Wrom?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken qua eten, als ik de menukaart zo zie
Niks lekkers?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Whut? Ze hebben zoveel keuze!quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Huh?!quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 13:53 schreef JJH het volgende:
http://www.humphreys.nl/wm.php?main=32
Lekkere kaart hebben ze daar!![]()
Ah, okee. Zolang ik het a.s. zondag weet ist prima.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog overleggen. De dierentuin red ik sowieso niet.
Great minds en zo.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:Gek he, dat het zo snel gaat hier, als iedereen zes keer hetzelfde post
Heb je hem nou gevonden?quote:
Wat zijn we toch allemaal behulpzaam.quote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
Gek he, dat het zo snel gaat hier, als iedereen zes keer hetzelfde post
En weer 6 reacties op dezelfde vraagquote:Op maandag 21 september 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
MissBliss, hierzo!
http://www.humphreys.nl/wm.php?id=59
Misschien wel he. Waar stond hij nu ook alweer?quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je voor de zekerheid het linkje nog een keer geven!
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.quote:Op maandag 21 september 2009 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog overleggen. De dierentuin red ik sowieso niet.
No way Jennyquote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys en Lenny (dat is de straf Greys): nog geen nieuws van de dokter.
Meteen laten weten als je de uitslag hebt he? Want anders krijg je ook een kruisverhoor.quote:Op maandag 21 september 2009 14:12 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys en Lenny (dat is de straf Greys): nog geen nieuws van de dokter.
Ja, ho!quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.
Dan is een ander restaurant weer wat handiger misschien
Mac Donalds dan maar?quote:Op maandag 21 september 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan met de patatjes opmerking? Het staat natuurlijk uiteraard vrij alleen een patatje te eten, maar volgens mij betaal je bij Humphry's sowieso gewoon 22,50. Beetje zonde als je niet veel of vrijwel niks wil eten.
Dan is een ander restaurant weer wat handiger misschien
Niet zonder Elies!quote:
Eliesje komt toch wel eten?quote:
Neuh, volgens mij komt ze helemaal niet?quote:Op maandag 21 september 2009 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eliesje komt toch wel eten?![]()
Of dat ook niet?
Volgens mij is ze zich nog aan het beraden over het eten. Maar neigde het naar een nono.quote:Op maandag 21 september 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij komt ze helemaal niet?
Tuurlijk, wel maar moest opeen aan die "situatie" bij de toonbank denken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut?
Mag ik nou ineens helemaal niet meer mee?
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingquote:Op maandag 21 september 2009 14:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En weer 6 reacties op dezelfde vraag![]()
![]()
Ynske, kom er es in
Jaquote:Op maandag 21 september 2009 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk, wel maar moest opeen aan die "situatie" bij de toonbank denken.
Maar ze hebben vast wel hoofdgerecht met snitzel, en zoals ik het lees krijg je wat erbij zit (garneringen en patat e.d.) allemaal apart geserveerd?quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingdat t bijlezen hier niet snel gaat
enfin, ik ben gewoon een ontzettend moeilijke eter. iets met weinig lusten en daarbij nog allergie-rijk.
met een snitzel zou ik al blij zijn
volgende keer beter
quote:Op maandag 21 september 2009 14:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ik ben er, en heb een ontzettend snelle verbindingdat t bijlezen hier niet snel gaat
enfin, ik ben gewoon een ontzettend moeilijke eter. iets met weinig lusten en daarbij nog allergie-rijk.
met een snitzel zou ik al blij zijn
volgende keer beter
En als je vantevoren zegt dat je alleen bijv een schnitzel en patat wil hebben kan dat toch geen probleem zijn?quote:Op maandag 21 september 2009 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ze hebben vast wel hoofdgerecht met snitzel, en zoals ik het lees krijg je wat erbij zit (garneringen en patat e.d.) allemaal apart geserveerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |