Wijfquote:
Als ze geroosterd zijn is het no problemo.quote:Op maandag 21 september 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
ik wilde die Rundercapaccio nemen, maar ik zag laatst een topic over pijnboompitten en een gure smaak in je giechel
Als we nog 10 personen erbij krijgen kunnen we dat doen.quote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
All-inclusive arrangement ¤ 32,50 p.p.
Voor gezelschappen van 25 personen of meer biedt Humphrey's de mogelijkheid te kiezen voor
het All-inclusive arrangement.
Wat krijgt u voor dit arrangement:
*
3 gangen keuze menu
*
Frisdranken, bier of huiswijnen tot aan de koffie
*
Koffie of thee
*
Prijs per persoon ¤ 32,50.
Voorwaarden:
*
U bent met een gezelschap van minimaal 25 personen.
*
U krijgt een beperkte menukeuze tw. 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten (zelf te bepalen en vegetarische keuzes uitgezonderd).
*
Menukeuzes met een surplusprijs zijn uitgezonderd van deze aktie.
*
Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd.
*
Deze aktie is niet geldig in combinatie met andere akties.
*
Maximale duur van dit arrangement 2 1/2 uur.
* Reserveren verplicht!
Dus voor een tientje meer krijg je minder keuzequote:Op maandag 21 september 2009 13:56 schreef Qwea het volgende:
All-inclusive arrangement ¤ 32,50 p.p.
Voor gezelschappen van 25 personen of meer biedt Humphrey's de mogelijkheid te kiezen voor
het All-inclusive arrangement.
Wat krijgt u voor dit arrangement:
*
3 gangen keuze menu
*
Frisdranken, bier of huiswijnen tot aan de koffie
*
Koffie of thee
*
Prijs per persoon ¤ 32,50.
Voorwaarden:
*
U bent met een gezelschap van minimaal 25 personen.
*
U krijgt een beperkte menukeuze tw. 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten (zelf te bepalen en vegetarische keuzes uitgezonderd).
*
Menukeuzes met een surplusprijs zijn uitgezonderd van deze aktie.
*
Dranken welke niet hierboven genoemd zijn uitgezonderd.
*
Deze aktie is niet geldig in combinatie met andere akties.
*
Maximale duur van dit arrangement 2 1/2 uur.
* Reserveren verplicht!
Kaasfonduequote:Op maandag 21 september 2009 @ 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze geroosterd zijn is het no problemo.
Ik hoop dat niemand de kaasfondue bestelt *ril*. Of in ieder geval heel ver bij mij uit de buurt gaat zitten.
Ik ga toch treinen, onbeperkt bier?quote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus voor een tientje meer krijg je minder keuze![]()
En denk dat er genoeg zijn die nog moeten rijden of niet veel drinken dus dat 'onbeperkt bier en fris' niet lonend maken
Ja, dat zeggikquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En denk dat er genoeg zijn die nog moeten rijden of niet veel drinken dus dat 'onbeperkt bier en fris' niet lonend maken
quote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Terug Vind misschien alleen Patat mee eten post
Idd...2 keuzes vind ik te weinig hoorquote:Op maandag 21 september 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 3 gangen keuze menuquote:Op maandag 21 september 2009 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Terug Vind misschien alleen Patat mee eten post
Hoe is het met de voorhoofdsholte-ontsteking?quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Chiquitita tell me whats wrooooooooooooooong
Ja dat vind ik ook. Normaal is het 9 of 10 keuzes ofzo? Beetje raar dat je dan maar 2 keuzes hebt als je dat all-in geintje doet... Dan krijg je dus gewoon de goeiekope gerechtjes ofzoquote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...2 keuzes vind ik te weinig hoor![]()
En dat onbeperkte drinken hoeft van mij niet....ik moet toch terugrijden, dus 1 wijntje en een frisje heb ik genoeg aan.
Heb haar net gesmst of ze ook even komt meelezen!quote:Op maandag 21 september 2009 14:02 schreef Cat22 het volgende:
Zover had ik het nog niet doorgedacht.Jullie hebben wel een punt.
Waar is Hara trouwens?
Iets met shoulderrrrrrrrrrrr en cry onnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 21 september 2009 14:01 schreef Muis006 het volgende:
Chiquitita tell me whats wrooooooooooooooong
Staat er niets voor je bij?quote:Op maandag 21 september 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken qua eten, als ik de menukaart zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |