Nooit weg geweestquote:
Dat zat er inquote:
kan je mijn icoontje er dan ook inplakken? weet niet hoe dat moetquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zat er in
Ik ga mezelf ook weer eens in de OP plakken
Daar waag ik me niet aanquote:Op maandag 21 september 2009 20:30 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kan je mijn icoontje er dan ook inplakken? weet niet hoe dat moet
same over herequote:
Geert for president!quote:Op maandag 21 september 2009 20:34 schreef Bootje84 het volgende:
Theeveepee..
Trouwens weer prachtig hoe onze "kansenjongeren" in Amsterdam en Rotterdam tijdens suikerfeest nog even laten zien hoe goed ze kunnen rellen..
Mwah, dat wil ik niet insinueren, maar dit is wel koren op de molen van Geert...quote:
Mijn ex (voor L.no) ligt waarschijnlijk nu te soppen op bed, kijkend naar PotC...quote:
Deze ex ook.quote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ex (voor L.no) ligt waarschijnlijk nu te soppen op bed, kijkend naar PotC...
Terecht.. weet je wat voor pokkewerk 't was om die OP weer mooi te krijgenquote:
Wat is daar nou moeilijk aan? Ik snap het echt nietquote:Op maandag 21 september 2009 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Terecht.. weet je wat voor pokkewerk 't was om die OP weer mooi te krijgen.
Nou, ik wél.
Hell no, Jack is het tofste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nou, het is niet moeilijk maar het is gewoon kút. In de OP staat alles achter elkaar. icoonlinkerrand-icoon-zwart-icoon-zwart-icoon-zwart-[etc]-icoonrechterrand. En dat dan een aantal rijen hè. Dan moet je uit gaan zoeken welke van de iconen nog mogen blijven en welke weg kunnen. Tussen die brei van linkjes dus.quote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is daar nou moeilijk aan? Ik snap het echt niet
Inderdaad. Ik vind het zo goed gedaan allemaal. Ik heb ook stukjes gezien hoe het gemaakt wordt enzo. I love it.quote:
Gaat alles nog goed?quote:L
quote:Op maandag 21 september 2009 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het zo goed gedaan allemaal. Ik heb ook stukjes gezien hoe het gemaakt wordt enzo. I love it.
[..]
Gaat alles nog goed?
ai.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 21 september 2009 22:02 schreef Milou__ het volgende:
Weltrusten en alvast tvp voor morgen.
Nóg een uur?quote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
Volgens Filmtotaal eindigtdtd ie om 23:25
quote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef L.no het volgende:
Ik ga in bed liggen naar de piraten kijken. Buhbye
alvast weltrustenquote:Op maandag 21 september 2009 22:26 schreef L.no het volgende:
Ik ga in bed liggen naar de piraten kijken. Buhbye
quote:
Nog veertig minuten. Ik had beter de DVD op kunnen zetten. Had ik al naar bed kunnen gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef L.no het volgende:
Volgens Filmtotaal eindigtdtd ie om 23:25
Er komt nu toch weer een nieuw deel?quote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer zenden ze At World's End uit?
Volgende week maandag.quote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer zenden ze At World's End uit?
volgend jaar of in 2011 komt die.quote:Op maandag 21 september 2009 23:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er komt nu toch weer een nieuw deel?
quote:
Sterker nog, ik heb 1 en 2 al. Ja, in 720pquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij kan je alle 3 de delen prima downloaden in 720p formaat, dus wat let je
Nicequote:Op dinsdag 22 september 2009 00:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb 1 en 2 al. Ja, in 720p.
Joah, had ik ook bij LOTR.. na 2.5 uur is 't lastig om je concentratie er bij te houden. Gelukkig deden ze bij ons 2 keer een pauze inlassen. Maar er zijn nog zó veel films die ik wil zienquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice
Maar die films duren ook zo langVolgens mij duurde deel 3, 3 uur ofzo en dan bij Pathé zonder pauze, dat trek ik echt slecht
Mja en dan van die mensen met LOTR marathons, hoe houden ze het volquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, had ik ook bij LOTR.. na 2.5 uur is 't lastig om je concentratie er bij te houden. Gelukkig deden ze bij ons 2 keer een pauze inlassen. Maar er zijn nog zó veel films die ik wil zien.
Die spelen vals, die hebben ze al een keer gezien en dan is 't makkelijkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja en dan van die mensen met LOTR marathons, hoe houden ze het vol
Ik wil ook weer gewoon schoolquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:11 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben onderweg naar school. Gelukkig het hele jaar geen stage voor mij
Schoolquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:11 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben onderweg naar school. Gelukkig het hele jaar geen stage voor mij
Uhu, afstudeerstage ga ik toch echt alleen nemen als het me 100% aanspreekt, zowel bedrijf als werkzaamheden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:32 schreef Puala het volgende:
Volgens mij heeft elke student dat probleem van je AMDB
Dat dacht ik over deze stage ook.. maar dat lukt niet echt hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uhu, afstudeerstage ga ik toch echt alleen nemen als het me 100% aanspreekt, zowel bedrijf als werkzaamheden.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik ken ook mensen die maar 10 weken stage hebben :p
Ik ga in ieder geval heel erg m'n best doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dacht ik over deze stage ook.. maar dat lukt niet echt hoor
Wat vind je leuk om te doen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval heel erg m'n best doen
Vanochtend lag ik nog op bedquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:19 schreef AMDB het volgende:
Vanochtend hadden ze het over koffiebonen bij How it's made
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Milou__ het volgende:
Mijn lessen beginnen. Dus fijne dag allemaal
Succesquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:41 schreef Milou__ het volgende:
Mijn lessen beginnen. Dus fijne dag allemaal
Klinkt wel leuk. Wat doe je nu?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil waarschijnlijk iets met festivals doen, buitenfestivals that is.
hey!! waar blijven de medelevende berichten!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:33 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb mijn enkel pijn gedaan gister met tennis
Ik was nog bezig met wakker worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey!! waar blijven de medelevende berichten!
Iets heel andersquote:
pff.. wakker worden doe je maar in je eigen tijd!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met wakker worden.![]()
Sterkte.
Waarom doe je je enkel pijn?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik voel me toch ziek, dus ik ga toch weer zo slapen na mijn ontbijt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. wakker worden doe je maar in je eigen tijd!
en dankjewel!![]()
Ik overleef het vast wel
ja.. omdat ik me verstapte gister met tennisquote:
he bah.. jij beterschap dan maar!quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik voel me toch ziek, dus ik ga toch weer zo slapen na mijn ontbijt.![]()
Kan je nog goed lopen?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. omdat ik me verstapte gister met tennis
[..]
he bah.. jij beterschap dan maar!
Jawel.. alleen doet het pijn als ik mijn enkel buig en op een of andere manier blijf je dat doen als je weet dat dat pijn doet
Heb je je enkel wel gekoeld?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. omdat ik me verstapte gister met tennis
[..]
he bah.. jij beterschap dan maar!
Jawel.. alleen doet het pijn als ik mijn enkel buig en op een of andere manier blijf je dat doen als je weet dat dat pijn doet
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Iets heel andersIk had ook eigenlijk m'n stage een half jaar later geplanned, om in het hoogseizoen uit te komen, was helemaal geregeld enzo, en toen 2 dagen voor m'n vakantie moest ik toch ineens op stage.
Kutschool
En ik dan met mn kniequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:
doe ik niet. Ik wilde gewoon medelevenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan moet je je ook niet aanstellen
Zaterdag naar de fysio, ga je mee?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaaaah![]()
[..]
doe ik niet. Ik wilde gewoon medeleven
Nee, ik wil mee. Ik moest sowieso daar naartoe gaan van mijn huisarts.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zaterdag naar de fysio, ga je mee?
neuh.. ik ga leuke dingen doen dit weekendquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zaterdag naar de fysio, ga je mee?
Grmblquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. ik ga leuke dingen doen dit weekend
Het is iig wel in Limburg, dus wel bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, ik wil mee. Ik moest sowieso daar naartoe gaan van mijn huisarts.
Dat gevoel had ik ook vanochtendquote:
Ik ben d'r al sinds kwart voor 7 uit, maar kan nog steeds niet zeggen dat ik wakker benquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook vanochtendLag veel te lekker te slapen
We have a date.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is iig wel in Limburg, dus wel bij jou in de buurt
6 uur hierquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben d'r al sinds kwart voor 7 uit, maar kan nog steeds niet zeggen dat ik wakker ben
Mijn wekker ging om half 8quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben d'r al sinds kwart voor 7 uit, maar kan nog steeds niet zeggen dat ik wakker ben
Onmenselijk!quote:
nou.. voor je lol naar Limburg! Het zou mijn dag verpestenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Grmbl
Ik ga ook wel leuke dingen doen maar dit komt ff tussendoor. Is wel een uur rijden naar Limburg maar hopelijk wel de moeite waard..
Met een verrotte knie rondlopen ook, dus hopelijk ga ik niet voor niksquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. voor je lol naar Limburg! Het zou mijn dag verpesten
Maar jij bent dan ook weer eerder weg en bent vrijdag zeker weer een halve dag vrijquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Toen was ik al op mijn stage aanwezig
Moeder zegt meteen zonder na te denken dat ik niet kan gaan en mijn vader nog niet gesproken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:23 schreef jna het volgende:
L.no. Wat vonden je ouders van je gewonnen cruise?
Op vrijdag zit ik 9 uur hier op het gemeentehuis hoor. Ben op woensdag de hele dag vrij, maar daar staat tegenover dat ik 4x9 uur maak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook weer eerder weg en bent vrijdag zeker weer een halve dag vrij![]()
Volgens mij heb jij aardig strenge ouders als ik de verhalen zo hoor. Ben je al 18 ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Moeder zegt meteen zonder na te denken dat ik niet kan gaan en mijn vader nog niet gesproken.
Dat zou wel heel jammer zijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Moeder zegt meteen zonder na te denken dat ik niet kan gaan en mijn vader nog niet gesproken.
Hmja, ze zijn best beschermend. Ik word 18 in eind oktober.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij aardig strenge ouders als ik de verhalen zo hoor. Ben je al 18 ?
Veel had ik niet verwacht eigenlijk.quote:
Dan maar verkopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ze zijn best beschermend. Ik word 18 in eind oktober.
[..]
Veel had ik niet verwacht eigenlijk.
Hap hapquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Op vrijdag zit ik 9 uur hier op het gemeentehuis hoor. Ben op woensdag de hele dag vrij, maar daar staat tegenover dat ik 4x9 uur maak.
Ik had je ergens echt ouder geschatquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ze zijn best beschermend. Ik word 18 in eind oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Met een goede vriendin samen zal ook wel geen optie zijn he?quote:[..]
Veel had ik niet verwacht eigenlijk.
Verkopen kan ook leuk zijn, vang je er nog een mooi centje voor ook![]()
quote:
Moet iets om de ochtend door te komenquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je ergens echt ouder geschat
Dat zeggen ze vaker ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scholieren kunnen heul geen 78 euro ophoesten.quote:Dat kan ik me ook wel weer voorstellen. Met een goede vriendin samen zal ook wel geen optie zijn he?
Verkopen kan ook leuk zijn, vang je er nog een mooi centje voor ook![]()
Ik kan het wel navragen though."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Slaapsequote:Op dinsdag 22 september 2009 09:34 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Eerst ff checken of ik op een of andere manier mijn ouders kan overhalen.
Maargoed, ik ga nu naar bed..
Geeft niets toch?quote:
Navragen kan altijdquote:[..]
Scholieren kunnen heul geen 78 euro ophoesten.![]()
Ik kan het wel navragen though.
Heb je msn open staan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet iets om de ochtend door te komen
Niet alle scholieren zijn arm...quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zeggen ze vaker ja.![]()
![]()
[..]
Scholieren kunnen ik kan heul geen 78 euro ophoesten.![]()
Ik kan het wel navragen though.
Nope, is hier ook niet bepaald toegestaan en staat ook niet op de serverquote:
Ik heb het er gewoon zelf op geinstalleerd. Dan moeten ze maar werk regelen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nope, is hier ook niet bepaald toegestaan en staat ook niet op de serverDenk ook niet dat ze heel blij zijn als ze me zien fokken maar ze hebben er nog niks over gezegd
Heb hier gelukkig nog wel wat privacy
Daar zullen ze hier niet echt blij mee zijn..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het er gewoon zelf op geinstalleerd. Dan moeten ze maar werk regelen hoor
9/10 keer staat het zinloos aan of gaat het over school/technische zaken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar zullen ze hier niet echt blij mee zijn..
Maar ik heb ook wel zat te doen dusja.. Ze doen hier gelukkig niet moeilijk over bellen en smsenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
9/10 keer staat het zinloos aan of gaat het over school/technische zaken.
Dat gebeurt hier dan weer niet zo veel..quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel zat te doen dusja.. Ze doen hier gelukkig niet moeilijk over bellen en smsenAl is dat niet goed voor mijn sms tegoed
Mja, msnen kost geen geldquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier dan weer niet zo veel..
Fokken gelukkig ook nietquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fokken gelukkig ook nietLijkt wel msn zo
Geef het dan gewoon aan mijquote:
Dan ben je rijk denk ik (dat moet bijna wel)quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef jna het volgende:
Hoeveel keer je inzet krijg je als Oss wint?
De keer dat hij inviel voor Vitesse ging het redelijk. Was wel een korte periode geloof ik. In de voorbereiding heeft hij ontzettend veel laten zien, maar hij krijgt gewoon weinig/geen kansen nog van Bos. In de jeugd speelt hij wel, maar ik volg dat eerlijk gezegd niet zo.quote:
quote:
De Vitessefans staan nogal apart tegenover de KNVB beker, dus ik gok dat het ongeveer 50/50 zal zijn hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben je rijk denk ik (dat moet bijna wel)
Als FC Oss wint dan..... (bedenk nog wel iets)quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]dat weiger ik
[..]
De Vitessefans staan nogal apart tegenover de KNVB beker, dus ik gok dat het ongeveer 50/50 zal zijn hoor
Ik ben geen krentquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als FC Oss wint dan..... (bedenk nog wel iets)
Dat zie ik dus echt niet gebeuren..
Wat ben je trouwens een krent!Ik ben een goede investering hoor
Waarom gooi je dan 5 euro weg?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben geen krentIk heb gewoon de laatste tijd nogal grote uitgaven gedaan
quote:
quote:
Maar toch alleen als je kans maakt?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, gokje op zijn tijd is niet mis
King size?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:16 schreef Puala het volgende:
gisteravond mijn nieuwe bed opgehaald
Lekker, ik heb een 140 x 200. Is het ook wel mee te doen. Als ik later groot en rijk ben koop ik er 1 van minstens 220 langquote:
Zodra je een 2-persoons bed hebt wil je echt niet meer in een 1-persoons slapen, is heel erg wennen iigquote:
Ik slaap toch welquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zodra je een 2-persoons bed hebt wil je echt niet meer in een 1-persoons slapen, is heel erg wennen iig
Heb wel eens in 2 persoonsbed geslapen. Alleen was dat een gelbed en lag er toen iemand naast mequote:Op dinsdag 22 september 2009 10:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar je komt er nog wel achter
Wil ik ookquote:
Ik wil ook zo'n grote deken nuquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lekker, ik heb een 140 x 200. Is het ook wel mee te doen. Als ik later groot en rijk ben koop ik er 1 van minstens 220 langWel een deken van 240 x 220
Dat is wel fijn als je er met z'n 2-en ligt
Je hebt toch een vriendinquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ik moet mijn lul toch ergens kwijt als ik slaap
quote:
Argh, nu krijg ik helemaal zin om z'n muziek te luisteren, maar heb 'm volgens mij niet op m'n mp3 speler staanquote:
Jimi Hendrix moet standaard op iedere mp3 speler staan. Net zoals Bob Marley en Michael Jacksonquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Argh, nu krijg ik helemaal zin om z'n muziek te luisteren, maar heb 'm volgens mij niet op m'n mp3 speler staan
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Jimi Hendrix moet standaard op iedere mp3 speler staan. Net zoals Bob Marley en Michael Jackson
quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net, met een perforator gaatjes in papier gemaakt, de 2 rondjes gepakt, en aan elkaar geniet![]()
Stage
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
Jimi Hendrix moet standaard op iedere mp3 speler staan. Net zoals Bob Marley en Michael Jackson
Ja, heb nu last van een nietarmquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
En nu ben je aan het uitrusten?
Ik zeg, 1 week totale rust!quote:
Ik zag pas een foto van een bandje met een leuke vrouwelijke bassist. Volgens mij kwamen ze uit Groningen ofzoquote:
genoeg leuk onderwerpen, maar die muziekdiscussie is zo zinloos. De een vindt dit, de ander vindt dat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Verzin eens een leuker onderwerp dan
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
genoeg leuk onderwerpen, maar die muziekdiscussie is zo zinloos. De een vindt dit, de ander vindt dat.
Ja maar ik heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
genoeg leuk onderwerpen, maar die muziekdiscussie is zo zinloos. De een vindt dit, de ander vindt dat.
Nee niet echtquote:
5 minuten is niks joh. Heb je zo volquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee niet echt
Zostraks nederlands gehad.. Ik mag een presentatie gaan houden van 5 minuten. jeuj![]()
Ik doe het over de popularieit van damesvoetbal in Nederland en wat de KNVB daar aan doet
Weet ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:14 schreef jna het volgende:
[..]
5 minuten is niks joh. Heb je zo vol
ik dacht dat je het over Roda zou doenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee niet echt
Zostraks nederlands gehad.. Ik mag een presentatie gaan houden van 5 minuten. jeuj![]()
Ik doe het over de popularieit van damesvoetbal in Nederland en wat de KNVB daar aan doet
Roda heeft geen vrouwenteam meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:15 schreef jna het volgende:
[..]
ik dacht dat je het over Roda zou doen
Op vrouwen zitten kan welquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Roda heeft geen vrouwenteam meerDaar kun je toch niet op zitten!
Ja het heet officeel Project- en onderzoeksvaardigheid. Maar het lijkt erg op Nederlandsquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Oh en waarom heb je Nederlands op een HBO?
edit: nu ik er over nadenk, mogen ze mijn klasgenoten ook wel weer eens leren![]()
Ik had in het eerste jaar ook een vak wat ons leerde presenteren en brieven schrijven. Ook een soort Nederlands dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Oh en waarom heb je Nederlands op een HBO?
edit: nu ik er over nadenk, mogen ze mijn klasgenoten ook wel weer eens leren![]()
Bij ons is het verplichtquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:25 schreef AMDB het volgende:
Ja ik heb ze ook gehad, herinner ik me net. Dat soort lessen kwam ik bijna nooit eigenlijk.
Eigenlijk ook wel terecht. Ik was ook heel erg slecht in spelling e.d. toen ik van de middelbare school kwam. Op de universiteit toen een toets gehad die verplicht was en die je moest halen. Toen moest ik ineens wel. En nu begrijp ik helemaal goed dat het gewoon noodzakelijk is om zoveel mogelijk foutloos Nederlands te kunnen gebruiken. Van mij mogen ze overal een verplichte instaptoets invoeren. Die gehaald MOET worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:27 schreef jna het volgende:
Volgens mij zijn er nu zelfs echt lessen Nederlands voor de eerstejaars bij mij. Zie regelmatig whiteboards in lokalen waar de grammatica regels op staan
Dat is nu ook. Ik moet een spellingstoets voldoende afsluiten anders mag ik niet over.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel terecht. Ik was ook heel erg slecht in spelling e.d. toen ik van de middelbare school kwam. Op de universiteit toen een toets gehad die verplicht was en die je moest halen. Toen moest ik ineens wel. En nu begrijp ik helemaal goed dat het gewoon noodzakelijk is om zoveel mogelijk foutloos Nederlands te kunnen gebruiken. Van mij mogen ze overal een verplichte instaptoets invoeren. Die gehaald MOET worden.
En bij de masterfase voor Engelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel terecht. Ik was ook heel erg slecht in spelling e.d. toen ik van de middelbare school kwam. Op de universiteit toen een toets gehad die verplicht was en die je moest halen. Toen moest ik ineens wel. En nu begrijp ik helemaal goed dat het gewoon noodzakelijk is om zoveel mogelijk foutloos Nederlands te kunnen gebruiken. Van mij mogen ze overal een verplichte instaptoets invoeren. Die gehaald MOET worden.
* DJRex89 meldt zichquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:11 schreef jna het volgende:
Er toeterde hier toch iemand op een instrument ?
Wij hadden in het 1e jaar ook zo'n test. Als ej die haalde kreeg je vrijstelling en anders gewoon de regeltjes opnieuw leren.. Als je ziet hoeveel mensen het niet halen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:29 schreef AMDB het volgende:
[..]
Engels zou ik niet halen denk ik. Engelse grammatica- en spellingregels heb ik me nooit echt in verdiept. Al kan ik mezelf mondeling toch wel heel erg goed redden in het Engels.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En bij de masterfase voor EngelsAls ik sommige mensen Engels hoor praten en zie schrijven word ik echt een beetje verdrietig, zoooo slecht
Bariton/Euphonium. Zit bij een fanfare en een dweilkapelquote:
dankjequote:
ook waar!quote:
5 minuten! krap zatquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee niet echt
Mja, maar je kan je niet veroorloven Engels niet goed onder de knie te hebben bij een master denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Engels zou ik niet halen denk ik. Engelse grammatica- en spellingregels heb ik me nooit echt in verdiept. Al kan ik mezelf mondeling toch wel heel erg goed redden in het Engels.
Zal er in de nabije toekomst vast nog wel extra moeite in moeten stekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar je kan je niet veroorloven Engels niet goed onder de knie te hebben bij een master denk ikDaar is alles Engels, en papers die rammelen van de spelfouten leest denk ik niemand...
Ik wil er nog wel één doen denk ik, maar er is maar één in Nederland die me heel interessant lijkt en aansluit op mijn studie, en volgens mij kent die geen pre-master traject. Dat zou dus betekenen dat ik weer bij een bachelor moet beginnen. Daar heb ik weinig zin in, en geen geld voor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef DjRex89 het volgende:
Daarom ga ik onder andere ook geen master doen
Welke dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel één doen denk ik, maar er is maar één in Nederland die me heel interessant lijkt en aansluit op mijn studie, en volgens mij kent die geen pre-master traject. Dat zou dus betekenen dat ik weer bij een bachelor moet beginnen. Daar heb ik weinig zin in, en geen geld voor.
Heet de Master TIquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik zou misschien nog master Technische Informatica kunnen doen. Maar blijkbaar heeft dat weinig toegevoegde waarde en is de HBO-opleiding veel nuttiger.. Dus dat gaat m waarschijnlijk niet worden.
omdat ik een pagina miste? Dat lijkt me toch wat overdreven!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:42 schreef DjRex89 het volgende:
Daarom ga ik onder andere ook geen master doen
http://www.vu.nl/en/progr(...)nomics-msc/index.aspquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Welke dan?
Ik zou misschien nog master Technische Informatica kunnen doen. Maar blijkbaar heeft dat weinig toegevoegde waarde en is de HBO-opleiding veel nuttiger.. Dus dat gaat m waarschijnlijk niet worden.
Ja of Embedded Systems oid. Komt op hetzelfde neer.. Ik ben nu 3e jaars TI-studentquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heet de Master TIWat doe je precies voor studie nu dan?
Jouw kleine missers hebben ingrijpende gevolgen voor de rest van de mensheid. Realiseer je dat, volgende keer dat je een pagina mist...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat ik een pagina miste? Dat lijkt me toch wat overdreven!
Ah HBOquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja of Embedded Systems oid. Komt op hetzelfde neer.. Ik ben nu 3e jaars TI-studentHBO dus.
ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
Heb ik als enige nooit zo'n test gehad?Dat leek me wel lachen...
tering!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jouw kleine missers hebben ingrijpende gevolgen voor de rest van de mensheid. Realiseer je dat, volgende keer dat je een pagina mist...
echt niet!quote:
quote:
Kom we gaan klagenquote:
Nee, er zitten bij ons (van de 5 3e jaars studenten) 2 mensen met een VWO-diploma bij. Puur omdat TI/Embedded Systems op de uni zo theoretisch is en de HBO-opleiding net zoveel waard is..quote:
Ik baal er gewoon bjina van dat ik geen herkansingen open heb staan deze periode. Dan kon ik lekker met een goed excuus naar schoolquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef Puala het volgende:
ik heb voor elkaar dat ik vooruit mag werken tijdens mijn stage aan schoolMorgen gelijk de boeken halen
![]()
Wie wat waar?quote:
Ik haat hele theoretische studies ook. Ben niet voor niets van uni naar HBO gegaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, er zitten bij ons (van de 5 3e jaars studenten) 2 mensen met een VWO-diploma bij. Puur omdat TI/Embedded Systems op de uni zo theoretisch is en de HBO-opleiding net zoveel waard is..
Klopt, het is ook heel theoretischquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee, er zitten bij ons (van de 5 3e jaars studenten) 2 mensen met een VWO-diploma bij. Puur omdat TI/Embedded Systems op de uni zo theoretisch is en de HBO-opleiding net zoveel waard is..
Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, het is ook heel theoretischDat is met meer HBO/uni studies, dat de uni variant veel theoretischer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |