quote:Op maandag 21 september 2009 17:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou vertel jongen, wat heb je vanochtend op? Een frietje joppie?
Vooral die Hitlergroet inderdaadquote:
ja hij staat ook niet in de archievenquote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutje, laatste twee uur van ZUU gemist.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Treurige TT weer.
Vond hem de 1e keer een beetje tegenvallen, misschien nog maar een keer luisteren dan.quote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuwe album Anouk is trouwens ook knetter-lekker.
ff zoeken dan maarquote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is de Romeinse groet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vooral die Hitlergroet inderdaad.
Was het zo erg dan?quote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kutje, laatste twee uur van ZUU gemist.
Is dat Jesse?quote:Op maandag 21 september 2009 17:40 schreef Breach het volgende:
Bryan Cranston (Breaking Bad) heeft dit jaar de Emmy voor beste acteur gewonnen
Ah, wat jammer nou. Had graag daar nog willen reageren op bijna 80% van die debiele, asociale, tyfus ex-crew. Stelletje kansloze pubers die ik best in hun bek zou willen tuffen.quote:
Ach, ik heb er nog even van genotenquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, wat jammer nou. Had graag daar nog willen reageren op bijna 80% van die debiele, asociale, tyfus ex-crew. Stelletje kansloze pubers die ik best in hun bek zou willen tuffen.
Ik ga naar Munchen verhuizen.quote:
Ave!quote:
Walter White natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is dat Jesse?
[..]
Ah, wat jammer nou. Had graag daar nog willen reageren op bijna 80% van die debiele, asociale, tyfus ex-crew. Stelletje kansloze pubers die ik best in hun bek zou willen tuffen.
En wij hebben dan een volledig gevulde balk op last.fmquote:Op maandag 21 september 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef Daniane het volgende:
Robin ik houd van dat lied dat je gister stuurde.
Ja die is wel lekker hequote:Op maandag 21 september 2009 21:49 schreef Daniane het volgende:
Robin ik houd van dat lied dat je gister stuurde.
Klopt.quote:Op maandag 21 september 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die is wel lekker he, je blijft hem maar luisteren.
quote:Op maandag 21 september 2009 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Jullie maken we wel nieuwsgierig met al die liedjes
ooh bedoel je diequote:
ja die!quote:Op maandag 21 september 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ooh bedoel je die
ik dacht deze
haha
En weg nieuwsgierigheid...quote:
Ok, ik vind die andere ook beter heurquote:Op maandag 21 september 2009 21:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja die!
hahaha.
ja die spoof is ook wel gaaf.maar ik
die andere.
quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 21:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ok, ik vind die andere ook beter heur
quote:
quote:
K3 - Kusjesdag.quote:
quote:
Oh, ik trek het wel hoor, alleen deze niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies.
Totaal niet mijn ding. Geef mij het origineel maar.
Vertel...quote:Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ze was niet fijn
Ik was lam, wou gewoon liggen en gaan, maar dat wou ze nietquote:
En dan is zij niet fijn...quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik was lam, wou gewoon liggen en gaan, maar dat wou ze niet
quote:
PS3!!!quote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
Happel, had jij zelf zo'n Popcorn Hour?
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.quote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
PS3!!!
Heb je gelijk blu-ray en alles.
gamenquote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.
Gamen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.
Dat doe ik nooit eigenlijk. En ik heb al een xbox360 staan. Als die nog niet onder de laag stof bezweken is..quote:
Ja, wireless internet pakt ie.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit eigenlijk. En ik heb al een xbox360 staan. Als die nog niet onder de laag stof bezweken is..
Pakt ie wel wireless internet?
Xbox360 heb je gelijk HD-DVD oh wachtquote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
PS3!!!
Heb je gelijk blu-ray en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb ik. Nog wel een oude versie.quote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
Happel, had jij zelf zo'n Popcorn Hour?
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Nog wel een oude versie.
PS3 en dan gewoon streamen via Tversityquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).
quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
PS3 en dan gewoon streamen via Tversity
Maar Breach, jij arbeider, je hebt toch helemaal geen tijd meer om series te kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).
Bepaalde users verpesten het weer voor de anderequote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 weken ook wel minder (hoop ik) We konden geen eens de 3e helft in
Popcorn, als je niet zo van het gamen bent tenminste, anders PS3.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe dat gaat. Ik heb nu een auto dat scheelt me al een uur per dag. En in principe is er elke dag wel een uurtje extra over. Dus dat omt wel goed hoorquote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Breach, jij arbeider, je hebt toch helemaal geen tijd meer om series te kijken.
PS3 kopen danquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe dat gaat. Ik heb nu een auto dat scheelt me al een uur per dag. En in principe is er elke dag wel een uurtje extra over. Dus dat omt wel goed hoor
Made in Czech Republic.quote:
Kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |