Gaan we gewoon in Sport babbelen.quote:
Respect daarvoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Den en ik hadden er geen zin meer in als een mod zo eenvoudig aan de kant wordt gezet.
Ik had ook niet anders van jullie verwacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Den en ik hadden er geen zin meer in als een mod zo eenvoudig aan de kant wordt gezet.
Voor mij naast STA ook 't enige subforum waar ik rondliep, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef Luco het volgende:
Ook wel mooi dat er in STA over VBL gebabbeld wordt, alsof dit het broeinest was
Hij noemde mij autist, maar dat is voor mij geen reden om actie te ondernemen. Het betreft namelijk een ongefundeerde mening, meer niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb hem ergens iets met 'kneus' zien zeggen. Het zal toch niet he?
Ik geef je het voordeel van de twijfel en ga er vanuit dat je níet sarcastisch doet?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer zeg. Geen idee wat hij misdaan had dit keer
Hoho! Dat kan niet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef nietzman het volgende:
Wat een legendarische knuppelhouding weer..
Ik ben slechts af en toe sarcastisch en dat ik er niet op reageerde bewijst imo toch wel dat zo'n opmerking gewoon nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik geef je het voordeel van de twijfel en ga er vanuit dat je níet sarcastisch bent?
Zit er dik in dat dat de opmerking is. Danny heeft 't niet zo op Nietz geloof ik.quote:
Omdat aardbeiquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zie ik niks in het banmeldtopic
Volgens mij houden ze dat topic niet meer bij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zie ik niks in het banmeldtopic
Je bent wel het type verrader en kontlikker eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben slechts af en toe sarcastisch en dat ik er niet op reageerde bewijst imo toch wel dat zo'n opmerking gewoon nergens op sloeg.
Ja, waar wás je in het begin?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Slork het volgende:
Dat zou me bijna niet eens verbazen!
In het vervolg ga ik wel gewoon echt meerellen, dan slaat het nog ergens op.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef MaxMark het volgende:
Respect voor Prosac en den 14.gif
Gewoon, werk en desinteresse. Doe ik me daar éen halve duiyt in het zakje en de katten zijn aan het dansen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef MaxMark het volgende:
Ja, waar wás je in het begin?
Dat valt echt mee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent wel het type verrader en kontlikker eerlijk gezegd.
Je hoort het bijna gewoon hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/58651/1
Ik vind het wel een beetje sneu voor murp.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/58651/1
Zal ik een FB-topic voor je openen om te vragen waarom je geband bent? En of ze je niet aan de krokodillen willen voeren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Slork het volgende:
Iets zegt me dat zij niet allemaal een ban hebben..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zal ik een FB-topic voor je openen om te vragen waarom je geband bent? En of ze je niet aan de krokodillen willen voeren?
quote:Ik sluit me hier bij aan. Ben bijzonder benieuwd naar de beredenering achter deze verbanning. Als het enkel is gebaseerd op de bovenstaande quote kan ik hier helaas weinig begrip voor opbrengen. Een persoonlijke vete mag mijn inziens niet op deze manier worden aangepakt.
Wie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef JH87 het volgende:
Heb ook meteen een PM binnen van iemand anders die ook zonder opgaaf van reden eruit gedonderd is.
"bla bla bans worden niet besproken op het forum bla bla". Daarbij, op dit moment wordt álles gesloten, lijkt het. Die van jou is gewoon een van de vele, ze kijken er niet eens meer naarquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef JH87 het volgende:
Slaat toch nergens op eigenlijk. Ik scheld niet, ik stel een vraag. Topic wordt gewoon gesloten zonder enige opgaaf van reden.
reactie niet terug te vinden in dat topicquote:
Ik gok dat hij te laat was met submitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
reactie niet terug te vinden in dat topic
Ik begin er niet eens aanquote:
Max bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Slork het volgende:
Dat je er nog niet afligt joh!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok dat hij te laat was met submitten.
Ja idem. Maar dat ziet er toch kut uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Dat denk ik.. binnen 1 minuut na het posten van mijn "afscheidsbrief" had ik in elk geval geen rechten meer.
En 10 minuten geleden kreeg ik een uitnodiging voor een nieuw vbl forum.![]()
Ik net ook. Maar da's me toch allemaal iets te verwarrend, ik wacht maar gewoon even af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Dat denk ik.. binnen 1 minuut na het posten van mijn "afscheidsbrief" had ik in elk geval geen rechten meer.
En 10 minuten geleden kreeg ik een uitnodiging voor een nieuw vbl forum.![]()
Ik mag blijkbaar niet hotlinkenquote:
Dan nog liever een leven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef MaxMark het volgende:
Als iemand nou even moeite doet voor een 'normaal' forum, dan zit iedereen daar liever dan dit gedrocht
En dan die Het_Hupt rel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef JH87 het volgende:
Ik snap alleen nog niets van die golfer-rel. Dat is volledig langs me heen gegaan geloof ik.
Vraagt om een FB-topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
Den en ik hebben nog niet eens een afscheids MED.
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
Den en ik hebben nog niet eens een afscheids MED.
In al die hectiek hebben ze geen tijd om notes bij te schrijvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef JH87 het volgende:
Nee, we doen toch niets verkeerd? Ik heb er zelfs geen note bijgekregen. Staat nog steeds op 1.
Matigheid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef JH87 het volgende:
Nee, we doen toch niets verkeerd? Ik heb er zelfs geen note bijgekregen. Staat nog steeds op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |