. Ik kan je verzekereren dat wanneer je dat achter je kunt laten en de wereld in liefde kunt omarmen, je je een stuk gelukkiger zult voelen! Lees eens iets van Eckhart Tolle bijvoorbeeld, echt een aanrader! [ afbeelding ].
Goede reply
Ik ben zelf ook nog niet vrij van ego, maar ben er wel mee bezig om zo ver te komen.
Het heeft zeker wel wat met mijn ego te maken ja, maar niet voor de 100%.
Dit soort films romanticeren affaires gewoon en ik vind dat niet echt een goede boodschap. Mensen moeten niet vergeten hoe pijnlijk vreemdgaan kan zijn voor de andere partij en dat sommige mensen daar littekens voor het leven door oplopen.

(nee ik heb er geen ervaring mee)
pi_72990341
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:58 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Goede reply
Ik ben zelf ook nog niet vrij van ego, maar ben er wel mee bezig om zo ver te komen.
Het heeft zeker wel wat met mijn ego te maken ja, maar niet voor de 100%.
Dit soort films romanticeren affaires gewoon en ik vind dat niet echt een goede boodschap. Mensen moeten niet vergeten hoe pijnlijk vreemdgaan kan zijn voor de andere partij en dat sommige mensen daar littekens voor het leven door oplopen.

(nee ik heb er geen ervaring mee)
Ik had het sterker gevonden als je dan in de OP je beklag had gedaan over de romantisering van ondeugdelijk gedrag in films en series.

Ik zit daar persoonlijk niet mee, aangezien ik het toejuich dat in films ook het leven is te zien zoals het is.
Er lopen gewoon veel klootzakken, asocialen en achterbakse mensen rond op deze planeet.

Je zou zelfs kunnen zeggen dat films mensen bewust maken van een bepaald gedrag. Om jou voorbeeld aan te halen dat men ziet wat voor een gevolgen vreemdgaan kan hebben voor mensen.. Dat men het verdriet en de depressiviteit ziet van een meisje waarvan de ouders zijn gaan scheiden nadat de man vreemdging. Iets wat normaal verborgen blijft voor veel mensen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 05:14:57 #29
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72990346
De ENglish patient, wat een kutfilm is dat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:09:05 #30
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72990525
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:38 schreef zarGon het volgende:
Het is trouwens vreemdganger, niet vreemdgaander.
en ook moreel, niet moraal.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_72990574
Eens met TS.

Ik heb hetzelfde als ik vrouwen hoor praten over rondneuken.

Stelletje hoeren.
pi_72990637
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:40 schreef Goofisch het volgende:
TS lijkt ooit gekwetst geweest
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:50:35 #33
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_72990722
Wacht maar tot je een superlieve, knappe, slimme en sexy vrouw tegenkomt die een kneus van een vriend heeft en met jou vreemd wil gaan. Dan lijkt het ineens een stuk minder erg
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 22 september 2009 @ 07:53:19 #34
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72990735
TS praat wel anders als hij op zijn 40e vast zit aan een wijf met een pittig kapsel
pi_72990824
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 07:53 schreef Penisbaard het volgende:
TS praat wel anders als hij op zijn 40e vast zit aan een wijf met een pittig kapsel
We mogen het onszelf denk ik niet aandoen om ons te bedenken hoe een "pittig kapsel" er over een jaar of 20 uit zal zien (ik ga er ff vanuit dat TS 20 is)
  dinsdag 22 september 2009 @ 08:15:29 #36
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_72990914
Is altijd zo, als een man in een film vreemd gaat dan is het een enorme eikel en wordt ie later teruggepakt en als een vrouw vreemd gaat is het een liefdesdrama met een happyending
pi_72990965
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:40 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Nee ik ben zelf nooit bedrogen.
Dan is reaktie helemaal overdreven. Misschien moet je eens uitzoeken waarom je zo heftig reageert. Misschien is je moeder wel vreemdgegaan met de man die nu je vader is en ben jij een bastaard zoon.
pi_72991519
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 03:46 schreef DrDentz het volgende:
Mij zou het niet uitmaken of een man of vrouw een ander zou neuken. TS lijkt me erg bezitterig.
  dinsdag 22 september 2009 @ 09:03:35 #39
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72991586
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:15 schreef Jeej het volgende:
Is altijd zo, als een man in een film vreemd gaat dan is het een enorme eikel en wordt ie later teruggepakt en als een vrouw vreemd gaat is het een liefdesdrama met een happyending
Feministenpropaganda
pi_72991619
Mensen die vreemdgaan .

Mensen die een film niet willen kijken omdat er mensen in die film vreemdgaan .

[ Bericht 0% gewijzigd door Otis2.0 op 22-09-2009 09:22:02 ]
-
pi_72992103
Eens met klacht, het wordt als normaal gezien terwijl die vrouw gewoon gelyncht moet worden door haar man.
pi_72992385
Ik wilde reageren, maar je neemt me toch niet serieus
pi_72992479
Het gaat bij TS verder dan gewoon tegen vraamdgaan zijn.
Hij heeft cheatofobie ofzoiets, als je een film slecht vindt omdat de vrouw erin vreemdgaat
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:10:43 #44
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_72992900
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Feministenpropaganda
vroegah mocht je dat soort domme ideeen gewoon nog uit ze slaan met een stok
  dinsdag 22 september 2009 @ 10:39:12 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72993564
Mensen die huilen over vreemdgaan .

Grow the fuck up, de rest van je leven nog maar 1 vrouw neuken? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72997967
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 10:39 schreef fathank het volgende:

Grow the fuck up, de rest van je leven nog maar 1 vrouw neuken? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Sukkel.
Daar zijn ook andere oplossingen voor. Trio's, open relatie of de relatie verbreken.
Vreemdgaan kun je iemand niet aan doen.

Ik vond de film overigens verder niet slecht, maar het is de bedoeling dat je meeleeft met het verdriet en ellende van de hoofdpersonen. Dat had ik dus niet meer en is het hele drama aspect voor mij verdwenen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:59:16 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_72998040
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:57 schreef bitterzak het volgende:

[..]

Sukkel.
Daar zijn ook andere oplossingen voor. Trio's, open relatie of de relatie verbreken.
Vreemdgaan kun je iemand niet aan doen.
Huilie huilie . Zolang je zelf je kop dicht kunt houden en je verstand een beetje gebruikt is er niks aan de hand.
quote:
Ik vond de film overigens verder niet slecht, maar het is de bedoeling dat je meeleeft met het verdriet en ellende van de hoofdpersonen. Dat had ik dus niet meer en is het hele drama aspect voor mij verdwenen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_72998294
TS zit altijd in de friendzone
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:07:57 #49
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72998316
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 04:15 schreef amvrosios het volgende:

ofwel,eens met klacht
In 1960 nog wat, waren er al kinderfilm met overduidelijke verwijzingen naar drugs! BELACHELIJK!

Welke film zei je? Alice in wonderland natuurlijk, het zet aan tot crimineel gedrag, kijk hoe onze maatschappij is geworden
pi_72998880
Terechte klacht!!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_73005141
quote:

Tenzij de vrouw met wie je trouwt de eerste is met wie je seks hebt en zij leeft tot jij doodgaat hoeft seks met meerdere vrouwen in je leven geen vreemdgaan te betekenen heur.
pi_73005203
quote:

Grow the fuck upWordt volwassen, de rest van je leven nog maar 1 vrouw neuken? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo?
Als je het toch fijn vind, moet die gene het toch lekker zelf weten.
pi_73007707
TS

Eens met de klacht!
"I am both amused and annoyed that you think I should be less stubborn than you are"
- House
pi_73007862
De meeste mensen lijken de daadwerkelijke klacht niet eens te bevatten...
pi_73007889
Probeer het eens bij Danny, met een aversie tegen oneerlijkheid.
-
pi_73008097
Ach, je bent niet alleen hoor TS. Ik moet er ook niks van hebben. Eerlijkheid FTW.
pi_73113648
Eens met klacht.
  Moderator vrijdag 25 september 2009 @ 22:43:15 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_73113932
Het is maar een film hoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:49:56 #59
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_73114133
quote:

ofwel,eens met klacht

Dat.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 25 september 2009 @ 22:50:50 #60
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73114158
Wil je er over praten?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:15:44 #61
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73114863
Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Als ik geen binding heb met een verhaal of personage vind ik het ook gewoonweg minder om de film te volgen dan wanneer dit wel zo is.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73169427
Wat mij betreft mag je tegen de muur als je vreemdgaat. Wat ben je dan enorm bedorven...
  maandag 28 september 2009 @ 01:41:29 #63
250257 Mriya
Moya ladon prevratilas v kulak
pi_73170690
quote:

ofwel,eens met klacht
+1
"Ik loop d'r op af, en geef d'r met de volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')