Oh, ik trek het wel hoor, alleen deze niet.quote:Op maandag 21 september 2009 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies.
Totaal niet mijn ding. Geef mij het origineel maar.
Vertel...quote:Op maandag 21 september 2009 10:15 schreef Robinhoo het volgende:
Ze was niet fijn
Ik was lam, wou gewoon liggen en gaan, maar dat wou ze nietquote:
En dan is zij niet fijn...quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik was lam, wou gewoon liggen en gaan, maar dat wou ze niet
quote:
PS3!!!quote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
Happel, had jij zelf zo'n Popcorn Hour?
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.quote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
PS3!!!
Heb je gelijk blu-ray en alles.
gamenquote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.
Gamen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat heeft het nog meer dan blu-ray, want dat doet me niet zoveel nl. Ik ga echt geen blu-rays kopen van 25 euro.
Dat doe ik nooit eigenlijk. En ik heb al een xbox360 staan. Als die nog niet onder de laag stof bezweken is..quote:
Ja, wireless internet pakt ie.quote:Op maandag 21 september 2009 22:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit eigenlijk. En ik heb al een xbox360 staan. Als die nog niet onder de laag stof bezweken is..
Pakt ie wel wireless internet?
Xbox360 heb je gelijk HD-DVD oh wachtquote:Op maandag 21 september 2009 22:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
PS3!!!
Heb je gelijk blu-ray en alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heb ik. Nog wel een oude versie.quote:Op maandag 21 september 2009 22:36 schreef Breach het volgende:
Happel, had jij zelf zo'n Popcorn Hour?
Wat zou jij doen? PS3 (goedkoopste 279 euro) of zo'n popcorn apparaat (189 de goedkope uitvoering).quote:Op maandag 21 september 2009 22:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Nog wel een oude versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |