Ze loopt alleen maar te stokenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:25 schreef e-runner het volgende:
[..]
Charlie is zo slecht geworden, vroeger vond ik haar wel leuk en grappig.
Na Aukje is het snel bergafwaarts gegaan en is Charlie vooral irritant en dom geworden.
Nee zeker niet Bing veranderde vroeger altijd onder de klauwen van Sjors of Dorothea in een braaf bang jongetje wat niets durfde. Sinds dat hij van beiden verlost is is Bing zoveel beter.quote:
Dan zie ik liever de exit van Sjors dan Bing die weer verpest wordt omdat hij Sjors een beter personage moet maken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:55 schreef Miam het volgende:
dat wel natuurlijk, maar Sjors was met Bing ook veeeel gedurfder!
Nu is ze gewoon saai..
JAA??? DENK JE??? neeee dat zou totaal onverwacht zijn, dat kan echt niet hoor!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:33 schreef antartica het volgende:
Ik denk dat charlie en rik wat met elkaar gaan krijgen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
JAA??? DENK JE??? neeee dat zou totaal onverwacht zijn, dat kan echt niet hoor!!
Vond haar ook niet zo geweldig, net zo als Ronja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:00 schreef Miam het volgende:
Smaken verschillen
Gigi hoeft van mij niet teruggekomen, zelden zo'n slechte actrice gezien.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:35 schreef alors het volgende:
omg die tekst van Danny.. Tenenkrommend!! Ik zou het uitgillen als ik dat kreeg
Asjeblieft Martijn, geef die Maxime eens de pil van Drion. En doe Barbara ook maar een. Wat een heksen
No shit Sherlock!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:33 schreef antartica het volgende:
Ik denk dat charlie en rik wat met elkaar gaan krijgen
Dat kind heet Melody Klaver.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou ook wel komen omdat ik een man ben denk ik.
Maar ik vond Gigi het elk seizoen beter doen.
In het begin was ze inderdaad erg slecht maar ik zag haar gewoon groeien in de rol van Lorena.
Ik zou trouwens wel eens een zusje of een nichtje van Lorena in de serie willen zien.
En dan gespeeld door bitch Kimberly Klaver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |