Misschien handig om hier ook bij te zetten dat het voorstel is om om 12.00 uur te verzamelen bij het dierenpark en om 18.00 uur te eten bij H.? En dattut in Amersfoort is.quote:Op maandag 21 september 2009 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
En verder.
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's:
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
- Draakje en meneer ovb
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
OP bijgewerkt.
Ha! Ik heb Greys haar moment om te geilen op lijstjes ontnomen
Ik zin nog op een gepaste straf.quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
OP bijgewerkt.
Ha! Ik heb Greys haar moment om te geilen op lijstjes ontnomen
Amsterdam - Amersfoort is maar 3 kwartier, dus gewoon lekker snel overleggen, in de zwarte bolide en zum Amersfoort...apies kijkenquote:Op maandag 21 september 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk!
Ik zit in een heftig dubio.quote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat je naar het Dierenpark komt, maar je kunt er ook nog voor kiezen om alleen te komen eten natuurlijk! [afbeelding]
Mja, mijn baas is nogal laaaaaaaaaaaaaaaaang van stofquote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Amsterdam - Amersfoort is maar 3 kwartier, dus gewoon lekker snel overleggen, in de zwarte bolide en zum Amersfoort...apies kijken
Laten we dat doen ja! Want dit kan zómaar niet natuurlijk!quote:Op maandag 21 september 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Laten we een lijstje van mogelijke straffen maken!
Als je het niet vervelend vindt om mogelijk alleen voor het eten op en neer te komen kun je op de dag zelf nog kijken of je het haalt om enigzins zinvol naar beestjes te komen kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, mijn baas is nogal laaaaaaaaaaaaaaaaang van stof![]()
Snel overleggen zit er niet in.
* Cat22 schuilplaats Greys opblaast*quote:Op maandag 21 september 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
En anders gaan we toch de zondag er op?
Zondag 11 oktober? Dan is het geen dierendag, maar dan is het ook minder druk en kan MB misschien wel.
* Greys dekking zoekt en weg is.
Nee joh, 4 oktober was mijn suggestie en anders moet ik weer vrijvragen voor 11 oktober en krijg ik daar weer gezeik mee.. Ik denk er gewoon nog even over na en jullie moeten gewoon die datum houden.quote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:34 schreef Greys het volgende:
En anders gaan we toch de zondag er op?
Zondag 11 oktober? Dan is het geen dierendag, maar dan is het ook minder druk en kan MB misschien wel.
* Greys dekking zoekt en weg is.
Wijfquote:
Als ze geroosterd zijn is het no problemo.quote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
ik wilde die Rundercapaccio nemen, maar ik zag laatst een topic over pijnboompitten en een gure smaak in je giechel
Als we nog 10 personen erbij krijgen kunnen we dat doen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
All-inclusive arrangement ¤ 32,50 p.p.
Voor gezelschappen van 25 personen of meer biedt Humphrey's de mogelijkheid te kiezen voor
het All-inclusive arrangement.
Wat krijgt u voor dit arrangement:
*
3 gangen keuze menu
*
Frisdranken, bier of huiswijnen tot aan de koffie
*
Koffie of thee
*
Prijs per persoon ¤ 32,50.
Voorwaarden:
*
U bent met een gezelschap van minimaal 25 personen.
*
U krijgt een beperkte menukeuze tw. 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten (zelf te bepalen en vegetarische keuzes uitgezonderd).
*
Menukeuzes met een surplusprijs zijn uitgezonderd van deze aktie.
*
Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd.
*
Deze aktie is niet geldig in combinatie met andere akties.
*
Maximale duur van dit arrangement 2 1/2 uur.
* Reserveren verplicht!
Dus voor een tientje meer krijg je minder keuzequote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
All-inclusive arrangement ¤ 32,50 p.p.
Voor gezelschappen van 25 personen of meer biedt Humphrey's de mogelijkheid te kiezen voor
het All-inclusive arrangement.
Wat krijgt u voor dit arrangement:
*
3 gangen keuze menu
*
Frisdranken, bier of huiswijnen tot aan de koffie
*
Koffie of thee
*
Prijs per persoon ¤ 32,50.
Voorwaarden:
*
U bent met een gezelschap van minimaal 25 personen.
*
U krijgt een beperkte menukeuze tw. 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten (zelf te bepalen en vegetarische keuzes uitgezonderd).
*
Menukeuzes met een surplusprijs zijn uitgezonderd van deze aktie.
*
Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd.
*
Deze aktie is niet geldig in combinatie met andere akties.
*
Maximale duur van dit arrangement 2 1/2 uur.
* Reserveren verplicht!
Kaasfonduequote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze geroosterd zijn is het no problemo.
Ik hoop dat niemand de kaasfondue bestelt *ril*. Of in ieder geval heel ver bij mij uit de buurt gaat zitten.
Ik ga toch treinen, onbeperkt bier?quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus voor een tientje meer krijg je minder keuze![]()
En denk dat er genoeg zijn die nog moeten rijden of niet veel drinken dus dat 'onbeperkt bier en fris' niet lonend maken
Ja, dat zeggikquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En denk dat er genoeg zijn die nog moeten rijden of niet veel drinken dus dat 'onbeperkt bier en fris' niet lonend maken
quote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Terug Vind misschien alleen Patat mee eten post
Idd...2 keuzes vind ik te weinig hoorquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 3 gangen keuze menuquote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Terug Vind misschien alleen Patat mee eten post
Hoe is het met de voorhoofdsholte-ontsteking?quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Chiquitita tell me whats wrooooooooooooooong
Ja dat vind ik ook. Normaal is het 9 of 10 keuzes ofzo? Beetje raar dat je dan maar 2 keuzes hebt als je dat all-in geintje doet... Dan krijg je dus gewoon de goeiekope gerechtjes ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...2 keuzes vind ik te weinig hoor![]()
En dat onbeperkte drinken hoeft van mij niet....ik moet toch terugrijden, dus 1 wijntje en een frisje heb ik genoeg aan.
Heb haar net gesmst of ze ook even komt meelezen!quote:Op maandag 21 september 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Zover had ik het nog niet doorgedacht.Jullie hebben wel een punt.
Waar is Hara trouwens?
Iets met shoulderrrrrrrrrrrr en cry onnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Chiquitita tell me whats wrooooooooooooooong
Staat er niets voor je bij?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken qua eten, als ik de menukaart zo zie
Wrom?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Niks lekkers?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Whut? Ze hebben zoveel keuze!quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Huh?!quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef JJH het volgende:
http://www.humphreys.nl/wm.php?main=32
Lekkere kaart hebben ze daar!![]()
Ah, okee. Zolang ik het a.s. zondag weet ist prima.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog overleggen. De dierentuin red ik sowieso niet.
Great minds en zo.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:Gek he, dat het zo snel gaat hier, als iedereen zes keer hetzelfde post
Heb je hem nou gevonden?quote:
Wat zijn we toch allemaal behulpzaam.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Gek he, dat het zo snel gaat hier, als iedereen zes keer hetzelfde post
En weer 6 reacties op dezelfde vraagquote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
MissBliss, hierzo!
http://www.humphreys.nl/wm.php?id=59
Misschien wel he. Waar stond hij nu ook alweer?quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je voor de zekerheid het linkje nog een keer geven!
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog overleggen. De dierentuin red ik sowieso niet.
No way Jennyquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys en Lenny (dat is de straf Greys): nog geen nieuws van de dokter.
Meteen laten weten als je de uitslag hebt he? Want anders krijg je ook een kruisverhoor.quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys en Lenny (dat is de straf Greys): nog geen nieuws van de dokter.
Ja, ho!quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.
Dan is een ander restaurant weer wat handiger misschien
Mac Donalds dan maar?quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.
Dan is een ander restaurant weer wat handiger misschien
Niet zonder Elies!quote:
Eliesje komt toch wel eten?quote:
Neuh, volgens mij komt ze helemaal niet?quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eliesje komt toch wel eten?![]()
Of dat ook niet?
Volgens mij is ze zich nog aan het beraden over het eten. Maar neigde het naar een nono.quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij komt ze helemaal niet?
Tuurlijk, wel maar moest opeen aan die "situatie" bij de toonbank denken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut?
Mag ik nou ineens helemaal niet meer mee?
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingquote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En weer 6 reacties op dezelfde vraag![]()
![]()
Ynske, kom er es in
Jaquote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk, wel maar moest opeen aan die "situatie" bij de toonbank denken.
Maar ze hebben vast wel hoofdgerecht met snitzel, en zoals ik het lees krijg je wat erbij zit (garneringen en patat e.d.) allemaal apart geserveerd?quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingdat t bijlezen hier niet snel gaat
enfin, ik ben gewoon een ontzettend moeilijke eter. iets met weinig lusten en daarbij nog allergie-rijk.
met een snitzel zou ik al blij zijn
volgende keer beter
quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingdat t bijlezen hier niet snel gaat
enfin, ik ben gewoon een ontzettend moeilijke eter. iets met weinig lusten en daarbij nog allergie-rijk.
volgende keer beter
En als je vantevoren zegt dat je alleen bijv een schnitzel en patat wil hebben kan dat toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze hebben vast wel hoofdgerecht met snitzel, en zoals ik het lees krijg je wat erbij zit (garneringen en patat e.d.) allemaal apart geserveerd?
Pijnboompittenquote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik probeerde bij tvp iets te vinden bij de p van eten. Verder dan patat kwam ik niet. |en bij het eten zit meestal patat of aardappels oid. Vandaar
Ik wil anders best voor je informeren wat ze jou kunnen bieden met het oog op je allergieën. Of -wellicht handiger nog- dat je zelf even belt? Pb me anders maar.quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgende keer beter
quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Pijnboompitten
Parmaham
Prosecco
Pepersaus
Parelhoen
Vast wel, als je het maar even tijdig aangeeft.quote:Op maandag 21 september 2009 14:24 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En als je vantevoren zegt dat je alleen bijv een schnitzel en patat wil hebben kan dat toch geen probleem zijn?
Gebeurt wel vaker bij restaurants denk ik zo.
Is 'tie niet om op te vreten!quote:
Hehe nee kan ik me voorstellen. Maar wat Cat zegt, ze kan zelf ff bellen, of Cat informeren, wss moet er toch nog wel keer contact opgenomen worden om de boel vast te zetten qua aantal personen, en dan kan toch doorgegeven worden dat 1 iemand bepaalde allergieen heeftquote:Op maandag 21 september 2009 14:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vast wel, als je het maar even tijdig aangeeft.
Ik heb lang in de horeca gewerkt, en als je tijdens het serveren van de eerste gang van een groepsmenu zo'n opmerking krijgt van "Maar ik ben vegetariër". "Goh, bent u dat al lang, meneer?"
Da's niet handig natuurlijk.
Buuhh, dat was toch juist 'goed' als het dat wel was?quote:Op maandag 21 september 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Nou, holtes blijken schoon te zijn. Nu even afwachten wat het wel is.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
Nou, holtes blijken schoon te zijn. Nu even afwachten wat het wel is.
Kun je daar wel een beetje snel terecht dan?quote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat zou eigenlijk wel redelijk positief zijn geweest want dan weet ik wat het is. Ik moet naar een KNO arts en naar mijn neuroloog.
Het lijkt wel eens of ze je met alle geweld in een ziekenhuis willen houden als je er eenmaal binnen bent. Sterkte iig.quote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat zou eigenlijk wel redelijk positief zijn geweest want dan weet ik wat het is. Ik moet naar een KNO arts en naar mijn neuroloog.
Mag van mij ook hoorquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Pagan en Strega, jullie kwamen toch ook?
Of niet?
En anders laten we die dierentuin zitten en spreken we om 15.00 uur ergens in een kroeg (of gewoon al bij Humpreys) af om alleen wat te drinken en eten? Voor MissBliss? Of is de dierentuin wel erg leuk?
Die heb ik nietquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Muis006 het volgende:
Ing, mijn zus heeft 9576 punten bij Chiquitita.
Ja hoor dat wel, verwijzing kan ik geloof ik donderdag ophalen en mijn neuroloog wacht nooit lang als ik hem moet zien.quote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kun je daar wel een beetje snel terecht dan?
Om zo door te blijven lopen is ook niet wat
Persoonlijk vind ik het beetje raar die hele dierentuin te ditchen voor 1 persoonquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Of niet?
En anders laten we die dierentuin zitten en spreken we om 15.00 uur ergens in een kroeg (of gewoon al bij Humpreys) af om alleen wat te drinken en eten? Voor MissBliss? Of is de dierentuin wel erg leuk?
Ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Het lijkt wel eens of ze je met alle geweld in een ziekenhuis willen houden als je er eenmaal binnen bent. Sterkte iig.
Oke....nou, afwachten dus.quote:Op maandag 21 september 2009 14:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor dat wel, verwijzing kan ik geloof ik donderdag ophalen en mijn neuroloog wacht nooit lang als ik hem moet zien.
We horen wel even hoe de rest er over denkt.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 14:38 schreef Muis006 het volgende:
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 21 september 2009 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het beetje raar die hele dierentuin te ditchen voor 1 persoon![]()
Niks tegen MB, en zij en Re zijn erg welkom maar ze kunnen toch ook gewoon bij het etentje aanschuiven. En we gaan toch ook niet daar in één uur 3 gangen naar binnen werken en dan meteen weer weg?
En dan kan je wel blijven schuiven, er is altijd wel iemand die niet kan, of maar eventjes, of iets niet leuk/fijn vind...
Euh, geen idee wat Strega heeft geroepen. Lijkt me wel leuk, en Humpfrey's is ook een goed idee. Amersfoort is gelukkig een stuk dichterbij als het DTH.quote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Of niet?
Nou, als je het naar 7 uur zet en we zitten daar 2.5 uur, dan ben ik bijv. pas om 11 uur thuis en ik heb niet eens de langste reistijdquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
We zouden het eten nog een uurtje naar achter kunnen schuiven, zodat MB en Re langer in de dierentuin kunnen blijven, maar ik weet niet tot hoe laat die uberhaupt open is, zal eens kijken...
En als het eten later wordt, of het dan niet te laat wordt voor sommigen om weer naar huis te komen.
Tjah dat is aan ieder zelf te bepalen toch? Het zijn geen kleuters. Als je om 19u eet dan ben je rond 2130 / 2200 klaar ofzo? Valt toch nog wel te doen?quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
We zouden het eten nog een uurtje naar achter kunnen schuiven, zodat MB en Re langer in de dierentuin kunnen blijven, maar ik weet niet tot hoe laat die uberhaupt open is, zal eens kijken...
En als het eten later wordt, of het dan niet te laat wordt voor sommigen om weer naar huis te komen.
Het was eerst op 10 oktober maar eh....quote:Op maandag 21 september 2009 14:43 schreef Pagan het volgende:
[..]
Euh, geen idee wat Strega heeft geroepen. Lijkt me wel leuk, en Humpfrey's is ook een goed idee. Amersfoort is gelukkig een stuk dichterbij als het DTH.
Same here, we krijgen binnenkort onze eigen parkeerplek in het UMCG.quote:
Nou ben ik niet zo'n dierentuinfan en naar ik begreep was de intentie van deze meet ook om gezellig na te kletsen zonder dieren erbijquote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar het zou lullig zijn als Cat met haar twee uur reistijd dan pas om 24.00 uur thuis zou kunnen zijn ofzo.quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dat is aan ieder zelf te bepalen toch? Het zijn geen kleuters. Als je om 19u eet dan ben je rond 2130 / 2200 klaar ofzo? Valt toch nog wel te doen?
Nee, alleen The Rose hebben we van Westlifequote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Muis006 het volgende:
Hee Ing, heb je wel Queen of my heart? Daar heeft ze 9300
Die hebben wij dan weer nietquote:Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, alleen The Rose hebben we van Westlife
Vast wel, dan kan C_Z wel meerijden anders als ze dat wil. ff onder voorbehoud van gezondheidsperikelen en evt opnamequote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was eerst op 10 oktober maar eh....
Waarom konden we toen ook alweer niet?Oh ja, huisdierenfotoshoot Ing, MissBliss, Re en ChipsZak. Dat waren er wel erg veel
Strega riep toen dat ze wel wilde komen. Geen idee of jullie dat op 4 oktober nog steeds willen?
Ja das ook weer zo. Maar wat ik dus al bedoelde; zo is het altijd iets. Je kan met zo'n ploeg die ook nog werk, hobby's, studie, weet ik wat hebben nou eenmaal zelden 100% opkomst hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar het zou lullig zijn als Cat met haar twee uur reistijd dan pas om 24.00 uur thuis zou kunnen zijn ofzo.
Nou ja, ik bemoei me er teveel mee, ik wil het iedereen naar de zin maken.
Zoeken jullie het maar gewoon uit, ik meld me wel op de juiste tijd op de juiste plek 4 oktober
Hak een knoop door dan!quote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo'n dierentuinfan en naar ik begreep was de intentie van deze meet ook om gezellig na te kletsen zonder dieren erbij![]()
Park is tot 18 uur open, maar als je pas 19 uur gaat eten zal het zeker rond 10en zijn voor je weer buiten staat en de meesten moeten toch nog >1 uur rijden.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hak een knoop door dan!
Ik doe het niet meer!
quote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Persoonlijk...(alleen ik dus he) zou het het leukste vinden om gewoon ergens in een eetcafe te gaan zitten vanaf een uur of 3/4, wat drinken en eten en dan kan iedereen naar huis gaan wanneer hij/zij wil![]()
Maar ik ben sozwieso van de partij, wat het ook wordt.
Ja het maakt mij ook persoonlijk weinig uit. Ik vond het alleen beetje raar om het voor één iemand weer om te mikken allemaal, tis niet dat ik perse naar de Dierentuin wil ofzo hoorquote:Op maandag 21 september 2009 14:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Persoonlijk...(alleen ik dus he) zou het het leukste vinden om gewoon ergens in een eetcafe te gaan zitten vanaf een uur of 3/4, wat drinken en eten en dan kan iedereen naar huis gaan wanneer hij/zij wil![]()
Maar ik ben sozwieso van de partij, wat het ook wordt.
Hakquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het maakt mij ook persoonlijk weinig uit. Ik vond het alleen beetje raar om het voor één iemand weer om te mikken allemaal, tis niet dat ik perse naar de Dierentuin wil ofzo hoor![]()
Als we gewoon ergens daar een cafe'tje pakken en daarna uit eten is ook leuk. En wat vrijblijvender natuurlijk.
quote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
Humphreys kan je 's middags ook al terecht voor een drankje.
En dat van 'skip de dierentuin' is prima, maar dan hadden we dat beter al meteen kunnen bedenken, had een hoop gesteggel gescheeld
Die is wel érg voorspelbaar hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Pagan het volgende:
Wel leuk hoor, op dierendag je eigen dieren alleen laten, naar opgesloten dieren in een dierentuin gaan kijken en lekker vlees eten zonder dat ze er bij zijn om te helpen proeven
Oh ja, dat is te laat, moeten we niet doen. Ik dacht eerder open, sorry.quote:Op maandag 21 september 2009 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Humphreys gaat volgens mij 17 uur open...da's wel weer laat he?
Om de discussie op gang te houden
Of we maken er meteen die sleepover van met rukhutten?quote:Op maandag 21 september 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Of we kunnen ook s'ochtends dierentuin, s'middags dolfinarium, en dan s'avonds wat eten?
M. zijn auto wel. De mijne nog niet.quote:Op maandag 21 september 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Helleu!
Hoe is het? En met de auto's? Doen ze het weer?
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegenquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we maken er meteen die sleepover van met rukhutten?
Sommige mensen hebben op maandagochtend verplichtingen hèquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen
Ja was hij mooi geworden de tekening?quote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
M. zijn auto wel. De mijne nog niet.
Verder zit ik wel op mijn werk maar voer weinig uit.
Ik was vannacht toch ziekM. is naar me toegekomen omdat ie zich zo'n zorgen maakte
![]()
De tekening van Nok vond hij uber tof
*kijkt in de spiegel*quote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we maken er meteen die sleepover van met rukhutten?
Nu stel je LL85 weer teleur.quote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Dat van die rukhutten was uiteraard een grapje, dat leek me duidelijk?
Voor mij iig wel ,want mijn reply was ook een garpje, een rukhutten-meet vergt wel wat meer voorbereiding en ook ik moet gewoon maandagochtend werkenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Dat van die rukhutten was uiteraard een grapje, dat leek me duidelijk?
Het is nog niet helemaal zeker geloof ik dat het geen dierentuin wordt. Of wel. Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef Ynske het volgende:
k wil best bellen
maareh ik snap er niets meer van, waarom nu weer geen dierentuin?
Humphry's staat sowieso vast, dus die zou je in weze kunnen bellen, het is meer het gedeelte ervoor wat nog ff onduidelijk isquote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
ik zie t wel
ga nu maar eerst eens wat moed bijeen sprokkelen om hier wat op te ruimen
In weze? We gaan toch naar Amersfoort?quote:Op maandag 21 september 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Humphry's staat sowieso vast, dus die zou je in weze kunnen bellen, het is meer het gedeelte ervoor wat nog ff onduidelijk is
Mens, ga zingenquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In weze? We gaan toch naar Amersfoort?
WIE is Nick en wat is er zo wonderlijk aan zijn gitaar?quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greysie, had je Nick en zijn wondergitaar al gezien?
Nick van Simon!quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
WIE is Nick en wat is er zo wonderlijk aan zijn gitaar?
Kortom, nee!
Had jij het al op kunnen brengen je telefoon-slash-agenda op te sporen?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ks-wondergitaar.html
En dat lijkt me nu een goed plan waar ik me wel voor op wil geven. Alle overige opties: onder voorbehoud want ik heb ergens het idee dat er nog een paar keer aan de plannen gesleuteld gaat wordenquote:Je zou het ook kunnen splitsen: diernetuin voor de liefhebbers, en de laatkomers en niet-liefhebbers gaan om 15.00 uur ergens wat drinken en we verzamelen om 18.00 uur bij Humphreys.
Groot gelijk heb je hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Catje, ik negeer je niet hoor, maar ik wil me er gewoon even niet mee bemoeien
hihihi.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef draculettetje het volgende:
ik moet gewoon even zeggen dat ik jullie grappig vind
en llief natuurlijk
Lijstje uit de OP kopieëren en je naam toevoegen svp!quote:Op maandag 21 september 2009 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, je leest eens een dagje niet mee en er zijn drie topics volgekletst, is een dierentuinmeet gepland, verschoven, afgelast, toch niet afgelast, vervangen door alleen een etentje of ergens borrelen, dan toch weer
[..]
En dat lijkt me nu een goed plan waar ik me wel voor op wil geven. Alle overige opties: onder voorbehoud want ik heb ergens het idee dat er nog een paar keer aan de plannen gesleuteld gaat worden
dan wil je me vast wel komen helpenquote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef draculettetje het volgende:
ik moet gewoon even zeggen dat ik jullie grappig vind
en llief natuurlijk
quote:Op maandag 21 september 2009 @ 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?) misschien
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande)
Plan van Aanpak:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
wat moet er gebeuren?quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan wil je me vast wel komen helpen
quote:Op maandag 21 september 2009 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande)
-Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
Plan van Aanpak:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Songfestival!quote:
Ik ga voor 15 uur drinken en om 18 uur in Humdinges zijnquote:
*schopquote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestival!
Of bedoelde je de muziekkeuze voor onderweg niet voor 4 oktober?![]()
Neuh, geen haast, maar wel graag voor 17:00 vanavondquote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet wat ik wil en ik wil het niet weten ook.
Mijn keuze volgt nog wel. Maakt niet uit toch, heeft geen haast?
quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet wat ik wil en ik wil het niet weten ook.
Mijn keuze volgt nog wel. Maakt niet uit toch, heeft geen haast?
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of nietquote:
opruimenquote:
Je puberteit is al 20 jaar voorbij héquote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of niet
Ligt er ook een beetje aan wie er wel naar de dierentuin gaan, met twee of drie man vind ik dat toch een stuk minder gezellig dan met de hele groep.
En dat 'en ik wil het niet weten ook'-gedeelte was gewoon puberale opstandigheid, jeweetz
Had je daar intussen niet al klaar mee kunnen zijn?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je puberteit is al 20 jaar voorbij hé
Ik ben heel volwassenquote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb jij niet het alleenrecht op heur!
O! M! G!quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
O! M! G!
En waarom smst Hara mij niet terug!![]()
Zo, de entree voor de dierentuin kunnen we ook weer uitsparen. Klikquote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of niet
Ligt er ook een beetje aan wie er wel naar de dierentuin gaan, met twee of drie man vind ik dat toch een stuk minder gezellig dan met de hele groep.
En dat 'en ik wil het niet weten ook'-gedeelte was gewoon puberale opstandigheid, jeweetz
Nou dat schiet lekker op dan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.
Weet je wat het voordeel van een MOBIELE telefoon is?quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo, de entree voor de dierentuin kunnen we ook weer uitsparen. Klik
Hahhaha, t lijkt ook gewoon serieus een halve aap, zelfs zonder haar.quote:
Klinkt als de nieuwe film van Jenna Jameson?quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
nou nou nou, dat is wel overdrevenquote:
ik hoef niet perse naar de dierentuinquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Of niet?
Kooknie heur...en alst waar is wat Elisa zegt (en die heeft aaaaaltijd gelijk) en tis smoordruk dan wor ik daarnie vrolijk vanquote:Op maandag 21 september 2009 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik hoef niet perse naar de dierentuin
Gezelligquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ga ik in mijn eentje apies kijken in Amersfoort.
Welnee, ik ben ook nog altijd in voor de dierentuinquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ga ik in mijn eentje apies kijken in Amersfoort.
Yay!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
Wiehoe!quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
Genoeg om er altijd wel wat tussen te laten zitten voor je leek mij!quote:
Dat komt ook door hoe hij die handjes houdt op de onderste fotoquote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaha, t lijkt ook gewoon serieus een halve aap, zelfs zonder haar.
Muis, ik had hier al op gereageerd, maar we moeten de lijst met straffen nog wat uitbreiden!quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mevrouw?quote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik moet hele veel nieuwe dingen voor de dikdik gaan kopen enzo van de mevrouw
quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ook nog altijd in voor de dierentuin
die gedrags therapeut.quote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw?
Nieuwe dingen?
Je spreekt weer in raadsels, lieve Kweej!
Oh! Nou ja, het klinkt in elk geval alsof ze het serieus wil gaan aanpakken!quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
die gedrags therapeut.
Ik heb een kong nodig
een halti harness
Een dichte muilkorf (zo'n raster ding)
Een dressuur lijn van 5 tot 10 meter.
Meneer moet zo naar de DA want volgens haar heeft hij pijn en zn ogen moeten getjekt worden
Hij heeft namelijk een slipketting, maar ws dacht zij dat hij ook artrose in zn rug had, en dan kan die slipketting vet veel kwaad doen
quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie gaan dus mee?quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Vooral omdat wij nieteens drinken. Jan helemaal niet en ik slechts af en toe en dan nog maar een of hooguit twee. Wij zijn zoooo cheapy
Sorry, dan had ik denk ik niet het goede lijstje te pakkenquote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een 'misschien' achter mij en Re gezet, maar die is eraf gevallen
Waar is Re vanaf gevallen?quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een 'misschien' achter mij en Re gezet, maar die is eraf gevallen
Goed he.quote:
De maandag eropquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Even iets heel anders.... ik zie de hele week al aankondigingen van twee keer Pirates toch?
Of heb ik verkeerd gekeken/geluisterd? Want vanavond komt er maar eentje, ik dacht twee achter elkaar
Wanneer komt die andere dan?
Had gekund, Greys is een kei in Pilatesquote:
Braaaaaf muisje.quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh, even updeet voor Cat me gaat ondervragen: mijn arts is ziek dus volgende week mag ik langs
Pilates is toch zo'n fitnessfilosofie?quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had gekund, Greys is een kei in Pilates
Oh écht? Is dat het? Thanks!quote:
Uhuh!quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had gekund, Greys is een kei in Pilates
Da's een soort yoga geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Pilates is toch zo'n fitnessfilosofie?
Dat doe ik bijna iedere avond op de bank...quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh kijk, dit is ook Pilates. Nou, dat kan ik ook nog wel
[ afbeelding ]
En daar val je vanaf? En krijg je spieren van?quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh kijk, dit is ook Pilates. Nou, dat kan ik ook nog wel
[ afbeelding ]
Je hebt dan toch wel zo'n mooi broekie er bij aan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet gebukt staan als Geer in de buurt is hè.![]()
Opdrukken kan ik ook.
Altijd!quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt dan toch wel zo'n mooi broekie er bij aan?
[7jaarmodus]Kijk mama! Vliegtuig!quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind het er allemaal heel makkelijk uitzien juist
Hoewel ik wél denk dat ik bij deze genadeloos plat op mijn waffel ga:
[ afbeelding ]
Het gaat allemaal om balans; zowel geestelijk als lichamelijk en als die 2 verenigd zijn is zo'n oefening a piece of koekiequote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind het er allemaal heel makkelijk uitzien juist
Hoewel ik wél denk dat ik bij deze genadeloos plat op mijn waffel ga:
[ afbeelding ]
Euhm....ik ben bang dat iemand me dan zou moeten helpen om weer uit de knoop te komenquote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Voor de gevorderden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En dan staat erbij 'Waarom ik zo dol ben op yoga'.
Ja, ik denk het welquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Denk je ja Ing? Dan zouden wij toch een makkie hebben aan die oefeningen?
Evenwichtig als wij zijn?
alles gfoed, hoefde niet eens te dokken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
Kweej, hopelijk is alles goed gegaan bij de DA!
Greysie, ik zal even nadenken over het straffenlijstje
Leukquote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
alles gfoed, hoefde niet eens te dokken.
En jullie krijgen de complimenten van shir voor DTH
No way!quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Lief, Kweej!En tof dat alles goed was!
OMG! Er was net reclame voor 'haremjeans' op tv!
Da's het meest afschuwelijke kledingstuk dat ik ooit heb gezien!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
tell me about it. Mn zus heb zo'n dingquote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En die draagt ze in het openbaar?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
tell me about it. Mn zus heb zo'n ding
Loveless zei van wel. Korting in elk geval. Geen idee of het ook op speelgoed is.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
had zooplus geen korting? Ook op speelgoed?
Vreselijk he?quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
What the hell is dat?
De persoon die dat verzonnen heeft moeten ze echt meteen tegen de muur zetten. Damn
.
Ik kan niet vinden hoeveel. En hoe je die korting krijgt. Ik wil een kong bestellenquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless zei van wel. Korting in elk geval. Geen idee of het ook op speelgoed is.
Ergens eind vorig topic dacht ik?
Wat!? Geenquote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
... en over afschuwelijke kledingstukken gesproken....
Ik ga niet in het groen hoor, de 4e
Japs, ad op de website, geldt tot 25 september en niet voor voer en (kattte)bakvulling. Shop ze!quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
had zooplus geen korting? Ook op speelgoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |