Daar zeg ik uiteraard geen nee tegenquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we maken er meteen die sleepover van met rukhutten?
Sommige mensen hebben op maandagochtend verplichtingen hèquote:Op maandag 21 september 2009 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar zeg ik uiteraard geen nee tegen
Ja was hij mooi geworden de tekening?quote:Op maandag 21 september 2009 14:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
M. zijn auto wel. De mijne nog niet.
Verder zit ik wel op mijn werk maar voer weinig uit.
Ik was vannacht toch ziekM. is naar me toegekomen omdat ie zich zo'n zorgen maakte
![]()
De tekening van Nok vond hij uber tof
*kijkt in de spiegel*quote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Of we maken er meteen die sleepover van met rukhutten?
Nu stel je LL85 weer teleur.quote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Dat van die rukhutten was uiteraard een grapje, dat leek me duidelijk?
Voor mij iig wel ,want mijn reply was ook een garpje, een rukhutten-meet vergt wel wat meer voorbereiding en ook ik moet gewoon maandagochtend werkenquote:Op maandag 21 september 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Dat van die rukhutten was uiteraard een grapje, dat leek me duidelijk?
Het is nog niet helemaal zeker geloof ik dat het geen dierentuin wordt. Of wel. Ik weet het ook niet meerquote:Op maandag 21 september 2009 15:08 schreef Ynske het volgende:
k wil best bellen
maareh ik snap er niets meer van, waarom nu weer geen dierentuin?
Humphry's staat sowieso vast, dus die zou je in weze kunnen bellen, het is meer het gedeelte ervoor wat nog ff onduidelijk isquote:Op maandag 21 september 2009 15:23 schreef Ynske het volgende:
ik zie t wel
ga nu maar eerst eens wat moed bijeen sprokkelen om hier wat op te ruimen
In weze? We gaan toch naar Amersfoort?quote:Op maandag 21 september 2009 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Humphry's staat sowieso vast, dus die zou je in weze kunnen bellen, het is meer het gedeelte ervoor wat nog ff onduidelijk is
Mens, ga zingenquote:Op maandag 21 september 2009 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In weze? We gaan toch naar Amersfoort?
WIE is Nick en wat is er zo wonderlijk aan zijn gitaar?quote:Op maandag 21 september 2009 15:33 schreef Muis006 het volgende:
Hee Greysie, had je Nick en zijn wondergitaar al gezien?
Nick van Simon!quote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
WIE is Nick en wat is er zo wonderlijk aan zijn gitaar?
Kortom, nee!
Had jij het al op kunnen brengen je telefoon-slash-agenda op te sporen?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)ks-wondergitaar.html
En dat lijkt me nu een goed plan waar ik me wel voor op wil geven. Alle overige opties: onder voorbehoud want ik heb ergens het idee dat er nog een paar keer aan de plannen gesleuteld gaat wordenquote:Je zou het ook kunnen splitsen: diernetuin voor de liefhebbers, en de laatkomers en niet-liefhebbers gaan om 15.00 uur ergens wat drinken en we verzamelen om 18.00 uur bij Humphreys.
Groot gelijk heb je hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
Catje, ik negeer je niet hoor, maar ik wil me er gewoon even niet mee bemoeien
hihihi.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef draculettetje het volgende:
ik moet gewoon even zeggen dat ik jullie grappig vind
en llief natuurlijk
Lijstje uit de OP kopieëren en je naam toevoegen svp!quote:Op maandag 21 september 2009 15:54 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, je leest eens een dagje niet mee en er zijn drie topics volgekletst, is een dierentuinmeet gepland, verschoven, afgelast, toch niet afgelast, vervangen door alleen een etentje of ergens borrelen, dan toch weer
[..]
En dat lijkt me nu een goed plan waar ik me wel voor op wil geven. Alle overige opties: onder voorbehoud want ik heb ergens het idee dat er nog een paar keer aan de plannen gesleuteld gaat worden
dan wil je me vast wel komen helpenquote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef draculettetje het volgende:
ik moet gewoon even zeggen dat ik jullie grappig vind
en llief natuurlijk
quote:Op maandag 21 september 2009 @ 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?) misschien
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande)
Plan van Aanpak:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
wat moet er gebeuren?quote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan wil je me vast wel komen helpen
quote:Op maandag 21 september 2009 16:09 schreef Barbaaf het volgende:
Overzichtje Dierentuin en Humphrey's 4 oktober a.s.
- Greys
- Muis006 avec mister ovbbbbbbbbbbbbbbbbbb
- Cat22
- Loveless85
- Qwea en MM
- Ingetje79
- Isdatzo ovb (als ie het weer kan opbrengen zijn telefoon even te pakken, luiaard)
- Ynske
- MissBliss (en Re?)
- Draakje en meneer ovb
- Barbaaf (mits het programma enigszins overeenkomt met onderstaande)
-Strega & Pagan (ovv. ziekenhuisopname)
Plan van Aanpak:
12:00 @ Dierentuin (Barchman Wuytierslaan 224, Amersfoort)
18:00 @ Humphrey's (Bloemendalsestraat 61-63, Amersfoort)
Songfestival!quote:
Ik ga voor 15 uur drinken en om 18 uur in Humdinges zijnquote:
*schopquote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Songfestival!
Of bedoelde je de muziekkeuze voor onderweg niet voor 4 oktober?![]()
Neuh, geen haast, maar wel graag voor 17:00 vanavondquote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet wat ik wil en ik wil het niet weten ook.
Mijn keuze volgt nog wel. Maakt niet uit toch, heeft geen haast?
quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik weet het niet wat ik wil en ik wil het niet weten ook.
Mijn keuze volgt nog wel. Maakt niet uit toch, heeft geen haast?
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of nietquote:
opruimenquote:
Je puberteit is al 20 jaar voorbij héquote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of niet
Ligt er ook een beetje aan wie er wel naar de dierentuin gaan, met twee of drie man vind ik dat toch een stuk minder gezellig dan met de hele groep.
En dat 'en ik wil het niet weten ook'-gedeelte was gewoon puberale opstandigheid, jeweetz
Had je daar intussen niet al klaar mee kunnen zijn?quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je puberteit is al 20 jaar voorbij hé
Ik ben heel volwassenquote:Op maandag 21 september 2009 16:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb jij niet het alleenrecht op heur!
O! M! G!quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
O! M! G!
En waarom smst Hara mij niet terug!![]()
Zo, de entree voor de dierentuin kunnen we ook weer uitsparen. Klikquote:Op maandag 21 september 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ik nu nog niet weet of ik alsnog naar de dierentuin wil of niet
Ligt er ook een beetje aan wie er wel naar de dierentuin gaan, met twee of drie man vind ik dat toch een stuk minder gezellig dan met de hele groep.
En dat 'en ik wil het niet weten ook'-gedeelte was gewoon puberale opstandigheid, jeweetz
Nou dat schiet lekker op dan.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.
Weet je wat het voordeel van een MOBIELE telefoon is?quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon vrijwel nooit bij me.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op maandag 21 september 2009 16:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zo, de entree voor de dierentuin kunnen we ook weer uitsparen. Klik
Hahhaha, t lijkt ook gewoon serieus een halve aap, zelfs zonder haar.quote:
Klinkt als de nieuwe film van Jenna Jameson?quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
nou nou nou, dat is wel overdrevenquote:
ik hoef niet perse naar de dierentuinquote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
Muis!![]()
Pagan en Strega, jullie kwamen toch ook?
Of niet?
En anders laten we die dierentuin zitten en spreken we om 15.00 uur ergens in een kroeg (of gewoon al bij Humpreys) af om alleen wat te drinken en eten? Voor MissBliss? Of is de dierentuin wel erg leuk?
Kooknie heur...en alst waar is wat Elisa zegt (en die heeft aaaaaltijd gelijk) en tis smoordruk dan wor ik daarnie vrolijk vanquote:Op maandag 21 september 2009 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik hoef niet perse naar de dierentuin
Gezelligquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ga ik in mijn eentje apies kijken in Amersfoort.
Welnee, ik ben ook nog altijd in voor de dierentuinquote:Op maandag 21 september 2009 17:29 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij ga ik in mijn eentje apies kijken in Amersfoort.
Yay!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
Wiehoe!quote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Ynske het volgende:Professor Layton en de doos van Pandora is uit
Genoeg om er altijd wel wat tussen te laten zitten voor je leek mij!quote:
Dat komt ook door hoe hij die handjes houdt op de onderste fotoquote:Op maandag 21 september 2009 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahhaha, t lijkt ook gewoon serieus een halve aap, zelfs zonder haar.
Muis, ik had hier al op gereageerd, maar we moeten de lijst met straffen nog wat uitbreiden!quote:Op maandag 21 september 2009 16:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De mevrouw?quote:Op maandag 21 september 2009 18:20 schreef Qwea het volgende:
ik moet hele veel nieuwe dingen voor de dikdik gaan kopen enzo van de mevrouw
quote:Op maandag 21 september 2009 17:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Welnee, ik ben ook nog altijd in voor de dierentuin
die gedrags therapeut.quote:Op maandag 21 september 2009 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De mevrouw?
Nieuwe dingen?
Je spreekt weer in raadsels, lieve Kweej!
Oh! Nou ja, het klinkt in elk geval alsof ze het serieus wil gaan aanpakken!quote:Op maandag 21 september 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
die gedrags therapeut.
Ik heb een kong nodig
een halti harness
Een dichte muilkorf (zo'n raster ding)
Een dressuur lijn van 5 tot 10 meter.
Meneer moet zo naar de DA want volgens haar heeft hij pijn en zn ogen moeten getjekt worden
Hij heeft namelijk een slipketting, maar ws dacht zij dat hij ook artrose in zn rug had, en dan kan die slipketting vet veel kwaad doen
quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus voor een tientje meer krijg je minder keuze![]()
En denk dat er genoeg zijn die nog moeten rijden of niet veel drinken dus dat 'onbeperkt bier en fris' niet lonend maken
Jullie gaan dus mee?quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat denk ik ook. Vooral omdat wij nieteens drinken. Jan helemaal niet en ik slechts af en toe en dan nog maar een of hooguit twee. Wij zijn zoooo cheapy
Sorry, dan had ik denk ik niet het goede lijstje te pakkenquote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een 'misschien' achter mij en Re gezet, maar die is eraf gevallen
Waar is Re vanaf gevallen?quote:Op maandag 21 september 2009 19:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik had een 'misschien' achter mij en Re gezet, maar die is eraf gevallen
Goed he.quote:
De maandag eropquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
Even iets heel anders.... ik zie de hele week al aankondigingen van twee keer Pirates toch?
Of heb ik verkeerd gekeken/geluisterd? Want vanavond komt er maar eentje, ik dacht twee achter elkaar
Wanneer komt die andere dan?
Had gekund, Greys is een kei in Pilatesquote:
Braaaaaf muisje.quote:Op maandag 21 september 2009 19:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh, even updeet voor Cat me gaat ondervragen: mijn arts is ziek dus volgende week mag ik langs
Pilates is toch zo'n fitnessfilosofie?quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had gekund, Greys is een kei in Pilates
Oh écht? Is dat het? Thanks!quote:
Uhuh!quote:Op maandag 21 september 2009 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had gekund, Greys is een kei in Pilates
Da's een soort yoga geloof ik.quote:Op maandag 21 september 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Pilates is toch zo'n fitnessfilosofie?
Dat doe ik bijna iedere avond op de bank...quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh kijk, dit is ook Pilates. Nou, dat kan ik ook nog wel
[ afbeelding ]
En daar val je vanaf? En krijg je spieren van?quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Oh kijk, dit is ook Pilates. Nou, dat kan ik ook nog wel
[ afbeelding ]
Je hebt dan toch wel zo'n mooi broekie er bij aan?quote:Op maandag 21 september 2009 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga dus echt niet gebukt staan als Geer in de buurt is hè.![]()
Opdrukken kan ik ook.
Altijd!quote:Op maandag 21 september 2009 20:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt dan toch wel zo'n mooi broekie er bij aan?
[7jaarmodus]Kijk mama! Vliegtuig!quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind het er allemaal heel makkelijk uitzien juist
Hoewel ik wél denk dat ik bij deze genadeloos plat op mijn waffel ga:
[ afbeelding ]
Het gaat allemaal om balans; zowel geestelijk als lichamelijk en als die 2 verenigd zijn is zo'n oefening a piece of koekiequote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik vind het er allemaal heel makkelijk uitzien juist
Hoewel ik wél denk dat ik bij deze genadeloos plat op mijn waffel ga:
[ afbeelding ]
Euhm....ik ben bang dat iemand me dan zou moeten helpen om weer uit de knoop te komenquote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef Cat22 het volgende:
Voor de gevorderden:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
En dan staat erbij 'Waarom ik zo dol ben op yoga'.
Ja, ik denk het welquote:Op maandag 21 september 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Denk je ja Ing? Dan zouden wij toch een makkie hebben aan die oefeningen?
Evenwichtig als wij zijn?
alles gfoed, hoefde niet eens te dokken.quote:Op maandag 21 september 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
Kweej, hopelijk is alles goed gegaan bij de DA!
Greysie, ik zal even nadenken over het straffenlijstje
Leukquote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
alles gfoed, hoefde niet eens te dokken.
En jullie krijgen de complimenten van shir voor DTH
No way!quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Lief, Kweej!En tof dat alles goed was!
OMG! Er was net reclame voor 'haremjeans' op tv!
Da's het meest afschuwelijke kledingstuk dat ik ooit heb gezien!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
tell me about it. Mn zus heb zo'n dingquote:Op maandag 21 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En die draagt ze in het openbaar?quote:Op maandag 21 september 2009 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
tell me about it. Mn zus heb zo'n ding
Loveless zei van wel. Korting in elk geval. Geen idee of het ook op speelgoed is.quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
had zooplus geen korting? Ook op speelgoed?
Vreselijk he?quote:Op maandag 21 september 2009 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
What the hell is dat?
De persoon die dat verzonnen heeft moeten ze echt meteen tegen de muur zetten. Damn
.
Ik kan niet vinden hoeveel. En hoe je die korting krijgt. Ik wil een kong bestellenquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Loveless zei van wel. Korting in elk geval. Geen idee of het ook op speelgoed is.
Ergens eind vorig topic dacht ik?
Wat!? Geenquote:Op maandag 21 september 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
... en over afschuwelijke kledingstukken gesproken....
Ik ga niet in het groen hoor, de 4e
Japs, ad op de website, geldt tot 25 september en niet voor voer en (kattte)bakvulling. Shop ze!quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef Qwea het volgende:
had zooplus geen korting? Ook op speelgoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |