leukquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Jeuh, ik mag op gesprek komen bij een modelscout voor een paar snapshots etc!
Jij ook hierquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Ligt eraan in welke contextquote:Op maandag 21 september 2009 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever de laatste dan de eerste!
Ik kom zo nu en dan wel eens binnendruppelen, mister tyraquote:Op maandag 21 september 2009 12:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij ook hiernatuurlijk alleen maar omdat ik het topic opende
Maar tof joh!
Op dit moment? Mentaal goed, fysiek iets minderquote:Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan wel eens binnendruppelen, mister tyra.
Hoe is het met u?
quote:
Geef je Janice Dickinson een zoen van me ?quote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
Die volg ik niet! Kan je die even tot in de details uitleggen?quote:
Leuk! Dam tot Dam loopquote:Op maandag 21 september 2009 12:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op dit moment? Mentaal goed, fysiek iets minder![]()
Heb gister de damtotdamloop hardgelopen, en volgens mij was ik een beetje te enthousiast aan het doen. Ik kan nauwelijks bewegen.. Maja ik ga nu toch ff de stad in, ff leuk shoppen
dat vraag je maar aan George en niet aan Gert - Janquote:Op maandag 21 september 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen handtasjes![]()
![]()
nespresso please![]()
heb jij dat niet in je assortiment?quote:Op maandag 21 september 2009 14:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat vraag je maar aan George en niet aan Gert - Jan
ik ook, maar toch kan ik postenquote:
Blijkbaar hebben de anderen veul belangrijkere dingen te doen dan wijquote:
Ik ga 3 Oktquote:Op maandag 21 september 2009 12:08 schreef Jerruh het volgende:
hoe zit wat hierquote:
heb je geen heel belangrijke dingen te doen danquote:Op maandag 21 september 2009 15:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de anderen veul belangrijkere dingen te doen dan wij
Nou gewoon, dat.quote:
ola taz bomquote:
Alles wat ik doe is belangrijk, wat jij doet toch ookquote:
tudo bem obrigadoquote:
Ik kan ook niet met empleo buro meisjesquote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
belde het bureau. Of ik in een restaurant wil werken.![]()
Geef ik aan: sweetie, ik bedien niet, ik word bediend.
Ze vond het geen leuk antwoord.
please bitch.![]()
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.quote:Op maandag 21 september 2009 16:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met empleo buro meisjes
dat vreselijke enthusiasme, geen humor hebben
'waarom wil je daar werken' ' nou kheb werk nodig'
ja maar daar kan ik bij dat bedrijf niet mee aankomen natuurlijk'
is toch haar werk dat leuk in te pakken
het is warm maar het is goed uit te houden, zometeen een glaasje wijn erbij enquote:Op maandag 21 september 2009 16:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tudo bem obrigadoen daar op je balcon?
Het intresseert ze niet, althans dat idee kreeg ik weleens. zij krijgt natuurlijk een veer in d'r reet als ze voor dat bedrijf werk heeft bezord dus haar quota o.i.d haaltquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.
kom op mieke, schortje voor en bedienen. Een fles wijn voor mij en snel graagquote:Op maandag 21 september 2009 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, wtf in een restaurant?? Niet dat daar iets mee mis is, maar dat is leuk als je 20 bent. Ik bedoel ik zit in het hogere segment. En dan komt zo'n kutje aan met een baantje van lik me vestje. Ik kreeg het gevoel of het werd afgeraffeld.
nu al aan de vino?? o god ja, tis bijna 5 uur.quote:Op maandag 21 september 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kom op mieke, schortje voor en bedienen. Een fles wijn voor mij en snel graag
4 uur pas zelfs bij die portzuiper!quote:Op maandag 21 september 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nu al aan de vino?? o god ja, tis bijna 5 uur.1 fles maar, bonnie?
ik blijf niet lopen naar je tafel...
Ik had het er laatst met vrienden over....quote:Op maandag 21 september 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
belde het bureau. Of ik in een restaurant wil werken.![]()
Geef ik aan: sweetie, ik bedien niet, ik word bediend.
Ze vond het geen leuk antwoord.
please bitch.![]()
Ik doe ook hele onbelangrijke dingen hoor. Ik waan mezelf niet dat alles wat ik doe belangrijk is voor de wereld, voor anderen of zelfs voor mijquote:Op maandag 21 september 2009 16:23 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is belangrijk, wat jij doet toch ook
Dat wel. Als je dat nioet zou doen zou je ontploffenquote:schijten bijvoorbeeld, ook niet geheel onbelangrijk
quote:Op maandag 21 september 2009 16:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Het intresseert ze niet, althans dat idee kreeg ik weleens. zij krijgt natuurlijk een veer in d'r reet als ze voor dat bedrijf werk heeft bezord dus haar quota o.i.d haalt
ze proberen het altijd, of ze liegen hahah... jaren terug in Nederland kwam eentje ook met iets 'opruimen op een school , beetje meubeles eruit halen enzo niets bijzonders' kdacht okay met me 15 jaar
kom ik daar was het een freaking bouwplaats van een nwe school, moest ik 5 hoog op een gammele stijger gaan staan vegen en sjouwen
jejeje je weet natuurlijk al dat ik bij de middagpauze naar huis ging om nooit meer weder te kerenquote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoelang heb je dat volgehouden? Of was je er al meteen klaar mee?
Was dat met Mexico niet leuk dan in Parijs? Was het toch niet wat je ervan had verwacht?quote:Op maandag 21 september 2009 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een boos bericht naar Mexico gestuurd en een lief bericht naar Tibo.
Even het el kaffo van het koren scheiden.
aahh, zoals een echte Spanjaard zou doen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejeje je weet natuurlijk al dat ik bij de middagpauze naar huis ging om nooit meer weder te keren
ja, echt vreselijk. Ik gelukkig nog meer ijzers in het vuur liggen, maar toch dat ze dat durfde te vragen.quote:Op maandag 21 september 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met vrienden over....
Het leek ons echt vreselijk een baan te hebben (een vaste baan al) die anderen (studenten of huisvrouwen of zo) als bijbaantje kunnen, willen of mogen doen.
LoL nou me vader was in alle statenquote:Op maandag 21 september 2009 16:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aahh, zoals een echte Spanjaard zou doen.![]()
![]()
maar ja, met 15 krijg je meestal de wat kuttere baantjes.
godsklere, das giftig.quote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
LoL nou me vader was in alle staten
daarna heb ik 2 zomers en weekenden gewerkt bij de veiling, super leuk was dat,
alleen dat landbouwgif kreeg je zo lastig van je handen
Life is not like 'The city' dulce mioquote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, echt vreselijk. Ik gelukkig nog meer ijzers in het vuur liggen, maar toch dat ze dat durfde te vragen.
Off with her head.![]()
Ik ga niet meer naar het tweede gesprek van soll. gesprek wat ik had op mijn verjaardag. Het was mij iets te kantoorachtig.
Ja he, Heb daar nog vaak over nagedacht, we hadden geen handschoenen, mondkapjes niksquote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, das giftig.
Ben je nog verder gaan leren na je 15e?
Port is ook goed hoorquote:Op maandag 21 september 2009 16:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
4 uur pas zelfs bij die portzuiper!
Voor mij tot nu toe wel een beetje.quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Life is not like 'The city' dulce mio
Godsklere, jij drinkt ook écht alles.quote:
Office-sluts Part 3 wordt het hem dus niet voor je?quote:Op maandag 21 september 2009 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
Het was mij iets te kantoorachtig.
Hey! Don't Hassel the Hof!quote:Op maandag 21 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat David Hasselhof weer naar het ziekenhuis is afgevoerd wegens drank...
Tis ook altijd hetzelfde liedje met die man.![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe wel een beetje.Ik heb altijd creatieve mensen, artists etc om mij heen, dus de tijd van kantoren is voor mij ook over. Helemaal toen ik hier kwam.
Kijk jij dat ook? The City?
Ja, netwerken is zo belangrijk hier. Ben er ook mee bezig. Gelukkig trekt de economie een beetje aan. (Tenminste, we horen niet meer elke dag de doomscenario LOL) Als ik lang genoeg wacht heb ik misschien weer mij oude baan weer terug.quote:Op maandag 21 september 2009 17:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ken het gevoel, heb dat ook. als je wilt wat jij wilt....wat ik zeker weet dat je zelf niet eens kunt formuleren naar anderen toe
kwestie van geluk en de juiste mensen op je pad krijgen die wat voor je kunnen betekenen. zeker in die nyc gay sferen, gooi het meer in de groep dan en bij vrienden van vrienden wat die allemaal doen wellicht?
dat plannen en organiseren wat jij deed zou je denken dat je toch overal wel terecht zou kunnen ermee
art gallerys inplannen, bij fotografen shoot locaties, weet ik het
en ja heb the city gezien![]()
Ga bij Zara Nycquote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, netwerken is zo belangrijk hier. Ben er ook mee bezig. Gelukkig trekt de economie een beetje aan. (Tenminste, we horen niet meer elke dag de doomscenario LOL) Als ik lang genoeg wacht heb ik misschien weer mij oude baan weer terug.
Ik vind het bij mij juist een fijne balans, een tegengewicht. In m'n vrije tijd veel dans, theater, muziek, concerten, festivals etc.... en overdag kantoor. Een soort rust in de hectiek. Nou ja.... niet dat het hie rniet hectisch is, maar goed.quote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe wel een beetje.Ik heb altijd creatieve mensen, artists etc om mij heen, dus de tijd van kantoren is voor mij ook over. Helemaal toen ik hier kwam.
Is dat ook niet omdat toendertijd, er niet zoveel creatief aanbod was , behalve de academie , en je dat maar gewoon afgemaakt hebt voor baanperspectief?quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij juist een fijne balans, een tegengewicht. In m'n vrije tijd veel dans, theater, muziek, concerten, festivals etc.... en overdag kantoor. Een soort rust in de hectiek. Nou ja.... niet dat het hie rniet hectisch is, maar goed.
Mensen snappen ook nooit dta ik dit werk doe en dat ik een Drs en een Ba in Bedrijfseconomie heb
"Huh? Jij? Ik had heel wat anders verwacht! Iets creatiefs of zo!" Ja nee, niet dus
Dat is niet de reden van de opleiding en het afmaken daarvan, wel de reden waarom ik nooit meer iets met Strategisch Marketing Management heb gedaan. Dat was idd niet voorhanden op het moment dat ik afstudeerde en dus heb ik me op mijn algemene opleiding gericht en niet op mijn afstudeervak (vak van m'n scriptie).quote:Op maandag 21 september 2009 17:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is dat ook niet omdat toendertijd, er niet zoveel creatief aanbod was , behalve de academie , en je dat maar gewoon afgemaakt hebt voor baanperspectief?
Dat had ik wel, ik zat in het eindjaar van mn eerste hbo zwaar ontevreden..bij gebrek aan specifiekere opleidingen voor mijn interesses had ik maar voor die gekozen. Toen ik klaar was kwam ik in aanraken met nwere creatieve opleidingen en ben ik gaan doen wat ik eigenlijk wilde. Baal wel nog steeds een beetje dat ik 3 jaar eerder klaar had kunnen zijn met alles en meer werkervaring had kunnen hebben nu maar ja...het zal wel ergens goed voor geweest zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet de reden van de opleiding en het afmaken daarvan, wel de reden waarom ik nooit meer iets met Strategisch Marketing Management heb gedaan. Dat was idd niet voorhanden op het moment dat ik afstudeerde en dus heb ik me op mijn algemene opleiding gericht en niet op mijn afstudeervak (vak van m'n scriptie).
Dus zegmaar ik studeerde ABC en als afstudeervak B, en ik werk nu in C. Zoiets
bij mij is dat net zo, op mijn werk ben ik extravagant, creatief, energiek.quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het bij mij juist een fijne balans, een tegengewicht. In m'n vrije tijd veel dans, theater, muziek, concerten, festivals etc.... en overdag kantoor. Een soort rust in de hectiek. Nou ja.... niet dat het hie rniet hectisch is, maar goed.
Mensen snappen ook nooit dta ik dit werk doe en dat ik een Drs en een Ba in Bedrijfseconomie heb
"Huh? Jij? Ik had heel wat anders verwacht! Iets creatiefs of zo!" Ja nee, niet dus
jou koelkast ligt ramvol, maar alleen maar van die liflafjes als gevulde pepertjes en dadels en geitenkaas en zoquote:Op maandag 21 september 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen.
Mijn koelkast is al een hele maand leeg met dat Lowlands en Parijs gedoe
Eindelijk weer eens fatsoenlijk eten en koken.
quote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jou koelkast ligt ramvol, maar alleen maar van die liflafjes als gevulde pepertjes en dadels en geitenkaas en zo
Evita is ook wel iets anders dan de rest wat ze heeft gedaan. En Antonio zingt.quote:
ze heeft wel wat leuke liedjes maar fan zoals mike isquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Madonna fan ??? Jij Yuri ???
antonio zing de meeste liedjes ja en inderdaad is evita iets anders dan haar 'normale' repotairequote:Op maandag 21 september 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Evita is ook wel iets anders dan de rest wat ze heeft gedaan. En Antonio zingt.
lijkt wel z'n ook gij brutus opmerkingquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Madonna fan ??? Jij Yuri ???
Antonioquote:Op maandag 21 september 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
antonio zing de meeste liedjes ja en inderdaad is evita iets anders dan haar 'normale' repotaire
Himmul nie jonguh!quote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jou koelkast ligt ramvol, maar alleen maar van die liflafjes als gevulde pepertjes en dadels en geitenkaas en zo
Mjaquote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij mij is dat net zo, op mijn werk ben ik extravagant, creatief, energiek.
Terwijl in mijn vrije tijd ben ik saai, burgerlijk, futloos en zit ik alleen maar administratie bij te werken.
Nou ja dat laatste klopt dan niet helemaal
oudoe eej, ja oudoe, oudoe!quote:Op maandag 21 september 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Himmul nie jonguh!
Da was vur menne verjoardag en da hejjeEef en ik hullemoal opgevrooooote!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt wel z'n ook gij brutus opmerking
Bailamooooooooooosquote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had het bij jou niet verwacht en vraag me niet wat ik wel verwacht, misschien Enrique of zo
ik ben niet echt van fan een artiest, ik luister gewoon naar liedjes die ik leuk vind,quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had het bij jou niet verwacht en vraag me niet wat ik wel verwacht, misschien Enrique of zo
quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bailamooooooooooos [ afbeelding ]
quote:
quote:
dankje en saudequote:
Dat zijn die giffen nog denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
groene vlammenwerper? of are you firing your lazor
sletquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Kom je net in de AH XL 2 one night stands tegen.... in hetzelfde gangpad.
"Oh hoi... hey... uh Oh ja jij ook hoi!"
quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Woensdag tweede bezichtiging van m'n toekomstige paleisje
Zoals het er nu uitziet wel ja. Tenzij het bouwkundig onderzoek hele grote gebreken laat zien, maar dat verwacht ik niet.quote:Op maandag 21 september 2009 19:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
feli, en wat denk je ? gaat het hem worden ?
De ene was way back, en de ander de hetero... en dat is ook afgelopen sinds ik weet dat ie z'n vriendin bedriegtquote:
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan.quote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Kom je net in de AH XL 2 one night stands tegen.... in hetzelfde gangpad.
"Oh hoi... hey... uh Oh ja jij ook hoi!"
Ik was je om je nek gevlogenquote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan..
Ik vind die te klein. Maar het is beter dan die op de Hoogstraat of die bij de Vestdijk. Daar erger ik me helemaal groen en geel.quote:(Maar ik ga liever naar die op het Trudoplein, daar komen ehm.... leukere mensen.)
Net bij de AH hier stonden er iets van 10 mensen in de rij bij de kassaquote:Op maandag 21 september 2009 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die te klein. Maar het is beter dan die op de Hoogstraat of die bij de Vestdijk. Daar erger ik me helemaal groen en geel.
quote:Op maandag 21 september 2009 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja hoor... als je een keer in Rotterdam uit wil is dat geen probleem
Heerlijkquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het ga kopen dan is het 10 a 15 minuten lopen vanaf de meeste horeca
Ik zag je op het perron vanmorgen!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zag je op het perron vanmorgen!!!!
Ik kon alleen niet even groeten, was te druk met iemand zoeken die ik niet moest mislopen.![]()
dat is het dubbele op de terugwegquote:Op maandag 21 september 2009 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het ga kopen dan is het 10 a 15 minuten lopen vanaf de meeste horeca
Geen bril he, weeeeeereld van verschil.quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
! Ik zag welk iemand die me aan jou deed denken. Maar ik dacht dat het iemand anders was. Maar misschien was je het wel!
lekker ontnuchterend tochquote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is het dubbele op de terugweg
Taxi!quote:Op maandag 21 september 2009 20:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dat is het dubbele op de terugweg
Naar Tilburg.quote:Op maandag 21 september 2009 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar was je ook echt op hetzelfde perron dan? En welke trein ging je pakken?
Zat je steve zomaar te bekogelen?!quote:Op maandag 21 september 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ja da's op hetzelfde perron aan de overkant. Ik dacht al, waarom voel ik me zo goed vandaag. Dat is omdat ik (al da niet onbewust) een blik op jou geworpen heb.
Niet bewust.quote:Op maandag 21 september 2009 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat je steve zomaar te bekogelen?!
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennenquote:Op maandag 21 september 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me echt af of het G_E was die ik op een terrasje zag zitten, samen met G_L. Die stomme anonimiteit van 'm ook, heb alleen ooit een foto van zijn halve hoofd gezien.
zonde van de drankquote:
Ik ken 'm ookquote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Beetje rossig kort haar. Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.quote:Op maandag 21 september 2009 20:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gezien. Helemaal. Van top tot teen. Ik zou 'm wel herkennen
Beschrijf 't eens?
Rossig?quote:
Die ken ik niet.quote:Oogjes. Mondje. Dronk bier. En (de vermoedelijke) G_L had een soort van ongeschoren baardje en was blondig en dronk ook bier.
quote:Duidelijk he. Ze zaten niet héél dichtbij. Maar ik kreeg wel het idee dat de vermoedelijke G_E steeds mij zat te checken alsof ie ook zat te twijfelen of ik het wel was. Maar dat kan ik me ook heel goed ingebeeld hebben
.
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?quote:
Dat klopt... door het verrassingseffect een aantal keer ook herkenbaarquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar op een aantal foto's van diezelfde dag toch wel gewoon?
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!quote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Ow Vlarpie... vanaf 3-10 is de Danssalon weer open en vanaf Nov zijn er weer de beruchte zondagavonden he!
Klopt, maar op andere dagen toch wel?quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
EN NOEM ME GEEN POPJE!!!!quote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Popje.. ik werk tegenwoordig op maandag!Dan kan ik toch niet op zondagavond uit in Eindhoven?
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijnquote:Op maandag 21 september 2009 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rossig?
Nee zoherinner ik me'm niet hoor :
DGewoon bruin. Brilletje op.
quote:Anders werd je gewoon gecheckt
Op zaterdag kan wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar op andere dagen toch wel?
herken alleen angelquote:Op maandag 21 september 2009 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken 'm ook
Zou ik een foto van de meet mogen plaatsen van 'm?
Ach, ze zoeken zelf maarhttp://gallery.vlarp.nl/homo-meet-10-2004
Of hij heeft ineens lenzen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh een bril had ie niet. Dan zal het wel iemand anders geweest zijn.
Bitch please. Waarom niet?quote:[..]. As if.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of hij heeft ineens lenzen.
[..]
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Op DSC01380 staat ie duidelijk.quote:
Da's knapquote:
Ex, toch?quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's knapMet donkerbruin en kort haar.
En mijn vriendje
Ja, maar toen dus nog niet.quote:
Denk het?quote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar toen dus nog niet.
Hij vroeg of ik meewilde naar Amerika
Na de vorige Amerika trip zijn we uit elkaar gegaan.
Hoopt ie dat nu terug te draaien of zo?
Zet eens foto's neer hierquote:Op maandag 21 september 2009 20:40 schreef Steve het volgende:
Ik zie best een paar leuke mannen op die foto's.![]()
Mark, Jerre, Desquote:
Rotterrrrrrrrrrrrdamquote:
Ik raak van assen bijv niet in een jubelstemmingquote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn
je houdt niet van Rotterdam Yuri ?quote:Op maandag 21 september 2009 21:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn
ik ben nog nooit is Assen geweestquote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik raak van assen bijv niet in een jubelstemming![]()
dat magquote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik raak van assen bijv niet in een jubelstemming![]()
ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 21 september 2009 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je houdt niet van Rotterdam Yuri ?
het wilde westenquote:
moet je een keer bij Sam langsgaanquote:
Ik van zowel Assen als Rotterdam niet.quote:
think ill passquote:Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je een keer bij Sam langsgaan
ik geeft niet zozeer om de stad maar de mensen die er wonenquote:Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik van zowel Assen als Rotterdam niet.
Ik raak maar van weinig steden in jubelstemming.
New Orleans, Berlijn, Barcelona.
Rotterdam zie ik al te vaak met snoeiklussen. Een enorme kutstad is het Rotterdammotto van de boomverzorgers binnen het bedrijf!quote:Op maandag 21 september 2009 21:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik van zowel Assen als Rotterdam niet.
Ik raak maar van weinig steden in jubelstemming.
New Orleans, Berlijn, Barcelona.
Het een maakt vaak het ander, en het ander zoekt het ene op.quote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik geeft niet zozeer om de stad maar de mensen die er wonen
Ik hou niet zo van enorme kutten eigenlijkquote:Op maandag 21 september 2009 21:13 schreef Cazman het volgende:
[..]
Rotterdam zie ik al te vaak met snoeiklussen. Een enorme kutstad is het Rotterdammotto van de boomverzorgers binnen het bedrijf!
En van nauwe kutjes?quote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van enorme kutten eigenlijk
dan moet Assen heel leuk zijnquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lisboa, Sevilla, Amsterdaoquote:Op maandag 21 september 2009 21:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Des te meer blijft er voor mij over!quote:
Ook niet. En ook niet van het woord mannenkutje, dus die hoef je er niet in te gooien als volgende.quote:
Ik vind dat woord ook gewoonquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet. En ook niet van het woord mannenkutje, dus die hoef je er niet in te gooien als volgende.
veel plezierquote:Op maandag 21 september 2009 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Des te meer blijft er voor mij over!
preciesquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lisboa, Sevilla, Amsterdao
Barca, Madrid, Moscow, Rio, Salvadorquote:Op maandag 21 september 2009 21:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Lisboa, Sevilla, Amsterdao
Kan je nagaan hoe erg ik Rotterdam vindquote:Op maandag 21 september 2009 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van enorme kutten eigenlijk
Het krimpt in ieder geval allemaal flink als ik dat woord hoorquote:Op maandag 21 september 2009 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dat woord ook gewoon![]()
Krijg ik een gepekelde garnaal van.
is die school van je ook in Assen ?quote:
Groningenquote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
is die school van je ook in Assen ?
en hoe is Groningenquote:
al wezen stappen in Groningen ?quote:
elke keer als ik in NL wordt ik ook uitgenodigd daar door een vriend die er woont, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe is het gay uitgaan daarquote:Op maandag 21 september 2009 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet nog steeds eens doen met vrienden maar komt er nooit van
schijn wel ok te zijn, maar kan je beter aan mr.O vragenquote:Op maandag 21 september 2009 21:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
elke keer als ik in NL wordt ik ook uitgenodigd daar door een vriend die er woont, maar het is er nog niet van gekomen. Hoe is het gay uitgaan daar
Je mist er niets aanquote:Op maandag 21 september 2009 21:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben nog nooit is Assen geweest
volgens Yuri welquote:
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjesquote:Op maandag 21 september 2009 22:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat jij je hier dood zou vervelen( als ik er niet was)
nee, ben geen mikequote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
Iets over alleen baby's laten schattige boertjes!quote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waarom ? zijn er geen andere schattige boertjes
voor mij ! niet voor Miekequote:
heb je niet genoeg aan de alentejo boerenquote:
Whehe. Nou dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 21 september 2009 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please. Waarom niet?
Misschien zagen ze je mooie ogen en ontwapenende glimlach!
Ik vind mezelf ook best leuk als ik de foto's ziequote:Op maandag 21 september 2009 20:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind Erik best leuk als ik de foto's zo zie
die praten zoooo langzaamquote:Op maandag 21 september 2009 22:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
heb je niet genoeg aan de alentejo boeren
quote:
quote:
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweestquote:Op maandag 21 september 2009 22:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je er nooit geweest, ze doen een half uur over elkaar alleen goeiedag wensen
¿quien eres?quote:
volgende keer even oplettenquote:Op maandag 21 september 2009 22:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jajaja grappig wist ik niet, ben alleen in evora geweest
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja watquote:
found a new hobby i seequote:
tbquote:Op maandag 21 september 2009 23:10 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eu farai ;-) heb je al gegeten? zo ja wat
helemaal alleen gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
tbja ik heb een microwave pizza op, helemaal zelf gedaan
Ik ben trots en teleurgesteld tegelijkertijdquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je weet dat ik daar vaak boodschappen doe ?quote:Op maandag 21 september 2009 19:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Phew! Ik zat daarstraks te aarzelen of ik nog naar de AH XL zou gaan..
(Maar ik ga liever naar die op het Trudoplein, daar komen ehm.... leukere mensen.)
ja en hij was niet verbrandquote:
waaromquote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ben trots en teleurgesteld tegelijkertijd
Oooh, ben jij dat. Ik dacht dat het een zwerver was.quote:Op maandag 21 september 2009 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet dat ik daar vaak boodschappen doe ?
En maar zeiken als ik je lui noemquote:Op maandag 21 september 2009 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neejquote:
daklozenkrantjequote:Op maandag 21 september 2009 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ben jij dat. Ik dacht dat het een zwerver was..
weet het, maar ik had echt geen zin vanavond om te gaan etenquote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neej
en dat ik van vanochtend 09:00 to daarnet gewerkt heb sla je dan even overquote:Op maandag 21 september 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En maar zeiken als ik je lui noem.
je moet het niet te gek makenquote:Op maandag 21 september 2009 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende stap is het ontbijt?![]()
heb ik wel altijdquote:Op maandag 21 september 2009 23:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Frozen pizza... neeej neej neej
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dat ik van vanochtend 09:00 to daarnet gewerkt heb sla je dan even over
petshop boysquote:Op maandag 21 september 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pet shop boys zongen niet voor niets go west
quote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goedquote:Op maandag 21 september 2009 23:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
(Hij kan gewoon weggaan).quote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goed![]()
ik heb R beloofd om ontbijtdingen in huis te halen (hij houdt daarvan) dus een vriend gaat donderdag boodschappen met me doenquote:Op maandag 21 september 2009 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat een te moeilijke stap voor je
jejequote:Op maandag 21 september 2009 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt een smiley van mij gemaakt
meer aan de telefoon, maar okquote:
ik ben verdoemdquote:Op maandag 21 september 2009 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat je ook doet het is nooit goed![]()
tis eigenlijk toch best erg met jouquote:Op maandag 21 september 2009 23:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb R beloofd om ontbijtdingen in huis te halen (hij houdt daarvan) dus een vriend gaat donderdag boodschappen met me doen
quote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
Tmm heb ik ook [ afbeelding ]
Slaapsequote:Op maandag 21 september 2009 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Tired. Must sleep. Quickly..
waaromquote:Op maandag 21 september 2009 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis eigenlijk toch best erg met jou![]()
amo-te tanbemquote:
haha hoe maak je datquote:Op maandag 21 september 2009 23:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
Tmm heb ik ook [ afbeelding ]
he hallo ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat je zelf geen ontbijt doet en je hebt iemand nodig om boodschappen te doen
Loco kom maarquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gisteren Litlle Ashes gekeken.
http://www.imdb.com/title/tt1104083/
geen aanrader.
Mooie beelden, mooie muziek ( hoewel vaak te overheersend), mooi spaans, maar te weinig diepgang om echt interessant te zijn.
Lorca wordt mooi gepotrerteerd ook zijn zielerust, maar Dali blijft hoewel beeldend neergezet toch te veel in het minden.
Tú nunca entenderás lo que te quiero / porque duermes en mí y estás dormido. / Yo te oculto llorando, perseguido / por una voz de penetrante acero
gewoon van internet gehaaldquote:
De rol van Dali vind ik oppervlakkig, het raakt me niet ook al wordt de rol en de ontwikkelingen grotesk neer gezetquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gewoon van internet gehaald![]()
Wat bedoel je met hij blijft te veel in het midden?(Dali in de flim)
je begrijpt nooit dat ik je wil / want je slaapt in mij en jij slaapt
Ik huil verbogen, vervolgt, / door een indringende stem van staal
Okay, Ik moet hem nog gaan zien. Lees niet al te beste reviews iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
De rol van Dali vind ik oppervlakkig, het raakt me niet ook al wordt de rol en de ontwikkelingen grotesk neer gezet
mooi he Lorca?quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je begrijpt nooit dat ik je wil / want je slaapt in mij en jij slaapt
Ik huil verbogen, vervolgt, / door een indringende stem van staal
quote:
Bah neequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of heerlijk bitter pink grapefruit van Coolbest ?
stuur ik bloehoese in de pauze wel even als tegenhangerquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:21 schreef Ang3l het volgende:
Ugh... vandaag weer sex met collega's
De receptionistes willen deze keer, en het callcenter.
Hoezo vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stuur ik bloehoese in de pauze wel even als tegenhanger
Ik ben allergisch voor te veel pitamientjes.quote:
jij wenst geen liefdes aubade ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie maar geen karaoke komt doen!
Mango dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor te veel pitamientjes.
Kan ook niet tegen kiwi's
En ik vidn grapefruit zo bitter
Ik wens liefde, puntquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij wenst geen liefdes aubade ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |