Evita is ook wel iets anders dan de rest wat ze heeft gedaan. En Antonio zingt.quote:
ze heeft wel wat leuke liedjes maar fan zoals mike isquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Madonna fan ??? Jij Yuri ???
antonio zing de meeste liedjes ja en inderdaad is evita iets anders dan haar 'normale' repotairequote:Op maandag 21 september 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Evita is ook wel iets anders dan de rest wat ze heeft gedaan. En Antonio zingt.
lijkt wel z'n ook gij brutus opmerkingquote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Madonna fan ??? Jij Yuri ???
Antonioquote:Op maandag 21 september 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
antonio zing de meeste liedjes ja en inderdaad is evita iets anders dan haar 'normale' repotaire
Himmul nie jonguh!quote:Op maandag 21 september 2009 17:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jou koelkast ligt ramvol, maar alleen maar van die liflafjes als gevulde pepertjes en dadels en geitenkaas en zo
Mjaquote:Op maandag 21 september 2009 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij mij is dat net zo, op mijn werk ben ik extravagant, creatief, energiek.
Terwijl in mijn vrije tijd ben ik saai, burgerlijk, futloos en zit ik alleen maar administratie bij te werken.
Nou ja dat laatste klopt dan niet helemaal
oudoe eej, ja oudoe, oudoe!quote:Op maandag 21 september 2009 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Himmul nie jonguh!
Da was vur menne verjoardag en da hejjeEef en ik hullemoal opgevrooooote!
quote:Op maandag 21 september 2009 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt wel z'n ook gij brutus opmerking
Bailamooooooooooosquote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had het bij jou niet verwacht en vraag me niet wat ik wel verwacht, misschien Enrique of zo
ik ben niet echt van fan een artiest, ik luister gewoon naar liedjes die ik leuk vind,quote:Op maandag 21 september 2009 18:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
had het bij jou niet verwacht en vraag me niet wat ik wel verwacht, misschien Enrique of zo
quote:Op maandag 21 september 2009 18:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Bailamooooooooooos [ afbeelding ]
quote:
quote:
dankje en saudequote:
Dat zijn die giffen nog denk ikquote:Op maandag 21 september 2009 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
groene vlammenwerper? of are you firing your lazor
sletquote:Op maandag 21 september 2009 18:49 schreef Ang3l het volgende:
Kom je net in de AH XL 2 one night stands tegen.... in hetzelfde gangpad.
"Oh hoi... hey... uh Oh ja jij ook hoi!"
quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Woensdag tweede bezichtiging van m'n toekomstige paleisje
quote:Op maandag 21 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
Woensdag tweede bezichtiging van m'n toekomstige paleisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |