zo wordt ze natuurlijk ook wel neergezet, bij die eerste keuring en bij dat nieuws over hun haar werd zij bijv. overgeslagen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:01 schreef conleche het volgende:
Ik vind Tessa hilarisch!!![]()
En die Lianne is ingehuurd als actrice om zo gemeen mogelijk te zijn, volgens mij. Wel mooi vind ik 'r. maar wat een bitch.
Idd!! Verschrikkelijk!!!quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
DIE HAREN VAN BIANCA?!?!!?!?
MIJN god wat een afschuwelijk kapsel. Dat is de verpersoonlijking van het pittige rode korte koppie
Beppen? Da's echt iets wat tante Bep zou zeggen.quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik maak later wel een mooie OP maar hier kunnen we verder beppen
quote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Kaasstengel het volgende:
yay!! je kunt een bon van c&a van 400 euro winnen!!
Ik vind Justine juist heel lelijk, met die dicht bij elkaar staande oogjes!quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Kaasstengel het volgende:
Wow, Lianne!!
En justine!!!, Justine is echt m'n favoriet!!
Daarom zei ik het ookquote:Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Beppen? Da's echt iets wat tante Bep zou zeggen.
Jaja lach maar, maar 400 euro bij de C&A is dus wel een hele kledingkast vol, kun je net zo blij op en neer springen als onze modellenquote:Op maandag 21 september 2009 21:10 schreef Kaasstengel het volgende:
yay!! je kunt een bon van c&a van 400 euro winnen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |