Wie?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:26 schreef JH87 het volgende:
Heb ook meteen een PM binnen van iemand anders die ook zonder opgaaf van reden eruit gedonderd is.
"bla bla bans worden niet besproken op het forum bla bla". Daarbij, op dit moment wordt álles gesloten, lijkt het. Die van jou is gewoon een van de vele, ze kijken er niet eens meer naarquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:27 schreef JH87 het volgende:
Slaat toch nergens op eigenlijk. Ik scheld niet, ik stel een vraag. Topic wordt gewoon gesloten zonder enige opgaaf van reden.
reactie niet terug te vinden in dat topicquote:
Ik gok dat hij te laat was met submitten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
reactie niet terug te vinden in dat topic
Ik begin er niet eens aanquote:
Max bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef Slork het volgende:
Dat je er nog niet afligt joh!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok dat hij te laat was met submitten.
Ja idem. Maar dat ziet er toch kut uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Dat denk ik.. binnen 1 minuut na het posten van mijn "afscheidsbrief" had ik in elk geval geen rechten meer.
En 10 minuten geleden kreeg ik een uitnodiging voor een nieuw vbl forum.![]()
Ik net ook. Maar da's me toch allemaal iets te verwarrend, ik wacht maar gewoon even af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Dat denk ik.. binnen 1 minuut na het posten van mijn "afscheidsbrief" had ik in elk geval geen rechten meer.
En 10 minuten geleden kreeg ik een uitnodiging voor een nieuw vbl forum.![]()
Ik mag blijkbaar niet hotlinkenquote:
Dan nog liever een leven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:52 schreef MaxMark het volgende:
Als iemand nou even moeite doet voor een 'normaal' forum, dan zit iedereen daar liever dan dit gedrocht
En dan die Het_Hupt rel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:56 schreef JH87 het volgende:
Ik snap alleen nog niets van die golfer-rel. Dat is volledig langs me heen gegaan geloof ik.
Vraagt om een FB-topic.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
Den en ik hebben nog niet eens een afscheids MED.
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:16 schreef Prosac het volgende:
Den en ik hebben nog niet eens een afscheids MED.
In al die hectiek hebben ze geen tijd om notes bij te schrijvenquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef JH87 het volgende:
Nee, we doen toch niets verkeerd? Ik heb er zelfs geen note bijgekregen. Staat nog steeds op 1.
Matigheid.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef JH87 het volgende:
Nee, we doen toch niets verkeerd? Ik heb er zelfs geen note bijgekregen. Staat nog steeds op 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |