Nu.nlquote:Auto rijdt benzinestation A27 binnen
Uitgegeven: 21 september 2009 16:55
Laatst gewijzigd: 21 september 2009 16:55
GORINCHEM - Een auto is maandagmiddag een benzinestation langs de A27 tussen Gorinchem en Meerkerk binnengereden. Daarbij zijn meerdere gewonden gevallen.
© ANPDat heeft de politie maandag gemeld. Het incident gebeurde aan de kant van de rijbaan richting Breda. Nadere gegevens ontbreken nog.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik rijd ook wel eens een tankstation binnen. Hoe moet je anders tanken?
quote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
Het is net gebeurd bijdehandje...
[..]
Nu.nl
Mijn mening is dat dat niet zomaar moet kunnen, dat auto's vandaag de dag tankstations binnenrijden. Zo goed?
Ik stop altijd gewoon bij de pomp, gooi de tank vol en LOOP vervolgens het tankstation binnen. Ik dacht dat dat de gangbare methode was?quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik rijd ook wel eens een tankstation binnen. Hoe moet je anders tanken?
Misschien maakt hij gebruik van drive-in tankstations.quote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik stop altijd gewoon bij de pomp, gooi de tank vol en LOOP vervolgens het tankstation binnen. Ik dacht dat dat de gangbare methode was?
Hangt er vanaf wat je definitie van een tankstation is, maar volgens mij hoort de overkapping met pompen daar ook bij.quote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik stop altijd gewoon bij de pomp, gooi de tank vol en LOOP vervolgens het tankstation binnen. Ik dacht dat dat de gangbare methode was?
Staan er dan tanks in de winkel bij het tankstation? Dat is de winkel/kasa, etcquote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Het is mogelijk, dus waarom zou je het niet proberen.. het is al 's eerder met een winkel gebeurd. Niet dat het tankstation en de auto daartegen bestand zijn, maar toch. Even testen kan nooit kwaad, alleen jammer dat het geld kost om de hele zaak te repareren.quote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu.nl
Mijn mening is dat dat niet zomaar moet kunnen, dat auto's vandaag de dag tankstations binnenrijden. Zo goed?
zo te zien aan melding ook brand ontstaan.quote:16:52:24 21-09-09 GROUP-1 Prio 1 COH99 HA183 VC096 IM195 OD490 HV:Aanrijding letsel (beknelling: ja) (naderbericht: middelbrand) (FASE: grip 1) TANKSTATION ESSO PKP BST A27 L - SCHEIWIJK HOOGBLOKLAND
GRIP 1 1403003 BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (Lichtkrant GMC)
GRIP 1 1403064 BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (OvD Drechtsteden Zuid)
GRIP 1 1403095 BRW Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid (HOvD Prio 1)
GRIP 1 1403098 BRW Zuid Holland Zuid (COPI - Commando Plaats Incident)
GRIP 1 1403590 BRW Dordrecht (Kazerne ploeg Beroeps)
GRIP 1 1403957 BRW Binnenmaas ('s-Gravendeel) (VC 096)
quote:A27 Utrecht - Breda
tussen knp. Everdingen en knp. Gorinchem
14 km stilstaand verkeer (vertraging: meer dan 20 min) door een ongeval
tussen Noordeloos en knp. Gorinchem
wegafsluiting in verband met een ongeval
Niet te veel pottenkijkers willen ze hebben. "Move on, nothing to see here!"quote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo te zien aan melding ook brand ontstaan.
snelweg is totaal afgesloten volgens VID.nl
[..]
Wat is het alternatief?quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef Jarno het volgende:
Prima tijd om de A27 dicht te gooien, zo tussen 17 en 17:30 zeg.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef Jarno het volgende:
Idd, het was een aanslag, bedoeld om het verkeer te ontwrichten!quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef Jarno het volgende:
a2 en dan de a15quote:
hij vraagt naar het alternatiefquote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat schiet je er mee op als je die dicht doet?
Nee, het alternatief voor het dichtgooien van de A27 natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij vraagt naar het alternatief
dus dacht alternatieve route om nu te rijden ?
Had R. weer geen remmetjes?quote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
wtf er is vandaag iemand vrijgesproken voor hetzelfde feit....![]()
![]()
![]()
ma 21 sep 2009, 15:20 | lees voor
Eis vrijspraak voor rammen tankstation
UTRECHT - De officier van justitie in Utrecht heeft maandag vrijspraak geëist voor de 23-jarige Mayele R. die een jaar geleden met een busje de shop van een tankstation aan de A2 binnenreed. Door de botsing overleed een bezoeker van de shop. Volgens de aanklager is het een reële mogelijkheid dat de remmen van de auto van R. plotseling niet werkten.
In de tankshop brak brand uit. R. werd eerst verdacht van het plegen van een ramkraak. Zelf hield hij vol dat zijn remmen ineens weigerden. De officier van justitie eiste in december tien maanden gevangenisstraf. De rechtbank hield de zaak aan hoor nader onderzoek. Een onderzoeker van het NFI noemde het verhaal van een R. een reële optie. Daarop paste de officier zijn eis aan.
De rechtbank doet op 5 oktober uitspraak.
ok ik snapquote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het alternatief voor het dichtgooien van de A27 natuurlijkWat kan mij het nou schelen hoe ik omrij, ik ben allang thuis
goed je eigen post lezen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef Vjenne_kloet het volgende:
wtf er is vandaag iemand vrijgesproken voor hetzelfde feit....![]()
![]()
![]()
ma 21 sep 2009, 15:20 | lees voor
Eis vrijspraak voor rammen tankstation
UTRECHT - De officier van justitie in Utrecht heeft maandag vrijspraak geëist voor de 23-jarige Mayele R. die een jaar geleden met een busje de shop van een tankstation aan de A2 binnenreed. Door de botsing overleed een bezoeker van de shop. Volgens de aanklager is het een reële mogelijkheid dat de remmen van de auto van R. plotseling niet werkten.
In de tankshop brak brand uit. R. werd eerst verdacht van het plegen van een ramkraak. Zelf hield hij vol dat zijn remmen ineens weigerden. De officier van justitie eiste in december tien maanden gevangenisstraf. De rechtbank hield de zaak aan hoor nader onderzoek. Een onderzoeker van het NFI noemde het verhaal van een R. een reële optie. Daarop paste de officier zijn eis aan.
De rechtbank doet op 5 oktober uitspraak.
quote:tussen knp. Gorinchem en Noordeloos
afsluiting van de spitsstrook aan de linkerzijde van de rijbaan in verband met hulpdienstvoertuigen
je denkt dat het 'winkeltje' het enige onderdeel van een tankstation is?quote:Op maandag 21 september 2009 17:06 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
En wie zegt dat hij niet vrij is gelaten in afwachting van de rechtzaak?quote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
goed je eigen post lezen.
er is vrijspraak geeist.
uitspraak 5 oktober.
Te laat....quote:Op maandag 21 september 2009 17:41 schreef Libereco het volgende:
Laten we voor de rest natuurlijk hopen dat het niet ernstig is. Hopelijk blijft het bij gewonden en geen doden.
Yep. In het Emma ziekenhuis, een aantal kilometer verderop. Opoe Meijer bezweek er aan een longontsteking. Het arme mens was bijna 89 geworden.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep. In het Emma ziekenhuis, een aantal kilometer verderop. Opoe Meijer bezweek er aan een longontsteking. Het arme mens was bijna 89 geworden.
Zodat wij morgen bij opsporing verzocht en Nova kunnen gaan kijken naar de gevolgen van piraterij?quote:Op maandag 21 september 2009 17:53 schreef ouderejongere het volgende:
Vanavond in het Journaal, 2 vandaag, Netwerk, Nova en P&W
Ik ga maar vast een filmpje downloaden
Ik lollerdequote:Op maandag 21 september 2009 17:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu.nl
Zo gaat het toch altijd bij een "ramp", zoals laatst met die Boeing?quote:Op maandag 21 september 2009 17:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Zodat wij morgen bij opsporing verzocht en Nova kunnen gaan kijken naar de gevolgen van piraterij?
Helaas is er in dit kikkerland altijd zoveel belangstelling dat er weer een week of twee overheen moet voor dat we er eindelijk een keer vanaf zijn, zie het Koninginnedag drama.quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zo gaat het toch altijd bij een "ramp", zoals laatst met die Boeing?
Als je een dag later twee week later het nieuws kijkt weet je alles. Er is nu nog niet eens een cameraploeg.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef ouderejongere het volgende:
Heeft JP al zijn medeleven met de slachtoffers uitgesproken? Toen Jantje Smit gedumpt werd reageerde hij sneller!
iddquote:Op maandag 21 september 2009 17:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Helaas is er in dit kikkerland altijd zoveel belangstelling dat er weer een week of twee overheen moet voor dat we er eindelijk een keer vanaf zijn, zie het Koninginnedag drama.![]()
Ik weet niet wat erger was, de aanslag of de wekenlange discussies.
Zo zeg, je zou er maar even je kroketje staan te eten daar.quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
foto: http://www.brandongevalle(...)20gewonden./foto.jpg
bron: www.brandongevallen.nl
WTF, 2 auto's ook echtquote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
ja daar word je inderdaad niet vrolijk van op deze manierquote:Op maandag 21 september 2009 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo zeg, je zou er maar even je kroketje staan te eten daar.
Dat zou inderdaad best kunnen. Anders is die tweede auto niet te verklaren.quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat hier vast om mensen die de bocht voor het tankstation verkeerd hebben ingeschat. (En de auto daarachter anticipeerde op de voorganger).
Hij ook niet..quote:Op maandag 21 september 2009 18:05 schreef Mestras het volgende:
[..]
ja daar word je inderdaad niet vrolijk van op deze manier
quote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
hehequote:Op maandag 21 september 2009 18:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn er nog meer kamikaze auto's vol met Jappen onderweg naar Texaco's, Shell's en BP's?
Een Saabquote:Op maandag 21 september 2009 18:00 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
Azijnzeiker, iedereen weet wel dat 't erg is, of heerst er ook al een rouwverplichting?quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
MIsschien moeten we hier even ophouden met lollig te doen.
2 auto's in een tankstation, wat resulteerd in één dode en 6 gewonden (voorlopig) is niet echt iets om grappen over te maken
Humor verzacht het leed. Door humor kan je treurige en verdrietige momenten beter verwerken.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
2 auto's in een tankstation, wat resulteerd in één dode en 6 gewonden (voorlopig) is niet echt iets om grappen over te maken
nee klopt! Ik stel voor dat we met ze allen in een hoekje gaan zitten huilen en gaan rouwen, ook moeten alle nieuwszenders hun programering omgooien om ons te voorzien van informatie over deze droevige gebeurtenis.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Er is een verschil tussen gewoon reageren, en foto's van Rob Geus in een topic als deze neerzetten. Daarbij is dit een NWS-forum, voor een onzintopic kun je bij ONZ terechtquote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Azijnzeiker, iedereen weet wel dat 't erg is, of heerst er ook al een rouwverplichting?
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft geslooptquote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen gewoon reageren, en foto's van Rob Geus in een topic als deze neerzetten. Daarbij is dit een NWS-forum, voor een onzintopic kun je bij ONZ terecht
Life's a bitch.quote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft gesloopt
Idd! Altijd goed eten daarquote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt! Maar het blijft kut dat die Saab bestuurder mijn Delifrance heeft gesloopt
Is geen brand hoor, alleen maar hv-meldingenquote:Op maandag 21 september 2009 17:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo te zien aan melding ook brand ontstaan.
snelweg is totaal afgesloten volgens VID.nl
[..]
Je hebt gelijk, maar helaas bestaat FOK! voor 75% uit tieners die de kunst van het serieus zijn nog niet onder de knie hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Waar de Saab tot stilstand gekomen is staan de koffie-automatenquote:Op maandag 21 september 2009 18:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
een omleiding om te kijken ?quote:Ravage bij Esso tankstation langs A27
21 september 2009, 17:35
Op de A27 Utrecht - Gorinchem zijn maandagmiddag tijdens de avondspits twee auto's het Esso tankstation langs de A27 vlak voor het knooppunt Gorinchem binnengereden. Bij het incident zouden zes personen gewond zijn geraakt waaronder drie ernstig en één persoon zou het ongeval zelfs niet overleefd hebben. Onder de gewonden zijn enkele mensen die nietsvermoedend stonden te tanken en de bestuurders van de voertuigen.
De weg werd een tijd lang afgesloten tussen Noordeloos en het knooppunt Gorinchem en er is een omleiding ingesteld. Verkeer richting Gorinchem kan op het knooppunt Everdingen omrijden over de A2 en de A15 in de richting van Den Bosch, verkeer dat op de A12 rijdt en richting Rotterdam wil kan beter niet via de A2 rijden, maar de A12 richting Den Haag blijven volgen en bij Gouda via de A20 rijden, dit omdat er op de A2 ook al files ontstaan door dit incident. Voor de kijkers is er korte tijd ook een omleiding ingesteld geweest.
Op de A27 heeft 17 kilometer file gestaan en in tegengestelde rijrichting kwam 8 kilometer file te staan en werd de spitsstrook aan de linkerzijde van de rijbaan afgesloten om hulpdienstvoertuigen ruimte te bieden. Ook werden er twee traumahelikopters ingeschakeld om hulp te verlenen.
Vlak voor 18:00 uur was alleen de rechter rijstrook nog afgesloten.
Een aanleiding van het ongeval kan nog niet worden vastgesteld.
Om even na 18:00 uur is een start gemaakt met het sporenonderzoek. De afsluiting zal daarom nog zeker een uur gaan duren.
Middel brand.quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Is geen brand hoor, alleen maar hv-meldingen
Idd, niet zo heel gek dat er een dode is gevallen als je de beelden ziet.quote:Op maandag 21 september 2009 18:31 schreef Droopie het volgende:
Nu beelden bij RTL...wtf wat een ravage zeg
Dode is waarschijnlijk een klant.
Bestuurder zou er uitgeknipt zijn
morgen stille tocht!! eins!quote:Op maandag 21 september 2009 18:19 schreef Blik het volgende:
Klinkt best aannemelijk. Zo te zien ging het wel om twee oude auto'squote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
ik zag het net op rtl... ik heb een theorie...
stel, de ene auto sleepte de andere (wat niet mag op de snelweg, maar dat even terzijde), de remmen van de voorste auto hebben het begeven, de achterste auto weet niet hoe er gesleept moet worden (dat gebeurd wel vaker) ze willen een uitvlucht zoeken, nemen de afslag maar kunnen niet optijd remmen?
vreemd punt? dat is een ideale sluiproute, de afslag naar het tankstation, tankstation, parkeerplaats, oprit.. scheelt al snel 1km.... volgensmij staan er links van dat punt trouwens paaltjes.. of is dat rechts?quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd, niet zo heel gek dat er een dode is gevallen als je de beelden ziet.
Wat voor auto is de tweede auto die tegen de achterkant van de winkel is gevouwen?
Je schrikt je toch helemaal dood als je 2 auto's naar binnen ziet vliegen.
Trouwens een vreemd punt om een tankstation binnen te rijden.
Misschien een uit de hand gelopen verkeersruzie?
Het ziet er uit dat allebei de auto's met volle vaart naar binnen zijn gereden...quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
stel, de ene auto sleepte de andere (wat niet mag op de snelweg, maar dat even terzijde), de remmen van de voorste auto hebben het begeven, de achterste auto weet niet hoe er gesleept moet worden (dat gebeurd wel vaker) ze willen een uitvlucht zoeken, nemen de afslag maar kunnen niet optijd remmen?
Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke.quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
joh mag slepen niet over de snelweg..quote:Op maandag 21 september 2009 18:34 schreef Biskwie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |