Je bent wel het type verrader en kontlikker eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben slechts af en toe sarcastisch en dat ik er niet op reageerde bewijst imo toch wel dat zo'n opmerking gewoon nergens op sloeg.
Ja, waar wás je in het begin?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Slork het volgende:
Dat zou me bijna niet eens verbazen!
In het vervolg ga ik wel gewoon echt meerellen, dan slaat het nog ergens op.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:42 schreef MaxMark het volgende:
Respect voor Prosac en den 14.gif
Gewoon, werk en desinteresse. Doe ik me daar éen halve duiyt in het zakje en de katten zijn aan het dansen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:07 schreef MaxMark het volgende:
Ja, waar wás je in het begin?
Dat valt echt mee hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent wel het type verrader en kontlikker eerlijk gezegd.
Je hoort het bijna gewoon hequote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/58651/1
Ik vind het wel een beetje sneu voor murp.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/58651/1
Zal ik een FB-topic voor je openen om te vragen waarom je geband bent? En of ze je niet aan de krokodillen willen voeren?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:15 schreef Slork het volgende:
Iets zegt me dat zij niet allemaal een ban hebben..
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zal ik een FB-topic voor je openen om te vragen waarom je geband bent? En of ze je niet aan de krokodillen willen voeren?
quote:Ik sluit me hier bij aan. Ben bijzonder benieuwd naar de beredenering achter deze verbanning. Als het enkel is gebaseerd op de bovenstaande quote kan ik hier helaas weinig begrip voor opbrengen. Een persoonlijke vete mag mijn inziens niet op deze manier worden aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |