PS3 en dan gewoon streamen via Tversityquote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).
quote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
PS3 en dan gewoon streamen via Tversity
Maar Breach, jij arbeider, je hebt toch helemaal geen tijd meer om series te kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).
Bepaalde users verpesten het weer voor de anderequote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat wordt over 2 weken ook wel minder (hoop ik) We konden geen eens de 3e helft in
Popcorn, als je niet zo van het gamen bent tenminste, anders PS3.quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe dat gaat. Ik heb nu een auto dat scheelt me al een uur per dag. En in principe is er elke dag wel een uurtje extra over. Dus dat omt wel goed hoorquote:Op maandag 21 september 2009 23:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar Breach, jij arbeider, je hebt toch helemaal geen tijd meer om series te kijken.
PS3 kopen danquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach, je weet hoe dat gaat. Ik heb nu een auto dat scheelt me al een uur per dag. En in principe is er elke dag wel een uurtje extra over. Dus dat omt wel goed hoor
Made in Czech Republic.quote:
Kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |