Ik heb studiehandleidingen.quote:Op maandag 21 september 2009 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Ja. Wat dat betreft wel. Waar haal jij je huiswerk vandaan? Jij gebruikt stencils die je door de juffrouw uitgedeeld krijgt? Of heb je een schrijfbaar huiswerkboekje? Waar haal jij de informatie vandaan wat betreft wijzigingen in een rooster? Waarmee communiceer je richting je groepsgenoten van je projectgroep? En dan niet hallo zeggen maar meer betreffende de voorgang van het project?
Ik noem maar willekeurige voorbeelden hoor...
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.Ik heb boeken.
Mijn rooster staat vast.
Ik kan communiceren via telefoon of sms.
En dan ook meer dan alleen hallo.
Ja, dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Voor sommige mensen staat het rooster niet vast.
Nee dat klopt, maar daarom is het dus lastig als het internet eruit ligt ja.quote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb studiehandleidingen.- ik print niet 200 pagina's per 8 weken uit aan studiehandleidingen
Ik heb boeken.dat is om te leren, huiswerk wordt iedere week op intranet gegooid
Mijn rooster staat vast.mij hogeschool kent veel verloop in lokalen
iets met een tekort ervan
Ik kan communiceren via telefoon of sms.ik ga niet via telefoon uitleggen wat ik heb veranderd aan een rij algemene voorwaarden die we moeten opstellen, dit moeten ze toch echt lézen
![]()
Zo een type ben jequote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mijn probleem.
en wel meer ookquote:Op maandag 21 september 2009 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik prefereer het meiske, mag ze af en toe mijn T-Bird bespelen
kreng nu luister ik sean paul in mn itunesquote:Op maandag 21 september 2009 23:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Sean Paul - Hold my Hand
Tof nummer
Hoi. Ik degradeer hoogstwaarschijnlijk naar René2...quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kreng nu luister ik sean paul in mn itunes
Dacht dat ik T-Bird als synoniem voor mijn voortplantingsorgaan had gebruikt?quote:
np: Inna - Hotquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: All American Rejects - Back To Me
just make a clap !quote:
* Renesite koopt Jamba reclaméquote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
np: Inna - Hot
op nummer 7 in de top40... Ik verbaas me nergens meer over!
Je mag me wel Noel noemenquote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi. Ik degradeer hoogstwaarschijnlijk naar René2...
Of mag ik je Noel noemen.
Ghihihi die ga ik zien !quote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: All American Rejects - Back To Me
doeiquote:
ik heb ze gezien..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik heb ze gezien..!
pinkpop en melkweg heb ik ze gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu weer melkweg
AAR
door hun ben ik into rock muziek / punk gerold
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
NIETEZ!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stukje uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
WI WA baby doe maar schudde met je BH
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
stukje uit
np: Big2 ft Willie Wartaal, Turk & P. Fabergé - Murder Inc.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
NIETEZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Trusten:W.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:01 schreef Renesite het volgende:
Over 7 uur gaat de wekker, dus ga ook maar een snuzzelen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:59 schreef jordeeeh het volgende:
Hahaha, weer een note van dat kankerkonijn van PUB
quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
RoBro, half jaar weg. Was al gewaarschuwd maar blijft doorgaan. Veel plezier op stormfront
kan ik er wat aan doen dat die artiesten lijst zo kk groot is, + het nummer gewoon voorbij komt in me itunes lijst.quote:
Wat lul jij nou weer over verraden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je zou je eigen moeder nog verraden.
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat die artiesten lijst zo kk groot is, + het nummer gewoon voorbij komt in me itunes lijst.
Flinke namen is baas
hoezo?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
boeiend genoeg om erop te reageren
Moet ik de boundries op een forum uitleggen? Indien banwaardig dan mag ik gastmodden. Voor de rest is het allemaal aan de mod van het betreffende subforum. FA's mogen forumbreed en A's mogen overrulenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer over verraden.
hij post het op een openbaar forum
Dat doet me echt pijn dat je dat zo zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
tazar, je bent een kneusEen nog veel grotere dan juicyhil. En dat zegt veel.
Het ging niet eens over de 'boundries op een forum'quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik de boundries op een forum uitleggen? Indien banwaardig dan mag ik gastmodden. Voor de rest is het allemaal aan de mod van het betreffende subforum. FA's mogen forumbreed en A's mogen overrulen
*laptop dichtklapt
Ja en het is nogsteeds faal.quote:
kom net binnen (en ga ook weer), maar hier moet ik je gelijk in gevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:08 schreef NoelGallagher het volgende:
tazar, je bent een kneusEen nog veel grotere dan juicyhil. En dat zegt veel.
...quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kom net binnen (en ga ook weer), maar hier moet ik je gelijk in geven
Lekker wijf, alleen het type qua kleding enzo is zeer baggerquote:
hij maakt der wel belachelijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lekker wijf, alleen het type qua kleding enzo is zeer bagger
Maar wel een geil koppiequote:Op dinsdag 22 september 2009 00:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
hij maakt der wel belachelijk
"Lezen"quote:
So?quote:
Wat luister je nu? #1878quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
np: Black Eyed Peas - Alive - The E.N.D.
quote:
quote:
Ik ook niet, veel te vroegquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:29 schreef Renesite het volgende:
Fuck fuck fck heb geen zin...
Daarom ga ik maar met de auto...quote:
Sterft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Jimbo het volgende:
wat een kut dag, en ziek en gezeik hier
geef mij maar een biertje
puick planquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:31 schreef Rauw. het volgende:
Geef mij maar gewoon een dagje vrij op vrijdag ofzo.
aids.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even een reden bedenken
ziekquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
tot nu toe heb ik ong een gemiddeld aantal posts per dag : 100?
aantal posts: verborgenquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
tot nu toe heb ik ong een gemiddeld aantal posts per dag : 100?
eindelijk iemand die langer fokker is dan mij!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ziek
ik ben van toen ik begon met posten van 2 naar 7 gegaan
nummero 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
hai lieve kindertjes
dope beat
http://www.dumpert.nl/med(...)noen_rapservice.html
niet zo moeilijk met iemand van 84430quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
eindelijk iemand die langer fokker is dan mij!
jij bent de fag hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aantal posts: verborgennewfag's ook
die vond ik minderquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nummero 2
http://www.dumpert.nl/med(...)en_rapservice_2.html
1999quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zo moeilijk met iemand van 84430
hehe lolquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nummero 2
http://www.dumpert.nl/med(...)en_rapservice_2.html
Hier welquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet zo moeilijk met iemand van 84430
Weet je niet wat newfag betekend?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
jij bent de fag hier
kijk is op mn FoBo
Noob
truequote:
alleen lastig dat ik al 3 jaar in deze SC zit, en je dat niet doorhebtquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet je niet wat newfag betekend?
Goh wat iswas dit voorspelbaar zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef yvonne het volgende:
Hopla, ZUU gaat weer dicht.
Komop, een soort vrijbrief om alle rellen nog eens dunnetjes over te doen en crew nog eens lekker af te zeiken?
Nope.
Oh, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik denk omdat je gister zo uitgerust was
Hoezo heb je hier nooit eerder gepost dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
alleen lastig dat ik al 3 jaar in deze SC zit, en je dat niet doorhebt
PS afkortingen die op 4chan zijn ontstaan hebben weinig betekenis voor mij
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo heb je hier nooit eerder gepost dan?
Of ben je een kloontje?
Dierenbeul!quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef -SG- het volgende:
Ik werd net zo wakker, en er lag iets in mijn bed wat verdacht veel op een spinnenpoot leek. Dus ik keek verder, en zag er meer zo liggen. Dus ik naar de spiegel lopen want misschien zat dat ding wel op mijn rug. Keek ik op mijn arm, zo'n dikke spin, helemaal geplet tegen mijn arm.
Neuh, me pa vond het nogal dom (logisch), Dus moet ik het zelf betalen, wat lastig gaat aangezien ik op dit moment blut ben. dus moet ik wachten tot de 25e. In die band zit een scheur van 20cm ofsoquote:
HAHAHA, gedverquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef -SG- het volgende:
En toen dacht ik, dit moet ik in PUB vertellen!13!@#EINS1@#$
Hay doquote:
hahahhaa heerlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, me pa vond het nogal dom (logisch), Dus moet ik het zelf betalen, wat lastig gaat aangezien ik op dit moment blut ben. dus moet ik wachten tot de 25e. In die band zit een scheur van 20cm ofso
Ik heb ook nog een fiets met lekke band staan, ook nog even 2 kilometer op de lekke band gefietst om naar huis te komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, me pa vond het nogal dom (logisch), Dus moet ik het zelf betalen, wat lastig gaat aangezien ik op dit moment blut ben. dus moet ik wachten tot de 25e. In die band zit een scheur van 20cm ofso
Rij jezelf niet dood.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, straks even een lekker eind fietsen.
Neeuhquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahahhaa heerlijkdus geen tripjes naar ijsselstein dit weekend?
Watjequote:Op dinsdag 22 september 2009 12:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
dat is meestal het eerste wat ik doe als er een dood beest op me zit...
Dat gaat niet gebeuren, tenzij er oudjes in het bos overstekenquote:
Zou ook wel eens lachen zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, tenzij er oudjes in het bos oversteken
Dat ik mezelf doodrij?quote:
Achja, wie weetquote:
"Hee God, houd een plaats vrij aan de tafel. Ik eet namelijk mee"quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Sms wel even als je dood bent.
Een smsje naar God dat je er aan komt.
Ik mis ze als kiespijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
mis jij nou ook niet die eindeloze lange tantoedingeskutzinnen van robro jeweets
Heb ik ook al gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef BurnaBoy het volgende:
echt wel maar ik ben huiswerk doen.
op mijn vrije dag
Ik niet. eerst even feedback doorlezen.quote:
Link?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Hyman het volgende:
What Pokemon are YOU?
Snorlax
You Are a snorlax. All you care about is eating and sleeping. You can pretty much say, you take life easy, and you handle stress well. It would help if you were a bit more social though...
FOK faalt regelmatig jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik niet. eerst even feedback doorlezen.![]()
Fok faalt vrij hard
Dat is ?quote:
Altijd makkelijk van de zijlijn bashenquote:
Heeft er ook echt wat mee te maken ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
gristensites danOp zondag de site plathalen
![]()
Mijn ouders hebben Reformatorisch Dagblad als krant.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:07 schreef Jotcha het volgende:
[..]
gristensites danOp zondag de site plathalen
![]()
Juhquote:
Doet jouw fok het wel gewoon?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Heeft er ook echt wat mee te maken ja.
Altijd zon gezeur om zon ding te krijgen. En vorig jaar was het ook niet echt geweldig wat erin zat.quote:
Daarom is het ook kutquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat is toch het kenmerk van een project?
Mja, dit jaar:quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Altijd zon gezeur om zon ding te krijgen. En vorig jaar was het ook niet echt geweldig wat erin zat.
En vandaag toch vrij
Maar gegeven paard niet in de bek kijken.
Moet je MBO gaan doen, hebben ze niet van die 'moeilijke' dingen.quote:
Zeker niet misquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dit jaar:Revu Panorama Elsevier (Thema carrière )
Smiths Sun Fields (soort chips dus) Rijstborrelnootdingen 5 condooms Maggi Opkikker Rivella 0,5 L Scheermesunit Stimorol Ice Harlekijntjes Q-Music snoepjes _
mini 8x4 deo Latte Macchiato en Nescafé Gold proefdingen shitload aan bonnen
En het is bijna naast mn deur, dus ik ben net ff langs gelopen
Ik ben echt blij dat ik er niet zo'n last van heb gehad toen hij eruit gehaald werdquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wil mijn kiespijn wel ruilen tegen de postrechten van RoBro hoor.
Panorama vind ik prima andersquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
Alleen jammer van die pauper tijdschriften; dat is echt kutter dan kut
De Revu en de Panorama dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:23 schreef Bravebart het volgende:
Alleen jammer van die pauper tijdschriften; dat is echt kutter dan kut
Ik zit er echt aan te denken ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:21 schreef -SG- het volgende:
M
[..]
Moet je MBO gaan doen, hebben ze niet van die 'moeilijke' dingen.
Die zijn lang niet altijd leuk, maar de rest van het blad is ook wel tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Voor die wijven zeker die erin staan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik zit er echt aan te denken ja.
Als je er ééntje gelezen hebt, hoef je die andere 10 niet te lezen. Staat allemaal 'tzelfde inquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben niet zo van dat soort bladen
Nee idd, maar als je ouders hem toch krijgen, dan is ie best interessant. Maar zelf zou ik 'm niet kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben niet zo van dat soort bladen
Neehoor.quote:
Ik heb gelukkig niet zulke oudersquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee idd, maar als je ouders hem toch krijgen, dan is ie best interessant. Maar zelf zou ik 'm niet kopen.
Maar jij woont ook niet thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zulke ouders
Voor 200 euro kreeg je een supertoffe PC (voor dat geld) bij een jaarabbo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zulke ouders
quote:
Uni's ookquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
op die site staan allen hbo's niet mijn school
welke site?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
op die site staan allen hbo's niet mijn school
Zie je welquote:Voor wie is de StudentenBox?
Studeer je aan een Hogeschool of Universiteit? Dan is StudentenBox er voor jou! De StudentenBox is samengesteld door en voor studenten. Gewoon om het studeren nóg aangenamer te maken. De StudentenBox zit boordevol leuke gadgets, proefverpakkingen, kortingsbonnen en aanbiedingen. Speciaal voor studenten en helemaal gratis!
Had je vader maar niet moeten spuiten met een halfslappe lul.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Wij worden weer in een hoekje gedrukt, en alleen maar omdat we dom zijn
Wel een beetje vreemd dat ze het MBO dan niet meenemen. En wie betaalt die doos eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zie je wel![]()
Wij worden weer in een hoekje gedrukt, en alleen maar omdat we dom zijn
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Had je vader maar niet moeten spuiten met een halfslappe lul.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Had je vader maar niet moeten spuiten met een halfslappe lul.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:44 schreef Hyman het volgende:
Er moeten domme mensen zijn, anders vallen de slimme mensen niet op
Mijn school staat er ook niet tussen,quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:34 schreef -SG- het volgende:
Die mensen komen ook niet even naar Brabant ofzo. Net alsof ik dat ding ga bestellen
.
Vandaar mijn zure vraag van eerder vandaag.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was ik gister
Vandaag zijn we weer hard.
Weet ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vandaar mijn zure vraag van eerder vandaag.
Hmm die knakworst zit weer bij mij in de trein en heeft weeeer zn hakpak aan. Hebben zulke figuren nu geen fatsoenlijke kledij..
Gabbertje?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Hmm die knakworst zit weer bij mij in de trein en heeft weeeer zn hakpak aan. Hebben zulke figuren nu geen fatsoenlijke kledij..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alles kan. Maar dit gaat te fur. Hij likt ze nu af
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alles kan. Maar dit gaat te fur. Hij likt ze nu af
Opgeschoren zijkanten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:58 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alleen zn tondeuse wa stuk want kort met mat?
Whehequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:06 schreef mstr het volgende:
[..]
En net als je denkt dat het niet erger kan...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Mijn ogen wat doe jequote:
kinkyquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
Burna. Op de foto in je fobo lijk je op een verkrachter. Ik dacht, ik zeg het even.
Wat is er?quote:
Vet,quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef Blaxje het volgende:
Burna. Op de foto in je fobo lijk je op een verkrachter. Ik dacht, ik zeg het even.
Heb je destijds vaak je zeepje laten vallen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vet,
Ik ben niet voor niets excon
das redelijk spannend inderdaad!quote:
Ja zoiets. Ik praat er liever niet over.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Heb je destijds vaak je zeepje laten vallen?
Succes poppedijntjequote:Op dinsdag 22 september 2009 15:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
das redelijk spannend inderdaad!
hay, én doei,. sporten en naar mama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |