Dat is d'r zus.quote:
Hahaha, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb zin om een grote toiletpot te bouwen, waar ik Barbara doorheen kan spoelen
Ik hoop dan ook echt dat Charlie een beetje "normaal" volwassen word..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
JAA??? DENK JE??? neeee dat zou totaal onverwacht zijn, dat kan echt niet hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat dat betreft ben ik het eens met Mikey. Vooral die relatie met Lorena heeft hem goed gedaan. Zolang hij maar niet terugkomt bij Sjors.quote:
Het commentaar is nodig omdat de serie rammelt aan alle kanten. Neem bijvoorbeeld Sjors, nu al voor het tiende jaar dat ze rechten tentamens doet. Is ze nu echt zo dom? Ze weten niet eens wat ze met haar aanmoeten. Zal wel met de beperkte sets te maken hebben.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:41 schreef bloodymary het volgende:Al dat commentaar hier. Iedereen baalt van de serie, maar iedereen blijft kijken (ik ook hoor), in de hoop dat het ooit weer beter wordt.....
Die moet misschien weer eens een goede beurt krijgen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Het commentaar is nodig omdat de serie rammelt aan alle kanten. Neem bijvoorbeeld Sjors, nu al voor het tiende jaar dat ze rechten tentamens doet. Is ze nu echt zo dom? Ze weten niet eens wat ze met haar aanmoeten. Zal wel met de beperkte sets te maken hebben.
Maar dat dit soort dingen de scriptschrijvers niet boeit, daar blijkt wel uit dat het amateurs zijn.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Die moet misschien weer eens een goede beurt krijgen.
Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens. De serie is het laatste jaar echt zwaar kut. Alleen wie doet er iets met het commentaar? Ik bedoel alleen te zeggen dat iedereen toch maar blijft kijken, gewoon omdat je dat (in mijn geval) al 20 jaar doet. Een ander programma had ik allang links laten liggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:06 schreef Perico het volgende:
[..]
Het commentaar is nodig omdat de serie rammelt aan alle kanten.
Ik was ook pro Sjors en Bing, maar wat een sufkut is die jongen door haar geworden. Met Lorena is hij veel leuker. En Lorena is ook leuk, een lichtpuntje tussen de overige suffe burgelijke personages.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het eens met Mikey. Vooral die relatie met Lorena heeft hem goed gedaan. Zolang hij maar niet terugkomt bij Sjors.
Nee dat is niet waar Melody Klaver is het jongere mindere talentvolle zusje van Kimberly.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |